Pirkka 30.03.2008 22:00:00 | |
---|
Jotta ei totuus unohtuis, niin Ako Kiiski on mahtibasisti. On. On. On. On. Mä diggasin jo kun soitti Slingersissä. Musikaalista, todella taitavaa soittoa. Ihan omassa sarjassaan. |
Notefix 30.03.2008 22:12:21 | |
---|
Olipas muuten hieno toi Roxanne tänään. Meikä diggaili aivan täysillä. "Layers of layers of shit!" |
steelysam 30.03.2008 22:13:39 | |
---|
On - mutta kyllä hoiti Mustonenkin tonttinsa pasossa hienosti. Rouhi just niinkun tommosia biisejä tuuballa vedetään: kiksaamisen rajamailla. Silti ei tullu kun yks tai kaks. Se olikin Pekka Laukkanen. Möllisty |
Fuzzy Boner 30.03.2008 22:17:46 | |
---|
Se olikin Pekka Laukkanen. Ei, kyllä se oli Mustonen. |
steelysam 30.03.2008 22:20:02 | |
---|
Ei, kyllä se oli Mustonen. oli vai, aijaa. hyvin veti kuiteski. Möllisty |
steelysam 30.03.2008 22:22:22 | |
---|
Aijaijaijai - käsilautasia ei tosiaankaan sais lyödä ihan päittäin.... Höpöhöpö. Hienosti se läski suoriutui. Oli käynyt jopa opissa! Möllisty |
Fuzzy Boner 30.03.2008 22:23:38 | |
---|
Höpöhöpö. Hienosti se läski suoriutui. Oli käynyt jopa opissa! Susta tulee Mikkey mieleen! |
isojussi 30.03.2008 22:23:54 | |
---|
Olkoon vaikka Niilo Tarvajärvi, niin noin sitä tuubaa soitetaan. Kapellin karvatkin olivat oikein miesmoisesti. Minkääs se sen hienon design-kitaransa oli jättäny. Ihan nätti oli toki toikin. Jos toi bändi onkin joka kerta vetäny helvetin hyvin, niin tänään vielä paremmin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 30.03.2008 22:26:18 | |
---|
Susta tulee Mikkey mieleen! Mä oon pahempi. Möllisty |
isojussi 30.03.2008 22:28:56 | |
---|
Höpöhöpö. Hienosti se läski suoriutui. Oli käynyt jopa opissa! Noi perkele - mulle on aina opetettu, ettei päittäin. MUTTA - annan sen verran (ja ihan tositosi vähän) siimaa, että kun niitä soitetaan noin hiljaa, niillä voi olla helpompi vetää noin. Saattaahan sitten sekin olla, että nykyään opetetaan tohon malliin ja sillon kun mä sitä osastoo opiskelin, oli tyyli toinen... Mutta kuten sanoin - aivan sama. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 30.03.2008 22:29:18 | |
---|
Mä oon pahempi. Ainakin isompi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 31.03.2008 04:06:01 | |
---|
On. On. On. On. Mä diggasin jo kun soitti Slingersissä. Musikaalista, todella taitavaa soittoa. Ihan omassa sarjassaan. Joo, pakko kompata. Upea soittaja sekä sähkössä että kontrassa ja siltä väliltä. Loistava plektrabasisiti myös! Möllisty |
Musiikkia korville 31.03.2008 09:33:34 | |
---|
Jotta ei totuus unohtuis, niin Ako Kiiski on mahtibasisti. Ai perhana, notta Ako on bassossa... Loisto basisti ja muusikko! Guitar Slingersiä on itellä hyllyssä 3 levyä (onko kaikki, mitä niiltä tuli?) ja tykkään kovasti. Ako ei muistaakseni tosin soittanut ku viimesen levyn aikaan kys bändissä ja tuota ennen se soitti Leirinuotiossa Riki Sorsan taustalla. Ako kertoi joskus aikanaan, että sen nimi oli alunperin Marko, mutta kun se ei pienenä poikana osannut sanoa sitä oikein ja sanoi 'Ako', niin kaikki alkoi kutsua sitä sillä nimellä ja sittemmin hän vaihtoikin tuon viralliseksi nimeksi... Herra Kiiski opetti meitin bändiä nuorina kloppeina Lahden Musiikkikoulussa bändisoiton saloihin. Olispa mukava tavata taasen joskus... By: MK |
Myggan 31.03.2008 11:42:58 | |
---|
