hemmo 19.12.2005 20:20:42 | |
---|
Onko niihin järkeviä subbareita tarjolla? Yamahan digi-tiski ja tommoset subbareilla, niin se ois aika pitkälti siinä. Haaveunia meikäläisellä tosin, eikä ainakaan tämän joulun omalahja. www.stpaulssound.fi 8-= Esim: dB Technologies SUB12 aktiivi subbanen 12" 400 W rms 40-150hz, 127 dB SPL, 19 kg, 24 dB/oktaavi stereojakarilla (100 Hz), 542 eur "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
JK 19.12.2005 21:21:17 | |
---|
"Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
vanhami 19.12.2005 21:50:40 | |
---|
Minä tajusin tuon viime kesänä, siihen käsipeli- jiiriboxiin ei kannata satsata, kannattaa ostaa se sähköpeli heti. Kannattaa ostaa "elun kääntöpöytä" Tai siis DeWalt tänäpäivänä. Runkonaulain, ulkoverhousnaulain, listanaulain, kompura, iso porakone pikku porakone, pari kolme akkukonetta. neljät alumiinitikkaat rakennustelineitä, laastiämpäreitä, 5 aluksi ja sit saman verrna myöhemmin lisää. Pensseleitä paljon kahvinkeitin, kossua ja röökiä raksajätkille, kaljaa kokoajan saapusalla, korppuja pipareita... etc. Onhan tuota listaa mitä tarvitaan... |
ÄM 19.12.2005 22:17:46 | |
---|
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
JK 19.12.2005 22:46:33 | |
---|
Miten soundi yleensä, onko isommissa "isompi" soundi? Ei sanottavammin, tietysti 12"antaa hiukan "tuhdimpaa" mutta paljon eroa löydy. Ehkä äärioloissa ja rjos mikitettyjä rumpuja oikein lujaa ajetaan niin eroa saattais tulla. Normaalikäytössä ei eroa kyllä huomaa. Kummilla vetää mieluummin? Itse asiassa noi pienemmät on olleet monitorikäytössä kokonsa vuoksi, Näppärät kulmat niistä tulee. Solistin tehdessä "oneman"- keikkaa tai kun itse käyn toisen bändin kanssa puuhastelemassa niin noi pienemmät lähtee mieluusti mukaan. Isommat on solistin, pienemmät mun. Paino ero taitaa johtua siitä, että 12":ssa ei ole bassokartiossa neodyymi-magneettia, on siksi raskaampi. Juuri näin. Edelleen täytyy kyllä todeta että monelaista kappia on tullut kuunneltua ja kokeiltua, mutta noi ARTin kaapit on kyllä koko/paino/teho/soundipuolesta todella onnistuneet. Ei kompromissejä ja 10" antaa yllättävän hyvän botnen. "Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista" |
WanhaWetäjä 20.12.2005 01:12:45 | |
---|
Sisältä listoittamaton talo muuttovaiheessa on iso ansa monelle. Sitä ei vaan kaikki tajua. Osu ja uppos... 15 vuotta ollaan asuttu ja vain yhestä huoneesta puuttuu listat,HOHO!Mutta ne listat on kyllä olemassa,autotallissa...ai niin,pesuhuoneen kattolistatkin puuttuu,sokkeli on osittain pinnoittamatta,pari ulkovaloo ja pihavalot puuttuu...jaa niin,kodinhoitohuoneen ulko-ovi ei ole käytössä vieläkään,karmi ei oo ristimitassa,pitäs kattoo kun kerkiää,HOHO!!Autotallin lattia pitäs maalata,samoin teknisen tilan...piipunhattu pitäs hommata,ai niin stana terassikin olis mutta se pitäis kattaa!Ai niin ei sinne pääse kun tuo kodinhoitohuoneen ovi ei oo käytössä;-) Mutta kyyllähän ne kerkiää....vaan nyt pitäs tehdä jo pintaremonttia,rupee elämisen ja 5 kakaran jäljet näkyyn,no ens kesänä,tai syksyllä,tai joskus;-)) Oikeesti ehkä pari ekaa vuotta nuo tekemättömät työt välilä harmitti,nyt niitä ei edes huomaa:-) Mikalle ja perheelle onnea uuteen kämppään,tee vaan mahdollisimman nopsaan kaikki valmiiks:-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
vanhami 20.12.2005 10:47:40 | |
---|
