kuunsirppi 02.11.2005 18:08:39 (muokattu 02.11.2005 18:09:43) | |
---|
nyt bändi pitää pienen tauon; vartti plus matkat edit: miten nää takyt nyt vainoo mua tänään näin kovin :o/ virsistä rokkiin |
Tankoprinssi 02.11.2005 18:55:05 | |
---|
Rako valkealla Sehän on virtsarakontulehdus. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Landola59 02.11.2005 19:20:06 | |
---|
vituttaa niin, ettei veri kierrä" :o) Hep! Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
jon lord 02.11.2005 20:40:19 | |
---|
Yleisön puolelta" soittakaa pojat JYTÄÄ",voi v.....u sanon minä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 03.11.2005 16:26:03 | |
---|
Yleisön pyynnöstä huolimatta... |
Täräys 03.11.2005 22:13:26 | |
---|
Soittakaa Paranoid. Alkuillasta: muuten hyvä mutta älkää soittako niin kovaa Loppuillasta: soettakee paranoid |
AnselmiMaa 04.11.2005 08:06:33 | |
---|
Soittakaa Paranoid. 1. joo, mut kerran yx kääliö (=känniääliö, gramex jeppeq) huusi: SOITTAKAA SE POLAROID!?! ..ja kitaristi repes!! "Laskut maksetaan, muuten ei jenkka pyöri!" -Klappinen |
AnselmiMaa 04.11.2005 08:12:05 | |
---|
Eräs tangopaavo keikalla: mä tuun sit klo 11, miksatkaa mut sisään! "Laskut maksetaan, muuten ei jenkka pyöri!" -Klappinen |
jmercy 04.11.2005 09:53:03 | |
---|
Suurin osa yleisöstä ei onneksi ole kuullut näitä, vaikka itse kuuleekin turhan usein. Naureskelin, kun noita lueskelin. (Soittakaa Polaroid ja bändi päättää päivänsä, heh)Tässä kaverin vakiot: Kiitos tästä illasta. Turvallista matkaa eli menkää hevosella, se on turvallinen eläin. Seuraavaksi kolmiloikkamusiikkia ja valssin nimi on... Toivottiin tätä kappaletta ja mehän soitamme sen, koska olemme yleisön palvelijoita niin kuin poliisitkin. |
Epämuusikko 04.11.2005 10:19:47 | |
---|
"Tyy" väärässä suussa. hmmm. Mistä tuo on saanut alkunsa? ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
Epämuusikko 04.11.2005 10:20:52 | |
---|
Sitten vaan antaa kaikessa rauhassa muutaman päivän vähän "visio-myrskyn" laantua niin on taas ihan rauhallista kun joulun aikaan... Visio-myrsky. Plussaa. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
pekkajau 04.11.2005 10:20:55 | |
---|
hmmm. Mistä tuo on saanut alkunsa? Liityisiköhän se jotenkin enklannin kielen lausumiseen laulaissa ehkä? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Epämuusikko 04.11.2005 10:23:45 | |
---|
Liityisiköhän se jotenkin enklannin kielen lausumiseen laulaissa ehkä? AAAAaaa. Sen niminen moderni haitarikappalekin on olemassa. Veli Kujala soittaa sen. Etsikääpä. On pelottava. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
uruttaja 04.11.2005 10:31:15 (muokattu 04.11.2005 10:32:00) | |
---|
hmmm. Mistä tuo on saanut alkunsa? Se on esihistoriallinen tervehdys, oululaiset muusikot jostain syystä rupes tyyttämään toisiaan. Syntyhistoriaa on ainakin kaksi versiota, mutta Kestin Jonne ja Hiltulan Vinkki sen on lanseeranneet 1960-luvulla. Jonne itse kertoi, että Lyseossa Ruotsin tunnilla oli makusteltu sanaa Ty, ja siitä se jäi päälle. Ryytyy oli yhdessä vaihessa pop, mutta yhtä kaikki, oululaisia omituisuuksia alunperin. Mun mielestä, (eikä monen munkaan), Tyy ei passaa ihan kaikkien suuhun. Menee pyhäinhäväistyksen puolelle kun jonkun viraston musiikista tai soittajista mitään tietämättömät tollot tyyttävät toisiaan. Samoin esa-kieli on soittajien gramexia ollut jo 60-luvulta asti ja kotoisin Oulun Pateniemestä. |
Lapis 04.11.2005 10:36:42 | |
---|
Solisti: "Seuraavaksi orkesteri pitää pienen tauon". Basisti: "Joo, noin kahden vuoden pituisen"... |
BigPapa 04.11.2005 11:10:35 | |
---|
pidetään nortin mittainen tauko..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Musiikkia korville 04.11.2005 11:33:02 (muokattu 04.11.2005 11:43:07) | |
---|
Mikäli keikalla on 2 bändiä, niin jossain vaiheessa iltaa tulee sanottua pari juttua: - "Toinen orkesteri soittaa tänään omien puheidensa mukaan jonnekin tuonne kello viiteen." (tjsp) - "Toinen orkesteri menee hetkeksi takahuoneeseen juomaan talon tarjoamaa lämmintä maitoa ja *** jatkaa." (Ei ole kylläkään oma keksintö) Keikan lopetan aina sanoihin: " Jos menette hissillä, niin menkää varovasti... Ja nukkukaa yksin." Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
baron 04.11.2005 11:35:42 | |
---|
"Huomasitteko, lopetimme yhtä aikaa, ei oo treenit menneet hukkaan. Ja seuraavaksi......." My name is Baron, Sir Baron. |
AnselmiMaa 04.11.2005 11:57:56 | |
---|
Solisti: "Seuraavaksi orkesteri pitää pienen tauon". Basisti: "Joo, noin kahden vuoden pituisen"... Aaarrkkhh!! Tunnustan, vaikka en basisti olekkaan.. yritän hillitä huomenna suuni vaikka jesuksella!?! on korni olo on! "Laskut maksetaan, muuten ei jenkka pyöri!" -Klappinen |
Tankero 04.11.2005 13:02:28 | |
---|
Se on esihistoriallinen tervehdys, oululaiset muusikot jostain syystä rupes tyyttämään toisiaan. Syntyhistoriaa on ainakin kaksi versiota, mutta Kestin Jonne ja Hiltulan Vinkki sen on lanseeranneet 1960-luvulla. Jonne itse kertoi, että Lyseossa Ruotsin tunnilla oli makusteltu sanaa Ty, ja siitä se jäi päälle. Ryytyy oli yhdessä vaihessa pop, mutta yhtä kaikki, oululaisia omituisuuksia alunperin. Mun mielestä, (eikä monen munkaan), Tyy ei passaa ihan kaikkien suuhun. Menee pyhäinhäväistyksen puolelle kun jonkun viraston musiikista tai soittajista mitään tietämättömät tollot tyyttävät toisiaan. Samoin esa-kieli on soittajien gramexia ollut jo 60-luvulta asti ja kotoisin Oulun Pateniemestä. Näin on. Tyy kuuluu Patelalaisille, myös ex,vanhan liiton tykittäjille. |