pekkajau 31.05.2005 10:44:59 | |
---|
Tosin ruattista löytyy yksi "basso-gunnar" jota arvostan kovasti! Sen jätän rauhaan! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
klunssila 31.05.2005 11:43:24 | |
---|
Onkos siellä vielä se ravintolalaiva siinä satamassa ? Ennen se oli joku "Hopesalmi" tms. nimeltään? Jos siellä on... niin kannataskos neuvotella sen ravintoloitsijan kanssa semmonen yya-sopimus? Tulis sillon semonen "humppalaiva" symbioosi. Sais "laivurilta" sähköä ja "laivuri" humppa-ukoista ja valtavasta yleisömerestä potentiaalisia asiakkaita!" On kovaa kamaa tämä miitti! Heti kun on poissa mnetistä muutaman päivän, niin homma on päässyt ihan uusiin svääreihin! Minä voisin kysäistä tuosta torin laidalta olevasta ravintolalaivasta, jospa sinne päästäis humppaamaan. Tosin se laiva ei ole enää kaljakuppila, vaan siitä tehdään sivistynyt ruokapaikka, joka voipi rajoittaa tuota meidän soinnullista I, IV, V irrottelua. Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla! |
Sertzo S 31.05.2005 11:48:19 | |
---|
On kovaa kamaa tämä miitti! Heti kun on poissa mnetistä muutaman päivän, niin homma on päässyt ihan uusiin svääreihin! Minä voisin kysäistä tuosta torin laidalta olevasta ravintolalaivasta, jospa sinne päästäis humppaamaan. Tosin se laiva ei ole enää kaljakuppila, vaan siitä tehdään sivistynyt ruokapaikka, joka voipi rajoittaa tuota meidän soinnullista I, IV, V irrottelua. Hyvä Klunssila! Mukana ollaan tarvitessa, soitellaan. |
baron 31.05.2005 11:49:13 | |
---|
On kovaa kamaa tämä miitti! Heti kun on poissa mnetistä muutaman päivän, niin homma on päässyt ihan uusiin svääreihin! Minä voisin kysäistä tuosta torin laidalta olevasta ravintolalaivasta, jospa sinne päästäis humppaamaan. Tosin se laiva ei ole enää kaljakuppila, vaan siitä tehdään sivistynyt ruokapaikka, joka voipi rajoittaa tuota meidän soinnullista I, IV, V irrottelua. Mahtaako se soittajakaan pelkällä jalulla elää vaikkakin hyvä vasikka elää juomalla. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
pekkajau 31.05.2005 11:49:21 | |
---|
On kovaa kamaa tämä miitti! Heti kun on poissa mnetistä muutaman päivän, niin homma on päässyt ihan uusiin svääreihin! Minä voisin kysäistä tuosta torin laidalta olevasta ravintolalaivasta, jospa sinne päästäis humppaamaan. Tosin se laiva ei ole enää kaljakuppila, vaan siitä tehdään sivistynyt ruokapaikka, joka voipi rajoittaa tuota meidän soinnullista I, IV, V irrottelua. Sanot vaan sille ravintoloitsijalle että eihän me muuta kun "syödään" ja keskustellaan sivityneesti m-netin hyvässä hengessä humppamusiikin ajankohtaisista asioista! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 31.05.2005 11:50:43 | |
---|
Sanot vaan sille ravintoloitsijalle että eihän me muuta kun "syödään" ja keskustellaan sivityneesti m-netin hyvässä hengessä humppamusiikin ajankohtaisista asioista! Yksityistilaisuus: Valtakunnallisen humppakongressin iltabanketti! "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
pekkajau 31.05.2005 11:53:31 | |
---|
Yksityistilaisuus: Valtakunnallisen humppakongressin iltabanketti! Tämähän kuulostaisi tosi juhlavalta! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 31.05.2005 11:55:50 (muokattu 31.05.2005 11:56:01) | |
---|
Tämähän kuulostaisi tosi juhlavalta! Käykääpä tsekkaamassa mun uusi oma kuva, niin näette, millaisiin maisemiin olette tulossa! |
