Aihe: Tanssimusiikin psykologiset tekijät
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Anonymous-jazz
13.06.2013 10:43:09

Tankero: Mitähän Mikko Mäkeläistä ja jotain biitin länkytyksiä siinä tais tulla.

Mitenkä käypi askeleet tämän tahdissa :)

http://www.youtube.com/watch?v=g2EICEmZdFk
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Epämuusikko
13.06.2013 11:15:18
Anonymous-jazz: Mitenkä käypi askeleet tämän tahdissa :)

Mitä sinä hyödyt näistä tuhannen vanhoista jutuista??
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Tankero
13.06.2013 11:57:08
Epämuusikko: Mitä sinä hyödyt näistä tuhannen vanhoista jutuista??

Jos ne ovat hänelle uusia.
Humppajyrä
Tankero
13.06.2013 11:58:40
artope: Meilläkin lähti kerran ekalla tauolla taukomusiikkina vahingossa väärä levy soimaan josta soi jotain biittimusaa. Aivan heti tuli yks seeprakenkä naama punasena huutamaan että ei tämä ole oikeaa väliaikamusaa.

Laitettiin polkat soimaan ja jatkettin taukoa. Mutta kyllä tuollainen pistää vituttamaan ja pilaa koko illan!

No oikiasti mua ei haitannut, kun olin samaa mieltä. Pitää joutaessa vähän siivota väliaikamusiikkeja.
Humppajyrä
rintapek
13.06.2013 12:34:53

Tankero: No oikiasti mua ei haitannut, kun olin samaa mieltä. Pitää joutaessa vähän siivota väliaikamusiikkeja.

Tsykologisena tekijänä bändin ei koskaan pitäisi soittaa taukomusansa kanssa kilpaa. Sen kuuluukin olla aikamoista kuraa. Bändi vaikuttaa oitis paremmalta, kun ne sitten soittaa paremmin ja parempaa musaa kuin levyt.
One kind of music only - the good kind
Anonymous-jazz
13.06.2013 13:50:51

Epämuusikko: Mitä sinä hyödyt näistä tuhannen vanhoista jutuista??

Mennäänkö ad hominem linjalle.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Tankero
13.06.2013 14:35:00
rintapek: Tsykologisena tekijänä bändin ei koskaan pitäisi soittaa taukomusansa kanssa kilpaa. Sen kuuluukin olla aikamoista kuraa. Bändi vaikuttaa oitis paremmalta, kun ne sitten soittaa paremmin ja parempaa musaa kuin levyt.

Höpö höpö.
Humppajyrä
Tankero
13.06.2013 14:35:14
Anonymous-jazz: Mennäänkö ad hominem linjalle.

Epis ei ainakaan mennyt.
Humppajyrä
Epämuusikko
13.06.2013 15:59:19

En tiedä mitä se on, mutta tietyistä asioista hyvinkin perillä olevaksi jätkäksi osa jutuistasi on todella takapajuisia. En oikein osaa muotoilla tätä kauniimmin, yritä ymmärtää :D
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
sticky fingers
13.06.2013 16:24:36

Kyllä! Mun mielestä tässä keskustelussa olennaista olisi siirtyä paskanjauhannasta enemmänkin metakeskustelun puolelle!
...
Anonymous-jazz
13.06.2013 17:01:37 (muokattu 13.06.2013 17:01:59)

sticky fingers: Kyllä! Mun mielestä tässä keskustelussa olennaista olisi siirtyä paskanjauhannasta enemmänkin metakeskustelun puolelle!

Puhutko nyt tuosta omasta paskanjauhannastasi ja yleistät, että sitä tekevät täällä myös kaikki muutkin.
Anonymous-jazz
13.06.2013 17:02:49 (muokattu 13.06.2013 17:16:29)

Epämuusikko: En tiedä mitä se on, mutta tietyistä asioista hyvinkin perillä olevaksi jätkäksi osa jutuistasi on todella takapajuisia. En oikein osaa muotoilla tätä kauniimmin, yritä ymmärtää :D

Ei se mitään... Väärinymmärryksiä tapahtuu aina enemmän netissä.

ps. Tiedän, että Syötehumppa on siellä Lapin suunnalla naurettu ja niin vanha juttu kuin olla ja voi. Mutta minä kuulin nuo nauhat vasta puolivuotta sitten ja pahoittelen sitä, että nuo pätkät naurattaa edelleen täällä päässä.
Tankero
13.06.2013 18:16:56
Anonymous-jazz: Ei se mitään... Väärinymmärryksiä tapahtuu aina enemmän netissä.

ps. Tiedän, että Syötehumppa on siellä Lapin suunnalla naurettu ja niin vanha juttu kuin olla ja voi. Mutta minä kuulin nuo nauhat vasta puolivuotta sitten ja pahoittelen sitä, että nuo pätkät naurattaa edelleen täällä päässä.

Taidan olla suurin syyllinen kultin syntyyn.
Humppajyrä
Anonymous-jazz
13.06.2013 18:24:13

Tankero: Taidan olla suurin syyllinen kultin syntyyn.

Kulttuuriteko :)
Pula-Aho
13.06.2013 18:25:08

Piti oikein testata. Kyllä tuon tahdissa pystyy valssaamaan.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Tankero
13.06.2013 19:47:06
Anonymous-jazz: Kulttuuriteko :)

Kyllähän siitä on varmaan monille iloa arkeen tullut.
Humppajyrä
sticky fingers
13.06.2013 20:31:28
Anonymous-jazz: Puhutko nyt tuosta omasta paskanjauhannastasi ja yleistät, että sitä tekevät täällä myös kaikki muutkin.

Eipä sulla tässä(kään) keskustelussa ole varaa puhua mulle paskanjauhannasta yhtään mitään. Mitäs paskaa mä olen jauhanut? Sä aloit pätemään jollain vitun argumentaatioanalyysillä ja mä innostuin, koska rakastan sitä. Se ei vaan mun mielestä kuulu tällaiselle foorumille.

MÄ kysuin sulta jo aiemmin, että mihin sä tällä pohdiskelulla ja tavallisen tanssikansan lyttäämisellä pyrit? Et vastannut. Ilmeisesti et pyri mihinkään, mikä ok ihan ok, mutta se tekee tosta sun 'keskustelusta' nimenomaan sitä paskanjauhantaa.
...
Roweami
13.06.2013 21:36:37

Helposti, 1-6. yksaskel-sellaista, 7. kaksaskel (2, 3) ja 8. kuperkeikka (1,2,3)
Prophet
13.06.2013 22:25:12
Anonymous-jazz: Jos humppa ei saisi olla liian tonaalista, niin minkähänlaisen reaktion saisi jos joku säveltäisi kokonaan atonaalisen humpan ja joku päräyttäisi sen täpötäydelle Helsinki Paville? Voisin lyödä melkein mistä vetoa, että mikäli kyseisen atonaalisen humpan repäisseen tanssiorkesterin rumpali pysyy rytmissä niin joku mummo kommentoisi sitä, että "HYVÄ RYTMI".

Tangoa tai turpaan!

http://www.youtube.com/watch?v=trFs_PDqSv4
EP
13.06.2013 23:06:21
Prophet: Tangoa tai turpaan!

http://www.youtube.com/watch?v=trFs_PDqSv4

Tuosta tulee se joku "eläkeläiset" tms mieleen ja niitten ns. humppaviritykset : ))
..yhtä kaukana tangosta on tuo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)