Sertzo S 29.04.2006 15:25:25 | |
---|
Minä taas olen päinvastoin. Mahtava soittaja ja uskomattoman hyvä tanssija. Tuo se on kunnon miehen puhetta stana! |
manjaana 29.04.2006 15:25:28 | |
---|
Minä taas olen päinvastoin. Mahtava soittaja ja uskomattoman hyvä tanssija. Muahhahhaa..... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
Ukko 29.04.2006 15:25:40 (muokattu 29.04.2006 15:26:23) | |
---|
Minä taas olen päinvastoin. Mahtava soittaja ja uskomattoman hyvä tanssija. Mutta sinä oletkin sinä ! ( uskomattoman terävä huomio ). |
EP 29.04.2006 15:33:56 | |
---|
Ei tartte. Niin moni luulee.. |
EP 29.04.2006 15:33:56 (muokattu 29.04.2006 15:35:14) | |
---|
tik-tik-tik-tik... |
Lennu 29.04.2006 15:38:32 | |
---|
Turakaiset tanssii,soittajat soittaa,siitä lähdetään? Sä oot ehkä asiallisin äijä täällä. Muista että mä tarjoon jallut, jos joskus nähdään. Terve kyynisyys on hyve. Tarjoon mä Baronillekin, se on toinen äijä., himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
paice60 30.04.2006 17:46:41 | |
---|
Menkää kaikki perkele nukkumaan kun ette osaa pysyä asiassa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
Ukko 30.04.2006 18:04:50 | |
---|
Menkää kaikki perkele nukkumaan kun ette osaa pysyä asiassa. Ei vielä. Sit vasta kun juomat on juotu. |
baron 30.04.2006 19:21:09 | |
---|
Ei vielä. Sit vasta kun juomat on juotu. ?? Enhän mä sit pääsis ikinä nukkumaan? My name is Baron, Sir Baron. |
Ukko 30.04.2006 20:12:10 | |
---|
?? Enhän mä sit pääsis ikinä nukkumaan? Kukas on käskenyt nukkumaan ;) |
kuunsirppi 03.05.2006 07:28:30 | |
---|
Tuota noin, tanssipiireis sanotaan notta daamin vika jos jarpaat menöö lyttyyn... :) Noin meidänkin isäntä sano mulle edellislauantaina, kun mun jalka jäi jonkun naisen viidentoista sentin piikkikoron alle :o( Nahka lähti jalkapöydän päältä pitkältä matkalta ja syvältä ja koko jalkapöydän päällystä oli musta ja samoin jalan ulkosivu ja sattu niin s"tanasti. Ei voinut kyllä tanssikenkää vaihtaa ulkokenkiin, kun kotiin lähdettiin :o( Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
kuunsirppi 03.05.2006 07:29:21 | |
---|
Eikka Grön näkyy olevan ens tiistaina Nordlandialla, kun meen käypäseen tuolla lahden toisella puolella Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 03.05.2006 07:37:04 | |
---|
Noin meidänkin isäntä sano mulle edellislauantaina, kun mun jalka jäi jonkun naisen viidentoista sentin piikkikoron alle :o( Nahka lähti jalkapöydän päältä pitkältä matkalta ja syvältä ja koko jalkapöydän päällystä oli musta ja samoin jalan ulkosivu ja sattu niin s"tanasti. Ei voinut kyllä tanssikenkää vaihtaa ulkokenkiin, kun kotiin lähdettiin :o( Hyh hyh, tarkoitin kyllä viejän jalkaa....., piikkikorkoa saapi maistaa joskus tahtomattaankin.. :o( MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
laulava runpali 03.05.2006 09:36:11 | |
---|
Jostai syystä rumpalit ei tykkää käyttää metronomia, mikähän siinä on? En tarvitse.muista en tiedä. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
laulava runpali 03.05.2006 09:43:37 | |
---|
Uskallan olla asiasta täysin eri mieltä....tietoa asiasta löytää vaikka mistä,ja kokemuskin tuo sitä?Mä tunnen onneksi vain muusikoita jotka eivät tanssi,no toi Paice60 oli kyllä aika järkytys,että sinäkin???...Why??? Miksi pitäs harrastaa jotain vapaa-ajalla josta luulisi normaali ihmisen saavan ihan tarpeekseen jo työn puitteissa???"Kun vaimo haluaa"...? Lahjakas,tai edes jonkinmoiset korvat omaava soittaja varmasti omaksuu nopsaan oikeat tempot,varsinkin jos laulaa itse,sillä helevetin usein hyvä tanssitempo on sama kuin hyvä laulutempo?Turakaisten tempo/rytmitajusta taas voi