Aihe: Vaikeat kappaleet - onko niitä?
1 2 3 4 5 6 7 8
Martso
05.05.2004 23:37:36
You Are Killing Me.

... softly with his (piuhas) song!
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Fuzzy Boner
05.05.2004 23:37:59
... softly with his (piuhas) song!

Gotcha.
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
05.05.2004 23:41:31

RWP: Anna tulla lunta tupaan

Mulla on elämä, mulla on keikkoja, mä tykkään soittamisesta, mä tykkään keikoista, mä tykkään turakaisista, mä tykkään toisista soittajista, mä tykkään sustakin, mä ymmärrän, jos sulla on vaikeaa, kerro vaan mulle, mä lohdutan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Fuzzy Boner
05.05.2004 23:46:16
RWP: Anna tulla lunta tupaan

Mulla on elämä, mulla on keikkoja, mä tykkään soittamisesta, mä tykkään keikoista, mä tykkään turakaisista, mä tykkään toisista soittajista, mä tykkään sustakin, mä ymmärrän, jos sulla on vaikeaa, kerro vaan mulle, mä lohdutan.

HIHII!!!!!
*melodian konjakkia* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
05.05.2004 23:55:33

Lisää:

Mulla oli kerran sulkisvalmentaja, jonka mä sattumalta kohtasin jossain turnauksessa ja voitin.

Sen jälkeen mun oli pakko vaihtaa valmentajaa, jätkän auktoriteetti meni täysin, en mä voi uskoa, että jätkällä, jonka mä hakkaan, voi olla mitään opetettavaa mulle.

RWP: Pistä kehiin näyte, että osaat jotain. Jollet tee, mun silmissä sun auktoriteettisi menee ja epäilen, että monen muunkin silmissä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Fuzzy Boner
05.05.2004 23:57:03
Lisää:

Mulla oli kerran sulkisvalmentaja, jonka mä sattumalta kohtasin jossain turnauksessa ja voitin.

Sen jälkeen mun oli pakko vaihtaa valmentajaa, jätkän auktoriteetti meni täysin, en mä voi uskoa, että jätkällä, jonka mä hakkaan, voi olla mitään opetettavaa mulle.

RWP: Pistä kehiin näyte, että osaat jotain. Jollet tee, mun silmissä sun auktoriteettisi menee ja epäilen, että monen muunkin silmissä.

*mä kuolen.* tää on parempaa viihdettä ku "Friends"
Fuzzy Boner
06.05.2004 00:23:19
Nyt argumenttia, RW, oot linjoilla, I can see You!
jeppeq
06.05.2004 00:24:02
Lisää:

Avasin grillauskauden ja pakko hieman viestiä:

Heittäsin tähän aluksi kehiin OIKEAN paroonin kommentin ( mies joka pitää tanssipaikkaa nurmijärvellä ):

Lapset tekee lasten töitä, paskantelee pitkin öitä.

Ja vielä toinenkin ( oikein postikortille painettu )

Tavoitteet pitävät korkealla - koetappa vetää nenä perseeseen.

Näillä halusin tuoda ilmi tason, jota näissä "muka keskusteluissa" mennään. Pikku sisäpiiri elää PC.n kaa elämää, ehkä saman korttelin sisällä, kuitenkin susirajan sisäpuolella - eikä näe muuta elämää. Aivan turhaa höpinää.

Uskon RWP:n kokemukseen, en tosin tiedä/muista kuka tuo vasenkätinen treen kitaristi on. Olen saattanut olla jopa samalla stagella, vaan ei hajua. Eteläsuomen sisäpiirejä en tunne, enkä myöskään tätä baronin ryhmää. Tuntemattomuus ei tee kenestäkää hyvää tai huonoa. Huomioidaan kuitenkin, että kyseinen foorumi on "tanssimusiikki" foorumi ja siihen kuuluu suomalaisen tanssimusiikin esittämisalue maantieteellisesti, joka on paljon muutakin kuin vain sisäpiiripileitä ja yksityispileitä - se on enimmäkseen julkisia tansseja täältä sinne ja tuonkautta takasi -tarvittaessa yötä myöten pistokeikkana kauaksikin.

Ylimielisyyttä osoittaa, että jos jossain on toista parempi, ei voi siltä oppia mitään. VIRHE VIRHE VIRHE VIRHE

Miten oli esim. solistiyhtye suomen synty ?? pojilla oli trio joka pudotteli biisit maailmanluokan tyyliin kolmeääni laulustemmoilla jne. ja topille ei kelvannu ei yhtään. Toisella lavalla soitteli "everibodi ryhmä vähän sinnepäin huumorilla höystettynä" ja suosio oli käsittämätön. -> johtopäätös rändiltä ja kump. -> suomi ! ( ammattitaitoista,tyylinmukaista soittoa ja huumoria )
=> oppina tuli tapa, jolla yleisö otetaan haltuun !!!

