Aihe: Smork
1 2 3 4 5 6 7 8
omarklah
16.02.2006 19:17:38 (muokattu 16.02.2006 19:18:52)

Kukas noista on sun suosikki? Aika tuttuja nimiä silleen, että samoja keikkamestoja pyöritään. Oltais vaan mekin saatu joku nauha aikaseks...

Nelinpeli oli aika vakuuttava...
Mutta Väriloiste on ehdoton suosikki - kun sen rumpali on niin Suloonen :o)
Tää sit sanois tälleen...
M.i.k.key
16.02.2006 19:21:46
Toi Myötätuuli on mahtava! Meikä diggaa.
Möllisty!
kuunsirppi
16.02.2006 20:54:34
Nelinpeli oli aika vakuuttava...
Mutta Väriloiste on ehdoton suosikki - kun sen rumpali on niin Suloonen :o)

Me digataan Manjiksen kans myös Väriloistetta :o)) (eiks nii Manjis?)
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
16.02.2006 21:40:58
Me digataan Manjiksen kans myös Väriloistetta :o)) (eiks nii Manjis?)

Digataan digataan, ainaskin Suloost ja Haukkaa, heh.. ;o))

Nelinpeli ja Esteri kanssa hyviä...
Porompompom, poromporompomperomperom...
snowballed
16.02.2006 22:27:10

Toi Myötätuuli on mahtava! Meikä diggaa.

hehe, kaikkia niitä smorkkiin lähteekin ;) Mahtavaa!!!

ens kesänä sitten tv:stä tuttu!!
saattaa olla että en ehkä oo ihan varma..
M.i.k.key
17.02.2006 03:06:55
hehe, kaikkia niitä smorkkiin lähteekin ;) Mahtavaa!!!

ens kesänä sitten tv:stä tuttu!!

Jeah!
Möllisty!
vesku.ka
17.02.2006 10:50:51
Suosikkia ei nyt silleen ole, mutta täytyy tuolle kultaiselle kitaralle pitää peukkuja kun siinä on yx kaveri soittamassa synaa ja haitaria.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
suloonen
17.02.2006 13:30:04
Nii tehtiinkii - ainakin juomapuolella loppuyöstä :o)

Täälta myös roppakaupalla - onkohan Suloonen jo päässyt kotio ?

aim päk, olen selkä!!!!!!!! HEJA SWERIGE!!!!! Perkeles ku hyvä idea "OO KUUKAUSI LAIVALLA" Just tulin kotiin ja nyt pyörryttää, eikä voi edes loipparia ottaa laivatuliaisista ku pitäs huomenna vetää humppaa!!!! Mutta suosittelen kaikille et ei kun laivapändiksi jos ei muuten meinaa mopo karata rasasta...
Ei perkele, taasko humppaa...
KoskPaavo
17.02.2006 13:35:23
aim päk, olen selkä!!!!!!!! HEJA SWERIGE!!!!! Perkeles ku hyvä idea "OO KUUKAUSI LAIVALLA" Just tulin kotiin ja nyt pyörryttää, eikä voi edes loipparia ottaa laivatuliaisista ku pitäs huomenna vetää humppaa!!!! Mutta suosittelen kaikille et ei kun laivapändiksi jos ei muuten meinaa mopo karata rasasta...

Meikäläinenkin kaatuili joskus kotona risteilykauden alussa, ihmisen tasapainoaisti on kummallinen, samoin soppalautasta tulee varottua kotona oudosti.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Chysleri
17.02.2006 16:04:33
Suosikkia ei nyt silleen ole, mutta täytyy tuolle kultaiselle kitaralle pitää peukkuja kun siinä on yx kaveri soittamassa synaa ja haitaria.

Jeps....rumpari on kans tuttuja.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
laulava runpali
27.02.2006 09:40:21
auraviihteelle siiryi tuo homma, ja kisan voitti sellainen bändi, jossa puolet soittajista on kulmaloita (--> auraviihde) ja itse solisti on auraviihteen ohjelma- ja artistipalvelut-vastaava...
http://www.auraviihde.fi/ -->yhteystiedot

Niinpä niin...joku tyhmenpi taitaa luulla että asian ratkaisi tuo..Paikalla olleena voin kertoa, ettei ko. kisaa viime vuonna ois voinut voitta muu kuin VK. Kyllä se muu oli aika laivakamaa... Hienoa huomata että vanha tanssimusa vanhalla tyylillä puree yleisöön ja taisipa tuomaristokin olla aika yksimielinen. Hyvä jätkät!!
Musiikkia korville
27.02.2006 09:46:57

Niinpä niin...joku tyhmenpi taitaa luulla että asian ratkaisi tuo..Paikalla olleena voin kertoa, ettei ko. kisaa viime vuonna ois voinut voitta muu kuin VK. Kyllä se muu oli aika laivakamaa... Hienoa huomata että vanha tanssimusa vanhalla tyylillä puree yleisöön ja taisipa tuomaristokin olla aika yksimielinen. Hyvä jätkät!!