olla vain yhtä mieltä....hyvä jos sen ykkösen hiffaavat? Maailma on täynnä levytettyä tanssimusaa joissa tanssitempot on paremmin kohdillaan kuin yhdelläkään trioforresterilla missään...joissain bändeissä kun tuppaa esmes humpat/foxit oleen sellasta rallia notta ihan wituttaa vetää joskus... Miksi se henkilö,joka laskee tempot,ei vaivaudu ottamaan selvää,mikä on kulloisenkin tanssilajin oikea,ideaali tanssitempo???Pistää vaikka lapulle ylös,ottaa metronomin käyttöön,jos ei muuten taitu?En mä käsitä että sen takia pitäs mennä tanssikursseille,häh???? Turakaiset tanssii,soittajat soittaa,siitä lähdetään? ohhoh. Mielestäni oli puhe, jos sattuu olemaan hyvä artisti. tanssihan on hyvää kuntoilua. Tuosta sun jutusta tulee semmonen ole ettet oo soittanutkaan kuin turakaisten kanssa ja huonojen... Laske ite. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
v_m_kangas 03.05.2006 10:17:06 | |
---|
Jostai syystä rumpalit ei tykkää käyttää metronomia, mikähän siinä on? Tuotapa oon ihmetellyt minäkin. Yksi sanoo, että on mukavampi soittaa fiilispohjalta!? Kenen fiiliksen, rumpalinko fiiliksen mukaan sitä sitten on muiden mentävä? Totta on, että tietyistä biiseistä lähtee fiilis jos ne vedetään Ruusulinnan tempolukemilla. Onko se sitten jotenkin kuin rumpalin ammattitaidon arvostelemista jos ehdottaa metronomin käyttämistä. Sitten on olemassa kaikkia loruja yms. mitä rumpalit hokee mielessään oikean tempon löytämiseksi. Entäs se kiilaus, miksi rumpalit syyttää muita jos tempo nopeutuu biisin aikana. Eikös se kuitenkin ole rumpalin pääasiallisin homma pitää tahdista kiinni, jos muut koittaa mennä edelle niin antaa mennä. On muuten aika raskasta yrittää koko keikka jarruttaa rumpalin menohaluja ja saa vielä moitteet päälle sleebaamisesta :) Humppaa tai soita humppaa |
Epämuusikko 03.05.2006 10:18:17 | |
---|
Entäs se kiilaus, miksi rumpalit syyttää muita jos tempo nopeutuu biisin aikana. Eikös se kuitenkin ole rumpalin pääasiallisin homma pitää tahdista kiinni, jos muut koittaa mennä edelle niin antaa mennä. On muuten aika raskasta yrittää koko keikka jarruttaa rumpalin menohaluja ja saa vielä moitteet päälle sleebaamisesta :) Koska se ei aina ole rumpalin vika.
It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Musiikkia korville 03.05.2006 10:27:37 | |
---|
Koska se ei aina ole rumpalin vika. Kenen sitten? Mä oon samaa mieltä kuin V_M_K, että se on rumpalin yks tärkeimpiä tehtäviä. Tottakai koko komppiryhmä on vastuussa, mutta rumpalilla ne puikot on handussa. voisko tohon metronomijuttuun syynä olla se, että moni rumpali ei osaa soittaa sen kanssa?.. En tiedä, mut varmaan jossain tapauksissa näin. Olen hidas mutta tyhmä |
laulava runpali 03.05.2006 10:30:04 | |
---|
Kenen sitten? Mä oon samaa mieltä kuin V_M_K, että se on rumpalin yks tärkeimpiä tehtäviä. Tottakai koko komppiryhmä on vastuussa, mutta rumpalilla ne puikot on handussa. voisko tohon metronomijuttuun syynä olla se, että moni rumpali ei osaa soittaa sen kanssa?.. En tiedä, mut varmaan jossain tapauksissa näin. Joo, ei kaikki pysty vetää metronomin kanssa, varsinkaan jos muut soittajat on niin urpoja että kiilaa.Meillä ainakin toimii ilman metronomiakin. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
philias23 03.05.2006 10:30:20 | |
---|
Kenen sitten? Mä oon samaa mieltä kuin V_M_K, että se on rumpalin yks tärkeimpiä tehtäviä. Tottakai koko komppiryhmä on vastuussa, mutta rumpalilla ne puikot on handussa. Taimin pitäminen on kaikilla soittimilla yhtä tärkeää, eikä mikään erillis-velvollisuus. Yksikin huono-taiminen soittosuoritus pystyy romuttamaan koko paletin, esim. hudapuolella monesti solisti. |