Aihe: Kuka tunnustaa olevansa..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
R.Syke
10.12.2005 16:55:15
Eli tossun alla

Ei. Vaan 'sen' päällä.
manjaana
10.12.2005 17:00:55
Eli tossun alla

Parempi tussun alla, kun taivasalla...
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
R.Syke
10.12.2005 17:02:23 (muokattu 10.12.2005 17:04:02)

Manjaana. Saat tuosta lausunnosta täydet pisteet. Anatomian tenttisi on läpi.

Tossa esitin juuri rouvalle lähtöä tanssimaan hitaita paikalliseen... Ja siellä pitäisi olla ihan tanssittavaa musiikkia.

Hoh. Olen ainakin ihan tanssikunnossa. Käviskö turakoimassa vielä orkesterille?
pekkajau
10.12.2005 17:53:05

Kerta taivasalla vastaa kymmentä sisällä!
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
R.Syke
10.12.2005 17:56:55
Kerta taivasalla vastaa kymmentä sisällä!

Pekkajau osaa pelkistää asian juuri niin kuin se on. Pälvi?
andrei
10.12.2005 20:49:02
Olen päivätöissä ollut 32 vuotta ja keikkaa olen tehnyt yli 30 vuotta.
Täytyy sanoa, että keikkailu on henkisesti virkistävää vaikka joskus fyysisesti raskasta. Mutta päivät toimistossa voivat olla henkisesti raskaita ja fyysisesti kevyitä. Ja kumma kyllä keikalla päivän stressit jäävät unholaan ja jopa pikkuinen
flunssa unohtuu.
andrei
10.12.2005 20:56:23
Ja unohtu:
ANDREI
eli: AinaNuorenaDRinkkiEnnenIskemistä

Ei siitä älykäs tullut, mutta tulihan jotain.
R.Syke
10.12.2005 21:03:07 (muokattu 10.12.2005 21:04:08)
Ja unohtu:
ANDREI
eli: AinaNuorenaDRinkkiEnnenIskemistä

Ei siitä älykäs tullut, mutta tulihan jotain.

emme sinua ole mistään älykkyydestä syyttäneetkään...HJUVA prkl, ku sain tonki kifjotettua....

ÖYt.
andrei
10.12.2005 21:13:03
emme sinua ole mistään älykkyydestä syyttäneetkään...HJUVA prkl, ku sain tonki kifjotettua....

ÖYt.

No prkl kiiiiiiiittii!!!!!

Helpotti :)
Musiikkia korville
14.12.2005 12:38:45

Olen päivätöissä ollut 32 vuotta ja keikkaa olen tehnyt yli 30 vuotta.
Täytyy sanoa, että keikkailu on henkisesti virkistävää vaikka joskus fyysisesti raskasta. Mutta päivät toimistossa voivat olla henkisesti raskaita ja fyysisesti kevyitä. Ja kumma kyllä keikalla päivän stressit jäävät unholaan ja jopa pikkuinen
flunssa unohtuu.

Mä en oo tehnyt kumpaakaan noista noin kauan, mutta samanlaiset kokemukset on (ja päivätyöni on pääasiassa toimistotyötä ja helevetin stressaavaa sellaista ainakin toisinaan).
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
R.Syke
29.12.2005 18:26:26
Nostin tään threadin esiin, koska sen nimi on:

KUKA TUNNUSTAA OLEVANSA..

LOMALLA

Minä tunnustan.

se ainoo
ja oikee

bg
half
29.12.2005 19:25:46
Nostin tään threadin esiin, koska sen nimi on:

KUKA TUNNUSTAA OLEVANSA..

LOMALLA

Minä tunnustan.

se ainoo
ja oikee

bg

Myönnän kaiken. Tästä johtuen on nyt mennyt viikon verran vähän viihteelle. Olen kuitenkin pitänyt tiukasti kiinni periaatteestani : Ei teräviä ennen klo 18.00.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
ninmari
29.12.2005 19:31:12
Mä kanssa.Uutena vuotena pieni kuuden biisin keikka mut muuten vapaata vielä ensi viikkokin ja jopa koulusta!!
En uskalla edes laskee paljonko Alko ja lähikaupan kaljanmyynti on kostuneet meikän ja miehekkeen "rentoutumisesta".
Ja mä pidän periaatteen: Ei krapularyyppyjä.Vasta illan koitteessa saa ottaa..
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
baron
29.12.2005 19:43:15

Ja mä pidän periaatteen: Ei krapularyyppyjä.Vasta illan koitteessa saa ottaa..

Mä hirveesti haluaisin kokeilla, miltä se kuuluisa krapularyyppy maistuisi, mutta pitääkö sitä varten olla krapula.

