Fuzzy Boner 05.07.2004 22:40:54 | |
---|
Mä tiedän yhden tyypin, mutta siltä meni viime viikonloppuna poppiluvat ja se ei saa nyt soittaa hetkeen julkisesti popii. Huttuluvat sillä taitaa olla vielä kuitenkin kunnossa. Mä kuulin et sil meni eka huttuluvat ja sit popluvat tokassa setissä. |
baron 05.07.2004 23:49:18 | |
---|
Mä tiedän yhden tyypin, mutta siltä meni viime viikonloppuna poppiluvat ja se ei saa nyt soittaa hetkeen julkisesti popii. Huttuluvat sillä taitaa olla vielä kuitenkin kunnossa. Mulla olis käyttöö Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Teemu Tee 06.07.2004 10:14:35 | |
---|
En tiedä,oletko bändissä vai kaveri,mutta karua on,SIIS M.Mäkeläisen erittäin väkisintehty,vatsahaavainen laulu!! Vähän molempia, joskus tuuraillut porukassa ja auttanut poikia alkutaipaleella erottamaan mikserin ja päätevahvistimen toisistaan ;-). Kuitenkin kriittisesti arvioivana heidän toimintaansa kohtaan, ilman mitään sidonnaisuuksia... Oman identiteetin löytäminen on laulajalle aika vaikeaa ja uskon tuon venyttämisen olevan Mäksällä juuri sitä etsiskelyä. En pidä siitä myöskään itse, mutta kukin tyylillään. Mielestäni Mäkeläisen ääni on kuitenkin sen verran "kansaan iskevä" jyhkeydessään ja virepuhtaudessaan, että menestys ei ole soundista kiinni. Klassisen puolen kasvattina, lyyrisenä baritonina, itseäni säväyttää kuitenkin kaikkein eniten hiukan korkeampi ja laajempi ääni. Mikolla on kuitenkin kehittynyt hiukan tuota "karitapiota" jo nuorna miesnä, enkä tarkoita tällä mainetta viskin kanssa. Tässä siis tausta miltä pohjalta noista pojista lausun. Olen kuunnellut useita keikkoja, äänittänyt, miksannut ja soittanut jäbien kanssa, joten kirjo on tullut nähtyä. Mielestäni kyseessä on kokonaisuutena keskitasoa parempi bändi, jossa kokonaisuus on suurin vahvuus. Jos vaikka nyt otetaan vertailukohdaksi Nebelung ja Unelmavävyt, ero oli aikalailla selvä: jälkimmäisillä ohuet sovitukset, täysin epäsopiva kitarasoundi/-tyyli, laulu koko ajan hieman falskia. Nuori bändi, paljon aikaa kehittyä! Tyhjän saa pyytämättäkin |
Pula-Aho 06.07.2004 12:10:27 (muokattu 06.07.2004 12:11:47) | |
---|
jos unohdetaan se ulkomusiikillinen korniakin kornimpi keekoilu siinä humpassa...ja sekin oli ihan kiva että pojilla ei ollut enää niitä kilttejä päällä! Mää muistan, kun 70-luvulla kaikki "perse yleisöön päin soittavat tosi muusikot" paheksuivat kun Hullujussi alkoi vetään omia juttujaan. Menivät pelleilemään lavalle prkl. Kansa kuitenkin tykkäs. Sama asenne näyttää elävän. Ei ole kaikki vielä tajunneet, että kyse on viihdebusineksesta, jossa musiikki on vain osa kokonaisuutta. Sitten itketään keikkojen vähyyttä ja liksojen huonoutta. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
klunssila 06.07.2004 13:25:46 | |
---|
Sama asenne näyttää elävän. Ei ole kaikki vielä tajunneet, että kyse on viihdebusineksesta, jossa musiikki on vain osa kokonaisuutta. Sitten itketään keikkojen vähyyttä ja liksojen huonoutta. Souv mast gou oon.. Niinkuin entinen Freddie "perärutku" Mercury aikoinaan lauloi. Ja lauloi muuten helkutin hyvin! Tuossa jossakin edellisessä threadissa pohdittiinkin alan markkinarakennetta uuteen kuosiin. Ei enää riitä että soittaa hyvin, vaan pitää myös ulkoinen toiminta olla sen mukaista. Turha on nykyään punaisessa pikkutakissa ja rusetissa lähteä tanssilavalle tahi ravintolaan veivaamaan mitään "elämää juoksuhaudoissa". Sillä ei pitkälle pötkitä. (tietysti kohtahan se tulee takaisin muotiin) Musta tuntuu että ulkomusikaaliset seikat eli puketuminen, yleinen käytös, keekoilu lavalla, julisteet, kortit, netti? vaikuttaa jo 50 % keikan saantiin ja myös hintaan. Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. |
baron 06.07.2004 13:55:58 | |
---|
Musta tuntuu että ulkomusikaaliset seikat eli puketuminen, yleinen käytös, keekoilu lavalla, julisteet, kortit, netti? vaikuttaa jo 50 % keikan saantiin ja myös hintaan. Vähintään! Toissakeikalla mä kyllä kuulin suurimman kohteliaisuuden, mitä mä urani aikana olen saanut: "Olimme kalliinnäköinen bändi ja ihmettivät miten morsiusparilla oli ollut varaa meihin". (Oltiin kyllä muutama kappalekin siihen mennessä ehditty soittaa) Jätin asian morsiusparin ja itseni yhteiseksi salaisuudeksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
klunssila 06.07.2004 14:39:50 | |
---|
"Olimme kalliinnäköinen bändi ja ihmettivät miten morsiusparilla oli ollut varaa meihin".
Mitä on silloin vialla, jos bändi on kalliinnäköinen mutta halvan kuuloinen? a) sekvensseri on unohtunut kotia? b) laulaja on voittanut karaokemestaruuden? c) meikkaaminen, tukanlaitto, solarium tms. on vienyt sen ajan, jolloin ohjelmisto olisi pitänyt harjoitella kuntoon? d) ulkomusikaaliset seikat myyvät yllättävän hyvin (myös musiikki-bisneksessä)? e) turakainen ei tajua musiikista juuri mitään? Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. |
baron 06.07.2004 16:43:00 | |
---|
Mitä on silloin vialla, jos bändi on kalliinnäköinen mutta halvan kuuloinen?? Mistä sä sen halvankuuloisen keksit???? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
klunssila 06.07.2004 19:35:02 | |
---|
Mistä sä sen halvankuuloisen keksit???? Paroni hyvä, en mä nyt teitä tarkoittanut. Tuli vaan tuosta kommentista mieleen tällainenkin sattuma, joka omalle kohdalle sattunut. Tosin olin itse turakaisten joukossa. Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. |
Fuzzy Boner 06.07.2004 19:37:45 | |
---|
Paroni hyvä, en mä nyt teitä tarkoittanut. Tuli vaan tuosta kommentista mieleen tällainenkin sattuma, joka omalle kohdalle sattunut. Tosin olin itse turakaisten joukossa. Ohvitopik; mut on mahtavaa välillä pyytää lupa tanssibändiltä ja mennä jammaamaan mukaan. Muutaman kerran tehnyt. hauskaa. |
baron 06.07.2004 19:38:39 | |
---|
Paroni hyvä, en mä nyt teitä tarkoittanut. Tuli vaan tuosta kommentista mieleen tällainenkin sattuma, joka omalle kohdalle sattunut. Tosin olin itse turakaisten joukossa. Kun mä huolellisesti yritin sanoa, että muutama kappale oli jo soitettu ja vielä pidettiin kalliina!!!!!!! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
baron 06.07.2004 19:41:13 | |
---|
Ohvitopik; mut on mahtavaa välillä pyytää lupa tanssibändiltä ja mennä jammaamaan mukaan. Muutaman kerran tehnyt. hauskaa. Tä! Milloin sä noin rohkeaksi oot tullut??? Aina kun olisit päässyt meidän mukaan, sulta on mennyt pupu pöksyyn, Vai uskallatsä mennä vain pilipalibändien kanssa jammailemaan?? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 06.07.2004 19:42:38 | |
