Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 554 55 56 57 5891 92 93 94 95
paice60
09.03.2009 22:24:42
laulaja: No niin!

Pärnusta kotiuduttu ja menomatkallahan piti siis soittavassa bändissä komppia kohillaan Tankero (olikos sun nimimerkki nyt nykyään noin?).

Soitto kulki pojilla mallikkaasti ja sen tahtiin oli helppo tanssia paitansa märäks.

Päästiin oikein henk.koht.tervehtimäänkin oikein halauksen kanssa ja juteltiin yhden tauon verran. Mukavan tuntunen pohojosen mies :o)

Vielä iso plussa tuolle rumparille siitä, että hän taputti tanssijoille (?) joka biisin jälkeen. Se oli hieno ele, joka antoi sellaisen fiiliksen, että he ovat tärkeitä soittajalle.

Sen takia taputtaa että saisi irtopinnoja, ei se muuten. Mukava tuo on, pohjosen mieheksi. Niillä on siellä lavalla metronomi , ei ne oikeesti.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
kuunsirppi
09.03.2009 22:27:15
Niin ja sitäpaitsi ne PAIDAT!!! Mä olin koko viikonlopun ihan sekasi niiden vuoks. Isäntä kysy, että pitäsköhän sen ostaa samanlainen ;o)))
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
kuunsirppi
09.03.2009 22:28:06
paice60: Sen takia taputtaa että saisi irtopinnoja, ei se muuten. Mukava tuo on, pohjosen mieheksi. Niillä on siellä lavalla metronomi , ei ne oikeesti.

Se mitää metronomia ehtiny kuunnella
Tankero
09.03.2009 22:37:27
laulaja: Niin ja sitäpaitsi ne PAIDAT!!! Mä olin koko viikonlopun ihan sekasi niiden vuoks. Isäntä kysy, että pitäsköhän sen ostaa samanlainen ;o)))

Eikö ollu komiat,. :)
Humppajyrä
tiina62
10.03.2009 08:07:00
Pääsinpäs ylläri ylläri kotikylällä katsomaan Hallikaisen Jukan ja Monarkian yhteistyötä. Kyllä Keski-Suomen pojat osaa! Varsinkin tykkäsin rumpalin työskentelystä, se oli soittoa se. Enkä ole ennen kuullut rockissa haitarisooloja, toimii.

Ei ole Jukalla tuo kuninkuus onneksi noussut hattuun. Samanlainen hurmuri se on, kuin ennenkin, osaa kiusata vanhaakin flirtillänsä, huh huh :D Tanssimaan kun olis vielä päässyt.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
sonic77
10.03.2009 08:38:00

Pärnusta kotiuduttu ja menomatkallahan piti siis soittavassa bändissä komppia kohillaan Tankero (olikos sun nimimerkki nyt nykyään noin?).

Vaikka sanoikin ja varoitteli edellis-iltana, että krapula vaivaa, niin eipä tuota soitossa huomannut.

Mulla oli kyllä vihko mukana, minne kirjasin asioita, mutta eipä sinne niitä miinuksia kyllä juuri tullut muuta, kun se, että eivät ehtineet sitä hidasta valssia soittaa meille. Muuten kyllä turakoin urakalla ja esitin toivomuksia ja tarkensin tempoja.

Soitto kulki pojilla mallikkaasti ja sen tahtiin oli helppo tanssia paitansa märäks.

Päästiin oikein henk.koht.tervehtimäänkin oikein halauksen kanssa ja juteltiin yhden tauon verran. Mukavan tuntunen pohojosen mies :o)

Vielä iso plussa tuolle rumparille siitä, että hän taputti tanssijoille (?) joka biisin jälkeen. Se oli hieno ele, joka antoi sellaisen fiiliksen, että he ovat tärkeitä soittajalle.

Kattoikko varmasti, että taputti tanssijoille? Ettei vaan olis deliriumissaan yrittäny litistää pikku-ukkoja....
No joo, mutta kyllähän Tankerolla taittuu
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
veeka
10.03.2009 22:07:01

Vaikka sanoikin ja varoitteli edellis-iltana, että krapula vaivaa, niin eipä tuota soitossa huomannut.

Mulla oli kyllä vihko mukana, minne kirjasin asioita, mutta eipä sinne niitä miinuksia kyllä juuri tullut muuta, kun se, että eivät ehtineet sitä hidasta valssia soittaa meille. Muuten kyllä turakoin urakalla ja esitin toivomuksia ja tarkensin tempoja.

Tais olla päisään.
keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja
paice60
10.03.2009 22:14:04
veeka: Tais olla päisään.