Kilpailut ovat niitä varten, jotka haluavat näyttää, tanssimuusikkotaidot punnitaan livenä yleisön edessä.

Eikö tää ollut jo tässä ?
Fuzzy Boner
06.05.2004 00:25:47

Eikö tää ollut jo tässä ?

Hmm... Olihan se. Hyvää yötä.
M.i.k.key
06.05.2004 00:30:35
Jeppequuquu kirjoittelee taas niitä näitä...
Ai se että kuuluu baronin ryhmään jotenkin poistaa sen kaiken ammattitaidon mitä vuosin mittaan on todistettu/lunastettu...
En viitsi tässä lähteä asioita turhaan asioita paikalleen laittamaan..
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
jeppeq
06.05.2004 00:36:21
Jeppequuquu kirjoittelee taas niitä näitä...
Ai se että kuuluu baronin ryhmään jotenkin poistaa sen kaiken ammattitaidon mitä vuosin mittaan on todistettu/lunastettu...
En viitsi tässä lähteä asioita turhaan asioita paikalleen laittamaan..

Kuule, soittajat soittaa livenä, niin varmaan sinäkin esiinnyt. Jos luet uudelleen tuon mitä kirjoitin, huomaat sieltä esim. lauseen "tuntemattomuus ei tee soittajasta hyvää tai huonoa" tai jotain sinnepäin. Sillä tarkoitin, etten arvioi ketään, ellen itse ole KUULLUT ja NÄHNYT ko. söytä muutamia kertoja, kun en ole en sano mitään. Pilkkua voidaan nussia, mutta mieluummin na...a. LIVEnä !
Fuzzy Boner
06.05.2004 00:36:58
Kuule, soittajat soittaa livenä, niin varmaan sinäkin esiinnyt. Jos luet uudelleen tuon mitä kirjoitin, huomaat sieltä esim. lauseen "tuntemattomuus ei tee soittajasta hyvää tai huonoa" tai jotain sinnepäin. Sillä tarkoitin, etten arvioi ketään, ellen itse ole KUULLUT ja NÄHNYT ko. söytä muutamia kertoja, kun en ole en sano mitään. Pilkkua voidaan nussia, mutta mieluummin na...a. LIVEnä !

aivan. ei me sua tässä ny kiusatakaan. nou hätä
R.W. Piuha
06.05.2004 01:06:03 (muokattu 06.05.2004 01:09:00)

....tu tää ON hauskaa!!

No kun mulla on toi Lokikki Latinium niin voisinhgan(kiinaa?) mää jotain sekkaripaskaa suoltaa sinne muuuuuuuutta miksi?Jos mulla onkin viälä vaikka Groove Agent????Tai perkele BÄNDINTÖBÖX????tai mikä fittu hässäkkä vaan???ei tarvi vetää,ku konhe soittaa kaiken,sano?Tai Motiffi,keles???
Paina plei,ja ole iloinen,Solton hoitaa loput,siinähän se ;-D

Ei no Juhani,siis mulla on kivaa,on saunapäivä ja akljaa(vihre!) on juotu ja noin?Mulla olis kyllä yks keskeneräinen tilanteeseen sopiva sävelteos nimeltään:"Harva meistä on mitä on,Baron,Baron"muuutta se on vaiheessa!No kyllä mä koitan jotain keksiä,joskus!!!!!!

Mä luulen että sun bändis on tosiaan nyt kulttimaineessa Mansesterissa,ammattisoittajien suurta hupaa on kuunnella kaiken maailman osastoja keikkamatkoillaan,ennenvanhaa suosittua oli toi Kaisa&Kumppanit(umpirautaa!!!)tai sitten Liisa Alitolppa,jonka levylle mm. Nykäsen Anssi halus sen takia että se nimi oli vaan niin hiano!!Alitolppa!!

EDIT:tai oliko se Terttu Ali-Tolppa?No joku perkele kumminkin ja kauhee,niiiin kampaaja kuitenkin :-D
M.i.k.key
06.05.2004 01:10:28
en mä voi uskoa, että jätkällä, jonka mä hakkaan, voi olla mitään opetettavaa mulle

Mä tajusin just että en mä lähdekään sun kanssa pelaamaan... siis jos selkää ei voi kääntää ettei heti tule nyrkkiä...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
R.W. Piuha
06.05.2004 01:23:22

Ennenkuin haukut ketään, pistä oma versiosi Kauniista Mariasta tai Agua de beberistä meidän kaikkien kuultavaksi ja mä pistän kans, jollet sitä tee oot pelkkä paskanjauhaja.

