Aihe: Kerrankin kunnon tanssiorkesteri telkussa!
1 2 3 4 5 6 7 8 981 82 83 84 85
uruttaja
05.03.2006 23:05:19
Mulla kävi eilen noin, kun friidult kaatu lasillinen limsaa näppikselle, kaatuko sulla jalua????

Sekin on jo toivomuslistassa... :o))

Ma paasin eilen irti alkoholista, joten ei kaatunut mitaan.
isojussi
05.03.2006 23:05:23
Eiköhän ne biisit oo Brittiformaatin sanelemia (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) luulen mä!....

Mikä ei ollenkaan ollut paha asia. Valssiosastoo kuuntelin tippa linssissä - Huikeenhienoja biisejä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
uruttaja
05.03.2006 23:05:53
Mikä ei ollenkaan ollut paha asia. Valssiosastoo kuuntelin tippa linssissä - Huikeenhienoja biisejä.

KOMP.
isojussi
05.03.2006 23:07:42
Mr. Bojangles liikauttaa aina mun sisällä jotain. Varsinkin kun noin hyvin vedetään. loistava oli myöskin aikoinaan Lassen "Herra K.Jännes".
isojussi
05.03.2006 23:08:57
KOMP.

Tunnistiksää sitä instrua? Hiano pianosoolobiisi. Ei varmaan huiman vaikee, mutta kuulosti hyvältä.
snowballed
06.03.2006 00:40:11

Heh, mää ootan sitä, kun toi Nikula tulee toivomaan hidasta valssia vaikka Ruusulinnassa valkomustat kengät jalassa ;)

Frösti vetää kyllä upeesti ! Ja raikas on meininki bändilläkin, kuulostaa isolta. Huippusoittajat ja -arrit + hyvä meininki, niin mikäs tätä on kuunnellessa. Ai niin ja katellessa. Soisi noita komboja kokea itse teossa "autenttisissakin ympäristöissä" kesälavoilla.

Försti. Johanna lauloi kyllä hienosti. Jälleen kerran.
saattaa olla että en ehkä oo ihan varma..
poppamies
06.03.2006 07:59:11

Tykkäsin bändistä kovasti. Olis voitu edes esittelyssä vähän paremmin näyttää.

Vähän olisin kaivannut edes yhtä kunnon kuubalaista cha-cha:ta, mutta hienoja noikin.

En nähnyt ohjelmaa aivan alusta mutta eikö esim. "Tea For Two" ois mennyt kunnon cha-cha'sta.
G-strings are for strippers
isojussi
06.03.2006 08:13:56
...eikö esim. "Tea For Two" ois mennyt kunnon cha-cha'sta.

Nääääää - jotain oikein kuubalaista. Mutta kuten sanoin, aivan sama - yllä noitakin kuunteli kovin mieluusti.
steelysam
06.03.2006 11:18:25
Tunnistiksää sitä instrua? Hiano pianosoolobiisi. Ei varmaan huiman vaikee, mutta kuulosti hyvältä.

Se oli Enyan Watermark.
Möllisty
isojussi
06.03.2006 11:26:17
Se oli Enyan Watermark.

OK - thanks. Mettästänkin sen jostain.
v_m_kangas
06.03.2006 12:15:30

http://www.tanssi.net/keskustelu/143/147408.html#t

No niin, mitäs me sanottiinkaan :D
Humppaa tai soita humppaa
uruttaja
06.03.2006 12:22:02

jotain sinne pain ettei olleet oikeita peleja,,HOHO.
isojussi
06.03.2006 12:43:58

Vielakin nayttaa hoylatylta toi sun aakkostely.
EP
06.03.2006 12:46:58
Vielakin nayttaa hoylatylta toi sun aakkostely.

"Taisi olla vahan liian akateemista" sanois Klasu levyraadissa..
manjaana
06.03.2006 12:51:34

Niin on monta mieltä, kun on kuulijaa... :o)
nopia saapuilija....
steelysam
06.03.2006 13:17:56
"Taisi olla vahan liian akateemista" sanois Klasu levyraadissa..

Et tainnut digata kyseisen orkan touhuista?
Möllisty
WanhaWetäjä
06.03.2006 14:18:34 (muokattu 06.03.2006 14:24:12)

No jotain tollasta nyt saattoin odottaa...

Jos kerrankin bändi on aivan vitun hyvä,laulajat,sovitukset,kaikki toimii...niin eikö joku umpitollo turakainen kaipaa just sitä "sway"-osastoa...eli on olemassa suunnaton joukko ihmisiä joille merkitsee jotain vain se MITÄ bändi soittaa,ei MITEN...

Kun vielä ottaa huomioon sen että nää tanssi.nettiin kirjoittavat edustavat ehkäpä jopa sitä ihan kärkipäätä turakaisista(äiti Turakainen Manjaana toki on ihan omaa luokkaansa,positiivisessa mielessä))koska saavat jopa tietokoneen auki,eli luulis olevan kykyä edes vähän omaksua jotain uutta tuolta tanssialueeltakin ...

Mutta...mä olin la "nottaristus"keikalla aakeella laakeella,voin kuvitella että tuolla ohjelmistolla ja noilla laulajilla tuo mainio bändi ois voinut kokee saman kohtalon kuin joskus 60-luvulla joku rautalankaosasto;koko porukka heitettiin Lapuanjokeen,HOHO!

Mulla tuli kyllä mieleen oitis että mä lopetan nää hommat,kun kuulin tota bändiä,hienosti,tyylinmukasesti joka prkeleen juttu oli toteutettu,no jos nyt pilkkua ruvetaan n.....n niin yks väärä ääni kitaralla ja pari kiksia torvilla,so what?Se on elävää musaa...
Ostan Casion kun täytän 50v...
isojussi
06.03.2006 14:29:44
...pari kiksia torvilla,so what?Se on elävää musaa...

Joo - ja kuuluu vaskisoittoon.

Muutenkin naptsahutit naulan kantaan.
uruttaja
06.03.2006 14:40:18
Et tainnut digata kyseisen orkan touhuista?

Jos en sita sanonut tarpeeksi raastavalla voluumilla, niin bandi oli parasta mita on pitkaan aikaan kuulunut telekkarista nimenomaa tuota genrea.
manjaana
06.03.2006 14:45:24
No jotain tollasta nyt saattoin odottaa...

Jos kerrankin bändi on aivan vitun hyvä,laulajat,sovitukset,kaikki toimii...niin eikö joku umpitollo turakainen kaipaa just sitä "sway"-osastoa...eli on olemassa suunnaton joukko ihmisiä joille merkitsee jotain vain se MITÄ bändi soittaa,ei MITEN...

Kun vielä ottaa huomioon sen että nää tanssi.nettiin kirjoittavat edustavat ehkäpä jopa sitä ihan kärkipäätä turakaisista(äiti Turakainen Manjaana toki on ihan omaa luokkaansa,positiivisessa mielessä))koska saavat jopa tietokoneen auki,eli luulis olevan kykyä edes vähän omaksua jotain uutta tuolta tanssialueeltakin ...

Mutta...mä olin la "nottaristus"keikalla aakeella laakeella,voin kuvitella että tuolla ohjelmistolla ja noilla laulajilla tuo mainio bändi ois voinut kokee saman kohtalon kuin joskus 60-luvulla joku rautalankaosasto;koko porukka heitettiin Lapuanjokeen,HOHO!

Mulla tuli kyllä mieleen oitis että mä lopetan nää hommat,kun kuulin tota bändiä,hienosti,tyylinmukasesti joka prkeleen juttu oli toteutettu,no jos nyt pilkkua ruvetaan n.....n niin yks väärä ääni kitaralla ja pari kiksia torvilla,so what?Se on elävää musaa...

Puhut harvoin, mutta asiaa...

Jopa tämä äitee Turis tietää, että suuri osa tanssijoista tykkää tutusta ja turvallisesta, lantio liikahtaa oitis, kun ämyreistä kajahtaa joku Marleena tai Jätkän humppa, niin se vain menee ja ne jotka rahat kirstuun suumimmaksi osaksi kantaa, ovat juuri näitä tanssijoita kuitenkin..
nopia saapuilija....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)