Siihen en ota kantaa, mikä asian ratkaisi... Bändi on kuitenkin oikein kelpo.

Sitäpaitsi kys bändi voitti kisan jo aiemminkin ja sillon ei kisa ollut vielä Auraviihteellä.
Olen hidas mutta tyhmä
uruttaja
27.02.2006 10:05:24
auraviihteelle siiryi tuo homma, ja kisan voitti sellainen bändi, jossa puolet soittajista on kulmaloita (--> auraviihde) ja itse solisti on auraviihteen ohjelma- ja artistipalvelut-vastaava...
http://www.auraviihde.fi/ -->yhteystiedot

Tuo on nyt tämän vuoden kisassa vanhaa jaaritusta. Uutta putkeen. Katotaan voittaako tänä vuonna Auran vai jonkun muun viihteen bändi. Vaihtoehtoja on.
R.Syke
27.02.2006 14:50:36
Yks kysymys. Miksi sama inehmo voi osallistua jo kerran voittaneena tähän kisaan.

Tokihan, joo, olympiavoittojaki saa kerätä monta.

Mutta, jos tarkoitus on etsiä uusia bändejä, niin...Ei kai tarkoitus ole, että se sama laulaja vuodesta toiseen kerää ympärilleen bändin?

Pertti ei saa tästä suuttua...
uruttaja
27.02.2006 14:52:24
Yks kysymys. Miksi sama inehmo voi osallistua jo kerran voittaneena tähän kisaan.

Tokihan, joo, olympiavoittojaki saa kerätä monta.

Mutta, jos tarkoitus on etsiä uusia bändejä, niin...Ei kai tarkoitus ole, että se sama laulaja vuodesta toiseen kerää ympärilleen bändin?

Pertti ei saa tästä suuttua...

Siis kokonainen bändihän on voittanut kahdesti. Eikä siihen mennyt monta vuotta väliin. Ihmettelemässä olen minäkin itseni yllättänyt.

Yksittäisistä, useammassa bändissä soittaneesta, muusikosta en mene takuuseen.
Musiikkia korville
27.02.2006 14:55:36 (muokattu 27.02.2006 14:55:54)

Samaa ihmettelin ítekin... Sellanen pykälä ois mun mielestä alunperin pitäny pistää sääntöihin, ettei voittanut saa uudestaan osallistua. Vai voiko sellasta kieltää?..
Olen hidas mutta tyhmä
jjussila
27.02.2006 15:04:12
Siis kokonainen bändihän on voittanut kahdesti. Eikä siihen mennyt monta vuotta väliin. Ihmettelemässä olen minäkin itseni yllättänyt.

Yksittäisistä, useammassa bändissä soittaneesta, muusikosta en mene takuuseen.

Eiköhän se mediajulkisuus (kesätanssit) ja sen kerrannaiset ole motiivina...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Musiikkia korville
27.02.2006 15:08:21

Eiköhän se mediajulkisuus (kesätanssit) ja sen kerrannaiset ole motiivina...

Motiivin kyllä ymmärtää, mutta että siihen suodaan mahdollisuus...

Toisaalta aloin tuossa miettimään sellaista, että mitäpä jos bändi osallistuu uudelleen jo voitettuaan, eikä seuraavalla kerralla voitakaan. Eipä ole hyvää mainosta bändille. Eli silloin osallistumisessa on melkoinen(?) riski, paitsi jos bändi tietää, että sellaista vaaraa ei ole...
Olen hidas mutta tyhmä
R.Syke
27.02.2006 15:08:24
Samaa ihmettelin ítekin... Sellanen pykälä ois mun mielestä alunperin pitäny pistää sääntöihin, ettei voittanut saa uudestaan osallistua. Vai voiko sellasta kieltää?..

Lähinnä tossa mielipiteessäni metsästin motivaatiota. Jos noita skaboja käy läpi useammilla eri virityksillä, niin se kisan merkitys musta häipyy.

Tulisko tilanne, jotta rutiinisuorituksella tuli taas kultaa. Mietin.
jjussila
27.02.2006 15:19:21 (muokattu 27.02.2006 15:24:56)
Motiivin kyllä ymmärtää, mutta että siihen suodaan mahdollisuus...

Toisaalta aloin tuossa miettimään sellaista, että mitäpä jos bändi osallistuu uudelleen jo voitettuaan, eikä seuraavalla kerralla voitakaan. Eipä ole hyvää mainosta bändille. Eli silloin osallistumisessa on melkoinen(?) riski, paitsi jos bändi tietää, että sellaista vaaraa ei ole...

Meinasitko, että homma olisi ikäänkuin pedattu valmiiksi... no, elementtejä edelliseen kyllä olisi, jos vaikka mietitään tuomariston jäsenten suhdetta tiettyihin tahoihin..no, kunhan spekuloin..Mutta...
Edit: mulla tais olla vanhaa tietoa...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)