Fuzzy Boner 16.03.2008 22:22:54 | |
---|
Eikös se olis ihan Hyvin mahdollistakin? Muistaakseni veti viime vuonnakin jotain ... oliks se viulu? Käsittääkseni se on vetäny tällä kaudellä jo viulua, perkussioita, maniskaa yms. Tosin en oo noita tv:stä nähny ku sellasia koostepätkiä |
pekkajau 16.03.2008 22:30:04 | |
---|
Käsittääkseni se on vetäny tällä kaudellä jo viulua, perkussioita, maniskaa yms. Tosin en oo noita tv:stä nähny ku sellasia koostepätkiä Huomenna nuo kaikki onkin varmaan jo Wadan mustalla listalla! Kannattaa varmaan harkita ennen kun lähtee hiihtämään tms. urheilua harrastamaan! Minä olen "hauska"! |
baron 16.03.2008 22:59:10 | |
---|
Ja Don't mean a thingin pianosoolo oli ... ... mitenkä tota osaa edes enää kehua. Ei usein tuu eteen improvisoitua sooloa, joka on muutakin, kuin vain oikein hyvä. Oivaltavaa soittoa. Kiitti vinkistä. Mulla on aina sulkis samaan aikaan kuin tuo ohjelma tulee, mutta netistähän ne on jälkeenpäin katsottavissa/kuultavissa. Näköjään tuo samperin tiluttaja osaa vetää melodisiakin sooloja, tosi hyvä! Ei, en ole tanssimuusikko! |
EP 16.03.2008 23:06:15 | |
---|
Kuka se Nikke on?... En tiiä! ..enkä väliitä :D |
isojussi 16.03.2008 23:48:53 | |
---|
En tiiä! ..enkä väliitä :D Se varmaan kysyisi sinusta samaa - niin kuin yllättävän moni muukin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 17.03.2008 00:09:18 | |
---|
Se varmaan kysyisi sinusta samaa - niin kuin yllättävän moni muukin. He hehe! Voi anteeksi jos loukkasin ..en kyllä käsitä miten? ..seleevishän se arvoitus jo tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=qDkD03QYAfg :D |
ron.aiden 17.03.2008 01:04:58 | |
---|
Käsittääkseni se on vetäny tällä kaudellä jo viulua, perkussioita, maniskaa yms. Tosin en oo noita tv:stä nähny ku sellasia koostepätkiä ja sit se meni ja osti myös basson. ako, beware, tonttis on kohta vaarassa.. |
sesese 17.03.2008 10:17:22 | |
---|
Eipä onnistunut eilen orkesteri sovituksissaan eikä oikein laulussakaan. B Maria ja Billy I olivat ihan järkyttäviä ja munattomia... kamariorkesteri tulee taas |
manjaana 17.03.2008 10:19:55 | |
---|
Eipä onnistunut eilen orkesteri sovituksissaan eikä oikein laulussakaan. B Maria ja Billy I olivat ihan järkyttäviä ja munattomia... Ihan se ja sama, mutta Nicke oli syötävä *slurps* ;) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
Tankero 17.03.2008 11:25:18 | |
---|
Se varmaan kysyisi sinusta samaa - niin kuin yllättävän moni muukin. Miten niin yllättävän. Ja kyllähän tuo tiedetään, kuka se on. Varmasti, vissiin. |
Tankero 17.03.2008 11:26:28 (muokattu 17.03.2008 11:26:46) | |
---|
Eipä onnistunut eilen orkesteri sovituksissaan eikä oikein laulussakaan. B Maria ja Billy I olivat ihan järkyttäviä ja munattomia... HOHO Varmasti, vissiin. |
Sandy 23.03.2008 20:27:09 | |
---|
Ohhoh mitä laulua tänään... Uskaltaakohan kukaan muu kommentoida? Harvinaisen hakoteillä oli tune ainakin tangossa Tähdet meren yllä. Mikä mättää? Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
eskoensio 23.03.2008 21:06:09 | |
---|
Niin sehän oli sitä peruslaulua, Tango merellä tavallisen bändin laulajan esittämänä, aika ajoin katosi tunne laulusta. Toinen vielä huonompi esitys tuli jälkeenpäin. Taisto Tammea kun ei ole saatavissa. |
manjaana 23.03.2008 21:09:07 | |
---|
Niin sehän oli sitä peruslaulua, Tango merellä tavallisen bändin laulajan esittämänä, aika ajoin katosi tunne laulusta. Toinen vielä huonompi esitys tuli jälkeenpäin. Taisto Tammea kun ei ole saatavissa. Mä pidän niiden swingahtavista biiseistä, pidin kyllä Ganesin biisistäkin.. -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
jeppeq 23.03.2008 21:51:56 | |
---|
Jotkut diggaa, toiset meistä on lokkeja. Jos hra Boner sallii, tätä lainaisin mielelläni erilaisiin hetkiin lausuttavaksi... Erittäin "gramex" oivallus! |
marpula 23.03.2008 23:23:28 | |
