M.i.k.key 26.03.2004 17:08:23 | |
---|
100!!! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 26.03.2004 17:19:09 | |
---|
101!!! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
WanhaWetäjä 27.03.2004 01:04:03 | |
---|
No tässäpäs tulee nyt se tämän topicin eka aidosti rehellinen,turakaisia nuoleskelematon,vanhan ja elähtäneen tanssimuusikon vastaus,suoraan sydämestä: Huttua soitetaan rahasta,vaikka liksat onkin perseestä....tai ehkä juuri siksi siitä ei voi nauttia kun liksat on mitä on? a)jos on vähän väkee,se on usein hyvä,sillä vanha soittaja voi päästä aikasemmin v....n siis pois sieltä hevonkuusesta b)enpä ole asiaa juurikaan viitsinyt miettiä;-) c)who cares!!mutta.....kävelyhumppa on tappoo,sano!!Hirrrrrveeetä kattella sitä stanan nilkutusta,aikuiset ihmiset ja tollalailla,voi prkeles!!Tunnen aina suunnatonta myötähäpeää kun joudun moista kauheutta katselemaan,voe helevettiläinen.... d)näytä minulle turakainen joka ymmärtää jotain dynamiikasta,tai no turakaisen dynamiikka on sitä "soittakaa hiljempaa!!!"ja tanssitaan siinä kaiuttimen edessä....joskus tuntuu että se kolmeen tai neljään laskeminenkin tuottaa suunnattomia vaikeuksia saati ykkösen löytäminen,sitten vielä tullaan valittamaan tempoista,voi perseen silimä senthään! Musta tuntuu että mulla on keski-iän kriisi...............mutta ainakin mä olen rehellinen ja vielä selvin päin :-) |
Fuzzy Boner 27.03.2004 01:41:58 | |
---|
Musta tuntuu että mulla on keski-iän kriisi...............mutta ainakin mä olen rehellinen ja vielä selvin päin :-) :) Pitää sanoo ku tuntuu! Mä humalas
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Fuzzy Boner 27.03.2004 10:41:22 | |
---|
Soitin muuten eilen keikalla valssia lopuksi ja ihmiset tanssi. Taidan mäkin pohjimmiltani olla tanssimuusikko. Tuli hyvä fiilis. Ja yritin vetää niin tyylinmukaisesti ku ikinä mahd:D Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
baron 27.03.2004 10:50:01 | |
---|
Soitin muuten eilen keikalla valssia lopuksi ja ihmiset tanssi. Taidan mäkin pohjimmiltani olla tanssimuusikko. Tuli hyvä fiilis. Ja yritin vetää niin tyylinmukaisesti ku ikinä mahd:D Alat oppia, huttukeikalla kuuluu vetää viimeiset valssit. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Fuzzy Boner 27.03.2004 10:54:24 | |
---|
Alat oppia, huttukeikalla kuuluu vetää viimeiset valssit. Kyllä vielä ihan vikaks soitin Final Countdownin tangona. Lähti ku purkka tukasta Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
U.Honey 27.03.2004 11:03:03 | |
---|
Kyllä vielä ihan vikaks soitin Final Countdownin tangona Veditkö keyboardilla vai haitarilla? Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
Fuzzy Boner 27.03.2004 11:05:18 | |
---|
Veditkö keyboardilla vai haitarilla? hanuril tietty. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
baron 27.03.2004 11:11:07 | |
---|
hanuril tietty. Mä oon tänään lähdössä keikalle ilman hanuria. Saa nähdä, missä purossa uitetaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Martso 27.03.2004 11:49:52 | |
---|
Kun soitatte tanssimusiikkia lavalla tms. niin vaikuttaako soittonautintoon a) onko paikalla sopivasti väkeä b) tanssiiko ne c) osaako ne tanssia d) osaako ne tanssia siten että biisin dynamiikan muutokset näkyvät tanssissakin a) Aina se mieltä lämmittää, silloinki vaikka tietäis, ettei ne meiän takia siellä ole :) b) Kyllä. Eilen taas vitutti tylsissä firmabileissä soittaa, ko kukaan ei tanssinu ennen ku viimesellä setillä. Korjus tokas: "kyllähän tämä on perseestä, meiän tehtävä ON saada ihmiset viihtymään/tanssimaan!" c) Ei niin suurta väliä. Mutta jos joukkoon jostain syystä on jokunen "oikea" tanssija