KoskPaavo 02.07.2012 13:26:16 | |
---|
Tässä on oikeesti semmoinen ukko joka on tehnyt myös hääkeikkoja muutama sata kpl. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
rintapek 02.07.2012 13:35:24 | |
---|
WILDCAT: Tuossa on varmaan koko ketjun ensimmäinen ukko, joka oikeasti on tehnyt hääkeikkaa. Miten noit tehdään leikisti? One kind of music only - the good kind |
jape2 02.07.2012 16:01:18 | |
---|
Tää ukko oli HÄÄkeikalla viimeks viime PERJANTAINA(foreigners) ja seuraava HÄÄkeikka on ensi LAUANTAINA. Sitä seuraava HÄÄkeikka on 28.7. på svenska. Soettakkee humppoooooooo! |
KoskPaavo 02.07.2012 16:20:35 | |
---|
Ei Hää mut HÄÄHÄÄ sano mun appiukkovainaa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
rintapek 02.07.2012 16:44:46 (muokattu 02.07.2012 16:45:40) | |
---|
KoskPaavo: Ei Hää mut HÄÄHÄÄ sano mun appiukkovainaa. Me taas otettiin aikanaan käyttöön tommottinen kanta- asiakasalennus. Samaan perheeseen ko veti ne neljännen tyttären häät, ni ei siit kehdannu kauheesti laskuttaa, ko paikalla oli pelkkiä tuttuja. Toimii toi muutenkin, koska tähän mennessä soittamissani häissä nopeimmassa tapauksessa eropaperit on pantu vireille 3kk häävalssista. Toisekseen, kukaan ei tu mulle sanomaan, ettenkö olis ihan oikeesti soittanu oikeita häitä. One kind of music only - the good kind |
jape2 02.07.2012 17:13:44 | |
---|
MäähäHÄÄ aloitin ton HÄÄkeikkailun ( joka on jotain aivan erilaista ja ihmeellistä) jo vuonna 1966..muistaakseni.Parit arkkiatrit varmaan noissa on ollu, mutta toi puoli ei mua kiinnosta väHÄÄkään. Soettakkee humppoooooooo! |
Lennu 03.07.2012 02:58:59 | |
---|
Kesän ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen hääveto on lauantaina. Onneks vetää baarit taas kesällä vähän paremmin. no is any good musics maked anymore... |
haitari 03.07.2012 07:42:03 | |
---|
Lauantaina kesän eka ja ainoa hääkeikki. Jännä katsoa miten käy, kun sulho meni kirjoittamaan sähköpostiin, että "häävalssitoiveiden lisäksi meillä ei ole muita toiveita, vaan uskomme teidän osaavan hoitaa homman kotiin". Tuleeko arkkityypit vouhkaamaan jo ennen häävalssia vai heti siinä ekan valssin haitarisoolon aikana? Pitääkin tulostaa lista arkkityypeistä mukaan ja rastittaa bändin kanssa sitä mukaa, kun havaintoja tulee. -kiitos ja anteeks- |
EP 03.07.2012 11:22:21 (muokattu 03.07.2012 11:24:29) | |
---|
hvinnamo: Niin, eikös tää ollu muutenkin sellanen vähän satiirinen ja muutenkin pilke silmäkulmassa kirjoitettu? Ei pidä ihan kaikkea ottaa aina niin vakavasti. Vaikkakaan ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli. :) Samaa mieltä, oli tarkoitettu hauskaksi jutuksi, tuskin kukaan ihan noin oikeesti ajattelee häävieraista? (..eihän?) : )))))) E: Mutta aina on joku niin ryppyotsainen ja MIELELTÄÄN niin wanha ja kaikkeen kypsynyt.. |
baron 03.07.2012 20:34:34 | |
---|
haitari: Lauantaina kesän eka ja ainoa hääkeikki. Jännä katsoa miten käy, kun sulho meni kirjoittamaan sähköpostiin, että "häävalssitoiveiden lisäksi meillä ei ole muita toiveita, vaan uskomme teidän osaavan hoitaa homman kotiin". Kerrankin tervejärkinen sulho. Kun hääpari järjestää ekaansa ja kenties parissa sitä ennen ollut vieraana niin usein luulee tietävänsä asiat paremmin kuin bändi joka on vetänyt kymmeniä/satoja vastaavia tilaisuuksia. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 03.07.2012 20:43:39 | |
---|
baron: Kerrankin tervejärkinen sulho. Kun hääpari järjestää ekaansa ja kenties parissa sitä ennen ollut vieraana niin usein luulee tietävänsä asiat paremmin kuin bändi joka on vetänyt kymmeniä/satoja vastaavia tilaisuuksia. Plussan paikka + |
rintapek 03.07.2012 21:59:14 | |
---|
baron: Kerrankin tervejärkinen sulho. Kun hääpari järjestää ekaansa ja kenties parissa sitä ennen ollut vieraana niin usein luulee tietävänsä asiat paremmin kuin bändi joka on vetänyt kymmeniä/satoja vastaavia tilaisuuksia. En tiä paremmin tietämisestä, mut sillai mä olen asian mieltäny, et osa stressiklubin keikkataksaa on sitäkin, et autetaan se vähä mitä osataan. Häät on kumminki morsiusparin ikioma juhla, joten heidän ehdoillaan mennään, jos mennään. Yleensä sulhanen on tos hyvin hiljainen osapuoli. Mut ihan alkaen tost häävalssista tai -tanssista, ni mun mielestä siin on huomion tarkoitus keskittyä hääpariin, eikä bändin laulajaan. Suosittelen instrumentaalia, mut jos morsmaikku tahtoo kuulla ne ihqut sanat, ni mikä mä olen siihen mitään sanomaan. Mut on siin se riski, et jos solistina on vaik ReijoTaipale, ni lopputuloksena on parisataa fotoa ReijoTaipaleesta, eikä ainuttakaan hääparista. Yhteen iltaan ko ny vaan ei voi mahduttaa kuukauden ohjelmatarjontaa. Häävalssit ny ain kuuluu hintaan, oli ne ny mitä vaan. Toivekappaleitakin saa esittää, koska on vallan suuri todennäköisyys, et niistä monet on, tai on ollu ohjelmistossa, joten toiveen toteuttaminen ei aiheuta ylipääsemättömiä ongelmia. Mut jos taas tumppuun lyödään kolmensadan kappaleen lista, jotka ehdottomasti kaikki tarttis vetää parissa tunnissa, niin sorry sisko, mut stressiklubini just keksi tolle illalle jotain muuta tekemistä. Kaikille stnan uusinnoille ehdoton nounou. Ne siirtää illan aikataulua tuntitolkulla eteenpäin, eikä ketään oikeesti kiinnosta kuunnella sitä kaason lausumaa ihqurunoa seittemättä kertaa. Jos Maija ja Rape on röökillä, niin ne on siellä ihan hyvästä syystä. Jos ny joku on illan isäntä ja kertoo jengille (bändi mukaanlukien) mis ollaan menossa ny ja mitä tapahtuu seuraavaksi, ni se jo ois ihan luksusta. Jossain vaiheessa ton vetovastuun voipi jättää sille bändille, koska sitä vartenhan se on sinne palkattu. Sen sijaan taas monasti kyl käy niin, et ko bändi vihdoin alkaa soittamaan, ni yli- innokas kaaso ilmaantuu paikalle ja sanoo, et " nyt kun kaikki on sopivasti paikalla..." ... totta munassa kaikki on paikalla, koska erehtyivät luulemaan, et bändi soittaa ja parketti on auki. Mut sen sijaan luvassa onkin puol tuntia puhetta ja viikon vitsi. Ja sen perään: "Osaattekste Paratiisin, MÄ voisin laulaa." One kind of music only - the good kind |
pekkajau 03.07.2012 23:52:03 (muokattu 04.07.2012 00:03:52) | |
---|
haitari: Lauantaina kesän eka ja ainoa hääkeikki. Jännä katsoa miten käy, kun sulho meni kirjoittamaan sähköpostiin, että "häävalssitoiveiden lisäksi meillä ei ole muita toiveita, vaan uskomme teidän osaavan hoitaa homman kotiin". Tuleeko arkkityypit vouhkaamaan jo ennen häävalssia vai heti siinä ekan valssin haitarisoolon aikana? Pitääkin tulostaa lista arkkityypeistä mukaan ja rastittaa bändin kanssa sitä mukaa, kun havaintoja tulee. Ennen keikkaa voi toki tehdä semmosen 12 ristin haravan ja on todella todennäköistä on että napsahtaa kohdalleen...toisin kuin lotossa! |
pekkajau 04.07.2012 00:01:25 | |
---|
P.S. Toivottavasti ei sada vettä niskaan ja paska ei haise...muistatko sen ikimuistoisen keikan? |
EP 04.07.2012 00:09:01 | |
---|
baron: Kerrankin tervejärkinen sulho. Kun hääpari järjestää ekaansa ja kenties parissa sitä ennen ollut vieraana niin usein luulee tietävänsä asiat paremmin kuin bändi joka on vetänyt kymmeniä/satoja vastaavia tilaisuuksia. Plussan paikka + Toisaalta.. aika usein ihan muut (mm. bestman ja kaaso) noita "hulluja" järjestelyjä suunnittelee. |
pekkajau 04.07.2012 00:15:00 (muokattu 04.07.2012 00:15:34) | |
---|
EP: Toisaalta.. aika usein ihan muut (mm. bestman ja kaaso) noita "hulluja" järjestelyjä suunnittelee. Niillä on niitä omia paineita...kun pitäisi pistää paremmaksi mitä ne niissä häissä on nähneet joissa ovat olleet. Soittajat vaan avaavat omat siniset kansionsa ja soittelevat sieltä ja miettivät että saavatko ruokaa? |
haitari 04.07.2012 08:07:56 | |
---|
pekkajau: P.S. Toivottavasti ei sada vettä niskaan ja paska ei haise...muistatko sen ikimuistoisen keikan? Haha, sanotaanko näin, että ei unohdu ihan heti, tuskin koskaan. Vois melkein sanoo, että oli p*askin keikka ikinä. Syynä ei kylläkään ollut bändi, ei jäljittelemätön tulkinta eikä hääväkikään. -kiitos ja anteeks- |
Kukko 04.07.2012 12:40:58 (muokattu 04.07.2012 12:42:05) | |
---|
Mulla naksahti simultaani-tilanne: sekä bestmanin rooli, että miedän pänti soittamassa. Kaverin häät ens kesänä: saa nähdä pystyykö munaamaan tuon sitten kunnolla, niin että mahtuis sekä pändin että bestmanin kaikki kauheimmat maneerit samaan iltaan;) EDIT: kokemuksia? "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Thefish 04.07.2012 12:45:53 | |
---|
Kukko: Mulla naksahti simultaani-tilanne: sekä bestmanin rooli, että miedän pänti soittamassa. Kaverin häät ens kesänä: saa nähdä pystyykö munaamaan tuon sitten kunnolla, niin että mahtuis sekä pändin että bestmanin kaikki kauheimmat maneerit samaan iltaan;) EDIT: kokemuksia? Hyvin se menee. Yks tuommonen kerta koettuna ja positiivisena puolena simultaanitilanteesta on mm. turhan spedeilyn minimointi. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
Jii-Gee 04.07.2012 13:09:49 | |
---|
haitari: ..Tuleeko arkkityypit vouhkaamaan jo ennen häävalssia vai heti siinä ekan valssin haitarisoolon aikana? Pitääkin tulostaa lista arkkityypeistä mukaan ja rastittaa bändin kanssa sitä mukaa, kun havaintoja tulee. Tässähän olisi mainio palaute -osion paikka..eikös !?? Eli tänne vaan maanantaisin raporttia vkonlopun havainnoista tarkkoine kuvauksineen & yksityiskohtineen..; - mitä ne teki ? - miten urbåsti olivat pukeutuneet ? - too much gänässä kenties ? - tappelivat keskenään ? - ketkä kävi panemassa siinä kulman takana halkopinon vieressä ? - kuka oksensi juhlasalin puolelle ? |