blaekie 07.05.2010 21:33:14 | |
---|
Thefish: Danny Osmond..?? Se on se Donnyn julkisuudelta salassa pidetty broidi ;) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
half 07.05.2010 21:47:27 | |
---|
blaekie: Se on se Donnyn julkisuudelta salassa pidetty broidi ;) Asuuhan Elviskin Maskussa K-kaupan yläkerrassa Maskun mafian vartioimana, ainakin Mato Valtosen mukaan. |
blaekie 07.05.2010 21:52:28 | |
---|
BassoSisko: Yöks, eihän nyt kukaan bisseä juo. Ooksä oikeesti Sisko vai sen Veli ? :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
EP 07.05.2010 22:02:23 | |
---|
BassoSisko: Ei kait enään tähän aikaan, kohtahan pitää mennä kauneusunille. ;) Kylläpä hyvinkin, mukava pyöriskellä kun ei saa unta! |
BassoSisko 07.05.2010 22:05:36 | |
---|
blaekie: Ooksä oikeesti Sisko vai sen Veli ? :) Paljastiko nää mun veljelliset letkautukset mut siskoks? Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
blaekie 07.05.2010 22:09:08 | |
---|
BassoSisko: Paljastiko nää mun veljelliset letkautukset mut siskoks? Mistä mie sen tiädän, siunhan se pitäis kertoo ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BassoSisko 07.05.2010 22:12:49 | |
---|
blaekie: Mistä mie sen tiädän, siunhan se pitäis kertoo ? Mä luulin et mun nikki paljastais sen seikan. Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
blaekie 07.05.2010 22:54:59 | |
---|
BassoSisko: Mä luulin et mun nikki paljastais sen seikan. Joo periaatteessa noin, mut eihän se nikki loppupelissä paljookaan kerro, joku voi siitä huolimatta olla sisko ja joku veli :) Mutta asiaan, musiikkitermejä: Diatonic: Vähäkalorinen Schweppes Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Epämuusikko 07.05.2010 23:12:26 (muokattu 07.05.2010 23:20:54) | |
---|
Minä soitan enharmonikkaa. Scorpionsin kappaleita analysoidaan Michael Shenker-analyysillä. Bebop-lasit: vahvuudet -5 ja +9 Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Riksteri 07.05.2010 23:33:25 | |
---|
Mitä epäonninen humpparuunari sanoi ennen esiintymistään? Kita risa ja trikki mikki rikki |
BassoSisko 08.05.2010 08:51:59 (muokattu 08.05.2010 09:28:40) | |
---|
blaekie: Joo periaatteessa noin, mut eihän se nikki loppupelissä paljookaan kerro, joku voi siitä huolimatta olla sisko ja joku veli :) Mä siis kärähdin, no hyvä tunnustan. Oon oikeasti lihapulla. Kaikki lihapullat on hermafrodiittejä, siskoja ja veljiä, meidän syöminen on raskauttavaa ja nautinnollista. Onks lisää ööh, kysymyksiä? Why Guitars are better than Men: Guitars don't work late. Your Guitar stays as clean as you want it to. Guitars don't have parents or kids. Guitars don't get sick. Guitars don't get overweight, unless you like the Jumbo style. If you say bad things to your Guitar, you don't have to apologize before you play it again. Your Guitar always has time for you. Guitars don't watch TV. Guitars never need a shave, nor do they have hair on their backs. Guitars don't snore. Guitars don't leave a mess in the kitchen or bathroom. If you don't like the length of your Guitar's appendage you can get a new one. You can try out as many Guitars as you like before you get your own. You don't have to feed your Guitar. Guitars never argue, you are always right. Guitars never wake you up in the middle of the night, for any reason. Guitars never try to show you off to their friends. Guitars don't come home drunk after a night out with the other Guitars. Guitars don't sneak around with other Guitars. Guitars don't care what you look like or what your age is. Guitars don't care and don't comment about what you spend your money on. Guitars don't care if you have to work late. When you're playing, your Guitar doesn't care if other Guitars are bigger or better. Guitars don't care about their performance. Guitars don't get you pregnant. Guitars don't have mothers. When you've finished playing, you can put it away. You don't have to praise a Guitar after playing it. Guitars don't sulk. Guitars don't bore you. Guitars don't abandon you at gatherings for more interesting players. Guitars don't have to prove anything. Guitars don't try to change you once you've bought them. Guitars don't get jealous of your male colleagues. Guitars never interrogate you. Second-hand Guitars don't brag about previous owners. Second-hand Guitars don't go to see previous owners when you're out of town. You don't have to explain to a Guitar if you don't feel like playing tonight. Guitars never put you down, yet you can put them down whenever you wish. Guitars don't complain if you wear "sensible" clothes. Guitars don't have egos. Guitars don't need remote control units. When