baron 02.12.2005 00:01:57 | |
---|
Tuossakin on yksi jännä asia. Jotkut ostajat yrittävät väittää, että se ja se tulee puolet halvemmalla. Sitä toista ei aina ole olemassakaan, tarkoitus on vain laskea sun hintaa. Hyvä kun et mene tuohon halpaan. Mä oon kerran suostunut pudottamaan alkuperäistä liksapyyntöä. Se oli hääkeikka ja mä olin kokemattomampi ja tinkijä oli hyvä. Tilaisuudessa oli muitakin esiintyjiä, kävi ilmi, että kallispalkkaisia. Pihalla Mersuja ja Jaguareja. Parille sadalle ihmiselle viimeisen päälle juomat ja ruoat. Ainoa, mistä pihistettiin oli meidän bändin liksa. Sen jälkeen päätin, että ikinä en enää pudota hintaa siitä, mitä oon ilmoittanut, ottakoot tai jättäkööt. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 02.12.2005 00:04:23 | |
---|
Mä oon kerran suostunut pudottamaan alkuperäistä liksapyyntöä. Se oli hääkeikka ja mä olin kokemattomampi ja tinkijä oli hyvä. Tilaisuudessa oli muitakin esiintyjiä, kävi ilmi, että kallispalkkaisia. Pihalla Mersuja ja Jaguareja. Parille sadalle ihmiselle viimeisen päälle juomat ja ruoat. Ainoa, mistä pihistettiin oli meidän bändin liksa. Sen jälkeen päätin, että ikinä en enää pudota hintaa siitä, mitä oon ilmoittanut, ottakoot tai jättäkööt. Hääkeikat on justiin semmosia, mistä saa ihan vaivatta 250-300 euroa per jätkä + kyydit + majoitukset. Testattu on. |
mack the knife 02.12.2005 00:10:23 | |
---|
Ainoa, mistä pihistettiin oli meidän bändin liksa. Sen jälkeen päätin, että ikinä en enää pudota hintaa siitä, mitä oon ilmoittanut, ottakoot tai jättäkööt. Just noin. On mersut ja pensselit, sitten tulee soittaja ja joutuu vielä maksamaan niiden osarit pudottamalla hintaa. Onko sitä muuten olemassa oikeasti paljon aliarvostetumpaa oliota kuin soittaja. Vielä tässä pitäis itseään muusikoksi tituleerata. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
uruttaja 02.12.2005 00:10:56 | |
---|
Just noin. On mersut ja pensselit, sitten tulee soittaja ja joutuu vielä maksamaan niiden osarit pudottamalla hintaa. Onko sitä muuten olemassa oikeasti paljon aliarvostetumpaa oliota kuin soittaja. Vielä tässä pitäis itseään muusikoksi tituleerata. Ovelta ovelle myyjä, paimen, puhelinmyyjä. |
mack the knife 02.12.2005 00:15:09 | |
---|
Ovelta ovelle myyjä, paimen, puhelinmyyjä. No on se kyllä imurikauppias aika huono. Tuli kerran dokumentti yhdestä, joka yritti sitä ammattia opetella. Meni alkuspiikit ovella vituksi, joutui imuroimaan monta huonetta kokonaan eikä yhtään kaupaksi. Tunnen sen kaverin, ei kauan ollu firmassa. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
mack the knife 02.12.2005 00:15:52 | |
---|
Nyt minä menen tekemään "sitä". Siis nukkumaan, öitä. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
uruttaja 02.12.2005 00:17:17 | |
---|
Nyt minä menen tekemään "sitä". Siis nukkumaan, öitä. Vonkaa edes. |
uruttaja 02.12.2005 00:18:26 | |
---|
Just noin. On mersut ja pensselit, sitten tulee soittaja ja joutuu vielä maksamaan niiden osarit pudottamalla hintaa. Onko sitä muuten olemassa oikeasti paljon aliarvostetumpaa oliota kuin soittaja. Vielä tässä pitäis itseään muusikoksi tituleerata. Jossain lehdessä oli ammatinarvostuslista. Muusikko oli kyllä aika korkealla. Siinä jäi insinöörit tms. mutteripellet jälkeen reilusti. Syksyllä julkaistiin lista seksikkäimmistä ammateista. Muusikko oli 8. |
Riksteri 02.12.2005 00:19:43 | |
---|
Jossain lehdessä oli ammatinarvostuslista. Muusikko oli kyllä aika korkealla. Siinä jäi insinöörit tms. mutteripellet jälkeen reilusti. Syksyllä julkaistiin lista seksikkäimmistä ammateista. Muusikko oli 8. Tuosta löytyi yksi, arvostuksen ovat tehneet suomalaiset vaikka koulutusmateriaali onkin tarkoitettu maahanmuuttajille: http://vsop-php.vsy.fi/opinto/maahanmuuttajat/index.php?k=2045 |
