Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 551 52 53 54 5591 92 93 94 95
Tankero
11.02.2009 01:53:37
Ois kestäny vaikka koko illan, mutta siinä nyt sitte oli kaikenlaista..piti lähteä hyvissä ajoin valmistautumaan seuraavan päivän koitoksiin.

Kyllähän te olittekin hyvin valmistautuneen oloisia.:)
Humppajyrä
poppamies
16.02.2009 22:48:54

Kuten totesin muualla en päässyt viime lauantaina kuuntelemaan Meisselin kakkosbändiä vaikka olin vain muutaman metrin päässä. Joka tapauksesa. Tänään yksi vaimon työkavereista joka oli Callessa lauantaina alkoi töissä puhumaan kuinka hyvä bändi siellä oli ollut. Se siitä.
G strings are for strippers!
tiina62
21.02.2009 19:29:43
Olipa osaavat pojat soittamassa (ehkä harjoittelu tekee mestarin) Hämeenlinnan verkatehtaan teatteriesityksessä, Villit Vuodet. Ei millään meinannut pystyä istumaan paikallaan, kun tanssijalkaa vipatti.

Rakkauden Sinfonia alkoi kuullostaa komealta Metallimusalta. :D
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
mack the knife
26.02.2009 18:35:43
Minä kehun vielä uudestaan Laineen Veijoa Roland Scandinavialta.
Vaikka olis mitä ongelmia koneiden kanssa niin sinne kun menee, niin kyllä selviää. Tänään viimeksi selvisi asia, jota ei kyllä manuaalinkaan kanssa meikäläinen älynnyt. Oikea mies oikeassa paikassa, jes!
COVS n:o 1.
jakeni
26.02.2009 18:44:31
Laine on nero ja armottoman kova ammattilainen jolta muuten taittuu!
Hyvä Veijo.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
Bronks
26.02.2009 20:25:41

Oon kerran Rolandin demokiertueella päässy näkemään Laineen laite-esittelyä. Ei voi kuin ihailla miehen taitoa hallita kaikki kosketinvempaimet, joihin sattuu tarttumaan.
Don't take me serious, I'm just playing.
walttoni
28.02.2009 02:27:43
Kehaisenpa taas Törmälän romakampaa poikaa. Se vetää semmosta tilua oikealla kädellä, että siitä meikäläinen näkee vain unta, vasosella komppaa ku miehet ja polkee vielä bassot päälle. Ammattimies, kaikki tyynni. Bändikin toimi tosi hyvin, bonuksia ansaitsevat.
COVS2.
kuunsirppi
28.02.2009 09:18:40
Bronks: Oon kerran Rolandin demokiertueella päässy näkemään Laineen laite-esittelyä. Ei voi kuin ihailla miehen taitoa hallita kaikki kosketinvempaimet, joihin sattuu tarttumaan.

Minä sainkin kerran olla Rolandin demokeikalla mukana, kun Veijo esitteli tuota silloin uutta digi-haitaria ja sitten Pennanen Rolandilta soitti koskettimia ja mä olin heidän solistinsa. Oli mukava saada olla mukana
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
humppahanuristi
28.02.2009 16:08:50

walttoni: Kehaisenpa taas Törmälän romakampaa poikaa. Se vetää semmosta tilua oikealla kädellä, että siitä meikäläinen näkee vain unta, vasosella komppaa ku miehet ja polkee vielä bassot päälle. Ammattimies, kaikki tyynni. Bändikin toimi tosi hyvin, bonuksia ansaitsevat.

Puhumattakaan vielä siitä, että laulukin irtoaa soiton päälle.
Humpasta rautalankaan...
EP
28.02.2009 18:39:14
humppahanuristi: Puhumattakaan vielä siitä, että laulukin irtoaa soiton päälle.

Onhan se hienoa, että tekniikkaakin löytyy, kun vaan sitten välillä vähän malttaakin.
Mikähän bändi on kyseessä?
sonic77
01.03.2009 00:56:08
walttoni: Kehaisenpa taas Törmälän romakampaa poikaa. Se vetää semmosta tilua oikealla kädellä, että siitä meikäläinen näkee vain unta, vasosella komppaa ku miehet ja polkee vielä bassot päälle. Ammattimies, kaikki tyynni. Bändikin toimi tosi hyvin, bonuksia ansaitsevat.

