Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Eläkeläissoittaja
22.11.2016 15:35:19

EP: Eikös biisit ole niille suurin osa kuitennii tehty?

Uskoakseni ovat -tai en tiedä, onko heillä omaa sävellys ja sanoitustuotantoa pändin kesken.
Tankero
22.11.2016 21:54:49
Eläkeläissoittaja: Ei tarvi ollakaan, kun pärjäävät entisellä sapluunalla tanssimusiikkirintamalla oikein hyvin ja kansa tykkää.
Saara on rautaa omassa genressään ja kansainvälinen ura aivan käden ulottuvilla. WAU! :)

Kysyinkö sinulta?
Humppajyrä
Tankero
22.11.2016 21:55:14
EP: Eikös biisit ole niille suurin osa kuitennii tehty?

Ja se vastaus oli?
Humppajyrä
Tankero
22.11.2016 22:17:58
Lahjaton se oli jo junnuna.
https://youtu.be/xzt6WOLSmdA
Humppajyrä
Eläkeläissoittaja
22.11.2016 22:43:06 (muokattu 23.11.2016 08:03:29)

Tankero: Kysyinkö sinulta?

Et, mutta vastasin kuitenkin. Toivottavasti et loukkaantunut siitä. :)
isojussi
23.11.2016 15:47:35
Tankero: Mitähän uutta ja omaa lie Souvareilla?

Kulmahousut?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Tankero
23.11.2016 20:39:06
isojussi: Kulmahousut?

No ne ainaki.
Humppajyrä
artope
24.11.2016 08:27:21

Tankero: No ne ainaki.

Eiköhän ne oo melko kauhtuneet ja haisevat melko mainiolta kun ne ottaa pois pukupussista...
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Tankero
25.11.2016 08:58:54 (muokattu 25.11.2016 08:59:07)
Eläkeläissoittaja: Et, mutta vastasin kuitenkin. Toivottavasti et loukkaantunut siitä. :)

No en.
Humppajyrä
WanhaWetäjä
25.11.2016 10:58:51

http://www.valkeakosken-waltikka.fi … an-bile-ja-tapahtumakalenteri-2016/

On ne hurjia, 2 päivää samassa mestassa...sähän voisit Jussi mennä tsekkaan ne kulmahousut ja mikä on Souvarien nykykunto, muista ottaa sininen huivi mukaan, meet sinne eturiviin heiluttaan sitä sen keski-ikäisen akkalauman kanssa, muista myös fanikortti, halaukset ja Hoikan + bandin nimmarit, unohtamatta paikalla kaupattavia fanituotteita + uusinta CD-levyä ;-)

Itse asiasta...Saarahan on monilahjakkuus, jos soittaa 14 vuotiaana noin vaativaa kamaa kuin Debussy on niin kyse ei ole ihan normi tapauksesta.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Eläkeläissoittaja
25.11.2016 13:38:17 (muokattu 25.11.2016 14:45:36)

WanhaWetäjä: http://www.valkeakosken-waltikka.fi … an-bile-ja-tapahtumakalenteri-2016/

On ne hurjia, 2 päivää samassa mestassa...sähän voisit Jussi mennä tsekkaan ne kulmahousut ja mikä on Souvarien nykykunto, muista ottaa sininen huivi mukaan, meet sinne eturiviin heiluttaan sitä sen keski-ikäisen akkalauman kanssa, muista myös fanikortti, halaukset ja Hoikan + bandin nimmarit, unohtamatta paikalla kaupattavia fanituotteita + uusinta CD-levyä ;-)

Itse asiasta...Saarahan on monilahjakkuus, jos soittaa 14 vuotiaana noin vaativaa kamaa kuin Debussy on niin kyse ei ole ihan normi tapauksesta.

Nauratti tuo ylempi toteamuksesi ja Saara-kommenttisi taas ihastutti. Plussa! :)
EP
25.11.2016 14:28:37 (muokattu 25.11.2016 14:36:41)
Hauskaa, mutta mun mielestä hienoa, että tanssipändi on noin suosittu kun Souvarit on.
Siitä 10 pistettä!

