Aihe: Soittajan liksat?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
baron
21.06.2007 16:39:39

Mä kun olen aloittelija alalla, oon joutunut "the hard way" opettelemaan käyvän hintatason, mutta joskus on keikkapyyntö peruttu, kun oon pyytänyt liian vähän.
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
Ukko
21.06.2007 17:25:57

Onhan tuo jo melken normi keikkaliksa illalta!

Siis meinaakko että tuosta summasta vähennetään ensin sos.maksut ja verot ja se on sen jälkeen neljälle normihinta ?
omarklah
21.06.2007 19:40:34

Siis meinaakko että tuosta summasta vähennetään ensin sos.maksut ja verot ja se on sen jälkeen neljälle normihinta ?

Kyllä tuon täytyy olla käteen jäävä osuus!
...jos ei saa pillua vaihtobassolla, niin ei saa kyllä vaikka kuin räpeltäis...
EP
21.06.2007 20:10:26

Mistä helevetin summasta? Mä sanoin MELKEIN normihinta ..mutta ihan sama, mä tiiän ainakin oman hintani! Sopikaa keskenänne! 8)

Tää on ihan turhaa jaarittelua..

Huonolle päntille huono hinta ja hyvälle hyvä!
Se ei aina toteudu, mutta maailma ei ole aina oikeudenmukainen..
Ukko
21.06.2007 20:33:45

Kyllä tuon täytyy olla käteen jäävä osuus!

Tätähän minäkin mutta tuo ellipelli sotkee asioita spekulaatioillaan :/
jeppeq
21.06.2007 21:14:22
Oli aika, jolloin "suomalainen supersolisti" maksoi 3500 ja bändeineen kokoshow 6500. Sittemmin kävi niin, että solisti maksoi vaikkapa 6000 ja koko setti 12500.
Bändit useimmiten kvartetteja, jopa trioja poikkeuksellisesti isompiakin.

Nämä olivat kertakorvauksia, sisältäen eläkkeet ja sos.maksut eli kokonaiskorvaus järjestäjän/tilaajan maksettavaksi. Näitä aikanaan välittäneenäkin tiedot perustuvat tosiasioihin.