Aihe: Onko teitä "Tarjattu"?
1 2 3 4 5 6 7 8
v_m_kangas
02.11.2005 16:52:05

Oletteko jo lukeneet Timo Nikin avoimen kirjeen. Tästähän näyttää tulevan jo tapa :)
Humppaa tai soita humppaa
faith
02.11.2005 16:54:46
Oletteko jo lukeneet Timo Nikin avoimen kirjeen. Tästähän näyttää tulevan jo tapa :)

En mie ainakaan.. saisko linkkiä tjtn? =)
Minkä pituudessa häviää, sen leveydessä voittaa. mot.. =)
LaKe
02.11.2005 17:04:04
Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun: "Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..."
faith
02.11.2005 17:09:57
Ahaa. Kiitoksia.. jännittävä kirje.
baron
03.11.2005 09:17:23 (muokattu 03.11.2005 09:18:51)

Ahaa. Kiitoksia.. jännittävä kirje.

Tää on tietysti vain yhden näkemys, mutta jos hän sen näin kokee, se on hänelle totta.
Mä ymmärrän hyvin, kännisten kanssa ei oo kiva tehdä duunia, ainoastaan dokata.

Eksoottinen näkemys tuli kirjeessä esiin: Vapaa-ajalla ryyppääminen ei oo sopivaa, ainoastaan duunissa.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
03.11.2005 10:08:45
Tää on tietysti vain yhden näkemys, mutta jos hän sen näin kokee, se on hänelle totta.

Eksoottinen näkemys tuli kirjeessä esiin: Vapaa-ajalla ryyppääminen ei oo sopivaa, ainoastaan duunissa.

Tuo eksoottinen jako pisti minunkin silmään.
Tankero
03.11.2005 19:28:45

Kokeileppa joskus.
tupakalle
03.11.2005 20:40:09
Mulle pahin tarjaus sattui yläasteen kahdeksannella luokalla. Meidän rokkibändi oli ollut kasassa viidenneltä luokalta asti ja oli oikein keikkoja ja omia biisejäkin. Yhtäkkiä bändiin otettiin kolmas kitaristi (soitin itekin kitaraa) ja parin viikon kuluttua mut oli lopullisesti tarjattu ulos. Onneks karma rankas ja pahin tarjaaja on tullut ise myöhemmin tarjatuksi monista bändeistä ja onpa ukko huumekoukussakin nykyään.. V*tun h*mo!! Mutta kuten huomaatte, olen sinut tämän asian kanssa.

Voi helevetti... Mua ei oo tarjattu enkä oo tarjannu kettään, mutta oon alkoholikoukussa. Mutta nyton selevinpäin.
baron
03.11.2005 22:13:01

Opetelkaas soittamaan!
Mua on vain pyydetty bändeihin soittamaan, koskaan ei suunta oo ollut toisinpäin ja aina kun mä oon pyytänyt jonkun mun bändiin, niin se on innolla tulossa, kaikkia vain ei oo kelpuutettu!
uruttaja
03.11.2005 22:17:25
Opetelkaas soittamaan!
Mua on vain pyydetty bändeihin soittamaan, koskaan ei suunta oo ollut toisinpäin ja aina kun mä oon pyytänyt jonkun mun bändiin, niin se on innolla tulossa, kaikkia vain ei oo kelpuutettu!

Sun bändiin olis tulossa kiipparisteja rivissä. Ota niitä, unohda epävireiset kitarat.
faith
03.11.2005 22:32:04
Sun bändiin olis tulossa kiipparisteja rivissä. Ota niitä, unohda epävireiset kitarat.

*thirsk*
baron
03.11.2005 22:48:15 (muokattu 03.11.2005 22:48:35)

*thirsk*

Mulla on ollut keikkaesiintyminen, jossa oli kuudet kiipparit, basso ja rummut.
Kiipparit vireesen oli vain, että jokainen soittaja pisti laitteensa "ON", sitten hetki jouduttiin basistia odottamaan ja sitten 8 jätkän bändi aloitti.
Ootas että siinä olisi ollut kitaristeja joukossa!
Lennu
04.11.2005 00:03:33

Mulla on ollut keikkaesiintyminen, jossa oli kuudet kiipparit, basso ja rummut.
Kiipparit vireesen oli vain, että jokainen soittaja pisti laitteensa "ON", sitten hetki jouduttiin basistia odottamaan ja sitten 8 jätkän bändi aloitti.
Ootas että siinä olisi ollut kitaristeja joukossa!

Kamalaa, onneks en ollut paikalla.
- how did you think I got these inside, by osmosis?
Ukko
05.11.2005 12:34:19

tarjaa!

Ja minä kun luulin että tarjaa. No voihan sitä joskus erehtyä.
R.Syke
05.11.2005 12:49:39 (muokattu 05.11.2005 12:52:53)
http://www.peergunt.com/

Joo. Tossa joskus totesin ettei humalaisista muusikoista ole iloa sen paremmin keikoilla kuin vapaa-aikanakaan.

Yhen fonistin kanssa tuli tossa kesällä mitta täyteen. Joi viinaa mennen tulle ja vittuili päälle. Onneks ei ole kiinteä kokoonpano, niin ei tarvii yhteisillä keikoilla käydä.

Oikea toimenpide Nikiltä. Hiilesty Remukin, kun piti kavereita kuskata välillä vatsahuuhteluunkin...

