Aihe: kuumimmat dance hitit nyt
1 2 3 4 5 6 7
Musiikkia korville
08.02.2006 19:16:28

Ei mee kaikille läpi, osa porukasta kiroaa ja noituu jos joka välissä kysellään, että minkä nimistä tangoa haluatte seuraavaksi jne...

Kyllä oli viime rempassa melko ponnetonta menoa tuolla mestari porukalla. Takuuvarmasti voi todeta, että biisejä tältä vuosituhannelta ei juuri tullut, jos edes viime vuosisadalta.

No ei varmasti kaikki siitä tykkääkään.
Tarkotin, että jengi luulee niitten oikeesti ottavan yleisön huomioon...
Olen hidas mutta tyhmä
jon lord
08.02.2006 19:24:11
Voi käydä kuin yhdelle kerran säestämällemme pystölle. Ehdotettiin yhtä biisiä ja se sanoi, että ei voi vielä tässä setissä vetää, tai kaatuu ohjelmisto. Niin juuri!
Kaikkeen se haitekki yltääkin.

Kerran tuurasin eräässä trumpetti taiteilijan bändissä pari keikkaa ja säestimme erästä vähemmistö kansaryhmään kuuluva solistia joka muuten lauloi komeasti ja oli muutenkin mukava tyyppi ei siinä mitään. Hänellä ei ollut mitään lappuja ja ohjelmisto tehtiin tauolla ja kirjoitettiin paperi lapulle. Se lappu laitettiin sitten nuottitelineelle solistin eteen. Ihmettelin että miksi hän joka biisin jälkeen kysyy että mikä biisi seuraavaksi? vaikka hänellä oli lappu edessä. Kyseinen trumpetti taiteilija sitten kertoi asian tauolla ennenkuin itse tajusin ahaa........
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
isojussi
08.02.2006 22:15:38
...Kyseinen trumpetti taiteilija sitten kertoi asian tauolla ennenkuin itse tajusin ahaa........

Lapussa oli yhdys sana virheitä?

no ei vais - älä sit kasvoihin.....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)