KoskPaavo 24.09.2008 09:26:31 | |
---|
Usko taivaaseen, jos sitä uskoa on osaltani koskaan ollutkaan, katosi jo rippikouluaikana viimeistään. Ateisti uskoo siihen, ettei usko, joten jumalan/jumalien ja muiden oletettujen henkiolentojen valta ei minuun ulotu. Maailma ihmisineen on toisille taivas ja taas toisille totaalinen helvetti. Samantyyppiseen juttuun olen päätynyt itsekin , ensimmäisellä ripillä Kristuksen veren ja lihan nauttiminen vaikka vain symbolisesti tuntui jo silloin ns. kornilta. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
EP 24.09.2008 10:16:02 | |
---|
Oletko laittanut esim jonkin ohjelmatoimiston sivuille että etsit bändiä? Täällä m-netissä on Wanted-palsta... muiden muassa. Juu, tuo on hyvä idea! Tuskin kukaan nyt sellaiseen pändiin on itseään tyrkyttämässäkään missä on jo "täysimiehitys"? :oO ..en usko siitä olevan tässäkään kysymys? |
isojussi 24.09.2008 10:22:59 | |
---|
Juu, tuo on hyvä idea! Tuskin kukaan nyt sellaiseen pändiin on itseään tyrkyttämässäkään missä on jo "täysimiehitys"? :oO ..en usko siitä olevan tässäkään kysymys? Joo - toi tyrkyttäminen on kaikkein huonoin vaihtoehto. Niin kun FB sano, tuppaajia perkele piisaa. Kaikkee koitetaan - saatana suihinoton lupaamisesta lähtien. En oo antautunu. Mitä vittua mä laulusolistilla teen? Eihän niillä lauluhölmöillä oikeesti oo minkään valtakunnan käsitystä, miten nää hommat menee. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jakeni 24.09.2008 10:42:37 (muokattu 24.09.2008 10:45:32) | |
---|
Itse epäilen vahvasti moista keikkapalkkiota soittajan osalle. Kyllä siitäkin joku liimis prosentit rohmuaa välistä. Mutta jos todella uskoo että moinen järjestelmä toimii niin kannattaa funtsia onko elämänsä elänyt kyynärpäät edellä vai onko puhaltanut yhteiseen hiileen edes hiukan joskus. Se joka uskoo tuonpuoleisiin "suurvaltoihin" alkaa varmaan elämänsä ehtoopuolella hiukan pelkäämään henkisten osakkeidensa määrää, niitä kun ei kaiketi mitata rahassa eikä maallisten fanien määrässä. Tuo nyt on turhaa spekulointia sekundäärisillä argumenteillä. Ja vielä enemmän huuhaata on tämä kusenpolttama sanonta: puhalletaan yhteiseen hiileen! -en tunne yhtään pelimannia,joka tosissaan ja vilpittömästi on tuota mieltä ja aidosti sydämmestään näin väittää.Kaikki kuitenkin jossain vaiheessa kelaa vain ja ainoastaan omaa etua asioissa... Tässä elämässä ratkaisee se; miten tehet duunit ja mihin sun valmiudet/lahjat riittää ja onko itsetunto kondiksessa,näin uskallan väittää.Jos ei itse tiedä missä mennään,niin ei kyllä jatkuvuutta ole missään hommassa. Kotiasiat (ihmissuhteet) pittää olla myös kunnossa.Näillä eväillä,ainakin itse olen koittanut ponnistaa,tiedä siitä sitten olenko onnistunut ja kuinka pitkälle? Siinä se,lyhyessä yksinkertaisuudessaan,mielestäni. Milloin syödään? (Topi) |
artope 24.09.2008 11:01:14 | |
---|
Juu, tuo on hyvä idea! Tuskin kukaan nyt sellaiseen pändiin on itseään tyrkyttämässäkään missä on jo "täysimiehitys"? :oO ..en usko siitä olevan tässäkään kysymys? Näi o. Ei meillekään mahdu enää lisää porukkaa, vaikka ollaankin vaan trio. Silti kutsutaan itteämme orkesteriks (vaikkei kaikki tällä palstalla samaa mieltä ookkaan) Ei me tarvita lisää laulajia. Meistä kolme jo laulaa.. laaalalaaatsuupiduu "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Musiikkia korville 24.09.2008 11:08:59 | |
