BigPapa 09.03.2006 01:33:41 | |
---|
No siitä on kaikki tiet auki. Ajattelin vaan, että onko se etelä- vaikko pohjoisrannalla Puokiota. Siinä olis etelärannalla vallan hyvä siikapaikka, mistä lähtee joki kohti Otermajärveä. Saattapi olla pohjoispäässä mutta verkot on saattaneet olla etelämmässä.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
uruttaja 09.03.2006 01:39:26 | |
---|
Saattapi olla pohjoispäässä mutta verkot on saattaneet olla etelämmässä.... Anyway, hienoja seutuja ja hyvä kalavesi on Puokio. |
blackorwhite 09.03.2006 02:08:38 | |
---|
Karmeeta lerssiä ruudut täynnä, ette sitten enempää saanu? :D |
kuunsirppi 29.03.2006 18:00:18 | |
---|
Sain tällaisen viestin tänään eräältä soittajalta: ----------------- "Juttelin hotelli X:n johtajan kanssa. Ravintola tulee lisäämään radikaalisti bändien käyttöä viimeistään syksyllä, pe-la aina joku tähtiesiintyjä. Joku ilta oli karaokea, tiistai-illat on semmosia jotka on 'mahdollisia'. Mutta mutta, hän kun ottaa esiintyjät ohjelmatoimisto Y:n kautta, niin ammatti-trion hinta on 350 €/ilta !!!!!!!!! kaikkine kuluineen (sis.ohjelmatoimiston palkkion, verot, sivukulut, kaikki). Uskomatonta, mutta näin vaan on, hän luki suoraan Y:n listaa mainiten jopa orkestereita nimeltä . Pe-la ko. triot/kvartetit maksavat 690 € / ilta, toki sitten heidän tähti-esiintyjänsä viikonloppuisin 2000-4000 €. Sitten tietenkin meidän kohdalla on vielä se maksutapa, jollemme kuulu Y:n tai vastaaviin. Hän totesi että jos tullaan pelkällä verokirjalla, hän joutuu vielä maksamaan kaikki sivukulutkin (tarkoitti monenmoista paperia sinne tänne) Mitäs tuumaat?" ----------------- eipä oo kummoset liksat viikko-bändeillä pk-seudulla :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 29.03.2006 18:25:08 (muokattu 29.03.2006 18:26:22) | |
---|
Sain tällaisen viestin tänään eräältä soittajalta: ----------------- "Juttelin hotelli X:n johtajan kanssa. Ravintola tulee lisäämään radikaalisti bändien käyttöä viimeistään syksyllä, pe-la aina joku tähtiesiintyjä. Joku ilta oli karaokea, tiistai-illat on semmosia jotka on 'mahdollisia'. Mutta mutta, hän kun ottaa esiintyjät ohjelmatoimisto Y:n kautta, niin ammatti-trion hinta on 350 €/ilta !!!!!!!!! kaikkine kuluineen (sis.ohjelmatoimiston palkkion, verot, sivukulut, kaikki). Uskomatonta, mutta näin vaan on, hän luki suoraan Y:n listaa mainiten jopa orkestereita nimeltä . Pe-la ko. triot/kvartetit maksavat 690 € / ilta, toki sitten heidän tähti-esiintyjänsä viikonloppuisin 2000-4000 €. Sitten tietenkin meidän kohdalla on vielä se maksutapa, jollemme kuulu Y:n tai vastaaviin. Hän totesi että jos tullaan pelkällä verokirjalla, hän joutuu vielä maksamaan kaikki sivukulutkin (tarkoitti monenmoista paperia sinne tänne) Mitäs tuumaat?" ----------------- eipä oo kummoset liksat viikko-bändeillä pk-seudulla :o/ Elkee vuan menkö jouvutte viälä maksaan..8)) Mikä hotelli? |
kuunsirppi 29.03.2006 18:34:46 | |
---|
Elkee vuan menkö jouvutte viälä maksaan..8)) Mikä hotelli? Eikös se nykyään melkein niin ookin, että muusikko melkein saa maksaa, että "pääsee" soittamaan :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
uruttaja 29.03.2006 18:35:01 | |
---|
Elkee vuan menkö jouvutte viälä maksaan..8)) Mikä hotelli? Karua on, menijöitä varmaan jonossa. |
kuunsirppi 29.03.2006 18:44:12 | |
---|