uruttaja 02.12.2005 00:21:10 | |
---|
|
Riksteri 02.12.2005 00:38:57 | |
---|
HOHO. Lääkäri ja arkkitehti aika pohjilla. Arvostusjärjestyksessä: Puhelinmyyjä 376 Valokuvamalli 369 Kioskimyyjä 365 Myymäläetsivä 316 Siivooja 275 Ompelija 272 Ammattiurheilija 248 Rakennusmies 227 Kirvesmies 156 Näyttelijä 125 Kokki 112 ATK-suunnittelija 110 Maanviljelijä 96 Perushoitaja 73 Poliisi 42 Kielten opettaja 35 Arkkitehti 14 Tuomari 14 Hammaslääkäri 5 Lääkäri 2 Jos muusikko rinnastetaan vaikkapa puhelinmyyjään, tarkoittaa se valtavan suurta arvostusta. Arvostukseen ei tunnu vaikuttavan se, paljonko henkilö työstään tienaa, pikemminkin päinvastoin. |
Sertzo S 02.12.2005 07:24:33 (muokattu 02.12.2005 07:25:15) | |
---|
Hääkeikat on justiin semmosia, mistä saa ihan vaivatta 250-300 euroa per jätkä + kyydit + majoitukset. Testattu on. Takaan ja vannon, ettei ainakaan tällä seudulla. Haitari tai basso saa pysyä laukussaan. On kyllä pysyneetkin minulla pääosin. |
uruttaja 02.12.2005 08:22:50 | |
---|
Takaan ja vannon, ettei ainakaan tällä seudulla. Haitari tai basso saa pysyä laukussaan. On kyllä pysyneetkin minulla pääosin. Pyytää saa, ei se hulluutta ole. |
markkuv 02.12.2005 09:22:25 (muokattu 02.12.2005 09:22:54) | |
---|
Kommentti lapin keikoista:Kävin siellä soittamassa muutamia vuosia sitte pari "putkea" vuodessa ja tuli semmonen fiilis et mieluummin yleisön joukossa kuin lauteilla;siellä oli nimittäin parketeilla,baaritiskillä ym ainoastaan taistelu lihasta, oli turkasen samantekevää kuka ja mitä soitti,ois jossain paikoisssa ollu sama vaikka ois pahvinuket seissy lavalla ja musa nauhalta.Aika turhauttavalta tuntu joskus.ja ne liksat,tyyliin;me olemme maksavinamme,olkaa te soittavinanne... En oo muutamaan vuoteen enää jaksanu nähdä vaivaa kaupata sinne suuntaan, mieluummin hiihtelen,laskettelen ja otan kuppia tunturin kupeessa ja lärvään niiku muutkin paikallaolijat.Ja soitan keikan jossain muualla... Näinhän se onkin, ohjelmatoimisto on muuttunut ohjelman myyjästä huolitsijaksi - toimisto huolehtii, että joka kömmänän lauteilla soi ja halvalla, on sama kuka soittaa ja mitä soittaa - näin kommentoi Suomen suurimman ohjelmatoimiston myyjä nykyistä meininkiä, varsinkin tuntureissa. |
Neljä Ruuvia 02.12.2005 10:04:15 | |
---|
näin kommentoi Suomen suurimman ohjelmatoimiston myyjä nykyistä meininkiä, varsinkin tuntureissa. Ja mikä tsto on Suomen suurin? |
clave 02.12.2005 10:21:25 | |
---|
Vielä tässä pitäis itseään muusikoksi tituleerata. Muusikojahan me ollaan. "En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin" |
baron 02.12.2005 10:22:39 | |
---|
Muusikojahan me ollaan. Muu sika! Jess My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 02.12.2005 12:07:01 | |
---|
Kukas se aikoinaan sanoi että kun Lapin perukoille naulataan satanen puuhun kiinni niin kuka sen sieltä hakee?....... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 02.12.2005 12:30:22 | |
---|
Kukas se aikoinaan sanoi että kun Lapin perukoille naulataan satanen puuhun kiinni niin kuka sen sieltä hakee?....... Tästähän ei niin pitkä matka Lappiin ole, ettenkö kävis hakemassa. Saatan rapsuttaa humppaa siihen samaan liksaan illan.:) |
KoskPaavo 02.12.2005 13:48:34 | |
---|
Kukas se aikoinaan sanoi että kun Lapin perukoille naulataan satanen puuhun kiinni niin kuka sen sieltä hakee?....... Silloin aikoinaan tarkoitettiin sataa markkaa. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |