Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 550 51 52 53 5491 92 93 94 95
Neljä Ruuvia
29.12.2008 08:47:44
Laivalla tuli kuunneltua setillinen Mister Q -nimistä bändiä. Pelitti hiton hyvin. Kiipparistin tulkinta Honesty-biisistä oli huippu.

Sen täytyy siis olla ollut Vehkis joka tietääkseni silloin tällöin käy jossain paatilla veivaamassa kiipparia. Ja on muuten ihan HELVETIN hyvä laulaja.
jjussila
29.12.2008 09:16:00
Sen täytyy siis olla ollut Vehkis joka tietääkseni silloin tällöin käy jossain paatilla veivaamassa kiipparia. Ja on muuten ihan HELVETIN hyvä laulaja.

Ja jos tää nyt on se One-and-only Vehkis, niin basson varressa aivan verraton myös...
..ei helev...olisko noin?.....
Johannes kurkunkastaja
29.12.2008 09:52:21

Mitä nyt olen TV:stä nähnyt ja kuullut, niin noihan se on.
Bronks
29.12.2008 10:12:14

Ja on muuten ihan HELVETIN hyvä laulaja.

Toi kuvaus sopii ainakin.
Don't take me serious, I'm just playing.
TiVe
29.12.2008 11:50:01
Olipa Suvi Teräsniska bändeineen hyvä (Tähti 26.12.). Koko porukka oli nuoria
muusikoita, mutta soitto ja laulu taipui mallikkaasti.
Suvi laulaa vaivattomasti ja on hyvä esiintyjä, vaikka on vasta kai 19-vee.
Coverit, joita oli paljon kun ura vasta alussa, meni hienosti ja sisälsi monenlaista
musaa. Omat hitit tietysti kruunasivat illan.
En laita tikkuaristiin ku soitan rideen.
Martso
29.12.2008 12:59:06

Vehkiksen laulamana minäki olen sen monta kertaa kuullu MrQ:n seteillä. Joka kerta olen diggaillu.

Hauskaa on ollu myös joskus ihan vaan katsoa, jos Vehkis ja Nyyssönen on sattunu samalle lavalle. :)
walttoni
29.12.2008 20:11:34
Vehkiksen laulamana minäki olen sen monta kertaa kuullu MrQ:n seteillä. Joka kerta olen diggaillu.

Hauskaa on ollu myös joskus ihan vaan katsoa, jos Vehkis ja Nyyssönen on sattunu samalle lavalle. :)

Tulivat poistumistiellä vastaan, tai ei siinä ollu enää ku se toinen urkuri tökkimäss kärryjä, mutta hyvä se on bändi, kestää kehua. Bronksi meni vissiin toista tietä kotiinsa.
COVS2.
Bronks
29.12.2008 22:03:33

Oli vaimo matkassa. Luikin häntä koipien välissä perässä.
Don't take me serious, I'm just playing.
Fuzzy Boner
30.12.2008 00:16:59 (muokattu 30.12.2008 00:17:52)
Oli vaimo matkassa. Tuikin häntä koipien välistä perästä.

3 t:tä tekee ihmeitä.

P.S. Sori, huono oli.
walttoni
30.12.2008 20:28:51
Marshall83 on hyvä ihminen ja hyvä soittamaan sähköbassokitaraa. Kiitos.!!!!!

Sen bändikin ansaitsee kehut. Asenne kohillaan. Jaksoivat kuunnella jopa minun juttuja.
COVS2.
Tankero
30.12.2008 21:55:11

Sen bändikin ansaitsee kehut. Asenne kohillaan. Jaksoivat kuunnella jopa minun juttuja.

Ihime sakkia.
Humppajyrä
Marshall83
31.12.2008 12:22:19

Kiitokset vaan itelles, mukavat reissut oli hyvien tyyppien kanssa. Ja soitot sekä laulut pölähtää kiippareiden takaa viimesen päälle hienosti!
-Asia kunnossa.
walttoni
31.12.2008 16:32:56
Kiitokset vaan itelles, mukavat reissut oli hyvien tyyppien kanssa. Ja soitot sekä laulut pölähtää kiippareiden takaa viimesen päälle hienosti!

Mä punastuin...
COVS2.
jeppeq
04.01.2009 20:22:51
Kosketinsoittaja Tomi Kostian on ainakin itsensä kokoinen soittaja. Viimoisen päälle mukava miea ja laitearsenaali enempi kuin kohillaan. Mukava oli kanssaan soitella eilisessä "kootut - konsertissa".
Painava, mutta kevytmielinen.
sudenmorsian
18.01.2009 05:01:59
Kävin katsastamassa Tavastialla Purple Night-10 Perfect Ladies tapahtumaa.

Laulajien taso oli monenkirjava mutta vaikutuksen teki taustabändinä toiminut Joe Doakes. Kyllä tuntui taittuvan mikä vaan ja todella vaivattoman tuntuisesti. Etenkin kitaristi Sami Virtanen on mahtivetäjä.
manjaana
28.01.2009 12:14:20 (muokattu 28.01.2009 12:15:11)
*haukotus* ja huomenta...

Käväsin eilen suolakaivoksella tsekkaamassa notta osaako se Rahvas ollenkaan olla basson jatkeena, kun enää kirjoittelekkaan tänne.

Ihan kyötevästi hää bassoa roplas ei siinä mitään ja itse bandikin oli ihan ok, viulu soi nätisti varsinkin tangoissa.

Muutamassa kohin jäi ihan lillasti kiusaamaan tunne musiikin "laahaavuudesta" hetkittäin ja palautetta tulikin annettua yhdestä foksista, joka oli ihan sikanopee fusku :)

Muuten oli kiva lyödä käsi päivää ja haliakkin tietty *njami*, samalla oli pakko houkutella Rahvasta Lammille mukaan taas kerran...

Kiitokset siis KinoJakelle, ravintolassa kuultuna ihan yes, paukkuja olis varmaan isompaankin tilaan, kun kuusi stagella häärää..
-Elämä on perseestä, joskus myös hanurista-
Tankero
10.02.2009 09:26:57
J Metsäperän orkesteri kuulosti eilen korvaani erittäin mainiolta. Tanssimusan syvin olemus oli myös sisäistetty oivallisesti ja bändin jäsenethän ovat reippaita urheilijanuorukaisia.
Humppajyrä
Marshall83
10.02.2009 18:33:50

J Metsäperän orkesteri kuulosti eilen korvaani erittäin mainiolta. Tanssimusan syvin olemus oli myös sisäistetty oivallisesti ja bändin jäsenethän ovat reippaita urheilijanuorukaisia.

Hyvä että joku tykkää..eilen oli kyllä ihan mukava soittoilta, porukka oli mainiolla tuulella. Teillä toimi soitto kans hienosti, sunnuntaina kerittiin muutama biisi kuunnella.
-Asia kunnossa.
Tankero
10.02.2009 19:27:14
Hyvä että joku tykkää..eilen oli kyllä ihan mukava soittoilta, porukka oli mainiolla tuulella. Teillä toimi soitto kans hienosti, sunnuntaina kerittiin muutama biisi kuunnella.

Ei tainnu hermo kestää kovin montaa biisiä kuulla.
Humppajyrä
Marshall83
11.02.2009 01:37:37

Ei tainnu hermo kestää kovin montaa biisiä kuulla.

Ois kestäny vaikka koko illan, mutta siinä nyt sitte oli kaikenlaista..piti lähteä hyvissä ajoin valmistautumaan seuraavan päivän koitoksiin.
-Asia kunnossa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)