manjaana 10.12.2005 00:52:52 | |
---|
Baron. Oletko tullut tutuksi Toivo Kärjen beguinen 'Hyväile, hyväile vaan' kanssa? Olen paininut yhen naissolistin kanssa ko. kappaleen kimpussa. Ihana biisi, jummi, heti nousi arvostus, bojojojoinggg... Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
R.Syke 10.12.2005 00:53:29 | |
---|
Oppia ikä kaikki, piisin nimi on tuttu, mutta melodia ei tuu tippaakaan mieleen. Mutta jos painimisesta on kyse niin kerran (kaikki tiedätte että siitä kauan sitten) Carl-Eric Creutz kuulutti, että nyt sitä pannaan jenkan tahtiin ja mulla oli tilanne päällä ja että meinasi tulla hiki! Jos muistat taiteilijattaren nimeltä Tamara Lund, niin hän sitä lauloi. Suosittelen. Kaunis beguine. |
Riksteri 10.12.2005 01:06:08 | |
---|
Anatomiaa joo, luut ja suonisto.. Ai niin, TSIH!!!! Tää on just tätä, tärkeämpää on muut ja hermosto? |
manjaana 10.12.2005 01:07:55 | |
---|
Tää on just tätä, tärkeämpää on muut ja hermosto? Ne on maanantaina, kun vielä laajempi koe... Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
faith 10.12.2005 01:10:28 | |
---|
Anatomiaa joo, luut ja suonisto.. Ai niin, TSIH!!!! muistithan kirjottaa että hulapaluu?? Panettone, toppolino, pepperoni. |
manjaana 10.12.2005 01:12:10 | |
---|
muistithan kirjottaa että hulapaluu?? Kyä mää varmaan nääs kirjootin ihan kaik.... Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
faith 10.12.2005 01:13:27 | |
---|
Kyä mää varmaan nääs kirjootin ihan kaik.... mutta se "hu" unohtuu helposti =) siitä saa plussan ;) Panettone, toppolino, pepperoni. |
R.Syke 10.12.2005 01:14:10 (muokattu 10.12.2005 01:14:46) | |
---|
Ihana biisi, jummi, heti nousi arvostus, bojojojoinggg... Namjaana. Samoin. Mielestäni yksi parhaita TK:n biiseistä. |
manjaana 10.12.2005 01:21:48 | |
---|
Namjaana. Samoin. Mielestäni yksi parhaita TK:n biiseistä. Yes, asiaa!!! Mä kyllä tykkään siitä melkeesti eniten Hannu Palon esittämänä, Lund ja Lunnas sit siinä perässä.. Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
R.Syke 10.12.2005 01:23:53 | |
---|
Yes, asiaa!!! Mä kyllä tykkään siitä melkeesti eniten Hannu Palon esittämänä, Lund ja Lunnas sit siinä perässä.. Tota Hannu Palon versiota en ole kuullutkaan. Tamaran olen kuullut livenä + Martti Metsäkedon komppaamana. OK. |
manjaana 10.12.2005 01:24:46 | |
---|
Tota Hannu Palon versiota en ole kuullutkaan. Tamaran olen kuullut livenä + Martti Metsäkedon komppaamana. OK. aliarvostettu pystö... Hieno ääni miehellä.. Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
Tankero 10.12.2005 02:07:39 | |
---|
Oppia ikä kaikki, piisin nimi on tuttu, mutta melodia ei tuu tippaakaan mieleen. Mutta jos painimisesta on kyse niin kerran (kaikki tiedätte että siitä kauan sitten) Carl-Eric Creutz kuulutti, että nyt sitä pannaan jenkan tahtiin ja mulla oli tilanne päällä ja että meinasi tulla hiki! Ei ole tainnut kreivi käyttää tuollaista kieltä, mutta hyvä juttu. |
Tankero 10.12.2005 02:08:00 | |
---|
aliarvostettu pystö... Hieno ääni miehellä.. Ja ne alaleuat. |
manjaana 10.12.2005 02:20:36 | |
---|
Ja ne alaleuat. Kuin hauella... ;o))) Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
