Aihe: Tervehenkisyyttä keikkahintoihin
1 2 3 4 5 6
isojussi
06.07.2007 04:59:25 (muokattu 06.07.2007 10:09:34)
HOHO!Se on sun mielipiteesi...pidä se, HOHO!Onko sulla muuten ns varasuunnitelma jos sekkari ns pettää???

On ollut aina.

Wittu että olin iloinen, suorastaan äärimmäisen VAHINGONILOINEN, laivalla oli trio, jossa kiippari ei soittanut juuri mitään, KAIKKI tuli kuin levyltä, siis tuli tosiaankin kovalevylta,

Mä oon ymmärtäny, että just noita kiipparisteja löytyy esim. Tampereelta? Et toki sinä. Mutta PÄÄTOIMISIA kuitenkin.

Miksi????MIKSI tällästä kusetusta harrastetaan???Eikö jumalauta ole todellakaan olemassa työttömiä tai heikosti työllistetttyjä AMMATIKSEEN soittavia bändejä jotka soittais LIVENA ja oikeesti???...

Onhan noita vapaamatkustajabändejä ihan ammattibändeissäkin - eli siis osa on soittavinaan. Kerrankin piti mennä tu(u)raamaan Waltikkaan kosketinsoittajaa erääseen Tam*****lla majaansa pitäneeseen ammattitrioon, jossa livenä ei tullut kuin basistin soitto ja laulu. Rummut ja kiipparit tuli sequlta.

Ja turha sun on mulle wittuilla - mä en oo soittavinani, vaan reilusti sequjeni solistina - tosin kalliimmalla, kun noi edellä mainitut liitontriot.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Simo78
06.07.2007 09:09:29
Offtopicina pitää heittää=)

En kovin paljoa ennen käynyt täällä tanssimusa puolella, kun en sitä kuuntele. Nykyisin pitää käydä, kun täällä jengi osaa vängätä ja vääntää kunnolla-->pitäis muiden osioden immeisten tulla täältä hakemaan oppia. Jatkakaa, tää on hyvää viihdettä=)
artope
06.07.2007 09:18:55

Offtopicina pitää heittää=)

En kovin paljoa ennen käynyt täällä tanssimusa puolella, kun en sitä kuuntele. Nykyisin pitää käydä, kun täällä jengi osaa vängätä ja vääntää kunnolla-->pitäis muiden osioden immeisten tulla täältä hakemaan oppia. Jatkakaa, tää on hyvää viihdettä=)

Niinpä, täällä onkin kaikki fiksuja ja filmaattisia ja aikuisia ihmisiä, jotka osaavat säädyllisesti heittäytyä keskusteluihin omin ajatuksin.
"Yöllä myrsky alkaa..."
Sertzo S
06.07.2007 09:48:19 (muokattu 06.07.2007 09:52:41)
Niinpä, täällä onkin kaikki fiksuja ja filmaattisia ja aikuisia ihmisiä, jotka osaavat säädyllisesti heittäytyä keskusteluihin omin ajatuksin.
Lisäksi vielä aina järkevin perusteluin.
KoskPaavo
06.07.2007 10:24:08

Kyllä minä yritän heittää lantaa joskus väliin
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Simo78
06.07.2007 10:33:14

Oletan tässä olevan sarkasmia?

Munalukkoon vaan ja äkkiä! Menee vain turhan tappeluksi kohta.

koska olit tuollasen viestin kirjoittanut tossa pari sivua taaksepäin

Yhtä kaikki tulen uudestaan...
Sertzo S
06.07.2007 10:55:41
Oletan tässä olevan sarkasmia?

Olettaakin saa aivan mitä vaan.
baron
06.07.2007 11:00:12

Tiedä noista keikkahinnoista, mutta kirjoittaminen lyö leiville. Sain pari päivää sitten kustantajalta ennakkotiedon viime vuoden tekijänpalkkioista, jotka tulevat maksuun elokuussa.
Olen kirjoittanut lukuja neljään kirjaan, yhteenlasketut tekijänpalkkiot vähän yli 20 euroa, ennakonpidätys 60%.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
Sertzo S
06.07.2007 11:01:38
Tiedä noista keikkahinnoista, mutta kirjoittaminen lyö leiville. Sain pari päivää sitten kustantajalta ennakkotiedon viime vuoden tekijänpalkkioista, jotka tulevat maksuun elokuussa.
Olen kirjoittanut lukuja neljään kirjaan, yhteenlasketut tekijänpalkkiot vähän yli 20 euroa, ennakonpidätys 60%.

Onko noin iso sivutuloprosentti, vaiko miten?
baron
06.07.2007 11:35:07

Onko noin iso sivutuloprosentti, vaiko miten?

No ei, jos toimittaa sivutulokortin niin pienempi, mutta eí niitä muutamia euroja varten viitsi.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
Tankero
06.07.2007 12:13:37

Paskat sinä mitään yritä.
Varmasti, vissiin.
Ukko
06.07.2007 17:53:15

Mutta minä korjaan mielipiteineni keskustelun aina asialliseen suuntaan :/
Lennu
08.07.2007 19:42:00

Mutta minä korjaan mielipiteineni keskustelun aina asialliseen suuntaan :/

Njuu, minä korjaan aina mielipiteitäni keskustelun edetessä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)