Ei ole mitään uutta.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
kuunsirppi
10.03.2009 22:19:45
Älkääs ny kuulkaas. Ekaa kertaa hänet näin, niin ei osaa sanoo, oliko selvästä päin, vai rapulassa, vai juovuksissa, mutta komppi pysy hienosti ja tuo juttutuokiokin sujui ihan mallikkaasti :o)
kuunsirppi
10.03.2009 22:20:58
Nyt mä kehun vielä Hartosen Pekan ääntä. Lauloi illalla tossa konserttitreeneissä mm. biisin On lautalla pienoinen kahvila. Kyllä oli just niinku omiaan Pekan ääni tohon(kin) biisiin ja se pieni särö laulussa on just niin makee :o)

Perjantaina musisoidaan samassa paikassa taas kerran
mack the knife
11.03.2009 02:30:18
Vittu että taittuu.
Tilapäinen trio meillä Rukalla, vesku.ka bassossa ja faust rummuissa. Minä tulin viettämään hiihtolomaa soiton merkeissä, nyt saa nauttia sekä rinteistä että keikoista.
COVS n:o 1.
Tankero
11.03.2009 02:35:23
mack the knife: Vittu että taittuu.
Tilapäinen trio meillä Rukalla, vesku.ka bassossa ja faust rummuissa. Minä tulin viettämään hiihtolomaa soiton merkeissä, nyt saa nauttia sekä rinteistä että keikoista.

Tekö ootta rumparistia vaihtanu? Nimestä päättelin.
Humppajyrä
mack the knife
11.03.2009 02:37:32
Tankero: Tekö ootta rumparistia vaihtanu? Nimestä päättelin.

Ei olla. Sillä on nicki täällä, mutta ei paljon kirjoittele.
COVS n:o 1.
isojussi
13.03.2009 22:04:14
Meinasin unohtaa kehua, että olipa taas ilo seurata aitiopaikalta eturivin ammattilaisten työntekoa.

Seitsemän Seinähullua on nimestään huolimatta (sen lisäks että on sekstetti - hehe) ryhmä täyspäisiä, työhönsä tunnollisesti paneutuvia ammattilaisia ja sympaattisia herrasmiehiä.

Kaikki tuo työ ja positiivisuus kuuluu upeasti siiten siinä lopputuotteessa - soiton ja laulun muodostamassa kokonaisuudessa.

Mä oon ennenkin funtsinu, mikä just tosta porukasta lopunperin tekee sen, mikä se on. Nyt mä sen älysin: Vaikka kukaan porukasta ei ole mikään "idealisti" alan suhteen, vaan ymmärtää ja hyväksyy alan "raadollisuuden", yhdistää heitä selvästi aistittava raukkaus työhönsä ja työpaikkaansa.

Hieno ryhmä kaiken kaikkiaan!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
half
13.03.2009 23:47:49
isojussi: Meinasin unohtaa kehua, että olipa taas ilo seurata aitiopaikalta eturivin ammattilaisten työntekoa.

Seitsemän Seinähullua on nimestään huolimatta (sen lisäks että on sekstetti - hehe) ryhmä täyspäisiä, työhönsä tunnollisesti paneutuvia ammattilaisia ja sympaattisia herrasmiehiä.

Kaikki tuo työ ja positiivisuus kuuluu upeasti siiten siinä lopputuotteessa - soiton ja laulun muodostamassa kokonaisuudessa.

Mä oon ennenkin funtsinu, mikä just tosta porukasta lopunperin tekee sen, mikä se on. Nyt mä sen älysin: Vaikka kukaan porukasta ei ole mikään "idealisti" alan suhteen, vaan ymmärtää ja hyväksyy alan "raadollisuuden", yhdistää heitä selvästi aistittava raukkaus työhönsä ja työpaikkaansa.

Hieno ryhmä kaiken kaikkiaan!

Raukkaus? Oletko saanut huonoa kamaa?
COVS jäsen N:o 5
isojussi
14.03.2009 09:25:26
half: Raukkaus? Oletko saanut huonoa kamaa?

HOHO - no voi ny vittu: RAKKAUS!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
artope
15.03.2009 12:45:17

isojussi: HOHO - no voi ny vittu: RAKKAUS!

Kielipoliiseja liikkeellä. Tarvii olla tarkkana! HOHO!
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
artope
15.03.2009 15:10:01

artope: Kielipoliiseja liikkeellä. Tarvii olla tarkkana! HOHO!

Kuullostaako Jussi tutulta?? :)
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
hvinnamo
16.03.2009 21:02:13
Baronin musiikkinäytteille kehut!! Siinä vahän mallia miten pianonsoitto taittuu!
vesku.ka
17.03.2009 12:08:50 (muokattu 17.03.2009 12:27:45)
Mäkkiä pitää nyt kehua pari päivää rundin jälkeen. Sen lisäksi että piano ja haitari taittuvat ja on paneutunut ja uhrannut aikaa myös saundeihin on erittäin tyylitajuinen soittaja. Lisäksi asenne on kohdillaan, eli piti välissä huolen meistä muistakin että tauot eivät veny, etukäteen sovittiin biisejä mitä vedetään (122 kpl ilman ainoatakaan treeniä) mitä nyt muutamista lähetettiin lappuja etukäteen että tulee samat sovitukset. Antaa mahtavasti tilaa laulajalle ottaen laulun alle rauhallisesti laajoja sointuja ja sitten kun tulee paikka mitä pitää täyttää niin siihen soitetaan sopivaa tavaraa. Ei voi muuta kuin olla iloinen että on tuollaisen tyypin kanssa ystävystynyt ja silloin tällöin päässyt myös yhdessä soittamaan. Koetetaan hommata ens kevääksi taas vastaavanlainen kiertue.
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)