Karua on, menijöitä varmaan jonossa. No joo...oli siinä listassa niitä nimiä, jotka sinne on menossa, mutta en niitä nyt sitten nimeltä tuossa antanut olla mainittuna :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
uruttaja 29.03.2006 18:46:19 | |
---|
No joo...oli siinä listassa niitä nimiä, jotka sinne on menossa, mutta en niitä nyt sitten nimeltä tuossa antanut olla mainittuna :o/ Laita vaan, vaatii vähän kansalaisrohkeutta. |
Fuzzy Boner 29.03.2006 19:00:33 | |
---|
Joku ilta oli karaokea, tiistai-illat on semmosia jotka on 'mahdollisia'. Mutta mutta, hän kun ottaa esiintyjät ohjelmatoimisto Y:n kautta, niin ammatti-trion hinta on 350 €/ilta !!!!!!!!! kaikkine kuluineen (sis.ohjelmatoimiston palkkion, verot, sivukulut, ----------------- eipä oo kummoset liksat viikko-bändeillä pk-seudulla :o/ Hoho. Tosta ei paljoa jää edes viinoihin gigin aikana. hoho
MÖLLISTY |
kuunsirppi 29.03.2006 19:05:15 | |
---|
Hoho. Tosta ei paljoa jää edes viinoihin gigin aikana. hoho No, eipä tuossa talossa saa edes bändi tauoilla ostaa alkoholia, saatika, että sitä tarjoiltais muuten :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 29.03.2006 19:07:42 | |
---|
No, eipä tuossa talossa saa edes bändi tauoilla ostaa alkoholia, saatika, että sitä tarjoiltais muuten :o/ Saaks' kokolihaa? |
kuunsirppi 29.03.2006 19:10:25 | |
---|
Saaks' kokolihaa? Minen tiiä, mitä miehet sai, mutta mä sain kyllä kokolihaa :o)) Ei vaiskaan! Hyvät on safkat kyllä tuossa paikassa. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Fuzzy Boner 29.03.2006 19:12:30 | |
---|
No, eipä tuossa talossa saa edes bändi tauoilla ostaa alkoholia Mulle yritti joskus joku sanoa kans tota jossain humppapaikassa. Hymyilin ja tilasin 2 Caipiroscaa. MÖLLISTY |
uruttaja 29.03.2006 19:14:55 | |
---|
Mulle yritti joskus joku sanoa kans tota jossain humppapaikassa. Hymyilin ja tilasin 2 Caipiroscaa. Sinun hymysi on ollut vissiin aseistariisuva. Mikä ero on Caipiroscalla ja Caipirinhalla, kysyy eräs *jaluun ja koloperttiin vihkiytynyt. |
Fuzzy Boner 29.03.2006 19:17:24 (muokattu 29.03.2006 19:23:47) | |
---|
Sinun hymysi on ollut vissiin aseistariisuva. Mikä ero on Caipiroscalla ja Caipirinhalla, kysyy eräs *jaluun ja koloperttiin vihkiytynyt. rosca on tehty vodkaan. rinha sokeriruokoviinaan. yleensä "Cachaça 51:sestä". Brasseissa rosca on "CAIPIVODKA" Muuten siis jäämurskaa, tuoretta limeä ja sokeria. MÖLLISTY |
KoskPaavo 29.03.2006 19:29:44 | |
---|
rosca on tehty vodkaan. rinha sokeriruokoviinaan. yleensä "Cachaça 51:sestä". Brasseissa rosca on "CAIPIVODKA" Muuten siis jäämurskaa, tuoretta limeä ja sokeria. Nyt on erikoismiehiä kehissä... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jjussila 29.03.2006 20:46:15 | |
---|
Nyt on erikoismiehiä kehissä... ..ttu, se on *jalucola, eikä sitten läträtä sen kolan kanssa... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
uruttaja 29.03.2006 20:47:01 | |
---|
..ttu, se on *jalucola, eikä sitten läträtä sen kolan kanssa... HOHO, Savo otti komennon paaritiskillä. |
Ukko 29.03.2006 21:23:46 | |
---|
Ite en noita paikkoja silleen tunne...junalla mentiin johonkin Vaalaan kai viimeksi ja vaimon faija oli vastassa... Veitkö apelle kossupullon tuliaisiksi. Minä kun olen koittanut noille tyttärille opettaa että appi-ukolle on vävypojan AINA tuotava kossua tms. tuliaisina. |