lalovone 28.06.2011 10:55:06 | |
---|
La Metsäkylä, levyjulkkarit :) karviaismarja on karvanen marja |
ModernClassic 28.06.2011 18:44:44 | |
---|
Pe,Parainen Kääntyvää,mutta taittumatonta komppia. |
duane 28.06.2011 19:48:12 | |
---|
to Himos pe Virrat la Iitti su Marttila katellaan... |
baron 28.06.2011 20:22:39 | |
---|
TommiW.: Huomisesta lauantaihin Lappajärven Kivitippu. Hump hump. Kivitippu? Mä oon ollut siellä humppakursseilla, Metsis ja Seppo Rehnström vetivät. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Timi 28.06.2011 21:14:50 | |
---|
Nojaa.josko ei petä,ni vois olla 16heinäkuuta keikka? Vaikea.Mutta varma! |
Marshall83 29.06.2011 12:06:47 | |
---|
Pohjois-pohjanmaan kiertue: pe Kalajoki, la Kuusamo. -Aaaschja kunnossa. |
Mase 29.06.2011 12:11:37 | |
---|
la jossain ylöjärvi/kuru suunnalla... kitaran varressa vaihteeksi ja rok rok... Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
KoskPaavo 29.06.2011 23:06:46 (muokattu 29.06.2011 23:07:31) | |
---|
Ensi lauantain hääkappale "Romanssi" pitikin muuttaa valssiksi. Morsiuspari oli ollut kuulemma oikein häätanssikurssilla jonka jälkeen olivat huomanneet alkuperäistoiveen versiossa "jotain outoa". No, nokkelana poikana sanoin kaasolle( siis joka ilmoitti muutoksesta (( kaaso ei ole omien sanojensa mukaan ollut koskaan häissä)) että piankos tuo hitaahkona valssinakin vedetään. Vaihtoehtona olis ollut parissa päivässä etsiä ja treenata joku Finlandersien valssi, kolmas vaihtoehto olis ollut Finlandersien "Oikeesti"- teos, joka ei myöskään ole valssi. Mielenkiintoinen lauantai tulossa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Bronks 30.06.2011 00:27:41 | |
---|
KoskPaavo: Ensi lauantain hääkappale "Romanssi" pitikin muuttaa valssiksi. Morsiuspari oli ollut kuulemma oikein häätanssikurssilla jonka jälkeen olivat huomanneet alkuperäistoiveen versiossa "jotain outoa". No, nokkelana poikana sanoin kaasolle( siis joka ilmoitti muutoksesta (( kaaso ei ole omien sanojensa mukaan ollut koskaan häissä)) että piankos tuo hitaahkona valssinakin vedetään. Aikamoinen teos odotettavissa. Näitä "voisiks sen vetää valssina" -pyyntöjä tosiaan tulee tavan takaa nimenomaan hääsektorilla. Voihan minkä vain. Mä kyllä sanon lähinnä aina, että jos kuitenkin arvon nuoripari voisi valita jonkun valssin tanssittavaksi, jotta ei mene ihan musiikin riepomiseksi koko homma. Don't take me serious, I'm just playing. |
kuunsirppi 30.06.2011 07:38:05 | |
---|
Bronks: Aikamoinen teos odotettavissa. Näitä "voisiks sen vetää valssina" -pyyntöjä tosiaan tulee tavan takaa nimenomaan hääsektorilla. Voihan minkä vain. Mä kyllä sanon lähinnä aina, että jos kuitenkin arvon nuoripari voisi valita jonkun valssin tanssittavaksi, jotta ei mene ihan musiikin riepomiseksi koko homma. Ja jos haluavat jonkun muun biisin, kun valssin, niin pakkoko sitä on yrittää väkisin valssata. Heiluisivat muuton ja sanoisivat, että on häätanssi, eikä häävalssi. Onhan näitäkin nykyään paljonkin |
KoskPaavo 30.06.2011 11:35:42 | |
---|
kuunsirppi: Ja jos haluavat jonkun muun biisin, kun valssin, niin pakkoko sitä on yrittää väkisin valssata. Heiluisivat muuton ja sanoisivat, että on häätanssi, eikä häävalssi. Onhan näitäkin nykyään paljonkin Sanoppa muuta, mutta kun ilmeisesti näistä ei sillä taholla ole tietoa, mikä on vaikka esim. kolmi- tai nelijakoinen en siis tod. vaivautunut infoamaan suuremmin. Siitä vaan rynnimällä läpi , rahat pois ja kotiin häpeämään. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
ninmari 30.06.2011 20:20:06 | |
---|
Oi tätä harvinaista herkkua, lauantaina hääkeikka!! :D Ei edes kovin kaukana. Ja on muuten kesän ainoa keikka, ainakin tällä hetkellä tiedossa oleva, joten otan kyllä kaikki irti. Hellettä vaan luvassa, joten hiki virtaa.;) Mulla ei siis mitään aktiivista keikkailua tällä hetkellä todellakaan. :) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
pekkajau 01.07.2011 21:58:31 | |
---|
Huomenna mielenkiintoiset "latotanssit" Vanosen kylällä Mäntyharjulla. Rokkia soitetaan ja todella lillasti muutamat perinteiset pelit vanhuksille. |
jankonbetoni 02.07.2011 13:30:07 | |
---|
Tänään Purmojärven rantahalli Kauhavalla. http://www.youtube.com/watch?v=wfYe4UicOvE&NR=1 |
Lyyki 02.07.2011 13:40:54 | |
---|
Kusenpolttama seurojentalo jossain ja häät olis. Mukava pitkästä aikaa jos vielä tietäis että missä ja mihin aikaan ja kenen kanssa. |
half 02.07.2011 17:20:43 | |
---|
Lyyki: Kusenpolttama seurojentalo jossain ja häät olis. Mukava pitkästä aikaa jos vielä tietäis että missä ja mihin aikaan ja kenen kanssa. Joo, joo ottaa pari kaljaa tosta nyt ensin ja kattellaan sitten. http://fb.me/QvZyMv3g |
Ukko 02.07.2011 19:39:14 | |
---|
Lyyki: Kusenpolttama seurojentalo jossain ja häät olis. Mukava pitkästä aikaa jos vielä tietäis että missä ja mihin aikaan ja kenen kanssa. Ei kai toi niin nuukaa ole. Menet jonnekin missä soitto raikaa ja se siitä. Muista rahastaa kuitenkin. COVS jäsen nro 6 |
baron 02.07.2011 22:30:03 | |
---|
Ukko: Ei kai toi niin nuukaa ole. Menet jonnekin missä soitto raikaa ja se siitä. Muista rahastaa kuitenkin. Meillä oli kerran hääkeikka jossain jossa oli useampiakin sellaisia paikkoja lähekkäin ja meidän kitaristi meni väärään paikkaan ja pisti kamansa pystyyn ja ihmetteli vähän vieraan näköisiä kanssamuusikoita ja nekin vähän vieraannäköistä kitaristia. Jossain vaiheessa se sitten soitti mulle ja kysyi oonko mä palkannut bändiini uusia soittajia ja sitten tilanne selvisi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 03.07.2011 01:32:51 | |
---|
baron: Meillä oli kerran hääkeikka jossain jossa oli useampiakin sellaisia paikkoja lähekkäin ja meidän kitaristi meni väärään paikkaan ja pisti kamansa pystyyn ja ihmetteli vähän vieraan näköisiä kanssamuusikoita ja nekin vähän vieraannäköistä kitaristia. Jossain vaiheessa se sitten soitti mulle ja kysyi oonko mä palkannut bändiini uusia soittajia ja sitten tilanne selvisi. Toi lienee parhautta!!! Parasta mitä mulle lie sattunu on sillai, et saavuttiin perille ja kysyttiin vaan tollosti, et Häät? Mut onneks ajoissa selvis, et ei ne ollukaan Maijan ja Jannen häät, vaan Riston ja Raijan häät. Samalla kylällä oli kahdet häät, ni hommasta selvittiin ihan vaan siirtymällä pari kilsaa pohjoiseen. Siis ennenko ryhdyttiin purkamaan kamoja. Mut toi vaan vahvistaa vanhan sananlaskun: Kysyvä ei tieltä eksy. One kind of music only - the good kind |
isojussi 03.07.2011 06:14:23 | |
---|
Nykypäivänä moisista ongelmista selviää helposti tsekkaamalla oudon keikkapaikan etukäteen Google Mapsista. Ei tartte turhaan kolkutella väärille uksille. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |