isojussi 17.12.2008 00:11:56 (muokattu 17.12.2008 00:12:51) | |
---|
Tän ketjun tuhannes kirjoitus saa arvoisensa kehujen kohteen: Seitsemän Seinähullua ja Finlanders ynnä iloinen joulukonsertti tänään Tampere-Talossa. Sekä korville että silmille erinomaista viihdettä. Jos nyt jotain olis halunnu "korjata", niin kaima olis voinu delegoida pari "enkelilaulua" kolleegalleen. Ei olisi laulun laatu kärsinyt lainkaan. Oli muuton hyvin vedetty Conte Partiro. Meikäläisen kielinero vaimokin kehui ääntämystä. Muutenkin hienon konsertin parasta antia oli Jakerotti. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Martso 17.12.2008 00:17:25 | |
---|
Tän ketjun tuhannes kirjoitus saa arvoisensa kehujen kohteen: Seitsemän Seinähullua ja Finlanders ynnä iloinen joulukonsertti tänään Tampere-Talossa. Sekä korville että silmille erinomaista viihdettä. Jos nyt jotain olis halunnu "korjata", niin kaima olis voinu delegoida pari "enkelilaulua" kolleegalleen. Ei olisi laulun laatu kärsinyt lainkaan. Oli muuton hyvin vedetty Conte Partiro. Meikäläisen kielinero vaimokin kehui ääntämystä. Muutenkin hienon konsertin parasta antia oli Jakerotti. Hittolainen. entäs mulle ekaa kertaa langennu liidi??!! No ei vaites, on tuossa puolessa tekemistä. :P |
Martso 17.12.2008 00:23:41 | |
---|
Ei sillä, Jake lauloi "paineen" alla kovan suorituksen! |
jakeni 17.12.2008 00:25:18 | |
---|
Tän ketjun tuhannes kirjoitus saa arvoisensa kehujen kohteen: Seitsemän Seinähullua ja Finlanders ynnä iloinen joulukonsertti tänään Tampere-Talossa. Sekä korville että silmille erinomaista viihdettä. Jos nyt jotain olis halunnu "korjata", niin kaima olis voinu delegoida pari "enkelilaulua" kolleegalleen. Ei olisi laulun laatu kärsinyt lainkaan. Oli muuton hyvin vedetty Conte Partiro. Meikäläisen kielinero vaimokin kehui ääntämystä. Muutenkin hienon konsertin parasta antia oli Jakerotti. Nöyrä kiitos,parhaani yritin! Tuossa kehässä ei voi paljoa bluffata,on meinaan sen verran amma jätkiä remmissä. Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 17.12.2008 00:29:59 | |
---|
Hittolainen. entäs mulle ekaa kertaa langennu liidi??!! No ei vaites, on tuossa puolessa tekemistä. :P Kun nyt kerran kysyt....
.... kyllä kelpas. Todella. Vetikö naapuri pikkolla parit pätkät? Ja perkele, että sulla on maukas flygarisaundi. Mahtavan paksu ja pehmee. Ai niin: Todella sydämellinen ja lämmin kiitos kaikille teille Johannesta tsemapanneille: Poika piti kahta nimikirjoituksilla varustettua fanikorttia tarkemmin ja suurempana aarteena, kuin loton päävoittokuponkia. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 17.12.2008 00:34:32 | |
---|
Nöyrä kiitos,parhaani yritin! Tuossa kehässä ei voi paljoa bluffata,on meinaan sen verran amma jätkiä remmissä. Ja yleisössä - HOHO! Sulla on tullu alarekkariin lisää leveyttä. Conten ainakin minusta hankala alkuosakin soi hienosti. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Martso 17.12.2008 00:34:51 | |
---|
Kun nyt kerran kysyt....
.... kyllä kelpas. Todella. Vetikö naapuri pikkolla parit pätkät? Ja perkele, että sulla on maukas flygarisaundi. Mahtavan paksu ja pehmee. Ai niin: Todella sydämellinen ja lämmin kiitos kaikille teille Johannesta tsemapanneille: Poika piti kahta nimikirjoituksilla varustettua fanikorttia tarkemmin ja suurempana aarteena, kuin loton päävoittokuponkia. Ai että, nyt harmittaa!! Juutilainen soitti paikallisesta baarista, että mikäs on ku ei näy miestä! Muta ehkä parempo nukkua välillä. Kiitos!!! Kunu veti sen viimeisen soiton pikkololla suoni paljaana. :) Flygarin sala on cornon suukapula, ei mikään muu. Johannekselle tervut vielä!! Toivottavasti kaikki menee okei!! |
baron 17.12.2008 00:42:06 (muokattu 17.12.2008 00:42:22) | |
---|
Oli muuton hyvin vedetty Conte Partiro Ja mähän en voi mun vittumaiselle luonteelleeni mitään: "Con te partirò" (kanssasi lähden, italiaa) |
isojussi 17.12.2008 00:45:21 | |
---|
Ai että, nyt harmittaa!! Juutilainen soitti paikallisesta baarista, että mikäs on ku ei näy miestä! Muta ehkä parempo nukkua välillä. No perkules! Tars kans ottaa siähen yhteyttä. Mullois yks sen kirjakin palauttamati. Kiitos!!! Kunu veti sen viimeisen soiton pikkololla suoni paljaana. :) Flygarin sala on cornon suukapula, ei mikään muu. No ei kyllä kaikille auta. Johannekselle tervut vielä!! Toivottavasti kaikki menee okei!! Kiitos! Suht perus operaatiothan noi, mutta ymmärrettävästi sitä pelottaa. Ihan vitusti. Tää ilta anto sille paljon voimaa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
