nisumaka 29.08.2014 08:23:35 | |
---|
Viime pe keikalla hävisi (varastettiin) sm57. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki, miten tuo tapahtui, mutta näin nyt vain kävi. No kolehdilla hoidettiin, ettei kenellekään jää bändissä paha mieli (vanha sm57, jotain 60e arvoinen arvioitiin). Ei hyvä tämäkään. Vähän heikosti mennyt viime keikat. |
EP 29.08.2014 16:58:20 | |
---|
nisumaka: Viime pe keikalla hävisi (varastettiin) sm57. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki, miten tuo tapahtui, mutta näin nyt vain kävi. No kolehdilla hoidettiin, ettei kenellekään jää bändissä paha mieli (vanha sm57, jotain 60e arvoinen arvioitiin). Ei hyvä tämäkään. Vähän heikosti mennyt viime keikat. Yleisöltäkö keräsitte kolehdin? No, joku niistähän sen mikin ilmeisesti pöllikin, et siinä mielessä oikken! :) |
baron 30.08.2014 14:56:45 | |
---|
Mä oon sen verran utelias että mikä on sm57? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 30.08.2014 15:07:30 (muokattu 30.08.2014 15:13:50) | |
---|
baron: Mä oon sen verran utelias että mikä on sm57? Ilmeisesti Shure SM57! Ei oo koskaan tuota ollu vaan SM58 pari (toinen wanha 60-70 -luku) ja pari "Shure" halppismikkiä. Edit. |
Epämuusikko 30.08.2014 15:55:19 | |
---|
Qsine: 19 tätiä oli salissa tänä iltana (+ se yksi kiintiömies). Nuo tädit elättävät soittajat oopperaa myöten, elehtijät Kansallisteatteria myöten, sutijat Sarparantaa myöten. Ja jos se infra joskus heittelehtii, he pitävät yllä järjen ja sivistyksen kapellia. Heitä pitää kunnioittaa, pilkku, itse voin rehellisesti tunnustaa rakastavani, piste.
Näitä tarvitaan. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
half 07.09.2014 20:37:22 | |
---|
Eilen Wanha Mestari, Jämsä. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
nisumaka 08.09.2014 14:36:05 | |
---|
Eilen kuumetta. Keikka peruttu. Valitettavasti. |
artope 08.09.2014 15:02:09 | |
---|
Oli sovittu kahden bändin rokki-illasta tanssilavalla. Mainonnassa / markkinoinnissa ei halaistua sanaa rokkijutusta. Paikalle muutama zebratossu ja konflikti valmis... säätöä säätöä... Alkamisaika poikkesi lavan normista aikataulusta joten eka tunti ei ketään paikalla, Eikä sitä väkeä muutenkaan tullut kuin kourallinen. Viimpat setit jäi kummaltakin bändiltä vetämättä kun porukka lähti kotiin. Että sellanen ehtoo. Soitannollisesti erittäin hyvä ilta ja saatiin tutustua mukaviin kanssasoittajiin. "En osaa soittaa nuoteista, mutta kylläkin rahasta" |
Begemoth 14.09.2014 02:27:36 | |
---|
Huhmarissa kuulema oli hyvä ehtoo. No, ei yhtään alle viisvitosta salissa ja homman nimi oli vintagejärven jää. Ei sinänsä. Hauska ilta. Nhooh.. |
Tankero 14.09.2014 13:06:52 | |
---|
Begemoth: Huhmarissa kuulema oli hyvä ehtoo. No, ei yhtään alle viisvitosta salissa ja homman nimi oli vintagejärven jää. Ei sinänsä. Hauska ilta. Nokitan. Eilen, ennen keikkaa, tuli kaksi naista juttusille. Toinen noin 80v ja toinen nuorempi. Pyysivät, että soitetaan onnittelulaulu ja kaksi vanhaa tangoa ystävälleen Eilalle, joka täytti 80v. Lupasin toteuttaa toiveen ja sitten vanhempi nainen pyysi, että annan nimeni, osoitteeni ja bändin jäsenten kengännumerot. Vähä ihmettelin ja nainen sanoi, että kutoo meille villasukat ja lähettää ne mulle postissa. Annoin tiedot ja nyt vaan odottelen fanipostia. Jotkut ne saa pikkuhousuja ja me villasukat. Mistähän kertonee... Humppajyrä |
EP 14.09.2014 15:08:00 | |
---|
Tankero: Nokitan. Eilen, ennen keikkaa, tuli kaksi naista juttusille. Toinen noin 80v ja toinen nuorempi. Pyysivät, että soitetaan onnittelulaulu ja kaksi vanhaa tangoa ystävälleen Eilalle, joka täytti 80v. Lupasin toteuttaa toiveen ja sitten vanhempi nainen pyysi, että annan nimeni, osoitteeni ja bändin jäsenten kengännumerot. Vähä ihmettelin ja nainen sanoi, että kutoo meille villasukat ja lähettää ne mulle postissa. Annoin tiedot ja nyt vaan odottelen fanipostia. Jotkut ne saa pikkuhousuja ja me villasukat. Mistähän kertonee... Villasukilla enempi käyttöä kun pikkareilla ..luulis? |