---|
Tä! Milloin sä noin rohkeaksi oot tullut??? Aina kun olisit päässyt meidän mukaan, sulta on mennyt pupu pöksyyn, Vai uskallatsä mennä vain pilipalibändien kanssa jammailemaan?? Spontaanius, baron hyvä, spontaanius. Jos pyydät kuukautta ennen niin siitä on spontaanius kaukana... Ja känni pitää olla just optimaalinen |
baron 06.07.2004 19:43:38 | |
---|
Kun mä huolellisesti yritin sanoa, että muutama kappale oli jo soitettu ja vielä pidettiin kalliina!!!!!!! Tästähän mä saan markkinointikeinon!! Me ollaan niin kalliin näköisiä, että naapuria v-taa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
baron 06.07.2004 19:45:13 | |
---|
Spontaanius, baron hyvä, spontaanius. Jos pyydät kuukautta ennen niin siitä on spontaanius kaukana... Ja känni pitää olla just optimaalinen Mut kun mulla on puoleksi vuodeksi jo keikat kiinni lyöty, ei mulle mahdu yllärikeikkoja. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 06.07.2004 19:45:49 | |
---|
Mut kun mulla on puoleksi vuodeksi jo keikat kiinni lyöty, ei mulle mahdu yllärikeikkoja. nii mut mä tuun joskus sun keikalle ja yhtäkkiä tuleeki jafi eli jammausfiilis ja sit on hifi eli ... |
baron 06.07.2004 19:53:15 | |
---|
nii mut mä tuun joskus sun keikalle ja yhtäkkiä tuleeki jafi eli jammausfiilis ja sit on hifi eli ... Mulla on soolopianokeikka itä-Helsinkiläisessä kulttuuri-fuusio-jazz-ravintolassa. Tuu sä yllärinä sinne oman Steinwaysi kanssa! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 06.07.2004 19:55:27 | |
---|
Mulla on soolopianokeikka itä-Helsinkiläisessä kulttuuri-fuusio-jazz-ravintolassa. Tuu sä yllärinä sinne oman Steinwaysi kanssa! milloin*? |
klunssila 06.07.2004 19:59:59 | |
---|
Tästähän mä saan markkinointikeinon!! Me ollaan niin kalliin näköisiä, että naapuria v-taa. Tuossakin markkinatempussa on kolikon kaksi puolta: käsite laatu mielletään yleensä jonkin toisen attribuutin kautta, esim. hinnan. Tässä teidän tapauksessa kalliinnäköistä bändiä ihmetellyt daami (vai oliko se äijän käivärä?) on voinut muodostaa ennakkokäsityksen hääparin taloudellisen tilanteen perusteella. Joten jos hääparia pidetään tyhjätaskuina niin teidätkin luullaan ostetun "puoli-ilmaiseksi". Olette siis päässeet tekemään "positiivisen yllätyksen". Lisäksi hinta hyvin usein korreloi laatua siten, että asiakkaan (turakaisen) henkilökohtaiset arvot ja kokemukset peilautuvat suoraan laadun määritelmään. Attribuutin hinta avulla asiakas sitten mieltää laadun vielä paremmaksi/huonommaksi. Eli lyhesti sanottuna: kaksi yhtä hyvin soittavaa ja esiintyvää bändiä voi olla asiakkaan mielestä siten, että toinen on hyvä ja toinen on huono, jos bändeillä on täysin erilainen hinnoittelu. Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. |
klunssila 06.07.2004 20:02:33 | |
---|
Kun mä huolellisesti yritin sanoa, että muutama kappale oli jo soitettu ja vielä pidettiin kalliina!!!!!!! Soititteko niin huonosti, että laatu ei kohdannut hintaa? (ks. yläpuolella oleva hinnan ja laadun välinen suhde) Vitsi, vitsi Baron ;) Olette varmasti tehneet vaikutuksen ihan soittamalla. Viime vuonna mulla oli yksi keikka. Tänä vuonna on sitten ollut vähän vähemmän keikkoja. |