Jaa, muuten twisttwisthän on pöytärummutuksen suomenmestari :D....ei hätää. Kapakoissa niitä tarvitaan aina. Ei tarvii raahata kannuja, muuta kun mitä tarjoilija nokan alle tuo ;)
Ari-77
05.11.2005 14:40:34
Joo. Tossa joskus totesin ettei humalaisista muusikoista ole iloa sen paremmin keikoilla kuin vapaa-aikanakaan.

Yhen fonistin kanssa tuli tossa kesällä mitta täyteen. Joi viinaa mennen tulle ja vittuili päälle. Onneks ei ole kiinteä kokoonpano, niin ei tarvii yhteisillä keikoilla käydä.

Oikea toimenpide Nikiltä. Hiilesty Remukin, kun piti kavereita kuskata välillä vatsahuuhteluunkin...

Jaa, muuten twisttwisthän on pöytärummutuksen suomenmestari :D....ei hätää. Kapakoissa niitä tarvitaan aina. Ei tarvii raahata kannuja, muuta kun mitä tarjoilija nokan alle tuo ;)

Mutta kuten Twist Twist torstain Iltalehdessä totesi: "Reilut 2000 keikkaa eikä kertaakaan ole jääneet rahat saamatta viinan takia".
Eli turha verrata Kettulaa ja Erkinharjua mihinkään elimistönsä paskaksi juoneisiin "legendoihin",joita bänkaverit kuskaa katkolle ja huuhteluihin. Molemmat ovat skarppeja perheellisiä miehiä,jotka ovat 20 elättäneet perheensä ,yllätys yllätys, soittamalla.
Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia!
R.Syke
05.11.2005 15:22:42 (muokattu 05.11.2005 15:47:28)
Mutta kuten Twist Twist torstain Iltalehdessä totesi: "Reilut 2000 keikkaa eikä kertaakaan ole jääneet rahat saamatta viinan takia".
Eli turha verrata Kettulaa ja Erkinharjua mihinkään elimistönsä paskaksi juoneisiin "legendoihin",joita bänkaverit kuskaa katkolle ja huuhteluihin. Molemmat ovat skarppeja perheellisiä miehiä,jotka ovat 20 elättäneet perheensä ,yllätys yllätys, soittamalla.

-Aivan oikea toteamus tämäkin. Mikäs siinä.

Edit: En tunne noita perhe- enkä muita suhteita. Olkoot yksityisasioita mun puolesta.

Se mikä näkyy ulos, olkoon sitten julkista. En rupee sanomalehtikatsauksia pitämään.
Kumiankka
05.11.2005 15:54:30
Jos rivien välistä voi lukea niin ehkä aikovat olla fiksuja ja Peer Gynt nimeä ei rekisteröi kukaan eikä kukaan jäsen ala rahastaa entisellä nimellä mutta uusin miehin niin kaikki ei ole vielä menetetty. Voivat tehdä vaikka komepakin jos välit joskus vuosien päästä korjautuisivat. Eri asia onko bändille enää kauaa kysyntää, jos ei uusia biisejä ole riittävästi ollut intoa tehdä. Tosin ovat antaneet riittävästi näyttöä että kykyä ja lahjakkuutta löytyy, mutta taas hyytyi hyvä kone kalkkiviivoille. Toisaalta tällainen "Spinal Tap" meiniki johon T. Kettula viittaa tuo lisää "hevirok" meininkiä ja eräänlaista katu-uskottavuutta bändin imagoon, joka on ollut ehkä turhan ryppyotsainen blueshardrock tai kapea-alainen.

Tarja solistiksi, Tsööts ja Twist-Twist rytmiryhmään, ja ehkä joku kosketinpaavomies ja mustana hevosena kitarasankari jostain, siinäpä olisi uusi vientiartikkeli. Leningrad Koubois suhteilla saataisiin isompiin konsertteihin vaikka Puna-armeijan kuoro taustalle. Mutta tällaista osataan tehdä vain Ruåtsissa, Suomessa lahjakkaat jotka on heittäytyneet muusikon uralle, kateellisena leimataan tai ajetaan juopoiksi. Toisaalta Nikki voisi siirtyä Nightwishiin kakkossolistiksi.
Ari-77
05.11.2005 16:01:06
Toisaalta tällainen "Spinal Tap" meiniki johon T. Kettula viittaa...
Viittaa missä? Löytyykö linkkiä?
Rock on miesten musiikkia,homoilu on miesten hommaa,eli rock on homojen musiikkia!
Kumiankka
05.11.2005 16:23:40
Tämän päivän (5.10.2005) Kouvolan Sanomissa oli lyhyt juttu aiheesta, siitä taisin tuon lukea. Jutussa toimittaja kertoi asiasta Peer Cuntin sivujen avoimien kirjeiden pohjalta, ja lisäksi oli tuoreet näkökulmat saatu Kettulalta ja Nikiltä, asiallisen oloiset rauhalliset lausunnot molemmilta, parasta rockrumpalia ei toimittaja ollut perjantaina tavoittanut langan päähän.

http://www.kouvolansanomat.fi

Huomasin muuten että siellä on tämän kuun ajan ilmaiseksi joku "näköisversio" netissä luettavissa, turhaan maksoin lehtitilauksen, oli tullut karhukirje kun lasku oli jäänyt vanhojen lehtien väliin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)