Osu ja uppos... Et ole ainoa, olen kuullut kymmeniä tarinoita. Minussa on pilevää samaa saamattomuutta, joten tein / teetätin talon mahdollisimman valmiiksi ennen muuttoa. Minulla oli iltahommissa pari kaveria vielä listottamassa ja tekemässä sitä viimeistä silausta itseni lisäksi. Itse en olis millään ehtinyt, ainakaan niin, että jouluksi muutetaan. Jos kuvitellaan, mitä se viime silaus tuli maksamaan, eli ne listat ym pikkujutut, on se ehkä noin 2000-3000 eur. Ei se koko projektissa ole niin paljon. Ajattelin ensin, että tehdään vaan pakolliset ja muutetaan sisään ja virittelen sit loppuun. Oli se kyllä sitte aika ässää kantaa kamat sisään ja panna sauna lämpenemään, kun nurkat oli kunnossa. Mikalle ja perheelle onnea uuteen kämppään,tee vaan mahdollisimman nopsaan kaikki valmiiks:-) Kiitos kiitos. Virittely jatkuu. |
Mikko T. 20.12.2005 10:50:07 | |
---|
Mä ostin itselleni joululahjaksi Roland Fantom X7:n. Muija kähyy kun seuraavat pari kuukautta räplään sitä enkä häntä. Häf. 8-D Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
baron 20.12.2005 18:12:54 | |
---|
Keksinhän mä itselleni joululahjan: Kolme Monk CD:tä ja yksi Hancock CD. Minähän en ailahtele!! My name is Baron, Sir Baron. |
Tankero 20.12.2005 20:16:19 | |
---|
Keksinhän mä itselleni joululahjan: Kolme Monk CD:tä ja yksi Hancock CD. Minähän en ailahtele!! En minäkään enää, kun ostin humppadatsuniin uudet talviHancockit alle. Herbieissä on hyvä pito. Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 20.12.2005 21:01:08 | |
---|
Pari vuotta sitten jossain vaatekuvastossa oli termi "paituli".- Mua jotenkin ärsytti tää uusiotermi.Mikähän olis "housuli", "Sukkali""kalsonkili" Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
poppamies 20.12.2005 21:05:34 | |
---|
Pari vuotta sitten jossain vaatekuvastossa oli termi "paituli".- Mua jotenkin ärsytti tää uusiotermi.Mikähän olis "housuli", "Sukkali""kalsonkili" Hanskalit naulaan ja hattuli päähän ja menoks... G-strings are for strippers |
Ukko 21.12.2005 09:26:17 | |
---|
Hanskalit naulaan ja hattuli päähän ja menoks... Ja lopuksi pulloli huuliloille ja iloinen kännili päälleli. |
baron 21.12.2005 09:31:23 | |
---|
Ja lopuksi pulloli huuliloille ja iloinen kännili päälleli. Eiks oikea muoto oo "puteli"? My name is Baron, Sir Baron. |
elektra 21.12.2005 10:33:49 | |
---|
Lap steel (gretsch) tuli ostaa päräytettyä omaksi lahjaksi kun halavalla sai - jos ei tule käyttöä niin pannaan kiertoon - suht harvinainen soitin se kuitenkin pändikattauksissa vielä täkäläisittäin on, no eipä taida olla paljon osaajiakaan. ... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään... |
AnselmiMaa 21.12.2005 10:41:24 | |
---|
Ja lopuksi pulloli huuliloille ja iloinen kännili päälleli. ..ja sitte oksentelipaskanteli pönttöliin!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Ukko 21.12.2005 10:48:14 | |
---|
Eiks oikea muoto oo "puteli"? Normaalisti mutta ei kai tässä kieliopissa >: |
Ukko 21.12.2005 10:49:29 | |
---|
..ja sitte oksentelipaskanteli pönttöliin!! Ja aamulilla vaimoli anteli nyrkkilöä. |
jon lord 21.12.2005 13:16:08 | |
---|
Voi vituli mitäli juttuli teilläli onteli täälläli. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 21.12.2005 13:57:07 | |
---|
Voi vituli mitäli juttuli teilläli onteli täälläli. Meilläli onli aikaliinia liikaliiniksikin asteli. Siitäli tämäli keskusteliini johtuliinii. |