Komppia molemmilla käsillä tälle. Mennä vkonloppuna kävin ihimettelmässä sammaa.
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Martso
01.03.2009 01:28:56
EP: Mikähän bändi on kyseessä?

Sinähän se olet kartalla. Kirjoituksesi alleviivaantuu suorastaan.
mack the knife
01.03.2009 11:52:45
Martso: Sinähän se olet kartalla. Kirjoituksesi alleviivaantuu suorastaan.

No kun Törmälä ei ollu Severi Suhosen taustabändissä.
EP
01.03.2009 12:43:40
Martso: Sinähän se olet kartalla. Kirjoituksesi alleviivaantuu suorastaan.

Anteeksi kuinka?
Meinaan, että olisi kiva kuulla, ylimääräisiä tilutuksia ei tanssimusiikki kaipaa ja hyvässä pändissä niitä ei tarvitakkaan.
mack the knife
01.03.2009 13:24:08
EP: Anteeksi kuinka?
Meinaan, että olisi kiva kuulla, ylimääräisiä tilutuksia ei tanssimusiikki kaipaa ja hyvässä pändissä niitä ei tarvitakkaan.

Nyt sä kyllä selität ihan mitä sattuu. Vois sanoa niin kuin Jackpotin Keijo, että HILJAA! KUN ET MISTÄÄN MITTÄÄN TIIJÄ!
EP
01.03.2009 13:39:19
mack the knife: Nyt sä kyllä selität ihan mitä sattuu. Vois sanoa niin kuin Jackpotin Keijo, että HILJAA! KUN ET MISTÄÄN MITTÄÄN TIIJÄ!

Pändisoitto on yhteispeliä, tiimityötä sovituksineen eikä mitään sooloilua.
.. se "Jackpotti" on aika roskaa.
mack the knife
01.03.2009 14:09:03
EP: Pändisoitto on yhteispeliä, tiimityötä sovituksineen eikä mitään sooloilua.
.. se "Jackpotti" on aika roskaa.

Oikeasti jos sä et Törmälän bändiä tiedä, niin älä tuomitse mihinkään suuntaan. Siellä kyllä tehdään tiimityötä ja hyvin. Ja tietysti Jackpot on roskaa sun mielestä, en yhtään ihmettele.
EP
01.03.2009 14:15:35 (muokattu 01.03.2009 14:21:04)
mack the knife: Oikeasti jos sä et Törmälän bändiä tiedä, niin älä tuomitse mihinkään suuntaan. Siellä kyllä tehdään tiimityötä ja hyvin. Ja tietysti Jackpot on roskaa sun mielestä, en yhtään ihmettele.

Ota ihan rauhassa vaan, kukaan ei ole tuominnut ketään, keskustella kai saa?
Kahdesta Törmälästä puhuttiin ja mistäs minä kaikkien kokoonpanot tietäisin, juutuubista kuuntelin pari pätkää, kitaravoittoista beattia näyttäis olevan ilman bassoa ja sähkökitaralla tangoa..

E: Kummelijutut alkaa olemaan jo niin kaluttu loppuun, ton Jackpotin kattelin pojan kanssa viikko sitten, Kultakuume on nähty ja Ali(tus)vuokralainen, kyllähän niitä katteli, mutta..
walttoni
01.03.2009 16:03:38
EP: Ota ihan rauhassa vaan, kukaan ei ole tuominnut ketään, keskustella kai saa?
Kahdesta Törmälästä puhuttiin ja mistäs minä kaikkien kokoonpanot tietäisin, juutuubista kuuntelin pari pätkää, kitaravoittoista beattia näyttäis olevan ilman bassoa ja sähkökitaralla tangoa..
..

Jaa, eikö ollut bassoa bändissä? Aika ohuella pohjalla arvioit.

Me kuunneltiin tällä keikalla reilut 2 settiä, joiden aikana tuli ainakin valssi,hidasvalssi,tango,humppa,foxtrot, slowfox,jive, bugg, chacha,jenkka ja tietenkin sitten joku beat. Kesälavalla kun oltiin samalla keikalla niin tuli näiden lisäksi masurkat ja polkat.

Kehun edelleen, hyvin toimii ja näytti asiakkaillekin kelpaavan.
COVS2.
Ukko
01.03.2009 16:16:56

EP: Anteeksi kuinka?

Ei ehkä kaipaa tilutuksia mutta on se vaan niin tysää soittaa koko ilta jos ei edes saa yrittää tilutella :(
COVS jäsen nro 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)