Pula-Aho 15.01.2006 18:35:28 | |
---|
ym vierailusta hotellihuoneessamme... meinasi venähtää Selvisikö se sitten koskaan kuinka läheistä sukua se lentopallotyttö oli Acc:lle? Ja jäikö kisailu pelkästään kädenvääntöön? Vai väsähtikö vanhus kesken selvittelyn (niinkuin tämä toinenkin vanhus)? Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Pula-Aho 15.01.2006 18:45:08 | |
---|
Olinko mä siellä?!?!?!?! Jep, 04:15 Tammerkosken sillalla, menossa vastakkaiseen suuntaan päämäärätietoisen näköisenä. Pimppihaukka sentään lähti tyttösten matkaan. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
AnselmiMaa 15.01.2006 18:46:50 | |
---|
Jep, 04:15 Tammerkosken sillalla, menossa vastakkaiseen suuntaan päämäärätietoisen näköisenä. Pimppihaukka sentään lähti tyttösten matkaan. hehh... sveet tämmerkoksessa kiiltävät sain...?? EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
acc 15.01.2006 18:49:09 | |
---|
Tottahan toki pyydän.. ;o)) Pakkejahan ei tullut kun Rihviltä ja sekin anto pakit vaan miulle, tais ollakkin ekat pakit omassa historiassa.. Että toksia vaan pyörittämisestä... ;oD Ne olikin sellaset spesiaali-pyöräytykset, joita tehdään vaan kerran elämässä ja humppapikkujouluissa ;) Kiitos kuuluu kyllä täysin sulle! Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
manjaana 15.01.2006 18:52:48 | |
---|
hehh... sveet tämmerkoksessa kiiltävät sain...?? Ethän sie kyllä saanut ku koloperttiä, ja heti lähti mies nukuksii... ;o)) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
acc 15.01.2006 18:54:27 | |
---|
Selvisikö se sitten koskaan kuinka läheistä sukua se lentopallotyttö oli Acc:lle? Ja jäikö kisailu pelkästään kädenvääntöön? Vai väsähtikö vanhus kesken selvittelyn (niinkuin tämä toinenkin vanhus)? Ei luojan kiitos ollut kovin läheistä sukua. Mutta ns yhteisiä tuttuja löytyi, kai. Alkoi olla siinä klo 8 aikaan hieman väsy olo, joten en välttämättä kyllä rekisteröinyt kaikkea. Kisailu jäi siihen käden vääntöön ainakin niin kauan kuin itse paikalla olin. Toinen vanhus väsähti ja piristyi vuorotellen :) Taisi se lopulta sit kuitenkin väsähtää... Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
AnselmiMaa 15.01.2006 18:56:41 | |
---|
Ethän sie kyllä saanut ku koloperttiä, ja heti lähti mies nukuksii... ;o)) No nuinha siinä kävi. mut olihan päivällä jo pituutta/hauskuutta.. heräsin pual 4 pe aamuna ja ilman päikkäreitä siinä iltaa vietettiin. Väsy tuli keskenkaiken hauskuuden!?! Mut mahtava fiilis. ja oli tosi nastaa päästä kemuihin mukaan ja soitteleen ja koloperttiä...saaateri!!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
AnselmiMaa 15.01.2006 18:59:51 | |
---|
Mikähän se mahto olla se illan vimppa slou ko laulajaa kompattiin? EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
manjaana 15.01.2006 19:02:30 | |
---|
No nuinha siinä kävi. mut olihan päivällä jo pituutta/hauskuutta.. heräsin pual 4 pe aamuna ja ilman päikkäreitä siinä iltaa vietettiin. Väsy tuli keskenkaiken hauskuuden!?! Mut mahtava fiilis. ja oli tosi nastaa päästä kemuihin mukaan ja soitteleen ja koloperttiä...saaateri!!! Illan parhaat vedit kyllä siinä voiton huumassa, hittolainen mitkä kiepautukset.. ;o)) Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
AnselmiMaa 15.01.2006 19:05:17 | |
---|
Illan parhaat vedit kyllä siinä voiton huumassa, hittolainen mitkä kiepautukset.. ;o)) hä! kerro ny mullekin mitä mä oon kieputtanu!?! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
manjaana 15.01.2006 19:07:54 | |
---|
hä! kerro ny mullekin mitä mä oon kieputtanu!?! Siehän vetäsit kunnon voltit, etkö nää muista?? Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
AnselmiMaa 15.01.2006 19:09:41 | |
---|
Siehän vetäsit kunnon voltit, etkö nää muista?? Aha.. on tullu esiteltyä taas entisiä taitoja... Anteeks! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
manjaana 15.01.2006 19:10:18 | |
---|
Ne olikin sellaset spesiaali-pyöräytykset, joita tehdään vaan kerran elämässä ja humppapikkujouluissa ;) Kiitos kuuluu kyllä täysin sulle! Hih, ens kerral sit uudet piruetit taas... Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
Guido 15.01.2006 19:16:00 | |
---|
Mikähän se mahto olla se illan vimppa slou ko laulajaa kompattiin? Oisko ollut Kaksi karttaa..? Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
AnselmiMaa 15.01.2006 19:18:17 | |
---|
Oisko ollut Kaksi karttaa..? Jeah!! niimpä olikin! mahtava biisi ja hyvin sjungattu, harmi ko ei tullu levylle.. EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 15.01.2006 19:29:41 | |
---|
Olinko mä siellä?!?!?!?! oliksää muuten siellä :o)) *hih hih* Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 15.01.2006 19:31:17 | |
---|
Erään Niken kassin juuri avasin ja tyhjentelen sitä. Mikäpäs se sieltä osaltani koskemattomana katseleekaan, no Waldemar itse ;) ei ollu naisihmiset mitään juoppoja, kun jo torstaina minäkin ostin neljä tölkkiä olutta, sitten ostettiin toi Waldemar ja Manjis tais ostaa saman verran vadelmalimua, kun minä olutta ja mulla oli vielä yks oluttölkki avaamattomana viime yönä kassissa, kun tulin kotiin :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 15.01.2006 19:34:39 | |
---|
Jeah!! niimpä olikin! mahtava biisi ja hyvin sjungattu, harmi ko ei tullu levylle.. Kiitos! Toi on hieno kappale ja säestys toimi moitteettomasti. Onko sulla muuten soitantaa/laulantaa levyllä? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
manjaana 15.01.2006 19:35:11 | |
---|
ei ollu naisihmiset mitään juoppoja, kun jo torstaina minäkin ostin neljä tölkkiä olutta, sitten ostettiin toi Waldemar ja Manjis tais ostaa saman verran vadelmalimua, kun minä olutta ja mulla oli vielä yks oluttölkki avaamattomana viime yönä kassissa, kun tulin kotiin :o) Äläpä unoha jalua... ei riitä sulla tila luukussa ees niihin korkoihin, minkä verran sul on tilaa siellä? Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
kuunsirppi 15.01.2006 19:35:43 | |
---|
Väsy tuli keskenkaiken hauskuuden!?! väsykö jalat ;o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |