Irti Humpasta 29.01.2006 11:04:25 | |
---|
Piti kai se laskea. Jos kalenteri piti kutinsa, niin 118 keikkaa. Loppuvuosi oli vähän hiljainen. Hommaas kosmo mullekin muutama keikka.... :) Viime vuoden huikea saldo oli 17 keikkaa.... Nyt on kukkaro klommolla :( P.S. Soitellaan, mutta eri bändeissä :) |
R.Syke 29.01.2006 11:08:28 | |
---|
Hommaas kosmo mullekin muutama keikka.... :) Viime vuoden huikea saldo oli 17 keikkaa.... Nyt on kukkaro klommolla :( Mutta sullahan on kk-palkka! |
Kosmonautti 29.01.2006 16:25:05 | |
---|
Hommaas kosmo mullekin muutama keikka.... :) Viime vuoden huikea saldo oli 17 keikkaa.... Nyt on kukkaro klommolla :( Eiköhän Tapani sut kohta soita keikalle kun huomaa, ettei tullut valituksi presidentiksi! |
Tankero 29.01.2006 17:07:33 | |
---|
Sä oot Hukilas ns. nettiriippuvainen Jäppinen. Meillä sen kuin laajakaistan hinnat laskee. Kohta ne maksaa, kun käydään Mnetissä ;) Josko minä oon sinusta riippuvainen. Näkyy tulleen hotelleihin nämä nettiautomaatit, sitten viimenäkemän. Onneksi joissain paikoissa on vielä konee ilmaiseksi käytössä. Jäppiset asuu joen toisella puolella. Varmasti, vissiin. |
R.Syke 29.01.2006 18:21:50 (muokattu 29.01.2006 18:22:08) | |
---|
Josko minä oon sinusta riippuvainen. Näkyy tulleen hotelleihin nämä nettiautomaatit, sitten viimenäkemän. Onneksi joissain paikoissa on vielä konee ilmaiseksi käytössä. Jäppiset asuu joen toisella puolella. Kato prkl. Oot saanu ryhtiä sitten viime näkemän. Laske humppa käyntiin! |
paice60 30.01.2006 00:39:27 | |
---|
Keikkaa tuli viime vuonna 190+ eli aika kivasti. Ainoa paha puoli on se että aika paljon se on sitä reissuhommaa, mutta kuten olen jo monta vuotta sanonut, ei näitä hommia pakko ole tehdä. Keikkailu on ihan mukavaa kun on kiva porukka ja kaikki ovat ns. tervepäisiä (näissä hommissa?). Matkoihin tietysti menee kun pitää sielläkin syodä ym. , mutta ne kulut täytyy vain yrittää( HUOM. yrittää) minimoida. Laivakeikat ovat sillai mukavia että siellä ei ole matkakuluja,muita kuluja sitten riittää heh heh. Kotoa pois tulee oltua noin 130-150 päivää vuodessa eli bändi on kuin toinen perhe ( APUA), mutta sitten vain täytyy pitää lomia jolloin on perheen kanssa. Viime vuonna pidettiin noin 7 viikkoa lomaa yhteensä niin kyllä se sillai meni ihan jees. Tämä vuosi on aika arvoitus koska kaikkki sanovat että keikat tulevat vähenemääm. Tosi kyllä näin puhuttiin jo viime vuonna. Ans kattoo nyt. Ajattelenko....siis olenko? |
KoskPaavo 30.01.2006 01:05:32 | |
---|
Sulla oli sitten n. 40 viispäiväistä viikkoa, tai vedät laivoilla seitsemänpäiväistä viikkoa.Kova määrä nykyaikana. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
amma46 30.01.2006 14:07:03 | |
---|
Minunkin mielestä tuo keikkamäärä on tänäpäivänä kova , koska soittopaikat ja illat on vähentyneet. Itsekin tein parhaimpina vuosina yli 200 keikkaa vuodessa. 80-luvulla. Soitettiin esim Joensuun Kareliassa kuukausi putkeen 20 keikkaa, 5 iltaa/vko. Enimmäkseen oli 2 vko paikassaan. No eipä tässä tuollaisia keikkamääriä enää kaipaakkaan. Mutta jos tällä hommalla meinaa elää pitäisi yli 100 vuodessa olla, koska liksat ei ole suhteessa paljon nousseet. Mutta kulut kyllä. Mutta kuka on todellinen keikkajyyrä? Onko kellään enää yli 200/vuosi. |
warvick 30.01.2006 14:07:41 | |
---|
Kolmessa eri kokoonpanossa tuli viime vuosi soiteltua ja keikkoja kalenterin mukaan kertyi 132kpl It`s a better to burn out than fade away |
EP 30.01.2006 14:10:47 | |
---|
Turha threadi! |
jon lord 30.01.2006 14:11:01 | |
---|
Keikkaa tuli viime vuonna 190+ eli aika kivasti. Ainoa paha puoli on se että aika paljon se on sitä reissuhommaa, mutta kuten olen jo monta vuotta sanonut, ei näitä hommia pakko ole tehdä. Keikkailu on ihan mukavaa kun on kiva porukka ja kaikki ovat ns. tervepäisiä (näissä hommissa?). Matkoihin tietysti menee kun pitää sielläkin syodä ym. , mutta ne kulut täytyy vain yrittää( HUOM. yrittää) minimoida. Laivakeikat ovat sillai mukavia että siellä ei ole matkakuluja,muita kuluja sitten riittää heh heh. Kotoa pois tulee oltua noin 130-150 päivää vuodessa eli bändi on kuin toinen perhe ( APUA), mutta sitten vain täytyy pitää lomia jolloin on perheen kanssa. Viime vuonna pidettiin noin 7 viikkoa lomaa yhteensä niin kyllä se sillai meni ihan jees. Tämä vuosi on aika arvoitus koska kaikkki sanovat että keikat tulevat vähenemääm. Tosi kyllä näin puhuttiin jo viime vuonna. Ans kattoo nyt. Kato Paice on tullut kuvioihin, yes ,yes, hyvä meininki. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 30.01.2006 14:14:45 | |
---|
Turha threadi! Musta on ihan kiva tietää, paljonko kunnon prot tekee ja paljonko ahkerat sivutoimiset ja paljonko me laiskat harrastelijat. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 30.01.2006 14:17:56 (muokattu 30.01.2006 14:18:23) | |
---|
Minunkin mielestä tuo keikkamäärä on tänäpäivänä kova , koska soittopaikat ja illat on vähentyneet. Itsekin tein parhaimpina vuosina yli 200 keikkaa vuodessa. 80-luvulla. Soitettiin esim Joensuun Kareliassa kuukausi putkeen 20 keikkaa, 5 iltaa/vko. Enimmäkseen oli 2 vko paikassaan. No eipä tässä tuollaisia keikkamääriä enää kaipaakkaan. Mutta jos tällä hommalla meinaa elää pitäisi yli 100 vuodessa olla, koska liksat ei ole suhteessa paljon nousseet. Mutta kulut kyllä. Mutta kuka on todellinen keikkajyyrä? Onko kellään enää yli 200/vuosi. Kovasti Paice on tehny keikkaa, kunnioitettavaa pirteyttä. Pystyn nimeämään muutaman bändin +200 luokkaan. Ne ei kirjoittele tänne. Komppia Baronille, ei tosiaankaan turha thread, ollenkaan. Kuten vastausten lukumäärästä voit päätellä. |
EP 30.01.2006 14:19:29 | |
---|
Musta on ihan kiva tietää, paljonko kunnon prot tekee ja paljonko ahkerat sivutoimiset ja paljonko me laiskat harrastelijat. No, sen tietää vaan, mitä siitä seuraa.. |
baron 30.01.2006 14:23:01 | |
---|
No, sen tietää vaan, mitä siitä seuraa.. Joo, mäkin alan ahkeraksi proksi! My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 30.01.2006 14:28:26 | |
---|
Kovasti Paice on tehny keikkaa, kunnioitettavaa pirteyttä. Pystyn nimeämään muutaman bändin +200 luokkaan. Ne ei kirjoittele tänne. Komppia Baronille, ei tosiaankaan turha thread, ollenkaan. Kuten vastausten lukumäärästä voit päätellä. Mä en täällä etelänpuolella tiedä kuin yhden trion , joka tuohon pariinsataan yltää.Nekin on joutuneet kai jostakin (hinta?? en tiedä varmasti) tinkimään. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
uruttaja 30.01.2006 14:30:07 | |
---|
Mä en täällä etelänpuolella tiedä kuin yhden trion , joka tuohon pariinsataan yltää.Nekin on joutuneet kai jostakin (hinta?? en tiedä varmasti) tinkimään. Tuota ne tuntureista löytää tälläkin hetkellä tai laivan päältä. Vaatii lujaa hermoa, vai mitä Kuhilas? |
WanhaWetäjä 30.01.2006 17:51:14 | |
---|
Musta on ihan kiva tietää, paljonko kunnon prot tekee ja paljonko ahkerat sivutoimiset ja paljonko me laiskat harrastelijat. Joo,kyllähän tosta jotain näkee...mulla oli aika masentavasti vain 84 keikkaa viime vuonna,suurin osa toki oli minimin yli,triovetoja ei kauheesti ollut,mutta liian vähän kaikenkaikkiaan,toi tekee 7 keikkaa/kk. 10-12 ois mulle ihan riitävä,tyydyn vähään,ja perheen takia tollaset tunturi/laivaosastot ei toimi:-) Kai mä sitten olin ahkera sivutoiminen,päätoimena palkaton kodinhoitajan/talonmiehen/kokin työ himassa... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Fuzzy Boner 30.01.2006 23:06:53 | |
---|
Tsekkasin kalenterista: 240 keikkaa oli kalenterin mukaan viime vuonna. Ehkä sielt uupu jotain mut näköjään tein aikalailla. (kesäkuussa 2 keikkaa vaan, heinäkuussa ehkä 5) Eli muut menty kokoajan. Huh, en ees tajunnu että oli noin kiire vuos. Saapuileva Midge T |
mr.muzak 30.01.2006 23:51:53 | |
---|
Tsekkasin kalenterista: 240 keikkaa oli kalenterin mukaan viime vuonna. Ehkä sielt uupu jotain mut näköjään tein aikalailla. (kesäkuussa 2 keikkaa vaan, heinäkuussa ehkä 5) Eli muut menty kokoajan. Huh, en ees tajunnu että oli noin kiire vuos. 240 x liiton minimi = n. 26-27 000e.. |