---|
Tuskin kukaan nyt sellaiseen pändiin on itseään tyrkyttämässäkään missä on jo "täysimiehitys"? :oO ..en usko siitä olevan tässäkään kysymys? Niinhän FB:kin just kerto, että näitä on ja itekin sen kokemuksesta tiedän. By: MK |
Musiikkia korville 24.09.2008 11:11:14 | |
---|
Tässä elämässä ratkaisee se; miten tehet duunit ja mihin sun valmiudet/lahjat riittää ja onko itsetunto kondiksessa,näin uskallan väittää. Katoppa ku tuli just samat asiat, ku mitkä mä laitoin eli 2 puoltoääntä näille... By: MK |
sutikomppi 24.09.2008 14:21:44 | |
---|
Se riippuu aivan siitä kuinka paljon on keikoilla käynyt vieraissa. Eli rumpalit ja basistit ovat suuressa vaarassa. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
Johannes kurkunkastaja 24.09.2008 14:42:56 | |
---|
Se riippuu aivan siitä kuinka paljon on keikoilla käynyt vieraissa. Eli rumpalit ja basistit ovat suuressa vaarassa. No, tota tota...en mää ainaskaan koskaan. |
Ukko 24.09.2008 16:18:40 | |
---|
... tällä(kin) alalla olla joku erikoistaito että joku kysyy hommiin. Missä taidot - tai erikoistaidot - tulevat ja saa esille jos KUKAAN EI OTA EDES KUULTAVAKSI ! 8) Eix se mee niin että hakeudutaan samanmielisten seuraan ja jos kemiat toimii ja löytyy tarpeeksi yritteliäisyyttä niin hommat voivat alkaa rullaamaan eteenpäin. Tuski toimii silleen että mennään pro tai muiden jätkien keikalle ja tarjoudutaan laulamaan siinä toivossa että ne ottavat mukaan systeemeihin. Kyllä tässä maassa löytyy senverran soiton harrastajia että saat pumpun kasaan mennentullen. Jatko on teistä itsestänne kiinni. COVS jäsen nro 6 |
KoskPaavo 24.09.2008 16:41:05 | |
---|
Tuossa edellisessä on kaikki kiteytettynä, jokatapauksessa tuo asenne: " KUN EI KUKAAN OTA EDES KUULTAVAKSI" on melkein varmasti tuomittu epäonnistumaan. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Hönkä-Henkka 25.09.2008 15:21:11 | |
---|
Hevisoittajat ei pääse koska sananlaskukin sen sanoo "hevillä ei taivaaseen pääse". Hevin kuuntelijoillakin kuuluu olevan vaikeuksia, etenkin jos vielä harrastaa räiskintäpelejä netissä. Jussi: eiköhän tuo Lassen kuulokuva liennyt kirkkourkumusaa... Lasse on myös kuulla Unton valittuja (WLM Paxi) |
Tankero 25.09.2008 20:24:32 | |
---|
No, tota tota...en mää ainaskaan koskaan. Sama täällä. Jämeränä on oltu. Humppajyrä |
Lyyki 25.09.2008 22:25:02 | |
---|
Pääsee tietyillä tuotteilla, ja välillä takasinkin. Koelaulut pidettäneen kuitenkin täällä alakerrassa... |
MrShaft 27.09.2008 01:54:46 (muokattu 27.09.2008 01:57:09) | |
---|