Ei suuret sanat suuta halkaise.

Ou rait,sano!Mun basso on kyllä nyt kanissa,joten joudun soittamaan vasuribassooo,eikä ole tuota nuottia,mutta ei se mitään,vedetään ulkomuistista sitten,ja biisi olkoon tuo "Kaanis Maaria"!Ps tarviiko laulaa?????Ja kuinka moniäänisesti????
Jami
06.05.2004 01:32:36 (muokattu 06.05.2004 08:51:30)

(Ihan oikeasti, ei mulla ole tarvetta sanoa viimeistä sanaa, sano sinä se!)

Mäkun luulin että kohta päästäis keskustelemaan asiasta. Ja sä oot jo tarjoomassa viimeistä sanaa. Sitten tältä cob:ilta tulee sivutolkulla sisäpiiritarinaa joka ei pätkääkään liity itse aiheeseen. Lukekaa otsikko.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
Jami
06.05.2004 01:39:29 (muokattu 06.05.2004 08:52:31)

aivan. ei me sua tässä ny kiusatakaan. nou hätä

Tässähän on kyse aivan jonkun muun sakinhivutuksesta. Taas kerran. Olisko hänellä syytä olla "hätä".
Martso
06.05.2004 01:49:43 (muokattu 06.05.2004 01:50:22)
Mua vituttaa kun tälläinen elitistinen porukka touhaa mnetin sisällä ja kaikki reiluun peliin vetoavat aloitteet pannaan matalaksi sillä verukkeella että ei täällä elitistisiä porukoita siedetä. silmänpesua ja perseennuolentaa on tämä koko touhu.

Vituttaa eli ei, mutta ei se nyt ihan noinkaan mene. Täällä on paljon soittajia, jotka tuntevat toisensa muutenki, kuin mnetin kautta. Helposti he nitoutuvat omaksi porukakseen sitte näissäkin merkeissä.

Yhtä paljon täällä estää normaalia ajatuksenvaihtoa, myös eräiden tyyppien iänikuinen ja poikkeukseton
umpinegatiivisuus. Kaikki on heidän mielestä päin vittua. Dissataan muiden tekemisiä ja tekemisen iloa ja yleensä ainoina argumentteina löytyy loppujen lopuksi iso ikä ja kokemus tästä duunista! Olen nuorena soittajana saanu tähän törmätä aika usein ja niin myös porukassa missä soitan. Käsittämättömiä ennakkoluuloja! Valmiiksi pidetään huonona ennen kuin on kuullu yhtään ääntä! Minkä helvetin takia jokainen nuori joutuu eka siihen tilanteeseen, että sinuun ei uskota soittajana, ennen kuin sen todistaa moneen kertaan? Siinä vaiheessa ko ruvetaan soittajana pitämään, on monesti menny kunnioitus näitä näyttöjen vaatijia kohtaan! Kunnioitus syntyy vaan silloin kun se on etes jollain tasolla molemminpuolista!

Se, että sun oma "eliittijengis" ei ottanu tulta, ei ole cob:n vika! Ehkä sun pitäs pyytää ylläpitoa avaamaan tm-palstan ohelle joku "vain yli 30-vuotta humppaa soittaneille", niin saisitte rauhassa vittuilla kaikille muita ryhmiä edustaville!

terveisin Marko Kiviniemi (en ole cob:ilainen)
Jami
06.05.2004 02:04:04

Se, että sun oma "eliittijengis" ei ottanu tulta, ei ole cob:n vika!

Ei tietenkään. Mutta mikä on perustelu että ihan sama ehdottamani mnetiläisten tyrmäämänä käy cob:ille ihan luonnostaan. kerro sen salaisuus. Perustan heti toisen samanlaisen jossa keskustelee vain mun mieleiset porukat.
Martso
06.05.2004 02:07:47
Ei tietenkään. Mutta mikä on perustelu että ihan sama ehdottamani mnetiläisten tyrmäämänä käy cob:ille ihan luonnostaan. kerro sen salaisuus. Perustan heti toisen samanlaisen jossa keskustelee vain mun mieleiset porukat.

Sitä on hankala sanoa. Mutta se, mitä sinä äskettäin kirjoitit tietyistä henkilöistä joita jotku tietää ja jotku ei - ei ole syy, koska nimenomaan kaikki ei tiiä ja silti ovat hiljaa hyväksyneet. Ehkäpä he ovat omalla hommalla luoneet itselleen paikan?? Olisko kannattanu yrittää hoitaa samanlailla sunki aiemmin, en tiiä... Ihmiset on kovia tyrmäämään ideoita, mutta valmiin paketin ottavat vastaan ihan huomaamatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)