half 14.09.2014 18:20:33 | |
---|
Loimaan seurahuone eilen. Eipä tuohon paljon ole lisättävää paitsi, että ruokahuolto toimi paremmin kuin siellä yleensä. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
pekkajau 14.09.2014 23:44:22 | |
---|
Tankero: Nokitan. Eilen, ennen keikkaa, tuli kaksi naista juttusille. Toinen noin 80v ja toinen nuorempi. Pyysivät, että soitetaan onnittelulaulu ja kaksi vanhaa tangoa ystävälleen Eilalle, joka täytti 80v. Lupasin toteuttaa toiveen ja sitten vanhempi nainen pyysi, että annan nimeni, osoitteeni ja bändin jäsenten kengännumerot. Vähä ihmettelin ja nainen sanoi, että kutoo meille villasukat ja lähettää ne mulle postissa. Annoin tiedot ja nyt vaan odottelen fanipostia. Jotkut ne saa pikkuhousuja ja me villasukat. Mistähän kertonee... Myö saatiin kerran 3 kg omenia keikan jälkeen. Taisi Eevat ola aika epätoivoisia! Hätä keinot keksii! |
Keikkarumpali1 15.09.2014 01:34:34 | |
---|
half: Loimaan seurahuone eilen. Eipä tuohon paljon ole lisättävää paitsi, että ruokahuolto toimi paremmin kuin siellä yleensä. Positiivinen yllätys oli kyllä viimekerrasta safkat.. Viikatemies oli kyllä kateissa, eli etuoven show puuttui.. https://www.facebook.com/esa.kotiniemi |
artope 15.09.2014 08:37:59 | |
---|
La pesulakeikka Turussa. Väkeä olis saanut olla enemmän jälleen kerran. Mutta hyvin meidän musiikki tuntui sopivan tanssijoiden jalkatyöskentelyyn. Kortteja veivät runsaasti saunan sytykkeiksi. "En osaa soittaa nuoteista, mutta kylläkin rahasta" |
Begemoth 15.09.2014 11:35:39 | |
---|
Tankero: Nokitan. Eilen, ennen keikkaa, tuli kaksi naista juttusille. Toinen noin 80v ja toinen nuorempi. Pyysivät, että soitetaan onnittelulaulu ja kaksi vanhaa tangoa ystävälleen Eilalle, joka täytti 80v. Lupasin toteuttaa toiveen ja sitten vanhempi nainen pyysi, että annan nimeni, osoitteeni ja bändin jäsenten kengännumerot. Vähä ihmettelin ja nainen sanoi, että kutoo meille villasukat ja lähettää ne mulle postissa. Annoin tiedot ja nyt vaan odottelen fanipostia. Jotkut ne saa pikkuhousuja ja me villasukat. Mistähän kertonee... Hyvännäkoinen kolmikymppinen, siis syntynyt kolkytluvulla! Nhooh.. |
half 21.09.2014 14:15:41 | |
---|
Kankaanpään kuntoutuslaitos ja paikallisren yrittäjien pippalot. Lyhyt soitto, hyvö ruoka. Kamat koottiin särmin takana hiiren hiljaa ja soitto alkoi ilman minkäänlaista tsekkausta. Säädöt vauhdissa ja laulumikki vaihtoon eka setin jälkeen. Tasapainoilua vanhan tanssimusiikin pyytäjien ja menevämmän tavaran diggaajien välillä. Ihan jees. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Tankoprinssi 22.09.2014 11:33:37 | |
---|
half: Kankaanpään kuntoutuslaitos ja paikallisren yrittäjien pippalot. Lyhyt soitto, hyvö ruoka. Kamat koottiin särmin takana hiiren hiljaa ja soitto alkoi ilman minkäänlaista tsekkausta. Säädöt vauhdissa ja laulumikki vaihtoon eka setin jälkeen. Tasapainoilua vanhan tanssimusiikin pyytäjien ja menevämmän tavaran diggaajien välillä. Ihan jees. Hyvin veditte. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
isojussi 07.10.2014 21:25:57 | |
---|
Olin just lopettelemassa (omb)keikkaa, kun naishenkilö tulee siihen mun eteen sanoo, että nyt olis semmonenfiilis, että olis paikallaan soittaa Deep Purplen Burn! Tunnustin, ettei taida tältä istumalta taittua....kun olin ensin ollu vähän aikaa sanaton. No... perkelettäkö piti mennä Paranoidia ymsv tulkitteen... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
baron 11.10.2014 22:58:49 | |
---|
Ihan kivaa soittaa "konserttiluonteinen" keikka klo 13-14. Ihmiset istuu selvin päin vain meitä kuuntelemassa! Yleisöpalaute kiitettävää ja bändilläkin kivaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |