![]() 18.04.2006 21:33:34 | |
---|---|
Lähteekö musta luta ja savu poies tolulla. Tarkotitko että susta vai onko toi musta väri? Ajattelenko....siis olenko? | |
![]() 19.04.2006 10:44:40 | |
Tarkotitko että susta vai onko toi musta väri? "Laulaa neekeriäitee riemuissansa rutsantutsantutaa Tulee persuiksista savua ja mustaa lutaa . Sillä Afrikka on mustan neekerijatsin maa...." | |
![]() 20.04.2006 23:04:58 | |
Ai niin, nythänmää muistankin yhden jutun jostain 80-luvulta. Oltiin kerran nuorna miesnä "tsadissa" keikkareissulla, tultiin jo edellisenä yönä yöpymään kavereitten nurkkiin ja aamulla huomattiin, että keikkabussi teki tenän. Keikkamesta ei ollut ku muutaman kilometrin päässä - toisella puolella kaupunkia. Me hädissään soiteltiin meidän ohjelmatoimistoon, että mikä avuksi, niin meidän silloinen keikkamyyjä sanoi, että "Kojohan on meillä myynnissä ja sillähän on sellainen "vani" ja se ei ole keikalla ainakaan tänään. Tossa on numero, se varmaan jeesaa..." No me soitettiin, ku hätä suuri ja illalla veto. Kojo vastasi puhelimessa : "Joo jätkät. Täällä stadissa ei toimita miltään frendi-pohjalta, keksikää jotain muuta." Ja se siitä, en muista mitä tehtiin, mentiin varmaan autovuokraamoon. Mutta että samassa toimistossa ja tunnin apu, oltashan me jotain korvattu, tietty. Se jäi kyllä mieleen. | |
![]() 21.04.2006 01:23:01 | |
Ai niin, nythänmää muistankin yhden jutun jostain 80-luvulta. Oltiin kerran nuorna miesnä "tsadissa" keikkareissulla, tultiin jo edellisenä yönä yöpymään kavereitten nurkkiin ja aamulla huomattiin, että keikkabussi teki tenän. Keikkamesta ei ollut ku muutaman kilometrin päässä - toisella puolella kaupunkia. Me hädissään soiteltiin meidän ohjelmatoimistoon, että mikä avuksi, niin meidän silloinen keikkamyyjä sanoi, että "Kojohan on meillä myynnissä ja sillähän on sellainen "vani" ja se ei ole keikalla ainakaan tänään. Tossa on numero, se varmaan jeesaa..." No me soitettiin, ku hätä suuri ja illalla veto. Kojo vastasi puhelimessa : "Joo jätkät. Täällä stadissa ei toimita miltään frendi-pohjalta, keksikää jotain muuta." Ja se siitä, en muista mitä tehtiin, mentiin varmaan autovuokraamoon. Mutta että samassa toimistossa ja tunnin apu, oltashan me jotain korvattu, tietty. Se jäi kyllä mieleen. Artisti on aina artisti. Luulin olevani sovinisti, mutta aikaa myöten huomaan olevani Antiartisti, tai jotain... Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... | |
![]() 21.04.2006 01:40:01 (muokattu 21.04.2006 01:40:54) | |
Ai niin, nythänmää muistankin yhden jutun jostain 80-luvulta. Oltiin kerran nuorna miesnä "tsadissa" keikkareissulla, tultiin jo edellisenä yönä yöpymään kavereitten nurkkiin ja aamulla huomattiin, että keikkabussi teki tenän. Keikkamesta ei ollut ku muutaman kilometrin päässä - toisella puolella kaupunkia. Me hädissään soiteltiin meidän ohjelmatoimistoon, että mikä avuksi, niin meidän silloinen keikkamyyjä sanoi, että "Kojohan on meillä myynnissä ja sillähän on sellainen "vani" ja se ei ole keikalla ainakaan tänään. Tossa on numero, se varmaan jeesaa..." No me soitettiin, ku hätä suuri ja illalla veto. Kojo vastasi puhelimessa : "Joo jätkät. Täällä stadissa ei toimita miltään frendi-pohjalta, keksikää jotain muuta." Ja se siitä, en muista mitä tehtiin, mentiin varmaan autovuokraamoon. Mutta että samassa toimistossa ja tunnin apu, oltashan me jotain korvattu, tietty. Se jäi kyllä mieleen. En kyllä tiedä kovin montaa kaveria joka lähtisi täysin vierasta porukkaa jelppimään vapaa-aikanaan, jollei ole pakko.. Kaikkee ne "liimataisetkin" ehdottelee, HOHO! | |