- - hakeudutaan samanmielisten seuraan ja jos kemiat toimii - - Tuski toimii silleen että mennään pro tai muiden jätkien keikalle ja tarjoudutaan laulamaan - - Hmmm... Minä en ainakaan tässä viitannut siihen, että pro-jengillä olisi jonkinlainen hurstimainen elämäntehtävä toimia kaikkien pyrkyrien karaokena. Itse en kyllä siihen tulisi koskaan suostumaan. Minun pointtini tässä olisi erottaa musiikkialan kova kilpailu, joka on luonnollista ja hyväksyttävää, sekä halu nähdä mahdollisuuksia ja antaa tukea myös siellä missä keikkatilanne ei lähtökohtaisesti ole "samanmielinen" ja "kemiat toimi". Muistan nimittäin aika monta kymmentä keikkaa, jossa kaikki soittajat ovat olleet nk. pro jengiä, ja tätä EI ole haluttu tehdä. Tämä on se juttu joka minusta ei vie suomalaista soittajaa läpi kiirastulen. Ehkäpä tässä on kyse siitä että Suomessa ei ole kilpailua tarpeeksi. Ei ole pakko katsella ympärilleen ja nähdä lahjakkuuksia, ja kunnioittaa nuorta lahjakkuutta, koska näillä vanhoilla "Nykäsillä" pärjää. (Nykänen ©... ja kaikella kunnialla :-) Mitäs tuosta, rest my case. Eihän tuo ole minulle lisää eikä minulta pois. Jokainen vastatkoon loppumetreillä omista tekemisistään. Katsotaan sitten tavataanko kielisoitin- vai rymykellaripuolella. :) Kiitos kaikille kommenteista. UPS ja vielä siitä letkajenkasta... Eli että sehän on varsin kunnioitettava kappale. Tarkoitin, että se on syy pysyä suomalaisessa bisneksessä, koska sitä ei juurikaan soiteta muualla :-D MrS Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
jape2 27.09.2008 02:23:07 | |
---|
Hienosti valittu toi letkajenkka. Yks harvoja biisejä joka täältä on levinnyt ilmeisesti maailman joka kolkkaan. |
EP 27.09.2008 04:44:04 | |
---|
Hienosti valittu toi letkajenkka. Yks harvoja biisejä joka täältä on levinnyt ilmeisesti maailman joka kolkkaan. Niinpä juuri! Mrs paljasti tietämättömyytensä. ..ja mä oon ainakin ylpeä suomalaisuudestani! :) |
isojussi 27.09.2008 07:21:08 | |
---|
Niinpä juuri! Mrs paljasti tietämättömyytensä.... Mutta niinpäs tekikin - HOHO! Vai meinasko hän, ettei nykyisin soiteta? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Gronfelt 27.09.2008 07:59:03 | |
---|
Tuo nyt on turhaa spekulointia sekundäärisillä argumenteillä. Ja vielä enemmän huuhaata on tämä kusenpolttama sanonta: puhalletaan yhteiseen hiileen! -en tunne yhtään pelimannia,joka tosissaan ja vilpittömästi on tuota mieltä ja aidosti sydämmestään näin väittää.Kaikki kuitenkin jossain vaiheessa kelaa vain ja ainoastaan omaa etua asioissa... Tässä elämässä ratkaisee se; miten tehet duunit ja mihin sun valmiudet/lahjat riittää ja onko itsetunto kondiksessa,näin uskallan väittää.Jos ei itse tiedä missä mennään,niin ei kyllä jatkuvuutta ole missään hommassa. Kotiasiat (ihmissuhteet) pittää olla myös kunnossa.Näillä eväillä,ainakin itse olen koittanut ponnistaa,tiedä siitä sitten olenko onnistunut ja kuinka pitkälle? Siinä se,lyhyessä yksinkertaisuudessaan,mielestäni. Olipa hauska että tulkitsit mun mielipiteeni tollain, mutta metsään meni. "Edes hiukan" oli pointtini kirjoituksessa, jota vaaditaan että pienistä pieninkin organisaatio pelaisi. Mielestäni en ole itse kovin "TIMO" pyrkimyksissäni. Voimaa kaikille! |
jakeni 27.09.2008 10:15:26 | |
---|
Olipa hauska että tulkitsit mun mielipiteeni tollain, mutta metsään meni. "Edes hiukan" oli pointtini kirjoituksessa, jota vaaditaan että pienistä pieninkin organisaatio pelaisi. Mielestäni en ole itse kovin "TIMO" pyrkimyksissäni. Siitä sua ei voi kyllä syyttää! Milloin syödään? (Topi) |