Joo, pakko kompata. Upea soittaja sekä sähkössä että kontrassa ja siltä väliltä. Loistava plektrabasisiti myös! Myöskin erinomainen kokki! Möllisty |
Tankero 31.03.2008 11:59:00 | |
---|
Olipas muuten hieno toi Roxanne tänään. Meikä diggaili aivan täysillä. Kylläpä kyllä Varmasti, vissiin. |
Tankero 31.03.2008 12:02:23 | |
---|
Olkoon vaikka Niilo Tarvajärvi, niin noin sitä tuubaa soitetaan. Kapellin karvatkin olivat oikein miesmoisesti. Minkääs se sen hienon design-kitaransa oli jättäny. Ihan nätti oli toki toikin. Jos toi bändi onkin joka kerta vetäny helvetin hyvin, niin tänään vielä paremmin. Olisko Setzerin biisin takia vaihtanut kitaraa. Varmasti, vissiin. |
DJ Mambo 01.04.2008 09:55:52 (muokattu 01.04.2008 09:56:30) | |
---|
Kerrassaan mahtava bändi ja etenkin Förstin laulu on todella hienoa. On niin kova ryhmä lavalla, että turha hifistely on tainnut jäädä parissa kohtaa tekemättä. Ei sillä, ettenkö arvostaisi ryhmää huomattavasti... Silti esimerkiksi Pitkämö on parhaimmillaan sinatrahenkisissä tulkinnoissa, mutta esimerkiksi "tähdet meren yllä" pari viikkoa sitten oli aivan käsittämätöntä karaokemeininkiä. Ja tämähän johtui pelkästä tsekkaamisen puutteesta, koska kyllä Pitkämön tasoinen äijä osannee niin tutun melodia opetella... Toinen kuitti menee myöskin tangona tanssittuun "poisoniin", joka ei kyllä missään muodossa ollut treenattu tai edes mietitty veto. Sellainen ilman mitään poljentoa vedetty löysä versio kyseisestä biisistä... erikoishommaa. Jos orkesteria nappaisi edes hieman tehdä yhteistyötä tanssijoiden kanssa, saattaisi moni biisi toimia huomattavasti paremmin. Tämä siis tänne yleisen ylistyksen väliin. Orkesteri kyllä ansaitsee kaiken mahdollisen kiitoksen, joka tällä palstalla on esitetty, mutta se ei poista sitä pientä freelance-evvk -meiningin läpikuultavuutta tuosta koko hommasta. |
jeppeq 01.04.2008 20:20:25 (muokattu 01.04.2008 20:21:47) | |
---|
Tämä siis tänne yleisen ylistyksen väliin. Orkesteri kyllä ansaitsee kaiken mahdollisen kiitoksen, joka tällä palstalla on esitetty, mutta se ei poista sitä pientä freelance-evvk -meiningin läpikuultavuutta tuosta koko hommasta. Hyvä tai loistava muusikko ei välttämättä ole hyvä tanssimuusikko. Vetäkää vaikka porukalla turpaan, mutta tämä on minun yksinkertainen, käytännössä vuosien varrella muodostunut vankkumaton mielipiteeni. Hyvien ja loistavien soittajien kanssa on silti mukavampi soittaa :) kommentti ei liity mitenkään TV-bändiin - yleistasoinen huomautus |
Riksteri 01.04.2008 20:45:53 | |
---|
"Silti esimerkiksi Pitkämö on parhaimmillaan sinatrahenkisissä tulkinnoissa," Haluaisitko perustella kantaasi, vai onko tuo pelkästään mielipide? |
DJ Mambo 01.04.2008 22:34:57 | |
---|
Haluaisitko perustella kantaasi, vai onko tuo pelkästään mielipide? No voinhan mä sitä perustellakin. Swingosasto toimii hemmetin hyvin, ja soundi istuu siihen hienosti. Hevi/humppaklassikot ei vaan näytä sujuvan tossa TTK:ssa. Ihmeen paljon falskiutta vireessä, melodiat miten sattuu... No mut tää siis ihan tota TTK-kritiikkiä, tiedän kyllä kyseisen herran monipuolisista ansioista, eikä niissä mitään. Hienoja keikkoja on vedellyt, ja ehkä se on sitten toi aikataulu jolla tota ohjelmaa tehdään tms, mutta nimenomaan noi bigbandtulkinnat kuulostavat paljon paremmilta, kuin peruspopit. En mä tän kummemmin osaa perustella, makuasioita sitten, jos ei korvat ole samaa mieltä. |