Mä oon lomalla, mä en tee yhtikäs mitään. Mitä nyt 5 tuntia päivässä pianoa soittelen ja sitten vähän nuotteja kirjoittelen ja settilistoja päivitän.
My name is Baron, Sir Baron.
ninmari
29.12.2005 19:50:37
Mä hirveesti haluaisin kokeilla, miltä se kuuluisa krapularyyppy maistuisi, mutta pitääkö sitä varten olla krapula.

Kyllä kai pitää.Mulla ei kyllä varsinaista krapulaa ole koskaan..siis mitään oksentelua ja makaamista sängyn pohjalla päänsärkyä potien.Väsyttäähän se,mutta niinhän se väsyttää keikan jälkeenkin seuraavana päivänä kun valvoo myöhään.

Lähinnä tarkoitin,etten aloita yleensä ryyppäämistä heti kun saan silmät auki.
R.Syke
29.12.2005 19:53:42 (muokattu 29.12.2005 19:54:29)

Mä oon lomalla, mä en tee yhtikäs mitään. Mitä nyt 5 tuntia päivässä pianoa soittelen ja sitten vähän nuotteja kirjoittelen ja settilistoja päivitän.

Mä ite oon lopettanu ryyppäämisen kokonaan. Ainoastaan krapularyypyt otan. Joten tosta ryyppäämisestä en osaa sanoa mitään.

Nyt voin sanoa, että kahteen päivään en oo koskenu pianoon enkä koskettimiin, enkä kitaraan, enkä haitariin, enkä bassoon.

Kaikkien helpotukseksi.

ja oon lomalla
baron
29.12.2005 19:55:03

Kyllä kai pitää.Mulla ei kyllä varsinaista krapulaa ole koskaan..siis mitään oksentelua ja makaamista sängyn pohjalla päänsärkyä potien.Väsyttäähän se,mutta niinhän se väsyttää keikan jälkeenkin seuraavana päivänä kun valvoo myöhään.

Lähinnä tarkoitin,etten aloita yleensä ryyppäämistä heti kun saan silmät auki.

Joo, mä tykkään treenata soittoa himassa selvin päin, kännissä soittamisen ehtii keikoilla.
Sitten kun päivän duunit tehty, sitten lepo ja virkistys.
My name is Baron, Sir Baron.
ninmari
29.12.2005 19:58:18
Joo, mä tykkään treenata soittoa himassa selvin päin, kännissä soittamisen ehtii keikoilla.

Menee just toisin päin..=) Kännissä saatan laulella kotona huvikseni ja harjoitella jotain uutta biisiä,keikalla olen AINA selvänä.En osaa laulaa humalassa(omasta mielestäni).
half
29.12.2005 20:09:25
Menee just toisin päin..=) Kännissä saatan laulella kotona huvikseni ja harjoitella jotain uutta biisiä,keikalla olen AINA selvänä.En osaa laulaa humalassa(omasta mielestäni).

Se onkin taitolaji ja vaarallinen. Itsellä homma menee näin : Ensin lähtee laulu, seuraavaksi speakit muuttuvat käsittämättömäksi sinne tänne hyppiväksi sössötykseksi, mutta soitto kulkee vielä. Kaikesta varovaisuudesta huolimatta joskus on täytynyt pitää viimeiset puoli tuntia turpa kiinni ja soittaa tiukalla ilmeellä ja tummin soundein. Vanhemmiten olen kyllä tullut tietoisemmaksi rajoittuneisuudestani ryyppäämisen saralla ja pitäydynkin nykyään vain ja ehdottomasti vain keskioluessa.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
ninmari
29.12.2005 20:13:21
Se onkin taitolaji ja vaarallinen. Itsellä homma menee näin : Ensin lähtee laulu, seuraavaksi speakit muuttuvat käsittämättömäksi sinne tänne hyppiväksi sössötykseksi, mutta soitto kulkee vielä. Kaikesta varovaisuudesta huolimatta joskus on täytynyt pitää viimeiset puoli tuntia turpa kiinni ja soittaa tiukalla ilmeellä ja tummin soundein. Vanhemmiten olen kyllä tullut tietoisemmaksi rajoittuneisuudestani ryyppäämisen saralla ja pitäydynkin nykyään vain ja ehdottomasti vain keskioluessa.

Joo..ihme homma tuo soitto,että oon nähnyt sen kulkevan kunnon muusikoilla helvetillisessä tuubassa.Saattaa tosiaan olla,ettei puheesta saa mitään selvää,mutta soittaa ne osaa kyllä.=)
Vaatii varmasti "treeniä".Parempi kun meikä ei edes aloita treenaamaan.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)