Jalmus 02.12.2005 14:52:15 | |
---|
Koukkuun? HOHOHAHAHEHEHIHI! Kaks saatana samanlaista. Mä luulin taas kuumentavani sua. Eisss........ Perekule, että menin nukkuun, olis ollu hauska jatkaa sitä kilpaprovoilua pitempäänkin. Se on kaljat - kumpi tarjoo? Eihän sitä nyt yksillä kaljoilla selviä, joten tarjouskierros iskee molemmille! Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Ukko 02.12.2005 17:03:26 | |
---|
No, jos sua oikeasti kiinnostaa, niin olinpa aika vittumaisella tuulella, kun ihan ensimmäisen provoni heitin Isojussille, joka ilokseni tarttui koukkuuni. Kyllä oli mukava piikitellä silloin. Ei siinä nyt oikeasti mistään sen kummemmasta kyse ollut. Ei shit. Eivaiskaan. Olen minäkin provosoitunut joskus IJ:n kommenteista ;) |
nopsa 03.12.2005 13:03:56 | |
---|
Jos haluu parasta, niin tolla vois saada mut max 200 km:n säteelle.
sullahan on tosiaan itsetunto kohdallaan,voi vittu mikä puupää!(ainakin noitten kotisivujen perusteella) |
nopsa 03.12.2005 13:25:20 | |
---|
siis joidenkin tämän palstan "muusikkojen"asenne suoraan sanottuna vituttaa,kaiken maailman omb and muuta paskaa jotka kehtaavat sanoa että eivät viitsi lähteä jopa 200 kilsan päähän hakkaamaan humppaa,te ootte näköjään niin kovia jätkiä.jos mulla olisi samanlainen asenne kuin teillä,mulla ei olisi keikan keikkaa.mä kumminkin teen n.150 keikkaa vuodessa,sekä veemäisiä pistokeikkoja että hyvin suunniteltuja rundeja,ei mulla oo varaa alkaa nipottaa ajomatkoista ja liksoista,mulla on kaks skidii ja vaimo,ne ei paljon kysele vaan pitää toimia että saadaan muksuille safkaa ja vaimolle mekkokangasta.esim. ens viikonloppuna menen tuuraamaan yhteen rockorkesteriin(vaikka olen lomalla),liksasta ei tietoakaan.mutta rockin soittaminen mun aikatauluilla on niin harvinaista herkkua,että pakkohan sitä on mennä.antakaa oikeiden soittajien soittaa ja menkää te muut vaikka palovartijoiksi Lappiin.UGH! |
baron 03.12.2005 14:24:26 | |
---|
No jos ei saa sanoa, että en edes 100 kilsan päähän viitsi lähteä ja että keikkaa siitä huolimatta riittää niin en sitten sano. My name is Baron, Sir Baron. |
v_m_kangas 03.12.2005 15:27:05 (muokattu 03.12.2005 15:30:26) | |
---|
siis joidenkin tämän palstan "muusikkojen"asenne suoraan sanottuna vituttaa,kaiken maailman omb and muuta paskaa jotka kehtaavat sanoa että eivät viitsi lähteä jopa 200 kilsan päähän hakkaamaan humppaa,te ootte näköjään niin kovia jätkiä.jos mulla olisi samanlainen asenne kuin teillä,mulla ei olisi keikan keikkaa.mä kumminkin teen n.150 keikkaa vuodessa,sekä veemäisiä pistokeikkoja että hyvin suunniteltuja rundeja,ei mulla oo varaa alkaa nipottaa ajomatkoista ja liksoista,mulla on kaks skidii ja vaimo,ne ei paljon kysele vaan pitää toimia että saadaan muksuille safkaa ja vaimolle mekkokangasta.esim. ens viikonloppuna menen tuuraamaan yhteen rockorkesteriin(vaikka olen lomalla),liksasta ei tietoakaan.mutta rockin soittaminen mun aikatauluilla on niin harvinaista herkkua,että pakkohan sitä on mennä.antakaa oikeiden soittajien soittaa ja menkää te muut vaikka palovartijoiksi