---|
Ohhoh mitä laulua tänään... Uskaltaakohan kukaan muu kommentoida? Harvinaisen hakoteillä oli tune ainakin tangossa Tähdet meren yllä. Mikä mättää? Sitä samaa ihmeteltiin meilläkin kotisohvalla. Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse! |
isojussi 23.03.2008 23:27:48 | |
---|
Bändi toimi alusta loppuun, kun se legendaarinen junan vessa. Get On:issa oli makeeta, kevyesti kolmimuunteisuudella maustettua syvän etelän Louisiana-rytkettä. Aivan mahtava. En olisi koskaan uskonut kuulevani Suomalaiselta bändiltä noin tiukkaa Amerikkaa. Samoin ne tangot... on siinä perkeleenmoinen homma viikossa, muiden duunien ohessa ottaa noi biisit noin hienosti haltuun. Förstikös siä niin mageesti taas veteli viululla menemään, että... ja vieraileva pirunkeuhkotaiteilija oiti tonttinsa malikkaasti... Missäs vaiheessa polkkatukalta on pitkä piano viety pois? Ai niin tukasta puheenollen - mitä helevettiä se kapelimestari oli päälleen menny aikanen miäs tekemään? Kun pareja kuvattiin tuomariston edessä ja kun siniset valot loigottivat taustalla sopivasti irokeesista(?!?!?!?) heijastaen, niin näytti aivan, kuin taustalla olis kuikuillu parrakas vauva sininen rusetti päässä. Voe helevettiläenen....HOHO! No - tässä joku haastoi muut puuttumaan Samin lauluun... joopa joo... Ootteko olleet tossa raossa? Viikko aikaa, muutkin duunit, väännät arrit, treenautat bändin ja yrität samalla vielä omaksua biisejä, jotka ei välttämäti edes oo just sun biisejä. Joo joo - eihän se sitä poista, että tossa paikassa tars loistaa koko ajan - vetää se 110% taulussa, mut joskus on vaan vedettävä niin hyvin, kun menee. Pitkämön olis pitäny uskaltaa laulaa se tango, niin kun Sami Pitkämö - haki nyt turhaan jotain muuta. Kuulu välillä intonaatioissa ja tais yks puoli tahtia jo mennä covs:n tontillekin. En mä tohon mitää Tammee kaipaa, vaan Sami vois poiketa joskus Saksalan Harrin puheilla, kuinka tota osastoo vedetään. Sen oma laulutyyli on jo niin siinä kieppeillä muutenkin, että kun se plokkaa Harrilta pari asiaa, niin saamme tippa linssissä kuunnella Monosta hänen tulkitsemanaan. Jos sitten viittaatte siihen tyhjänpäiväseen suomipoppibiisiin, niin onko se yleensäkään kenenkään biisi. Riittävän hyvin meni. No - korniahan tässä on toisaalta arvostella, kun herra veti sitten kaikki muut vetonsa Get On:ista Poisoniin, niin ettei kysyttävää. Ja sen verran kovan luokan artisti on muutonkin, että kyllä ittekin tietää, miten meni, eikä tarvii hävetä. Mitenkähän se Taisto olis noi muut biisit saanu taittumaan....... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
marpula 23.03.2008 23:35:24 | |
---|
Niin sehän oli sitä peruslaulua, Tango merellä tavallisen bändin laulajan esittämänä, aika ajoin katosi tunne laulusta. Toinen vielä huonompi esitys tuli jälkeenpäin. Taisto Tammea kun ei ole saatavissa. Puhutaankohan me samasta ohjelmasta (Tanssii tähtien kanssa, MTV3)? Siinä esitetty vaihtelevan vireinen tango oli Tähdet meren yllä, säveltäjä Unto Mononen. Eniten sitä soitettiin aikanaan Reijo Taipaleen esittämänä, eikä Taisto Tammi ole sitä tiettävästi levyttänyt. http://yle.fi/levysto/firs2/kappale.php?Id=T%E4hdet+meren+yll%E4 Taisto Tammeen henkilöitynyt Tango merellä on ihan eri juttu. http://yle.fi/levysto/firs2/kappale.php?Id=Tango+merell%E4 Anteeksi jos tämä vaikuttaa nipottamiselta. Halusin vaan tarkentaa, en keljuilla enkä kyseenalaistaa. Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse! |
pekkajau 23.03.2008 23:35:33 | |
---|
Kyllä Taisto! Kuinkahan paljon tuli "pleipäkkinä"? Minä olen "hauska"! |
pekkajau 23.03.2008 23:44:29 (muokattu 23.03.2008 23:45:48) | |
---|
Tämmöset ohjelmat on niin tarkkaan käsikirjoitettu. Kyllä ne on jo alussa sopineet ketkä tippuu minäkin pyhänä. Samoin soitot. Ne on narulla. Laittakaa vaan tekstiviestejä...vastaanottaja korjaa saldon! Minä olen "hauska"! |