![]() 21.04.2006 01:44:19 | |
En kyllä tiedä kovin montaa kaveria joka lähtisi täysin vierasta porukkaa jelppimään vapaa-aikanaan, jollei ole pakko.. Kaikkee ne "liimataisetkin" ehdottelee, HOHO! Varsin totta tuokin. Eksyin aiheesta artistien takia, nään aina punasta... Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... | |
![]() 21.04.2006 09:24:48 | |
En kyllä tiedä kovin montaa kaveria joka lähtisi täysin vierasta porukkaa jelppimään vapaa-aikanaan, jollei ole pakko.. Kaikkee ne "liimataisetkin" ehdottelee, HOHO! Minä tunnen montakin. | |
![]() 21.04.2006 09:29:24 | |
Minä tunnen montakin. Minäkin tunnen yhden tiepalvelumiehen joka lähtee vaikka kesken setin eukkonsa pukilta jos joku soittaa ja pyytää apua. Kirjoitin mitä kirjoitin! | |
![]() 21.04.2006 09:29:38 | |
Artisti on aina artisti. Luulin olevani sovinisti, mutta aikaa myöten huomaan olevani Antiartisti, tai jotain... Tämä Timo oli rundilla pohjoisenpoikien muodostaman bändin kanssa pohjoisessa Norjassa ja Suomessa. Oli ollut stadilaispelle täynnä itseään muutaman päivän, mikään ei ollut passannut ja narina oli ollut hirveä. Utsjoen ja Inarin välillä sitten poikien mitta oli täyttynyt. Timo pakkaseen ja pelkällä bändillä eteenpäin. Pakkasta oli semmonen lauhanrapsakka 30 ja Timolla kevyet vermeet päällä. Auton valot oli hävinneet artistin näkökentästä, eikä minkäänlaista valopilkkua missään päin maailmaa. Oliko tämä artistin kohtalo jäätyä hengiltä oman pullistelun takia... Pojat ei kuitenkaan tappaneet Timoa sinne kairaan. Eivät olleet ihan aitoja lappalaisia. Palasivat 10 minuutin päästä hakemaan täysin jäisen artistin. Artisti oli ollut loppurundin erittäin yhteistyökykyinen ja sosiaalinen. | |
![]() 21.04.2006 10:12:13 | |
Siperialla on pedagoginen vaikutus. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 21.04.2006 10:41:04 | |
Minäkin tunnen yhden tiepalvelumiehen joka lähtee vaikka kesken setin eukkonsa pukilta jos joku soittaa ja pyytää apua. Jos nyt ihan pystystä vetäsis ne mnettiläiset, joilta olen saanut apuja keikkojen myynnin,yhteyksien luonnin,verkostojen luomisen,vieraslistojen, nuottien, sovitusten, äänitteiden,dvd:n,työsuhdeneuvojen,kuljetusten, yösijojen,jne muodossa ja en ole muistanut heitä julkisesti kiittää niin tässä tulee kiitos. Ja jos joku puuttuu joukosta, niin menee meikäläisen vanhuudenhöperyyden piikkiin. Kiitos kun ainakin te olette vapaaehtoisesti auttaneet: Baron,Isojussi,Clave,Jon Lord,Jeppeq,Anselmimaa,Kuhilas,Riff,Pussy Boner,Martso,Veeka,V_M_Kangas, Markkuv, Jmercy, Poppamies, WanhaWetäjä,Edge,Neekermaisteri,Mr.Muzak,4Ruuvia, M.i.key, Timi, Jenkkamies, Epämuusikko,KoskPaavo,SertsoS,Klunssila,Aisa,MackTheKnife,JJussila,Paice60, omarklah,Corba,Sandy,Häläppääjä,Mikko T, Jykke65, vanhami,kivi,Tankoprinssi,Jalmus, Ruipelo, | |
![]() 21.04.2006 12:00:16 | |
Minä tunnen montakin. Ja noista jokaiselle kuuluu iso plussa.Hieno meininki. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 21.04.2006 12:22:05 | |
Minäkin tunnen yhden tiepalvelumiehen joka lähtee vaikka kesken setin eukkonsa pukilta jos joku soittaa ja pyytää apua. Juu, tiepalvelu ehkä on yksi niistä minne tuollaisessa tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä. | |
![]() 21.04.2006 12:27:50 | |
Minä tunnen montakin. Jaa lähtee täysin VIERAITA tyyppejä auttamaan? Epäilen vahvasti! | |
![]() 21.04.2006 12:27:50 (muokattu 21.04.2006 12:28:25) | |
Minä tunnen montakin. -------- | |
![]() 21.04.2006 12:41:41 | |
Jaa lähtee täysin VIERAITA tyyppejä auttamaan? Epäilen vahvasti! Epäile sinä mitä huvittaa. Patelan seudulla ihan normaalia toimintaa. Varmasti, vissiin. | |
![]() 21.04.2006 12:48:18 | |
Jaa lähtee täysin VIERAITA tyyppejä auttamaan? Epäilen vahvasti! Joteskin toiset soittajat ei oo mulle ihan vieraita! My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 21.04.2006 13:04:12 | |
Joteskin toiset soittajat ei oo mulle ihan vieraita! No, eipä tietenkään.. | |
![]() 21.04.2006 14:59:09 | |
Jaa lähtee täysin VIERAITA tyyppejä auttamaan? Epäilen vahvasti! Viime Tammikuussa Hesasta tullessamme illalla 30 asteen pakkasessa halkesi Vanista etupyörän vanne. Muutama puhelu ja tiepalvelumies paikalle. Katsoi vähän aikaa ja sanoi että ei voi vaihtaa rengasta kun vanne on halki. Pienen neuvottelun jälkeen pakattiin soittokamat sen pakuun ja sitten se lähti heittämään meidät Jämsään, haettiin vararengas ja takaisin Mäntsälän tienoille uusi rengas autoon ja kotia kohti 4 aikaan aamuyöllä. Ainoa korvaus minkä otti oli kilometrikorvaus. Kiitos vielä kuka olitkin ja ei jääty 30 asteen pakkaseen palelemaan. Kyllä minä itse olen lainannut esim. syntikkaa tai pianoa jos jollain on ollut hätä kun kamat on hajonnut ja äkkiä tarvinnut illan keikalle jonkun koneen. Kyllä pääsääntöisesti muusikko kaverit on rehellistä porukkaa ainakin toisiaan kohtaan. Korvauksiakaan en ole ottanut vaan on kiva kun on voinut auttaa ja autan tästedeskin vaikka keikalle en pyynnöistä huolimatta enää usein pääsekään. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 21.04.2006 15:04:48 | |
Viime Tammikuussa Hesasta tullessamme illalla 30 asteen pakkasessa halkesi Vanista etupyörän vanne. Muutama puhelu ja tiepalvelumies paikalle. Katsoi vähän aikaa ja sanoi että ei voi vaihtaa rengasta kun vanne on halki. Pienen neuvottelun jälkeen pakattiin soittokamat sen pakuun ja sitten se lähti heittämään meidät Jämsään, haettiin vararengas ja takaisin Mäntsälän tienoille uusi rengas autoon ja kotia kohti 4 aikaan aamuyöllä. Ainoa korvaus minkä otti oli kilometrikorvaus. Kiitos vielä kuka olitkin ja ei jääty 30 asteen pakkaseen palelemaan. Kyllä minä itse olen lainannut esim. syntikkaa tai pianoa jos jollain on ollut hätä kun kamat on hajonnut ja äkkiä tarvinnut illan keikalle jonkun koneen. Kyllä pääsääntöisesti muusikko kaverit on rehellistä porukkaa ainakin toisiaan kohtaan. Korvauksiakaan en ole ottanut vaan on kiva kun on voinut auttaa ja autan tästedeskin vaikka keikalle en pyynnöistä huolimatta enää usein pääsekään. Sulla on sydän paikallaan näissä asioissa, kuten useimmilla meistä uskoakseni. Tuo tiepalvelumies kuului /kuuluu myös näihin. :) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)