KoskPaavo 31.05.2005 12:05:28 | |
---|
Myyntikopissasi lukee: Osta KoskPaavon lörtsyt ja kortsut ja sitten voi alkaa humppajortsut! ;) Jenkaksi tuon vois säveltää. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
manjaana 31.05.2005 12:11:12 | |
---|
Tämähän kuulostaisi tosi juhlavalta! Pitänee kaivaa iltapuku ja hanskat esille... ;o) Enkeleitä toisillemme... |
Sertzo S 31.05.2005 12:59:31 | |
---|
Jenkaksi tuon vois säveltää. Alapa runoileen tekstiä lisää ja sitten sävellystyöhön! ;) |
KoskPaavo 31.05.2005 13:27:05 | |
---|
Alapa runoileen tekstiä lisää ja sitten sävellystyöhön! ;) "Sertzo siell´ on sekä Musta Pässi Klunssilakin ja joka poika`---" Eipä minusta riimittäjäksi ole. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
pekkajau 31.05.2005 14:12:19 | |
---|
Nyt vaan varovaisia ja myönteisiä kommentteja...lukkosepät näkyy olevan liikkeellä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 31.05.2005 14:14:13 | |
---|
Nyt vaan varovaisia ja myönteisiä kommentteja...lukkosepät näkyy olevan liikkeellä! Mahtaisko sillä olla tekemistä lukkojen kanssa, että säikeitten aloittaja on saanut bannia? "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
kimmoke 01.06.2005 11:37:22 | |
---|
Myyntikopissasi lukee: Osta KoskPaavon lörtsyt ja kortsut ja sitten voi alkaa humppajortsut! ;) Lörtsy hanuriin-polkka, onko miitinki oikeesti 5.8 Savolinna? Olis näköjään vappaata (lauantaina kyllä häitä pilaan...krapulassa?) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
pekkajau 01.06.2005 12:44:32 (muokattu 01.06.2005 12:45:43) | |
---|
Vielähän tuota paikkaa keretään vaikka vaihtaa tarvittaessa... Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 01.06.2005 12:47:07 | |
---|
Vielähän tuota paikkaa keretään vaikka vaihtaa tarvittaessa... Äh, mä oon varannut hotellin ja ostanut lentolipun. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |
pekkajau 01.06.2005 13:00:00 | |
---|
Äh, mä oon varannut hotellin ja ostanut lentolipun. No eipä vaineskaan! Paikkaa ei vaihdeta! Kunhan kokeilin vähän kepillä jäätä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
pekkajau 01.06.2005 13:06:32 (muokattu 01.06.2005 13:07:21) | |
---|
Vai pitäiskö järjestää semmonen "Humppa-Aid" tapahtuma 20 paikkakunnalle Suomessa silloin 5.8.2005 yhtäaikaa? Ois hieno suora realiaikainen sateliittiyhteys joka paikkakunnalle ja Baron vois lentää lentokoneella kaikki paikkakunnat illan aikana läpi ja heittää pari biisiä joka stagella... ihan kuin Phil Collins teki aikoinaan Live-aidissa 80-luvulla kun lensi Wembleyltä Englannnista jenkkeihin Concordella konsertin aikana! Muistattekos sen? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 01.06.2005 13:13:52 | |
---|
Vai pitäiskö järjestää semmonen "Humppa-Aid" tapahtuma 20 paikkakunnalle Suomessa silloin 5.8.2005 yhtäaikaa? Ois hieno suora realiaikainen sateliittiyhteys joka paikkakunnalle ja Baron vois lentää lentokoneella kaikki paikkakunnat illan aikana läpi ja heittää pari biisiä joka stagella... ihan kuin Phil Collins teki aikoinaan Live-aidissa 80-luvulla kun lensi Wembleyltä Englannnista jenkkeihin Concordella konsertin aikana! Muistattekos sen? Jesh, kyllähän se tuli lähes kokonaisuudessaan katsottua ja tuli mieleen kun nyt uutta ollaan puuhaamassa. "sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän" |