eksyny, on heitä ilo katsella (kunhan he eivät ole ihan näitä WW: mainitsemia kuoliaaksitanssijoita :). d) ks. c) ...vai ollaanko me rutisevat turakaiset vain soittonautinnon häiriönä, noin pääsääntöisesti? Noin pääsääntöisesti: ette - elanto on jostain saatava. Tämä tanssimusan soittaminen ei nyt ole mikään musikaalinen intohimoni. Vielä jokunen vuosi takaperin vannoin, etten ikipäivänä tähän hunuppakierteeseen joudu, mut... :) Mut se mitä soitetaan, soitetaan aina mahdollisiman hyvin, ketään väheksymättä (no ok, umpikänniset tai musasta kaiken tietävät turakaiset KÄY hermoon). kaikkea sitä leivän eteen tekee |
U.Honey 27.03.2004 11:56:17 | |
---|
Ei niin suurta väliä. Mutta jos joukkoon jostain syystä on jokunen "oikea" tanssija eksyny, on heitä ilo katsella Mä kyllä arvostan tanssijoissa muodollisuutta pätevyyttä enemmän kuin varsinaisesti "oikein" tanssimista. Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
baron 27.03.2004 11:58:03 | |
---|
Mut se mitä soitetaan, soitetaan aina mahdollisiman hyvin, ketään väheksymättä (no ok, umpikänniset tai musasta kaiken tietävät turakaiset KÄY hermoon). Just niin, eihän millekään keikalle v-lemaan lähdetä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
baron 27.03.2004 11:59:25 | |
---|
Mä kyllä arvostan tanssijoissa muodollisuutta pätevyyttä enemmän kuin varsinaisesti "oikein" tanssimista. Mä olen jostain lukenut, että toistaiseksi ei ole olemassa virallisia yhteinäisiä kriteereitä tanssijoiden muodollisen pätevyyden arviomiseksi vaan se täytyy tehdä aina tapauskohtaisesti. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Martso 27.03.2004 12:00:02 | |
---|
Mä kyllä arvostan tanssijoissa muodollisuutta pätevyyttä enemmän kuin varsinaisesti "oikein" tanssimista. Juu juu, siksipä tuo >>oikein>> onki nuitten vimpaimien sisällä. Tarkotin lähinnä, ku siellä jotku mennä huispaa oikein toen teolla ja silti nauravat/hymyilevät, ja ku se näyttää toistanssitaitoisesta trumpettiesasta kivalle -> "oikeita" :) kaikkea sitä leivän eteen tekee |
U.Honey 27.03.2004 12:07:39 (muokattu 27.03.2004 12:13:29) | |
---|
Juu juu, siksipä tuo >>oikein>> onki nuitten vimpaimien sisällä. Tarkotin lähinnä, ku siellä jotku mennä huispaa oikein toen teolla ja silti nauravat/hymyilevät, ja ku se näyttää toistanssitaitoisesta trumpettiesasta kivalle -> "oikeita" :) Arvoisa Martso, et kai nauttinut aamiaisella kaurapuuron kyydikkenä olusta? EDIT: sori, en huomannutkaan että sähän olet puhaltaja ;-) Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
Martso 27.03.2004 12:10:31 | |
---|
Arvoisa Martso, et kai nauttinut aamiaisella kaurapuuron kyydikkenä olusta? Arvoisa? HOHO! E, mutta otin sitä perusremppajuomaa tömpsyt tän saaterin lentsun hoitoon :) kaikkea sitä leivän eteen tekee |
Tankoprinssi 27.03.2004 16:03:08 | |
---|
Kyllä meikäläiselle ainakin ehdoton 1 on esiintymishalu. Toki se soittaminenkin jonkinlaisen tyydytyksen antaa. Mutta jos ei olis sitä esiintymishalua, niin soittelisin pelkästään kotona. Vanha viidakon sanonta: ´"Kyllä huonokin keikka aina kotiolot voittaa" |
perkeles 27.03.2004 16:37:50 | |
---|
Kyllä meikäläiselle ainakin ehdoton 1 on esiintymishalu. Toki se soittaminenkin jonkinlaisen tyydytyksen antaa. Mutta jos ei olis sitä esiintymishalua, niin soittelisin pelkästään kotona. Vanha viidakon sanonta: ´"Kyllä huonokin keikka aina kotiolot voittaa" sanonta menee"kyllä tämäkin keikka aina kotilot voittaa" hehheehh. mitäs teette kun näette turakaisella "m.net"-t-paidan päällään? vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
Tankoprinssi 27.03.2004 18:00:02 | |
---|
Kysyn, että mistä niitä saa? |