Tankero 09.08.2011 19:44:46 | |
---|
humppahanuristi: No mielipidehän se tuokin on, ei käy kieltäminen sen suhteen mutta eri mieltä voi myös olla ja olenkin. Anne ois voinut lopettaa jo aikoja sitten. Humppajyrä |
Mikko T. 09.08.2011 23:39:58 | |
---|
Mun oli nyt sit heränneen keskustelun vuoksi pakko kuunnella tuo Annen esitys oikein referenssikaiutinten kautta ja kun nyt mielipiteitä alettiin kerran esittää niin anteeksi vaan, mutta kyllä se MINUN MIELESTÄNI melkoista kuraa oli. Ja Jannen veto myös. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Tankero 10.08.2011 10:28:28 (muokattu 10.08.2011 10:28:38) | |
---|
Mikko T.: Mun oli nyt sit heränneen keskustelun vuoksi pakko kuunnella tuo Annen esitys oikein referenssikaiutinten kautta ja kun nyt mielipiteitä alettiin kerran esittää niin anteeksi vaan, mutta kyllä se MINUN MIELESTÄNI melkoista kuraa oli. Ja Jannen veto myös. Komppia Humppajyrä |
haitari 10.08.2011 10:58:28 | |
---|
Mikko T.: Mun oli nyt sit heränneen keskustelun vuoksi pakko kuunnella tuo Annen esitys oikein referenssikaiutinten kautta ja kun nyt mielipiteitä alettiin kerran esittää niin anteeksi vaan, mutta kyllä se MINUN MIELESTÄNI melkoista kuraa oli. Ja Jannen veto myös. Komp komp. www.keikkamestari.com |
Pylkkänen 10.08.2011 11:28:04 | |
---|
Hyvä bändi Tulkilla kyllä. Rumpali tais opetella soittamaan tuon basarin ja haikan noin päin tuossa muutama vuosi sitten. Hyvin Petellä näyttää noinkin päin taittuvan! Laulaja ei taas mielestäni montaa säveltä tuossa laulanut. Onko tämä sitä puhelaulua? Viikset miehen tekee! |
EP 10.08.2011 13:14:46 (muokattu 10.08.2011 13:31:47) | |
---|
No palatakseni vielä tähän Anne Härköseen, niin mä kuulin kyllä laulussaan ihan tarkkaa osaamista ja sen lisäks vielä kun huomaa että tykkää laulamisesta. Vielä kun löytää ne itselle sopivimmat biisit, oman tyylin eikä suostu laulamaan kaikkia maailman biisejä niin hyvä tulee.. Oliskohan jonkun biisin sävellaji ollu hiukka korkea, jaa en tiedä? Sehän on naissolisteilla aika yleistä iskelmä/tanssimusassa.. |
Tankero 10.08.2011 13:27:14 | |
---|
EP: No palatakseni vielä tähän Anne Härköseen, niin mä kuulin kyllä laulussaan ihan tarkkaa osaamista ja sen lisäks vielä kun huomaa että tykkää laulamisesta. Vielä kun löytää ne itselle sopivimmat biisit, oman tyylin eikä suostu laulamaan kaikkia maailman biisejä niin hyvä tulee.. Oliskohan tokan biisin sävellaji ollu hiukka korkea, jaa en tiedä? Sehän on naissolisteilla aika yleistä iskelmä/tanssimusassa.. Ois kyllä luullut jo löytyneen, on senverran kauan kiekunut. Kun ei taitu, niin ei taitu. Humppajyrä |
Ukko 10.08.2011 15:16:18 | |
---|
Mikko T.: Mun oli nyt sit heränneen keskustelun vuoksi pakko kuunnella tuo Annen esitys oikein referenssikaiutinten kautta ja kun nyt mielipiteitä alettiin kerran esittää niin anteeksi vaan, mutta kyllä se MINUN MIELESTÄNI melkoista kuraa oli. Ja Jannen veto myös. No tätähän tässä on yritetty selittää. COVS jäsen nro 6 |
EP 10.08.2011 15:27:31 | |
---|
Ukko: No tätähän tässä on yritetty selittää. No mä luulen että meidän jutuilla ei ole edes paljon painoarvoa, menestymisen päättää ihan muut ihmiset, mutta toivotan onnea hyvälle laulajalle! |
Ukko 10.08.2011 22:15:57 | |
---|
EP: No mä luulen että meidän jutuilla ei ole edes paljon painoarvoa, menestymisen päättää ihan muut ihmiset, mutta toivotan onnea hyvälle laulajalle! Kai se täältäkin jokin keskiarvo löytyy arvostelulle ? COVS jäsen nro 6 |
