Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 5 6 7 891 92 93 94 95
baron
25.10.2007 11:25:07

Onks tällainen salllittua? Mun viime triokeikan solistina oli ekaa kertaa Erja Uitto ja sekä hyvä että kiva.

http://www.topviihde.net/ErjaUitto
Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius)
KoskPaavo
25.10.2007 11:29:11
Sensuelli nainen tosiaan,
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Martso
25.10.2007 11:43:00
Onks tällainen salllittua? Mun viime triokeikan solistina oli ekaa kertaa Erja Uitto ja sekä hyvä että kiva.

Minä olen muistaakseni joskus aikoinaan soittanu hänen kanssaan parilla cocktail-keiksulla pikkupoikana.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Sertzo S
25.10.2007 11:49:00
Sensuelli nainen tosiaan,

Kuittaan, vaikka en tunnekaan.
humppahanuristi
25.10.2007 12:04:58

Eihän tuon ohjelmatoimiston tj:kaan ole mitenkään hassumman näköinen.
Humpasta rautalankaan...
baron
25.10.2007 12:52:58

Eihän tuon ohjelmatoimiston tj:kaan ole mitenkään hassumman näköinen.

Mulla on tapana vähän valkata, kenen kanssa suostun bisnestä tekemään:-)
Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius)
Tankero
25.10.2007 15:19:25

Onko tuo sen maajussimuijan sukulaisia?
Varmasti, vissiin.
Ukko
25.10.2007 19:10:40

Onko tuo sen maajussimuijan sukulaisia?

HHRRHHHH :|
Kukko
29.10.2007 15:09:52 (muokattu 29.10.2007 15:10:46)

Tällaiseen name-droppingiin ei sais syyllistyä ilman hyvää syytä...Mutta täytyy sanoa että vaikka kyseessä on huippujätkät ja talenttia suomen huipulta, ei ollut merkkiäkään ylimielisyydestä tms. Kamoja lainattiin puolin ja toisin ja meno oli mukavaa ja rentoa. Eli _kiitos_: Vartiainen-Nykänen-Rantanen-Toivanen-Pohto poppoolle!!

ps. Ja Ilarille äänistä!
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Martso
29.10.2007 15:17:37
Tällaiseen name-droppingiin ei sais syyllistyä ilman hyvää syytä...Mutta täytyy sanoa että vaikka kyseessä on huippujätkät ja talenttia suomen huipulta, ei ollut merkkiäkään ylimielisyydestä tms. Kamoja lainattiin puolin ja toisin ja meno oli mukavaa ja rentoa. Eli _kiitos_: Vartiainen-Nykänen-Rantanen-Toivanen-Pohto poppoolle!!

ps. Ja Ilarille äänistä!

Loistavia tyyppejä kaikki tyynni. Pohtoa minä fanitan erityisellä lämmöllä.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
IJarro
29.10.2007 15:23:52

ps. Ja Ilarille äänistä!

ehdotonta eliittiä...
Let's do some living after we die...
Sertzo S
29.10.2007 16:12:21

ps. Ja Ilarille äänistä!

Kävinpä kotisivuillanne. Laitoin vieraskirjaan terkut kirjoitusvirheineen, mutta hyvässä hengessä kuitenkin. Musakin kuulosti mukavalta. :)
poppamies
29.10.2007 18:45:23

Kävinpä kotisivuillanne. Laitoin vieraskirjaan terkut kirjoitusvirheineen, mutta hyvässä hengessä kuitenkin. Musakin kuulosti mukavalta. :)

Saako kehuskelupalstalla huomauttaa? Jos saa niin kiinnitin tuossa huomion erääsen seikkaan kun kävin Kukon sivuilla kuuntelemassa bändin ääninäytteitä. Basso "kiilaa" merkillisellä tavalla ja tekee musasta levottoman jollain epämääräisellä tavalla. Laulaako basisti? Jälki paranisi huomattavasti jos tuon bassonsoiton saisi taimiin.
Kiitos ja anteeks.
G strings are for strippers!
Sertzo S
29.10.2007 18:57:30
Saako kehuskelupalstalla huomauttaa? Jos saa niin kiinnitin tuossa huomion erääsen seikkaan kun kävin Kukon sivuilla kuuntelemassa bändin ääninäytteitä. Basso "kiilaa" merkillisellä tavalla ja tekee musasta levottoman jollain epämääräisellä tavalla. Laulaako basisti? Jälki paranisi huomattavasti jos tuon bassonsoiton saisi taimiin.
Kiitos ja anteeks.

Mitäs pienistä. Harvoinhan kehuja täällä muutkaan saavat, paisti Mac ja Aisa, joilla toimivat musiikkikaavat. Mutta, mutta, muitakin kannustetaan, vaikka basistia hieman jarruttamaan. ;)

E: Eilen olin kuulevinani, liekö harhaa, että jonkun tv-ohjelman taustalla soi blokki-soinnuin Höstvisa-biisi. Hiveli korviani harmonioineen. No, se siitä.
rintapek
29.10.2007 21:27:31 (muokattu 29.10.2007 21:28:13)

Saako kehuskelupalstalla huomauttaa? .

Asiallinen kritiikki on aina poikaa. Tämä on kuitenkin kehuja varten. Kunhan ei haukkumiseksi mene.
One kind of music only - the good kind
isojussi
29.10.2007 22:37:42
Asiallinen kritiikki on aina poikaa. Tämä on kuitenkin kehuja varten. Kunhan ei haukkumiseksi mene.

Eiks tää ollu nimenomaan kehumista varten.

Huomauttelut muualla.

Mä unohdin kehua lauantai-illan keikalla yleisön joukossa ollutta 36-vuotiasta kehitysvammaista miestä, joka kävi laulamassa muutaman biisin todella hienosti. Siinä olisi moni ammattimuusikko ja aktiiviharrastaja ollut ihmeissään. Kaveri veti hianosti upealla pieteetillä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
29.10.2007 22:44:43

Eiks tää ollu nimenomaan kehumista varten.

Olet ymmärtänyt aivan oikein.
isojussi
29.10.2007 22:46:52
Olet ymmärtänyt aivan oikein.

Kiitos kehuista!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
29.10.2007 22:52:28

Kiitos kehuista!

Käy se näinkin. ... odotahan, kun näen sinut keikalla...
tai kunnes sinä minut....
Kukko
29.10.2007 23:08:26

Kiitos ja anteeks.

Kiitos! Tehdään vaatimatonta ja nöyrää työtä, että saadaan kaikki palaset kohdalleen..Ei päästä varmaan koskaan kovin korkealle, mutta keikkaa on ja kaikilla on mukavaa..
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)