you're lost you don't have to argue with your Guitar about stopping to ask the band for directions. When your Guitar is being played too slow, you can speed up. When you need someone to play with, your Guitar is happy to accommodate. You buy the tools your Guitar needs; it doesn't buy tools that never get used. You don't have to continually assure your Guitar that its string length is just right. You determine the length and frequency of playing, and you're always in control. Your Guitar never finishes before you do. Your Guitar doesn't complain about your going out to dinner with your women friends rather than staying at home with it. You never get helpful suggestions from your Guitar's mother. Your Guitars will allow you to play it even on Super Bowl Sunday. Your Guitar never complains if you put on a few pounds. When your Guitar is dysfunctional you know how to get it fixed (and know that it can be fixed). Your Guitar will never earn more than you do for the same job just because it's a Guitar. Your Guitar never spends a "night out with the Guitars" and comes home with a strange rash on its fretboard. Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
jarski-b 08.05.2010 18:22:36 | |
---|
Puolalaiselta laivamuusikolta kysyttiin miksi hän soittaa aina niin huonosti. Vastaus oli : ''Hyvä soitto huono raha, huono soitto sama raha'' |
blaekie 08.05.2010 20:05:10 (muokattu 08.05.2010 20:06:06) | |
---|
BassoSisko: Mä siis kärähdin, no hyvä tunnustan. Oon oikeasti lihapulla. Kaikki lihapullat on hermafrodiittejä, siskoja ja veljiä, meidän syöminen on raskauttavaa ja nautinnollista. Onks lisää ööh, kysymyksiä? Ton listan jälkeen minkä sä heitit tohon mä alan uskoa että sä oot oikeesti sisko, etkä lihapulla. :) Lihapullat ei edes osaa kirjoittaa 8D. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
ron.aiden 08.05.2010 20:44:10 | |
---|
Epämuusikko: Jotkut tahtoo rahaa, jotkut tahtoo valuuttaa. Mä en tahdo muuta kuin (b9, +9, +11, 13)-kellon. Tuo oli niin vtun kömpelö että oikein nauratti. does anybody knows? |
mack the knife 08.05.2010 20:46:14 | |
---|
Bebop-lasit: vahvuudet -5 ja +9 Tämä on hyvä. COVS n:o 1. |
Epämuusikko 08.05.2010 21:47:00 | |
---|
ron.aiden: Tuo oli niin vtun kömpelö että oikein nauratti. Fucking dimdom. itse keksin. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
pekkajau 09.05.2010 09:20:55 (muokattu 09.05.2010 09:21:36) | |
---|
Ehkä ensimmäinen jonka olen ihan pentuna kuullut... Kuopion hotelli Puijonsarvessa oli ollut kiertueella 60-luvulla amerikkalainen show-ryhmä jossa oli lyömäsoittimissa värillinen perkussiotaiteilija. Kesken kovan ja hektisen gongarumpusoolon oli viäräleuka savolainen mennyt kysymään mustalta pojalta: "Kottiisko soetat?" |
Kyllikki 09.05.2010 17:31:58 | |
---|
pekkajau: Ehkä ensimmäinen jonka olen ihan pentuna kuullut... Kuopion hotelli Puijonsarvessa oli ollut kiertueella 60-luvulla amerikkalainen show-ryhmä jossa oli lyömäsoittimissa värillinen perkussiotaiteilija. Kesken kovan ja hektisen gongarumpusoolon oli viäräleuka savolainen mennyt kysymään mustalta pojalta: "Kottiisko soetat?" Vähän samaan kastiin menee seuraava: Eräällä seurojentalolla, vähän jälkeen sotien, oli iso tanssiorkesteri esiintymässä. Orkesterin eksoottisena "vetonaulana" oli bongorumpuja soittava pikimusta mies, joka oli SOKEA. Orkesterin mainoksessa luki ISOIN kirjaimin : "Koe sensaatio - sokea Afrikan neekeri soittaa rumpua!" Ja vähän pienemmällä tekstillä mainoksessa luki, ikäänkuin vakuudeksi: "Saatte rahanne takaisin, jos näkee". Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
hevikivinen 09.05.2010 17:40:40 | |
---|
Kyllikki: Vähän samaan kastiin menee seuraava: Eräällä seurojentalolla, vähän jälkeen sotien, oli iso tanssiorkesteri esiintymässä. Orkesterin eksoottisena "vetonaulana" oli bongorumpuja soittava pikimusta mies, joka oli SOKEA. Orkesterin mainoksessa luki ISOIN kirjaimin : "Koe sensaatio - sokea Afrikan neekeri soittaa rumpua!" Ja vähän pienemmällä tekstillä mainoksessa luki, ikäänkuin vakuudeksi: "Saatte rahanne takaisin, jos näkee". Tuostahan kerrotaan muka hyvinkin totena sitä versiota, jossa managerilegenda Tappi Suojanen mainosti sokeaa laulajaa Kari Purhosta: "Rahat takaisin, jos näkee". |
hvinnamo 09.05.2010 19:33:30 | |
---|
hevikivinen: Tuostahan kerrotaan muka hyvinkin totena sitä versiota, jossa managerilegenda Tappi Suojanen mainosti sokeaa laulajaa Kari Purhosta: "Rahat takaisin, jos näkee". Kaikessa raadollisuudessaan aika hauska juttu! Voin vain kuvitella mitä ajatuksia tuokin on aiheuttanut,onko joku käynyt testaamassa laulajan näkökykyä ym.. |