isojussi 17.12.2008 00:46:30 | |
---|
Ja mähän en voi mun vittumaiselle luonteelleeni mitään: "Con te partirò" (kanssasi lähden, italiaa) Ei kun joo - mietinkin kirjotetaanko ne yhteen, mutten jaksanu tarkistaa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
sabian 17.12.2008 20:22:20 | |
---|
Ja perkele, että sulla on maukas ??????????????? Mahtavan paksu ja pehmee. |
isojussi 19.12.2008 08:38:46 (muokattu 19.12.2008 08:41:18) | |
---|
Kehunpa tässä FB:tä, kun se jaksaa kehua soittokavereitaan SOittaa ihan kunusti perinteistä. On yjs suomen hienoimmista soittajusta. oikeesti tänään just puhuttiin Antttila on kova ha ihana ja mukava!! Summs summaarum: se on ihn sika kova!!!!! SE ON!!!!! Mukava mies vielä.kattokaaa klubia ja paheksun moderaattoria, kun varsinkin näin hyvän tahdon juhlan alla viitsii punalukotella positiivissävyisiä ketuja. Mod huom: Älkää avatko joka kehusta tai vastaavasta uutta threadia, onhan teillä tuo kehu-palsta tuossa. Tännehän se asia olis kai kuulunu, mutta eipä kai olis omana ketjunaankaan ketään haitannu - HÄH? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Musiikkia korville 19.12.2008 08:48:36 (muokattu 19.12.2008 08:49:26) | |
---|
Tännehän se asia olis kai kuulunu, mutta eipä kai olis omana ketjunaankaan ketään haitannu - HÄH? Ei kai, mutta kun kerran tää topicci on, niin miks avata kaikista uusia?.. Suomessa on lukuisa määrä hyviä soittajia, mukavia tyyppejä, jne ja jos aletaan kaikista availemaan, niin onko se kenenkään etu. (Ps. en oo mode) Sinällään Anttila ansaitsee kehunsa. Kova pelimanni on, mitä nyt välillä vähän v-mäinen jätkä... ;) By: MK |
clave 19.12.2008 08:54:47 | |
---|
Sinällään Anttila ansaitsee kehunsa. Kova pelimanni on, mitä nyt välillä vähän v-mäinen jätkä... ;) Todella epäsosiaalinen, wittumainen ja huumorintajuton mutta työnsä hoitaa taidolla sekä tunteella. Se on vissiin oppinu sen jatsin? |
baron 21.12.2008 23:48:40 | |
---|
Mulla oli tänä iltana ilo ja ylellisyys kuulla ensi kerran Ukon soittoa. Oon sen verran herraa ennenkin tavannut, että tiedän, että osaa ryypätä kuin muusikko ja puhua p:tä, en vain tiennyt mikä on soittajana. Mutta ihan oikeesti: Tämän jälkeen kun haukun kitaristeja, se ei koske Ukkoa! |
rintapek 21.12.2008 23:56:07 | |
---|
Mutta ihan oikeesti: Tämän jälkeen kun haukun kitaristeja, se ei koske Ukkoa! Lähteen ennakko- olettamat luullen: tuo lienee kovimpia kehuja, mitä palstalle tähän mennessä on laitettu. One kind of music only - the good kind |
Ukko 22.12.2008 00:07:03 | |
---|
Mulla oli tänä iltana ilo ja ylellisyys kuulla ensi kerran Ukon soittoa. Oon sen verran herraa ennenkin tavannut, että tiedän, että osaa ryypätä kuin muusikko ja puhua p:tä, en vain tiennyt mikä on soittajana. Mutta ihan oikeesti: Tämän jälkeen kun haukun kitaristeja, se ei koske Ukkoa! Nyt ei ole lääkitys sulla kohdallaan kun olet kuullut harhoja. Mutta kaunis kiitos kuitenkin. COVS jäsen nro 6 |
leprechaun 23.12.2008 04:07:43 | |
---|
Mulla oli tänä iltana ilo ja ylellisyys kuulla ensi kerran Ukon soittoa. Oon sen verran herraa ennenkin tavannut, että tiedän, että osaa ryypätä kuin muusikko ja puhua p:tä, en vain tiennyt mikä on soittajana. Mutta ihan oikeesti: Tämän jälkeen kun haukun kitaristeja, se ei koske Ukkoa! Niin, ja äänentoisto oli mitä oli... hmm... Ja oonks mä niitä eturivissä olevia v-mäisiä kitaristoja jotka ei koskaan kerro alkavaa biisiä etukäteen vaan salaa sen viimeseen saakka... ja ylläri; ei ollukkaan Sametinpehmeä Yö vaan Whiskey In The Jar. |
baron 23.12.2008 08:21:25 | |
---|
Niin, ja äänentoisto oli mitä oli... hmm... Ja oonks mä niitä eturivissä olevia v-mäisiä kitaristoja jotka ei koskaan kerro alkavaa biisiä etukäteen vaan salaa sen viimeseen saakka... ja ylläri; ei ollukkaan Sametinpehmeä Yö vaan Whiskey In The Jar. Eiks se oo sama kappale? |
Bronks 28.12.2008 20:43:06 | |
---|
Laivalla tuli kuunneltua setillinen Mister Q -nimistä bändiä. Pelitti hiton hyvin. Kiipparistin tulkinta Honesty-biisistä oli huippu. Don't take me serious, I'm just playing. |