artope 25.07.2008 12:17:58 | |
---|
Miten olis 100 yhdentekevää talua??? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
jape2 25.07.2008 12:18:17 | |
---|
Niinpä, sitten tää topikki oliskin ihan tyhjä. Niin pitäiski! |
jape2 25.07.2008 12:37:07 | |
---|
Miten olis 100 yhdentekevää talua??? Kas se eestikeelt on tema talu? Mis sä tahad rääkidä kun sa ytlesid ett 100 talu ja midaki ei tehe. Ma ei saa aru kyll.100 yhdentekevää maatilaa??? Vai taluviin on tema nali?100 yhdentekevää maatilaviinaa??? Kurat, ma lolli olen... |
Coelhinho21 25.07.2008 17:04:32 | |
---|
Eikö se nimenomaan ole toisinpäin. Yhdentekevät soi päässä ja yrität lapiolla lyödä otsaan että se loppuis. Ei ne ole yhdentekeviä ne, kun ne on niitä kipeetätekeviä.. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
Qsine 25.07.2008 21:23:38 | |
---|
Nämä ovat taas näitä ketjuja, joissa on melkolailla turhaa ruveta opponoimaan toisen ihmisen mielipidettä. "Huonoimmat...", "Turhimmat...", "Yhdentekevimmät..." Kannattaisi varmaan keskittyä perusteluihin, nuo "Tästä tulee varmaan paskaa niskaan, mutta Satumaa" -kommentit eivät ole kovin hedelmällisiä. Pitkällisen miettimisen jälkeen tulee mieleen yksi kappale. Joku johanna sen vuosia sitten levytti, olisiko tämän uushääbuumivalssin nimi ollut "Tahdon". Sen synti on kertakaikkinen kolmensoinnun yllätyksettömyys, mikään kappaleen elementti ei tule sydämestä. Tämä lallatus on täydellinen tuote isolla T:llä. Keikoilla tulee joskus noita traumoja aiheuttavia säestystehtäviä. Ym. kappaleen jouduin pokka hädintuskin pitäen kerran säestämään. Laulajana oli laulu- ja rytmitaidoton pikkutyttö. En ihan vähästä hätkähdä ammattiylpeysmielessä, mutta siinä tilanteessa kyllä joutui puremaan kieltä, myönnän. Säestäjänä tunsin itseni jonkinasteiseksi Seppo Hovin ja Josef Fritzlin hybridiksi. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
sabian 26.07.2008 08:25:08 | |
---|
Finlanderssin oikeesti biisi. Aivan saatanan kamala "beibi anna mä imen sun sormia" biisi. Eikä siinä kaikki. Joku vitun idiootti keksi tehdä siitä jouluaiheisen version. Seuraavaks tulee reggae versio jota seuraa blacmetalli eepos. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Lennu 26.07.2008 08:27:51 | |
---|
Finlanderssin oikeesti biisi. Aivan saatanan kamala "beibi anna mä imen sun sormia" biisi. Eikä siinä kaikki. Joku vitun idiootti keksi tehdä siitä jouluaiheisen version. Seuraavaks tulee reggae versio jota seuraa blacmetalli eepos. On kyllä melkoisen kamala tekele. |
isojussi 26.07.2008 08:37:07 | |
---|
On kyllä melkoisen kamala tekele. Mutta yleisö tykkää. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Lennu 26.07.2008 08:38:26 | |
---|
Mutta yleisö tykkää. Juu varmasti, ja moni ihan täyspäisenä pitämä kaverikin. Mutta siis henk koht ihan hirveä kappale. |
sabian 26.07.2008 10:27:33 | |
---|
Mutta yleisö tykkää. No yleisöön nyt uppoa moni muukin paska mutta kysehän oli henk.koht. biisistä jota ei voi sietää. Ja tämän kaiken avautumisen keskellä voin toki myöntää että tätä kyseistä kappaletta on tullu humppa keikoilla soiteltua monet kerrat mutta rahalla saa ja niin edespäin. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Coelhinho21 26.07.2008 20:15:51 | |
---|
Tunnustan itse säveltäneeni ja sanoittaneeni mielestäni (myös koko bändini mielestä) yhdentekevän kappaleen. Joka kerta kun keikalla vedetty, päättänyt sen olevan viimeinen kerta, mutta kun jengi tykkää, niin tulee silti soiteltua. ..voin taata, että se on oikeasti yhdentekevä.. jos joku nyt kiinnostui, niin tekastaan demon tapainen ja laitan jakoon kaikille, jotka sen haluaa, laputkin saa :-D. Rock 'n Rollin puolelle menee.. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
Martso 28.07.2008 14:29:09 | |
---|
Ei ole yhdentekevä ajattele ite |
Martso 28.07.2008 14:31:12 | |
---|
tekikö sibelius yhdentekeviä sano |
jakeni 28.07.2008 15:01:08 | |
---|
Sibeliusta en henkilökohtaisesti pidä yhtään minään....mutta sen sijaan Unto Mononen on mielstäni aikakautemme merkittävin säveltäjä! Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 28.07.2008 16:19:11 | |
---|
Sibeliusta en henkilökohtaisesti pidä yhtään minään... Äläs ny, hyvä miäs - sehän oli persaukinen nero, niin kun mekin. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
jjussila 28.07.2008 16:37:28 | |
---|
Äläs ny, hyvä miäs - sehän oli persaukinen nero, niin kun mekin. Eiköhän tossa vaan tuo persaukisuus oo kohallaan; tai siis ainakin mun kohdalla.... ..ei helev...olisko noin?..... |
isojussi 28.07.2008 16:57:22 | |
---|
Eiköhän tossa vaan tuo persaukisuus oo kohallaan; tai siis ainakin mun kohdalla.... Ei - kyllä me ollaan Jaken kanssa huomattavasti keskimääräistä älykkäämpiä. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
marpula 28.07.2008 17:38:21 | |
---|
Ei - kyllä me ollaan Jaken kanssa huomattavasti keskimääräistä älykkäämpiä. Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Mikään ei ole mahdotonta ihmiselle jonka ei tarvitse tehdä sitä itse! |
isojussi 28.07.2008 23:20:05 | |
---|
Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Ylä- vai ala- vaiko oikea vai vasen vaiko etu- vai taka-? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 28.07.2008 23:26:52 | |
---|
Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Mut kaikki ihmiset on keskimääräistä parempia auton ajajia, ainakin oman arvionsa mukaan. Ja joku vasemmistolainen vaati, että kenenkään tulot ei saisi olla keskimääräistä pienempiä. |