Mikko T. 11.08.2011 10:20:47 | |
---|
Tankero: Ois kyllä luullut jo löytyneen, on senverran kauan kiekunut. Kun ei taitu, niin ei taitu. Komp, komp, kompkompkomp. Kun ei tipu, niin ei tipu. Mut hei, nyt kun tästä tuli tällainen keskustelu, niin olen päättänyt mennä kuuntelemaan keikan livenä, kun se on mahdollista. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Tankero 12.08.2011 14:23:18 | |
---|
Mikko T.: Komp, komp, kompkompkomp. Kun ei tipu, niin ei tipu. Mut hei, nyt kun tästä tuli tällainen keskustelu, niin olen päättänyt mennä kuuntelemaan keikan livenä, kun se on mahdollista. Älä turhaan vaivaudu. Humppajyrä |
Deccho 13.08.2011 08:12:48 (muokattu 13.08.2011 08:13:03) | |
---|
Mielestäni Konttinen ja Nelinpeli veti osansa musiikaalisen mallikkaasti. Pointsit. |
jjussila 13.08.2011 08:15:45 | |
---|
Deccho: Mielestäni Konttinen ja Nelinpeli veti osansa musiikaalisen mallikkaasti. Pointsit. Jep, kaipaamaan jäin musiikillista kirjoa; kovin oli yksipuolinen tarjonta. ..ei helev...olisko noin?..... |
Deccho 13.08.2011 08:17:29 | |
---|
jjussila: Jep, kaipaamaan jäin musiikillista kirjoa; kovin oli yksipuolinen tarjonta. Juu. Tulisko se kirjo sitten koko illan keikoilla paremmin esiin? |
TK-80 13.08.2011 09:42:48 | |
---|
Deccho: Juu. Tulisko se kirjo sitten koko illan keikoilla paremmin esiin? Yleensä..Telsussa vedetään vain omat sävellykset ja levy biisit. |
WanhaWetäjä 13.08.2011 10:46:47 | |
---|
Deccho: Mielestäni Konttinen ja Nelinpeli veti osansa musiikaalisen mallikkaasti. Pointsit. No se (hevi)särösoolo "Haaveissa vainko oot mun" ei ollut tosiaankaan ihan nappiveto kitaristilta, muuten oikeen miellyttävä kokonaisuus, bandi ja solisti. Hurman "Kotkan poikii ilman siipii" ei toiminut bassolinjojen osalta, tai kai sen on vaan tottunut kuulemaan ja itekkin soittamaan originaalin mukaisesti. |
jjussila 13.08.2011 13:10:06 | |
---|
TK-80: Yleensä..Telsussa vedetään vain omat sävellykset ja levy biisit. Eiks se kuitenkin ole vähän sellanen foorumi, jossa kannattais tarjota monipuolinen osaaminen: ei tuo kattaus välttämättä kauheesti tuo tanssijoita "mutterilavoille" (tavan tanssipaikat). Sieltä se leipä kuitenkin haetaan. Ihan vaikka verraten Hurmaan, joka tarjoaa joka lähetyksessä kaikenlaista. Ymmärtäisin, jos tossa lähetyksessä vois tarjota vain pari kappaletta. Pointti siis on mitä esitetään, ei miten, koska siinä ei ole valittamista. ..ei helev...olisko noin?..... |
EP 13.08.2011 14:22:06 (muokattu 13.08.2011 14:32:41) | |
---|
Nelinpeli swengaa komeesti ja makeet urkusoundit! Jaana Hiltunen joo, kiva kuulla "liveorkesterin" (kaikki oikeita soittimia) säestyksellä, lauluhan kyllä toimii! |
EP 13.08.2011 14:56:36 | |
---|
jjussila: Eiks se kuitenkin ole vähän sellanen foorumi, jossa kannattais tarjota monipuolinen osaaminen: ei tuo kattaus välttämättä kauheesti tuo tanssijoita "mutterilavoille" (tavan tanssipaikat). Sieltä se leipä kuitenkin haetaan. Ihan vaikka verraten Hurmaan, joka tarjoaa joka lähetyksessä kaikenlaista. Ymmärtäisin, jos tossa lähetyksessä vois tarjota vain pari kappaletta. Pointti siis on mitä esitetään, ei miten, koska siinä ei ole valittamista. Mun mielestä ihan pikkusen miinusta Hurmalle on ollu siinä, et muutama biisi kesän aikana ei oikein ole sopinut ihan välttämättä solistille, se laulaja on kuitenkin se mitä ihan ensimmäisenä kuunnellaan. |