Aihe: Ketä tämä palvelee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Sandy
11.11.2005 17:10:41
Minä kyllä äänestäisin "opettajaa" kun se on niin nätti nukkuessaan! (Katso em. omakuva!)

No mut nyt mä heräsin! Uruttaja, varo sanojas!

Nimim. Siveyden sipuli
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
uruttaja
11.11.2005 17:57:21
No mut nyt mä heräsin! Uruttaja, varo sanojas!

Nimim. Siveyden sipuli

Tuo yllämainittu ei oo mun Grameksi. Mitä tarkoitit?
Sandy
12.11.2005 04:05:07
Tuo yllämainittu ei oo mun Grameksi. Mitä tarkoitit?

Tarkoitin vaan sitä kommenttia, että opet on tarkkoja joissain asioissa tms.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
poppamies
12.11.2005 08:50:18

Tarkoitin vaan sitä kommenttia, että opet on tarkkoja joissain asioissa tms.

En minä nyt välttämättä noinkaan sanoisi, mutta tiukkoja kyllä. Mutta sehän on vain hyvä asia...
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN!
Lennu
12.11.2005 13:34:11

En minä nyt välttämättä noinkaan sanoisi, mutta tiukkoja kyllä. Mutta sehän on vain hyvä asia...

Niino! Kuria pitää olla ja vitsaa. Vai olikos se kiellettyä? No mutta salassa saa vähän piiskata.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
pekkajau
12.11.2005 23:36:19
Kyllähän kuullun ymmärtäminen on se tärkein asia! Minä sain melkein aina siitä täydet pisteet aikoinaan vaikka en ollukaan mikään kielinero!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Riksteri
12.11.2005 23:42:06
Kyllähän kuullun ymmärtäminen on se tärkein asia! Minä sain melkein aina siitä täydet pisteet aikoinaan vaikka en ollukaan mikään kielinero!

Mikäli muistan ja ymmärsin oikein, niin etkös sinä työksesi ymmärrä juuri näitä kuultavina olleita :?
pekkajau
12.11.2005 23:45:04
Mikäli muistan ja ymmärsin oikein, niin etkös sinä työksesi ymmärrä juuri näitä kuultavina olleita :?

Pitää paikkansa!
pekkajau
12.11.2005 23:52:13

Se on kyllä...ihan oma maailmansa!
Riksteri
12.11.2005 23:59:33
Se on kyllä...ihan oma maailmansa!

Niin kai se onkin vähän joka asiassa kun siihen syventyy. Jos on lahjoja syventymiseen niin moni asia näyttää, kuulostaa ja tuntuu erilaiselta. Useinhan sitä kyllä näkee vaan ei katsele, kuulee muttei kuuntele, koskee eikä kosketa.
pekkajau
13.11.2005 00:04:51
Niin kai se onkin vähän joka asiassa kun siihen syventyy. Jos on lahjoja syventymiseen niin moni asia näyttää, kuulostaa ja tuntuu erilaiselta. Useinhan sitä kyllä näkee vaan ei katsele, kuulee muttei kuuntele, koskee eikä kosketa.

Viisaita sanoja!+
pekkajau
13.11.2005 00:10:23 (muokattu 13.11.2005 00:11:07)
Olen ollut ihmisvaltaisilla työpaikoilla vuodesta 86-lähtien. Sillon alussa yleisin sana jota käytettiin esim. palavereissa oli "ME"! Nykyisin se on aina "MINÄ"!
Sandy
13.11.2005 00:32:07
Olen ollut ihmisvaltaisilla työpaikoilla vuodesta 86-lähtien. Sillon alussa yleisin sana jota käytettiin esim. palavereissa oli "ME"! Nykyisin se on aina "MINÄ"!

Mun työpaikalla se on "tiimi" tai "palaveri" tai näiden yhdistelmä... Grhhh...
pekkajau
13.11.2005 00:40:13
Mun työpaikalla se on "tiimi" tai "palaveri" tai näiden yhdistelmä... Grhhh...

Juodaan kahvit ja syödään pullat ja sitten ei oikeesti yhtään mitään...paitsi sovitaan että millon taas seuraava "palaveri" pidetään!
Sandy
13.11.2005 00:43:43
Juodaan kahvit ja syödään pullat ja sitten ei oikeesti yhtään mitään...paitsi sovitaan että millon taas seuraava "palaveri" pidetään!

Olis edes sitä pullaa! Mä en ymmärrä miks opettajan pitää istua jossain palavereissa, mun työhän on opettaa eikä miettiä jotai fäkin budjettia.. Njoo, työpaikka vaihtuu kyllä heti kun mahdollista!
pekkajau
13.11.2005 00:50:46
Olis edes sitä pullaa! Mä en ymmärrä miks opettajan pitää istua jossain palavereissa, mun työhän on opettaa eikä miettiä jotai fäkin budjettia.. Njoo, työpaikka vaihtuu kyllä heti kun mahdollista!

TULOSVASTUU!
baron
13.11.2005 01:02:36

TULOSVASTUU!

Visio, missio, strategiset menestystekijät, balanced score card, tulospalkkiot.
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
13.11.2005 01:15:46

...Leipäjono?
isojussi
13.11.2005 11:28:58

Kiitos Barska.

Muistin taas, miks lähdin pois oikeista töistä.

Tuli hyvä fiilis.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Lennu
13.11.2005 20:38:58

Totta, piiskaa sen olla pitää.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)