Ukko 24.04.2006 20:59:55 | |
---|
Ainakaan kauheesti eikä hirveen kovaa. Tomaatit on mukavampia, ne on pehmeempiä. Jätä Ukko perk... meidät jo rauhaan. Tanan häirikkö. :) S...s...se...selvä :( |
Lennu 24.04.2006 22:53:52 | |
---|
S...s...se...selvä :( Tällä vetäsit pyöreesti kuudenkymmenen euron talun. himassa.net "Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v. |
Sandy 24.04.2006 23:30:06 | |
---|
Charlie Brownista en tykkää yhtään mutta pakko kiekua melkein joka keikalla, kun jengi menee siitä ihan pähkinöiks. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 24.04.2006 23:33:40 | |
---|
Charlie Brownista en tykkää yhtään mutta pakko kiekua melkein joka keikalla, kun jengi menee siitä ihan pähkinöiks. Sama tauti täällä. Niitähän varten me siellä lavalla ollaan. Kostoksi mä soitan muutaman piisin, joista itse tykkään. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 24.04.2006 23:52:02 | |
---|
"Dirlandaa" ilman massivista "toistokuoroa" on aika kova sana! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 24.04.2006 23:53:30 | |
---|
"Dirlandaa" ilman massivista "toistokuoroa" on aika kova sana! Mä olin diskannut sen omasta settilistastani, mutta kun kävin kolleegan keikkaa kuuntelemassa ja jengi hulluna hyppi, palautin. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 25.04.2006 07:11:33 (muokattu 25.04.2006 07:12:00) | |
---|
Mä olin diskannut sen omasta settilistastani, mutta kun kävin kolleegan keikkaa kuuntelemassa ja jengi hulluna hyppi, palautin. Oikein! Yleisöllehän me ne kusenpolttamat "pakkobiisit" palvellaksemme heitä soitamme ja mahdollisimman hyvin, sekä iloisin ilmein. |
jon lord 25.04.2006 11:55:15 | |
---|
Besame Mucho ja Jambalaya. Ilman niitä ilta on pilalla. Aistitteko jotain pienetä vastenmielisyyttä kyseisiä biisejä kohtaan. Joskus vedettiin Besame Muchoa Doors versiona. Jengi katseli pitkään. Pitää kaivaa se on mulla jossain kasetilla tallella. Melkoista ufoa oli touhu. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 25.04.2006 12:17:37 (muokattu 25.04.2006 12:21:09) | |
---|
Besame Mucho ja Jambalaya. Ilman niitä ilta on pilalla. Aistitteko jotain pienetä vastenmielisyyttä kyseisiä biisejä kohtaan. Joskus vedettiin Besame Muchoa Doors versiona. Jengi katseli pitkään. Pitää kaivaa se on mulla jossain kasetilla tallella. Melkoista ufoa oli touhu. Mites olis Beatles versio? Kun tosta Jambalayastakin on käytettävissä Hank Williams, Paul Anka, Brita Koivunen, Juha Eirto, Veikko Tuomi, Muska, Danny, Jarno Sarjanen, Jussi Raittinen ym versiot, niin eikö siitä löydy vaihtelua niiden kahden soinnun taivutteluun. My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 25.04.2006 12:27:34 | |
---|
Mites olis Beatles versio? Kun tosta Jambalayastakin on käytettävissä Hank Williams, Paul Anka, Brita Koivunen, Juha Eirto, Veikko Tuomi, Muska, Danny, Jarno Sarjanen, Jussi Raittinen ym versiot, niin eikö siitä löydy vaihtelua niiden kahden soinnun taivutteluun. Joo , ja sitten kun kyllästyy niihin kahteen sointuun voi vetää sen yhdellä soinnulla niinkuin me joskus tehtiin. Takavuosina mietittiin ohjelmistoa sillätavalla että illan vois vetää kokonaan kahdella soinnulla. Taidettiin olla aika kypsyneitä siihen aikaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 25.04.2006 12:50:12 | |
---|
Joo , ja sitten kun kyllästyy niihin kahteen sointuun voi vetää sen yhdellä soinnulla niinkuin me joskus tehtiin. Takavuosina mietittiin ohjelmistoa sillätavalla että illan vois vetää kokonaan kahdella soinnulla. Taidettiin olla aika kypsyneitä siihen aikaan. Se meidän Doors versio oli aika hyvä, ainakin meidän mielestä. Ainakin siinä oli tarpeeksi hörhöilyä. Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 25.04.2006 12:54:18 | |
---|
Se meidän Doors versio oli aika hyvä, ainakin meidän mielestä. Ainakin siinä oli tarpeeksi hörhöilyä. Ai niin olenhan soittanut sitä teidän ja Montana kvartetin kanssa. Onko meidän versiota missään tallella. Meillä taisi olla vielä enemmän "hörhö" versio kuin M-kvartetilla. Ainakin kun kuuntelee noita muita nauhoja missä vedetään jossain ...en muista missä. Stydiä kamaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 25.04.2006 13:02:56 | |
---|
Ai niin olenhan soittanut sitä teidän ja Montana kvartetin kanssa. Onko meidän versiota missään tallella. Meillä taisi olla vielä enemmän "hörhö" versio kuin M-kvartetilla. Ainakin kun kuuntelee noita muita nauhoja missä vedetään jossain ...en muista missä. Stydiä kamaa. Täytyypä katsella vanhoja nauhoja jos jostain löytyisi. Jos löytyy niin pistän yleiseen jakeluun, jos on kiinnostusta. Ajattelenko....siis olenko? |
paice60 25.04.2006 13:08:15 | |
---|
Tulipa vaan mieleeni että tämä kaikkien rakastama Besame Mucho on taas kova sana tämän Andrea Bocellin esittämänä. Että vetää sellasta vähän uudempaa kamaa. Ajattelenko....siis olenko? |