Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 8.6.2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Timi
01.02.2008 20:35:13
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan.

Hauskat jatkot Teille kaikille.

Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?)

Noh!Mitä hän on nyt kirjoittanut?Yritin etsiä kesäbileitten kommenttia.Mutta en ny löytänyt.Mistä meittin Tiina pahastui?
Kylmän viileesti!
kuunsirppi
01.02.2008 20:36:12
Noh!Mitä hän on nyt kirjoittanut?Yritin etsiä kesäbileitten kommenttia.Mutta en ny löytänyt.Mistä meittin Tiina pahastui?

Minäkään nyt en enää löydä sitä WW:n kommenttia, että missä se oli, mutta mun mielestä oli aika ikävästi kirjotettu ja olis ihan anteeksipyynnön velkaa.
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
manjaana
01.02.2008 20:36:50

En tuota löytänyt itekkään mitään kirjotust, mut tais olla huoneen puolella jotain känniärvellystä..
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
manjaana
01.02.2008 20:37:26
Minäkään nyt en enää löydä sitä WW:n kommenttia, että missä se oli, mutta mun mielestä oli aika ikävästi kirjotettu ja olis ihan anteeksipyynnön velkaa.

Musta siellä oli jonkinnäkönen sorittelu..
kuunsirppi
01.02.2008 20:38:27 (muokattu 01.02.2008 20:49:16)
En tuota löytänyt itekkään mitään kirjotust, mut tais olla huoneen puolella jotain känniärvellystä..

!Tanssimuusikon lasissa! topic huoneessa

Otan nyt pois tuon postauksen, joka oli siellä huoneessa. Siellähän se on edelleen.
kuunsirppi
01.02.2008 20:40:59
Ei ees huoneessa sais kirjotella tollasta, vaikkakin pyysi anteeks...ja vaikka kuinka olis kännissä
baron
01.02.2008 20:44:44

Oletko sinä, TIINA, todellakin tanssimuusikko?Missä bändissä vedät?

OK
1. Kuulun Muusikkojen liittoon
2. Vuoden ajan on kaikissa palkkakuiteissani lukenut muusikko.
3. Millähän sen WW:n vaatiman tanssimuusikon pätevyyden saisi?
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
ÄM
01.02.2008 20:47:22

No sopikoot sitten vielä kasvokkain Miitissä, eli molemmat vaan sinne.
Otettakoon sovintojallut.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
mack the knife
01.02.2008 21:07:41
Älkää länkyttäkö enää tuosta asiasta. Mitä tuollaisista kirjoituksista nokkiinsa ottaa, ei kun täysilaidallinen takaisin jos vituttaa.
COVS n:o 1.
manjaana
01.02.2008 21:21:14
Älkää länkyttäkö enää tuosta asiasta. Mitä tuollaisista kirjoituksista nokkiinsa ottaa, ei kun täysilaidallinen takaisin jos vituttaa.

Juu noin se menee, aina sais olla nokka kippuras jos nokkiinsa ottas, säkin oot sanonu mulle et haista v...u ja mä et iha voit ite haistella vaan *virn*

Taisin muuten saada kämpän sieltä isosta kaupungista :))
kuunsirppi
01.02.2008 21:25:13
Juu noin se menee, aina sais olla nokka kippuras jos nokkiinsa ottas, säkin oot sanonu mulle et haista v...u ja mä et iha voit ite haistella vaan *virn*

Taisin muuten saada kämpän sieltä isosta kaupungista :))

No just joo...antakaas ny olla haistelemati täällä palstalla ;o)

Mitä, ootko muuttamassa pääkaupunkiin?
manjaana
01.02.2008 21:33:16
No just joo...antakaas ny olla haistelemati täällä palstalla ;o)

Mitä, ootko muuttamassa pääkaupunkiin?

No ei kai nyt oikeest, siveitä ollaan ko mitkä ;)

Joo tarkotus olis, kun likka yrittää siihe taidelukioon sisään ja mun työt siellä :))
Riksteri
01.02.2008 21:42:50
Ennen vanhaan asiat oli järjestyksessä: Rumpalit ja laulajat sai vain puolet liksasta kun ne ei olleet muusikoita.

Ja sitä ennen oli vielä paremmin. Vain amatöörit soittivat eikä kukaan saanut palkkaa hottentottien kyläjuhlissa.
paice60
01.02.2008 21:59:00
...tai jos johonkin miittiin tuleekin, ei ainakaan missään tapauksessa soita mitään. Eihän nyt ammattilainen mitään soita jos ei siitä palkkaa makseta. :)

Täh! Soitinhan minäkin vaikken siitä liksaa saanutkaan, sainpahan hyvän mielen kun pääsin muita häiritsemään omalla älämölylläni. Enkä lopeta Lammillakaan. WW taas otti viskiä liikaa ja puhui taas kerran sivu suunsa.
Vittu näitä hommia.
jykke65
02.02.2008 01:44:40

Vois muuten tulla ihka aito tulkinta jos WW ja Tiina vetäis Hit the Road Jack:n duettona =) Siin olis tunne mukana...... =)
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
paice60
02.02.2008 01:50:04 (muokattu 02.02.2008 01:51:18)
Vois muuten tulla ihka aito tulkinta jos WW ja Tiina vetäis Hit the Road Jack:n duettona =) Siin olis tunne mukana...... =)

Duon nimi vois olla El Grande Gatasrhofe. Porukkaa on ihan mukavasti, nyt alkavat pikkuhiljaa poistua omille tai muiden teille. Mutta teille tai meille kuitenkin, no ei nyt kuitenkaan meille se on ihan varmaa.
Vittu näitä hommia.
jykke65
02.02.2008 02:04:44

Duon nimi vois olla El Grande Gatasrhofe. Porukkaa on ihan mukavasti, nyt alkavat pikkuhiljaa poistua omille tai muiden teille. Mutta teille tai meille kuitenkin, no ei nyt kuitenkaan meille se on ihan varmaa.

Tai Duo Bonnie & Clyde? Ei meillekään menkööt naapuriin.....
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Lyyki
02.02.2008 02:23:34
Tai Duo Bonnie & Clyde? Ei meillekään menkööt naapuriin.....

Molemmat kuitenkin "tanssimuusikoita" ja toinen on kauniimpi, en kuitenkaan paljasta kumpi vaikka kumpaisenkin olen nähnyt lauteilla. Voi tätä oft määrää, ja sorit ja kaikki...
Sertzo S
02.02.2008 09:22:23
Minä jos saavun paikalle, niin olen vain kuunteluoppilaana, lavalle en änkeä, kuin vain köysissä.
Toivon todella, että pääsen viimeinkin tapaaman uusia ja entisiä tuttuja.
Kahellaan, sanoo savolainen mutta tässä tapauksessa toteaa pohjalainen. :)
Ukko
02.02.2008 10:45:47

WW ei tule koskaan mihinkään. Se ei uskalla, koska sitten joutuisi vastaamaan leveilyistään. Eli WW:n vittuilukohteet voi huoletta tulla.

Muusta en tiedä mutta kyllä WW ainakin näytteistään päätellen on kova kepittäjä ja olen kuullut kehuja myös muiltakin kuin Paice60:ltä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)