WanhaWetäjä 10.12.2005 02:41:46 (muokattu 10.12.2005 02:42:57) | |
---|
Minä puolustan. Olen ainoa täällä joka puolustaa ja kuitenkin suuri osa jengistä ottaa. Viimeks kun pyörin aktiivina lavakeikoilla kolme-neljä vuotta sitten niin en kertaakaan huomannut että toinen bändi ois ollut päissään...ainoastaan ja yllättäen(?) Tony Montanan bändi oli aika naamat kerran Lapualla;-))) Ja tää on muuten sitten ihan tosi;-)) No yks kakkosbändi oli kerran kans aika tuiskeessa,oli Jokkerin mesta,olivat varmaan kaljapalkalla;-) No toki oman bändin solisti oli muutaman kerran "vaiheessa"ton parin vuoden aikana,ja yks rumpali aika usein väsähti viimestään viimesellä setillä,meinas oikeesti nukahtaa jos oli hämärää,HOHO! humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
R.Syke 10.12.2005 02:44:43 | |
---|
Viimeks kun pyörin aktiivina lavakeikoilla kolme-neljä vuotta sitten niin en kertaakaan huomannut että toinen bändi ois ollut päissään...ainoastaan ja yllättäen(?) Tony Montanan bändi oli aika naamat kerran Lapualla;-))) Ja tää on muuten sitten ihan tosi;-)) No yks kakkosbändi oli kerran kans aika tuiskeessa,oli Jokkerin mesta,olivat varmaan kaljapalkalla;-) No toki oman bändin solisti oli muutaman kerran "vaiheessa"ton parin vuoden aikana,ja yks rumpali aika usein väsähti viimestään viimesellä setillä,meinas oikeesti nukahtaa jos oli hämärää,HOHO! WW. Elä prkl. Uskotko itekään. Kunhan pistät halavalla. |
manjaana 10.12.2005 02:47:01 | |
---|
Viimeks kun pyörin aktiivina lavakeikoilla kolme-neljä vuotta sitten niin en kertaakaan huomannut että toinen bändi ois ollut päissään...ainoastaan ja yllättäen(?) Tony Montanan bändi oli aika naamat kerran Lapualla;-))) Ja tää on muuten sitten ihan tosi;-))
Buahhahhahhaah, en eppäile ollenkaan ;o)) Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
R.Syke 10.12.2005 02:51:24 | |
---|
Viimeks kun pyörin aktiivina lavakeikoilla kolme-neljä vuotta sitten niin en kertaakaan huomannut että toinen bändi ois ollut päissään...ainoastaan ja yllättäen(?) Tony Montanan bändi oli aika naamat kerran Lapualla;-))) Ja tää on muuten sitten ihan tosi;-)) No yks kakkosbändi oli kerran kans aika tuiskeessa,oli Jokkerin mesta,olivat varmaan kaljapalkalla;-) No toki oman bändin solisti oli muutaman kerran "vaiheessa"ton parin vuoden aikana,ja yks rumpali aika usein väsähti viimestään viimesellä setillä,meinas oikeesti nukahtaa jos oli hämärää,HOHO! Oon muuten harvoin nähny WW:tä noin hyvällä tuulella. Mitä on tapahtunut? Lottovoitto? Musiikillinen menestys? Isoisäksi tulo? Isäksi tulo? (Vaimon tietämättä) vai vasuribassosta luopuminen? |
Tankero 10.12.2005 02:57:53 | |
---|
Oon muuten harvoin nähny WW:tä noin hyvällä tuulella. Mitä on tapahtunut? Lottovoitto? Musiikillinen menestys? Isoisäksi tulo? Isäksi tulo? (Vaimon tietämättä) vai vasuribassosta luopuminen? Misä te ootta, vai miten nää näät sen? |
R.Syke 10.12.2005 03:00:04 (muokattu 10.12.2005 03:01:28) | |
---|
Misä te ootta, vai miten nää näät sen? Threadin nimi on 'Hara Laukkanen tarjattiin Turo's Hevi Geestä' ja puheet on kuitenkin per ceestä! En jummarra. Miksei juopot voi pysyä pois näiltä palstoilta ja mennä vaikka grillille tappelemaan Tony Halmeen kanssa? |