Aihe: Pikkujoulut 2004
1 2 3 4 5 6
Fuzzy Boner
16.12.2004 22:38:11
Äläkä rumia paikallisväestön edustajia!

En tietenkaan. Lahden nyt pikkujoulukeikalle. Moro

P.S 100!!!!
Tiedän mitä teen ensi kesänä
vanhami
17.12.2004 12:27:15 (muokattu 17.12.2004 12:31:54)
Käytiin tuossa viime perjantaina vähän keikalla ja keikalta oli pikku uutinen ja kuva vanhasesta Elvis lasit päässä.... Pikku asiavirhe tuossa kyllä oli, vieraileva laulusolisti ei ollut Omar, jolla oli erillinen ohjelmanumero, vaan Kehitysministeri Paula Lehtomäki, joka kyllä villitsi yleisön totaalisesti, samoin kuin Omarkin ... Herrojen ansioksi nyt ei oikein itse kehtaa mitään laittaa

Käytiin tuossa viime perjantaina vähän keikalla ja keikalta oli pikku uutinen tämän päivän hesarissa sekä kuva Vanhasesta Elvis lasit päässä.... Pikku asiavirhe tuossa kyllä oli, vieraileva laulusolisti ei ollut Omar, jolla oli erillinen ohjelmanumero, vaan Kehitysministeri Paula Lehtomäki, joka kyllä villitsi yleisön totaalisesti... Eihän tuossa varsinaisesti uutista ole, uutinen olisi ollut se, jos vanhanen olisi tullut vetämään meidän säestyksellä vaikka houd dogin... polvilteen eläytyen.

Pääministeri Vanhanen tapasi "Elviksen"

Pääministerin Matti Vanhasen rock-minä kuoriutui esiin viime viikon perjantaina järjestetyissä valtioneuvoston kanslian pikkujouluissa. Vanhasen villitsi Elviksen tapaaminen

Kyse ei kuitenkaan ollut 16.5.1977 Memphisissä kuolleeksi
ilmoitetusta Elvis Aaron Presleystä,vaan Arvon Herrat-yhtyeen
vierailevasta laulajasta Omar Kaeekista.
Hän ilmestyi tilaisuuteen täysin yllättäen ja Vanhasen
pyytämättä.

H.S. 17.12.04
baron
17.12.2004 12:34:41

On mullakin parilla keikalla ollut Elvis solistina, mutta ei Omar vaan hänen tiukka kilpailijansa, joka esiintyy taiteilijanimellä "Dream Elvis and King's Dancers".
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
echo66
17.12.2004 18:31:11
Taas meni keikka pipariksi. Piti saada soittaa neljä settiä ja vain kaksi vajaata saatiin soittaa.
Yrittivät lohduttaa meitä sampanjalla ja punkulla soittajien kabinettiin kun söimme lohta ja kaviaaria ja härän sisäfilettä odotellessamme.
Kun edelleen olimme nöpästyneitä siitä, että emme saaneet soittaa, ilmoittivat että tavanomainen heidänkin baarissaan toimii.

Mä oon oikeasti huomannut, että mä oon todellinen amatööri soittajana. En ikinä vielä ole saanut maksullista viinaa keikalla. Sen täytyy varmaan olla hyvää, kun näyttää, että te ammattilaiset siitä nautitte.
Me jouduttiin tekemään se meidän normaali, menemään baariin ja tilaamaan baarimestarin piikkiin terävät.
Jostain syystä baarimestari ei vielä ole perinyt saataviaan. Jos tekisi, saattaisi viedä meidän bändiOy:n konkkaan.

Sen olen huomannut noissa soittoruokaloissa soittaessa, että suomalaiset omistajat ovat reilumpia tarjoamisen kanssa..kun taas ulkomaalaiset ei niinkään..esim Vantaalla eräässä "kinkkien" omistamassa paikassa soittajat saavat tasan yhdet tuopit illassa ilmaiseksi!!! Muutenkin ovat ylpeitä (jostain syystä) ...mutta onneksi eivät vaadi tangoa sekä humppaa!!! eli jotain positiivista sittenkin.....
Oikeilla soittimilla tehty musiikki elää ikuisesti!!!
echo66
17.12.2004 18:42:51
Pitää laittaa sitten ihan päinvastainen keikkakokemus, kuin viikko sitten. Oltiin soittamassa valtioneuvoston kanslian pikkujouluja Smolnassa. Aika rouhee tupa. Ainoa miinuspuoli oli aivan eläimellinen roudaus takapihalta monen mutkan kautta juhlasalin perimmäiseen kulmaan. Seuraavalle keikalle lyön 100 eur roudauslisän.

Saatiin syödä ihan kunnolla erikseen katetussa tilassa, jossa oli ihan seisovan pöydän kattaus vain meille. Ylensyönti oli tosiasia ja roudatessa meinasi tulla yrjö. Roudaus tehtiin loppuun vasta juuri ennen kuin alettiin soittamaan.

Koko illan kolme settiä räimittiin isolla kädellä ihan pelkkää bilesettiä, rokkia poppia, muutama iskelmähutttu ihan pakollisesti paritanssin ystäville väliin.

Puolivälissä iltaa käväisi vieraileva laulusolisti lavalla. Tässä tapauksessa se sallittiin, koska A) Hän oli skarpissa kunnossa B) Pyysi nätisti C) Osasi laulaa helvetin hyvin D) oli ministeri...

Ei yhtään liian humalaista turakaista, jengi bailasi täysillä ja hampaatkaan ei mennyt kurkkuun, vaikka lattia oli täynnä, eikä olut stagea. Ehdottomasti parhaat bileet tänä vuonna.

Olen sanonut aiemminkin ja sanon taas. Valtion bileet on yleensä aina parhaita.

Mika

Hyvä homma, jos ovat osanneet jorata ilman että "hampaat ei menneet kurkkuun"..yleensä se on rasittavaa, kun ei ole stagea ja "tanssijat" ovat aina niin perseet, että tulevat päälle ja saa aina olla tuuppimassa niitä. Itsellä oli just pari keikkaa takana, jotka oli pieniä persläpejä..yhden pariskunnan naisen piikkikorko sattui juuri jalan päälle, sattana kun sattui!!! toisella keikalla taas meinas styrkkarin päällä ollut kaikulaite lentää syliin..kun pari törmäsi siihen... semmoista pikkujouluissa....
Oikeilla soittimilla tehty musiikki elää ikuisesti!!!
MrShaft
17.12.2004 18:49:20
vierailevasta laulajasta Omar Kaeekista.

Paska ukko, ei maksa keikkaliksoja. Elekee koskaan
ikuna kukkaan vaan menko keikalle sen ukon kanssa,
jos on yhtaan jarkea paassa...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
uruttaja
18.12.2004 00:53:16
Just nyt on pikkujouluista tullu tänne nettiin, ja ei ihan tarkalleen sekkeillään. Mutta sopikaa siitä asiasta iha keskenään.
baron
18.12.2004 03:08:16

Paska ukko, ei maksa keikkaliksoja. Elekee koskaan
ikuna kukkaan vaan menko keikalle sen ukon kanssa,
jos on yhtaan jarkea paassa...

MrS

Mä kyllä voisin kehua mun "Elvistä" (ja erikoisesti hänen hyvännäköisiään tanssijoitaan)
Meidän yhteiskeikat on menneet aina nappiin.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)