Lappiin.UGH! Tässä kirjoituksessa oli paljon asiaakin, vaikka esille tuonti on aika vahvaa :) Annoin kirjoitukselle +:an. Mieluimminhan sitä lähellä keikkailisi, mutta joskus 'joutuu' tekemään pitkiäkin pistokeikkoja. Meikäläisellä pahin pisto oli Tukholmaan (niin täältä kilometrejä taisi tulla n 700km + lauttamatka). No, tänään keikkamatka on n 3km per suunta, ei edes liikennevaloja välillä :) Mutta jos ei edes parempaa toivo, parannuksiakaan tuskin itsestään tulee. Kyllähän se on aivan tervettä vähän purnata ja esittää vaatimuksia keikkamyyjien ja asiakkaiden suuntaan. Monenlaiseen joutuu suostumaan, mutta ei kaikkea pureskelematta kannata niellä. Humppaa tai soita humppaa |
nopsa 03.12.2005 15:43:24 | |
---|
No jos ei saa sanoa, että en edes 100 kilsan päähän viitsi lähteä ja että keikkaa siitä huolimatta riittää niin en sitten sano. mistä tommosia keikkoja saa? |
baron 03.12.2005 16:06:53 (muokattu 03.12.2005 16:11:47) | |
---|
mistä tommosia keikkoja saa? tyrkyttävät Ihan asiallisesti: Mä en yritä elättää perhettäni enkä maksaa asuntolainoja soittamalla, teen hommaa tasan huvikseni. Pitkät matkat ei huvita. My name is Baron, Sir Baron. |
Lennu 03.12.2005 16:08:38 | |
---|
tyrkyttävät Ihme homma... "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
poppamies 03.12.2005 19:13:57 | |
---|
..No, tänään keikkamatka on n 3km per suunta, ei edes liikennevaloja välillä :)... No mulla on vielä lyhympi tänään. Noin 2 km. Liikennevaloja tulee neljä joten mulla menee kyllä enemmän aikaa kuin sinulla. ...vituttaa,kaiken maailman omb and muuta paskaa jotka kehtaavat sanoa että eivät viitsi lähteä jopa 200 kilsan päähän Nyt "Nopsa" on herännyt väärällä jalalla. Voi olla että "Paska" ja "IsoJussi" tulee ja nitistää sinut siihen paikkaan jos et heti pyydä anteeksi... Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
veeka 03.12.2005 23:58:29 | |
---|
Mieluimminhan sitä lähellä keikkailisi, mutta joskus 'joutuu' tekemään pitkiäkin pistokeikkoja. Meikäläisellä pahin pisto oli Tukholmaan (niin täältä kilometrejä taisi tulla n 700km + lauttamatka). No, tänään keikkamatka on n 3km per suunta, ei edes liikennevaloja välillä :) "edullinen" parkkitalo Tukholmassa jäi mieleen, ja se että harvassa paikassa pyydetään soittaan lujaa. Aika tappoa tuommoset siirtymät yleensä on, kun ottaa retken kannalta niin kyllä ne silloin tällöin menee. |
pekkajau 04.12.2005 00:17:56 (muokattu 04.12.2005 00:21:59) | |
---|
Oltiin eukon kanssa Madeiralla jouluna 1990. Siellä kapakassa oli joku Fado-laulaja joka oli ihan Tarja Turusen näkönen ja se synkällä äänellä veti tosi synkkiä fado-melodioita kun siinä samalla pisteltiin napaan jotain raakaa lihaa muistaakseni se ol jotain "espeedaadaa" tms.! Siinä kun pikkusen samalla tuli juopoteltua ja heräsi esiintymisvietti niin menin siihen kysymään siltä fado-triolta jotta saako laulaa laulun Suomesta? Ne antoi neuvottelujen jälkeen mulle kitaran ja vetelin siihen sitten "Rovaniemen Markkinoilla"- biisin sanoilla: "Rovaniemen markkinoilla toiset kaivoi kultaa! Minä panin lepikossa kukkaruukkuun multaa...tyyliin!" ja muutaman navanalusvitsin siihen sitten kaupan tekijäisiksi! Porukka sytty kummasti ja vähän aikaa ol ihan kivaa... mutta "Fado-trio" vain tuumi mulle vain että "Go Hell!" Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
KoskPaavo 04.12.2005 01:26:52 | |
---|
Kateus on vitsaus etelän olioillakin. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Sertzo S 04.12.2005 08:31:22 | |
---|
Oltiin eukon kanssa Madeiralla jouluna 1990. Siellä kapakassa oli joku Fado-laulaja joka oli ihan Tarja Turusen näkönen ja se synkällä äänellä veti tosi synkkiä fado-melodioita kun siinä samalla pisteltiin napaan jotain raakaa lihaa muistaakseni se ol jotain "espeedaadaa" tms.! Siinä kun pikkusen samalla tuli juopoteltua ja heräsi esiintymisvietti niin menin siihen kysymään siltä fado-triolta jotta saako laulaa laulun Suomesta? Ne antoi neuvottelujen jälkeen mulle kitaran ja vetelin siihen sitten "Rovaniemen Markkinoilla"- biisin sanoilla: "Rovaniemen markkinoilla toiset kaivoi kultaa! Minä panin lepikossa kukkaruukkuun multaa...tyyliin!" ja muutaman navanalusvitsin siihen sitten kaupan tekijäisiksi! Porukka sytty kummasti ja vähän aikaa ol ihan kivaa... mutta "Fado-trio" vain tuumi mulle vain että "Go Hell!" Mua tuo juttu huvitti niin, että annoin Pietulle plussan. :) |
isojussi 04.12.2005 10:39:02 | |
---|
Eihän sitä nyt yksillä kaljoilla selviä, joten tarjouskierros iskee molemmille! Jo vain passaa tuokin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 04.12.2005 10:43:33 | |
---|
...kaiken maailman omb and muuta paskaa jotka kehtaavat sanoa että eivät viitsi lähteä jopa 200 kilsan päähän hakkaamaan humppaa,te ootte näköjään niin kovia jätkiä.jos mulla olisi samanlainen asenne kuin teillä,mulla ei olisi keikan keikkaa.... ?????? Kyllä mä viitsin lähtee - mutten polkuhinnalla. Elokuussa vetäsin kahdessa päivässä 1200 kilsaa, jos se status siitä on kii. Lähinnä kritisoin "ammattimiehiä", joita liimataiset myy triolla ja isommallakin bändillä kolmeen sataan. Ne keikat voit rauhassa tehdä. Mun ei tarvi. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
c64 04.12.2005 12:06:18 | |
---|
?????? Kyllä mä viitsin lähtee - mutten polkuhinnalla. Elokuussa vetäsin kahdessa päivässä 1200 kilsaa, jos se status siitä on kii. Lähinnä kritisoin "ammattimiehiä", joita liimataiset myy triolla ja isommallakin bändillä kolmeen sataan. Ne keikat voit rauhassa tehdä. Mun ei tarvi. Näytti olevan eilen kokoonpano kaukana triosta... Hauskaa kuin anopin hautajaisissa. |
isojussi 04.12.2005 18:00:07 | |
---|
Näytti olevan eilen kokoonpano kaukana triosta... ??? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Lennu 05.12.2005 11:08:23 | |
---|
??? Jos se meinasi että sä oot laihtunu? Hymiö perään. "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
isojussi 07.12.2005 08:16:43 | |
---|
Jos se meinasi että sä oot laihtunu? Hymiö perään. Ei, vaan jos hän oli lauantain yleisön joukossa, niin se on mielenkiintoista. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |