![]() 24.02.2006 16:18:44 | |
---|---|
Kumpaakin merkintää olen nähnyt nuoteissa käytettävän. Itse merkisisin D7#9. Tuota minäkin.... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 24.02.2006 16:41:52 | |
Kumpaakin merkintää olen nähnyt nuoteissa käytettävän. Itse merkisisin D7#9. Mummiälestä se on D-7+8,5 x 3 : 4 | |
![]() 24.02.2006 16:57:02 | |
Mummiälestä se on D-7+8,5 x 3 : 4 tai x2 + 2xy + y2 | |
![]() 24.02.2006 17:01:19 | |
tai x2 + 2xy + y2 Nelkytneljä. miljoona, kukkelikuusi ? | |
![]() 24.02.2006 19:38:36 | |
Tässä minun humppa / hääkeikkasetti. osa instrumentaleja, osa omia biisejä. Ei olla orjallisesti koskaan nöudatettu ja joka keikalla muitakin biisejä. On se vaan rankkaa vetää 5-6 settiä illassa! Vanhalla meinaa lähtee jalat alta loppuillasta (ei jaksa seisoo) ja tulee hötky olo (ilman viinaakin) Onneksi on aina mukana taiteilijajakkara, jolla voi huilata instrumentaalien aikana ja hivellä kitarasta soinnun sinne, soinnun tänne. 1.setti Minä rakastan sua Suvivalssi Tähdet meren yllä Satumaa Paratiisi Ikkunaprinsessa Nights in white satin Always on my mind Josef Josef Kuningaskobra Daa-da-daa-da Broud Mary 2.setti Kultainen nuoruus Uralin pihlaja Karjalan Marjaana Tulipunaruusut Have you ever seen the rain Laivat Moskovan valot Ranskalaiset korot Lapin tango Mustaruusu Uskomaan Tyhjää 3.setti Viimeinen valssi There goes my everything St. Louis blues Can' t hold out (talk to me baby) Capri Keinu kanssani Leikkaus rock Get on Oh lady be good Pieni ompelija Luoksein jääthän Moon dance 4.setti Ilta skanssissa Valssi menneiltä ajoilta Surrender Blue moon Vain rakkaus Wonderfull tonight Blue bossa More Lähtö Get back Saharan lilja Irja 5.setti Akselin ja Elinan häävalssi Villiruusu Tyttö metsässä Vihreät niityt Yö saaristossa Kultaiset korvarenkaat Yö altailla Jätkän humppa Can't help falling in love Mies unelmien Tequila I feel good 6.setti Emma Muistatko montrepos'n Tyttö tuollainen Blue moon of Kentucky Pride and joy Tush Merimies kotimaasi meri on Kerro kultainen kuu Fiilaten ja höyläten Sick and tired Leila Kulkurin valssi | |
![]() 25.02.2006 01:07:04 | |
Ompas siinä soittamista! | |
![]() 25.02.2006 01:12:27 | |
Ompas siinä soittamista! Ei kai häissä noin paljoa koskaan tarvikaan vetää, mik on tuo "Leikkaus rock"? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 25.02.2006 01:41:55 | |
Ei kai häissä noin paljoa koskaan tarvikaan vetää, mik on tuo "Leikkaus rock"? Ei, mutta toi 6 -settiä on aikamoinen, siihen aikaan kun mä soitin ravintolassa ne meni inhimilliseen aikaan jo kiinni, ei noin pitkiä soittettu. | |
![]() 25.02.2006 08:35:40 | |
Tässä minun humppa / hääkeikkasetti. osa instrumentaleja, osa omia biisejä. Ei olla orjallisesti koskaan nöudatettu ja joka keikalla muitakin biisejä. On se vaan rankkaa vetää 5-6 settiä illassa! Vanhalla meinaa lähtee jalat alta loppuillasta (ei jaksa seisoo) ja tulee hötky olo (ilman viinaakin) Onneksi on aina mukana taiteilijajakkara, jolla voi huilata instrumentaalien aikana ja hivellä kitarasta soinnun sinne, soinnun tänne. 1.setti Minä rakastan sua Suvivalssi Tähdet meren yllä Satumaa Paratiisi Ikkunaprinsessa Nights in white satin Always on my mind Josef Josef Kuningaskobra Daa-da-daa-da Broud Mary 2.setti Kultainen nuoruus Uralin pihlaja Karjalan Marjaana Tulipunaruusut Have you ever seen the rain Laivat Moskovan valot Ranskalaiset korot Lapin tango Mustaruusu Uskomaan Tyhjää 3.setti Viimeinen valssi There goes my everything St. Louis blues Can' t hold out (talk to me baby) Capri Keinu kanssani Leikkaus rock Get on Oh lady be good Pieni ompelija Luoksein jääthän Moon dance 4.setti Ilta skanssissa Valssi menneiltä ajoilta Surrender Blue moon Vain rakkaus Wonderfull tonight Blue bossa More Lähtö Get back Saharan lilja Irja 5.setti Akselin ja Elinan häävalssi Villiruusu Tyttö metsässä Vihreät niityt Yö saaristossa Kultaiset korvarenkaat Yö altailla Jätkän humppa Can't help falling in love Mies unelmien Tequila I feel good 6.setti Emma Muistatko montrepos'n Tyttö tuollainen Blue moon of Kentucky Pride and joy Tush Merimies kotimaasi meri on Kerro kultainen kuu Fiilaten ja höyläten Sick and tired Leila Kulkurin valssi Hyvä ariari! Mullon samat kansiot... | |
![]() 25.02.2006 08:38:29 (muokattu 25.02.2006 08:39:08) | |
Mä laskin että ainoastaan 40 piisiä edellämainituista kuuluu meidän ohjelmistoon. Meillä on vähän tota tango- ja lattariosastoa enemmän. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 25.02.2006 08:40:51 (muokattu 25.02.2006 08:41:49) | |
Mä laskin että ainoastaan 40 piisiä edellämainituista kuuluu meidän ohjelmistoon. Meillä on vähän tota tango- ja lattariosastoa enemmän. Hyvä Baron. Mutta ton ariarin kunniaksi on sanottava, että se myös laulaa :) Ja hyvin. Toki hyvin laulaa myös Aisa. Ja Aisalle tervittuisia. | |
![]() 25.02.2006 09:18:29 | |
Ei kai häissä noin paljoa koskaan tarvikaan vetää, mik on tuo "Leikkaus rock"? Häissä riittää vähempikin. Oma kolmensoinnun biisi. Vaimo teki sanat: Sttk sak / sanoo ettei oikein oo / ettei työtön sano joo / kun kouraan tarjoo lapioo /: kaiva kaiva sä maan vaiva / jäsenmaksusi tarvitaan:/ Muistion mä väsäilen / tutkin miks makaa ihminen / se liikaa rahaa saanut on / se vienyt on motivaation /: naudan lihaa kaikki vihaa / syökää siis vain silakkaa:/ kertsi: Leikkausta kaipaa / systeemi tää / puolitetaanko / vai katkaistaanko pää Hallituskin on ihmeissään / kansa kun ei tee mitään / ministerit sentään matkustaa / leikkauskeinoja oppimaan /: töihin töihin reikää vöihin / istuva hallitus kannustaa:/ | |
![]() 25.02.2006 09:41:06 | |
Se plus ysi on se molliterssi oktaavia ylempää. Tota. D7 on enempi seiskasointu. Käyttäisin tässä baronimaista alt-vaihtelua, jos mahtollista. | |
![]() 25.02.2006 09:41:51 | |
Häissä riittää vähempikin. Oma kolmensoinnun biisi. Vaimo teki sanat: Sttk sak / sanoo ettei oikein oo / ettei työtön sano joo / kun kouraan tarjoo lapioo /: kaiva kaiva sä maan vaiva / jäsenmaksusi tarvitaan:/ Muistion mä väsäilen / tutkin miks makaa ihminen / se liikaa rahaa saanut on / se vienyt on motivaation /: naudan lihaa kaikki vihaa / syökää siis vain silakkaa:/ kertsi: Leikkausta kaipaa / systeemi tää / puolitetaanko / vai katkaistaanko pää Hallituskin on ihmeissään / kansa kun ei tee mitään / ministerit sentään matkustaa / leikkauskeinoja oppimaan /: töihin töihin reikää vöihin / istuva hallitus kannustaa:/ Vieläkö Paavo elää? | |
![]() 25.02.2006 09:49:09 | |
Vieläkö Paavo elää? Hyvin potkii, sovitukset muuttuu, tuskin Paavo siitä suuttuu! | |
![]() 25.02.2006 09:52:34 (muokattu 25.02.2006 09:53:25) | |
Vieläkö Paavo elää? Hyvin potkii, sovitukset muuttuu, tuskin Paavo siitä suuttuu! No, prkl. Soita poika, soita. Osaat. | |
![]() 25.02.2006 11:16:44 | |
Mä laskin että ainoastaan 40 piisiä edellämainituista kuuluu meidän ohjelmistoon. Meillä on vähän tota tango- ja lattariosastoa enemmän. Täällä itäsuomessa ei tanko taitu ja lattari on ufomusaa. Humppa ja foksi raikaa, ja tietysti valssi. Itse soittasin mielellään lattaria, oon Jobim-fani pkele, mutta kainuulaisella aksentilla! | |
![]() 26.02.2006 09:18:17 | |
Täällä itäsuomessa ei tanko taitu ja lattari on ufomusaa. Humppa ja foksi raikaa, ja tietysti valssi. Itse soittasin mielellään lattaria, oon Jobim-fani pkele, mutta kainuulaisella aksentilla! Saat sympatiani! :) | |
![]() 26.02.2006 09:24:44 | |
Saat sympatiani! :) HOHO. Miks itäsuomalaisen valittavat omaa perintäänsä, aina. Olette suorastaan tehty suomalaisen humppakanssan villiksi viihdyttäjäjiksi. Olkaa onnellisia olotilassanne. Ei saa aina valittaa. Itäsuomalainen Jobim = polkka mollissa. | |
![]() 26.02.2006 09:27:49 | |
HOHO. Miks itäsuomalaisen valittavat omaa perintäänsä, aina. Olette suorastaan tehty suomalaisen humppakanssan villiksi viihdyttäjäjiksi. Olkaa onnellisia olotilassanne. Ei saa aina valittaa. Itäsuomalainen Jobim = polkka mollissa. Eihän tässä prke mittään valiteta, ulovotaan ku suvet yössä! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)