Itse aiheesta..
Taitojen ja lahjakkuuden kyseenalaistamisesta ei varmaan ole kyse ollutkaan jos
ei diggaa?
Se on vaan joskus niin, että taitoa on mutta ei sytytä millään tavalla, ei voi mitään.

https://www.youtube.com/watch?v=hIbqQjQgUPE
Eläkeläissoittaja
25.11.2016 14:47:13

EP: Hauskaa, mutta mun mielestä hienoa, että tanssipändi on noin suosittu kun Souvarit on.
Siitä 10 pistettä!

Näinhän se on. :)
Epämuusikko
26.11.2016 19:28:24
WanhaWetäjä: http://www.valkeakosken-waltikka.fi … an-bile-ja-tapahtumakalenteri-2016/

Lahjakkuus schmahjakkuus. Sillä oli topakka pianomaikka, isänsä on musiikin kanssa touhuaja ja setänsä on muuten vaan esiintyjä eli taikuri. Ei ne sisäsyntyisiä asioita ole, olosuhteet on vaan ollu kohdallaan.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kefiiri
27.11.2016 20:29:26
Epämuusikko: Lahjakkuus schmahjakkuus. Sillä oli topakka pianomaikka, isänsä on musiikin kanssa touhuaja ja setänsä on muuten vaan esiintyjä eli taikuri. Ei ne sisäsyntyisiä asioita ole, olosuhteet on vaan ollu kohdallaan.

Sä olet haukkana paikalla oitis kun lahjakkuus erehdytään mainitsemaan. Miksi sisäsyntyistä lahjakkuutta ei voisi olla olemassa?
En ole musiikin asiantuntija.
Jucciz
27.11.2016 20:46:50
Kefiiri: Sä olet haukkana paikalla oitis kun lahjakkuus erehdytään mainitsemaan. Miksi sisäsyntyistä lahjakkuutta ei voisi olla olemassa?

Lahjakkuus, sen olemassaolo/-olemattomuus on muuten kiinnostava aihe, johon en todellakaan osaa vastata. Kai sitä paljon tutkittu on, mutta jotenkin tuntuis, että jokin X-tekijä täytyy olla siinä, jos esimerkiksi kaksi lasta samassa perheessä kasvatetaan täysin samoin metodein ja toinen on ihan eri asioissa hyvä kuin toinen. Voiko kaiken selittää olosuhteilla?
Kefiiri
27.11.2016 21:15:45
Jucciz: Voiko kaiken selittää olosuhteilla?

Niinpä. Toinen selitys on, että jos on mielenkiintoa johonkin juttuun, siinä kehittyy keskimääräistä paremmin. Mutta jotkut tuntuvat olevan eteviä jutuissa jotka eivät kiinnosta heitä ollenkaan.
En ole musiikin asiantuntija.
EP
28.11.2016 09:07:57
Jucciz: .. jos esimerkiksi kaksi lasta samassa perheessä kasvatetaan täysin samoin metodein ja toinen on ihan eri asioissa hyvä kuin toinen. Voiko kaiken selittää olosuhteilla?

Ei vaan luonteella, ei kaksi ihmistä ole koskaan toistensa "klooneja", vaan lahjakkuus/ lahjattomuus suuntautuu eri suuntaan.
EP
28.11.2016 09:10:06

Souvarit näkyy olevan Ideaparkissa (en tosin huomannu kattoo minä päivänä),
että tervemenoa tarkistaan! :D
Eläkeläissoittaja
28.11.2016 09:22:00

EP: Souvarit näkyy olevan Ideaparkissa (en tosin huomannu kattoo minä päivänä),
että tervemenoa tarkistaan! :D

Olivat eilen ja toissapäivänä muistaakseni Valkeakoskella. Soiteltiin pändin basistin kanssa biisiasioista toisillemme. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)