Veksi 01.11.2009 18:02:19 (muokattu 01.11.2009 18:06:06) | |
---|
Sehän oli ihan mukavaa " luomuhumppaa " PS. sopisi vaikka taukomuusikiksi ! |
isojussi 01.11.2009 21:46:42 | |
---|
Tota Laamastahan ne vois ny pyytää solistiks. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
ave t 03.11.2009 09:48:49 | |
---|
Ukko: En ole vielä kyennyt kuuntelemaan yhtäkään biisiä yli 30 sekuntia. On se niin kovaa :( Biisien koukku joidenkin kappaleiden kohdalla taitaa olla siinä, että tunnistat tanssilajin vasta laulun alettua, siihen asti mennään vähän sumussa. Onpa tullut oltua muutaman k.o. bändin jäsenten kanssa keikallakin. Täytyy sanoa, että vilpittömiä, hyväntahtoisia herrasmiehiä ainakin he ovat. Joskus tuli oltua äänimiehenä markkinoilla missä Pauli möi äänitettä ja hurjinta oli, että joku osti niitä kerralla kolme kpl. Eipä taida olla montaakaan bändiä jossa fanit kerralla ostaa yhtä ja samaa cd:tä useita kappaleita. Ja kuulinpa, että rumpali oli ottanut aika asiallisen korvauksen studiotyöskentelystään, huhu kertoo summan olevan 2500 euroa. |
half 03.11.2009 09:53:52 | |
---|
ave t: Biisien koukku joidenkin kappaleiden kohdalla taitaa olla siinä, että tunnistat tanssilajin vasta laulun alettua, siihen asti mennään vähän sumussa. Onpa tullut oltua muutaman k.o. bändin jäsenten kanssa keikallakin. Täytyy sanoa, että vilpittömiä, hyväntahtoisia herrasmiehiä ainakin he ovat. Joskus tuli oltua äänimiehenä markkinoilla missä Pauli möi äänitettä ja hurjinta oli, että joku osti niitä kerralla kolme kpl. Eipä taida olla montaakaan bändiä jossa fanit kerralla ostaa yhtä ja samaa cd:tä useita kappaleita. Ja kuulinpa, että rumpali oli ottanut aika asiallisen korvauksen studiotyöskentelystään, huhu kertoo summan olevan 2500 euroa. Ei se paljon ole. Työskentelyhän on ainutlaatuista. Ehkä 100 vuoden kuluttua esim. koneilla pystytään saamaan aikaan edes jotain sinnepäin. COVS jäsen N:o 5 |
Tankero 03.11.2009 10:37:10 | |
---|
ave t: Biisien koukku joidenkin kappaleiden kohdalla taitaa olla siinä, että tunnistat tanssilajin vasta laulun alettua, siihen asti mennään vähän sumussa. Onpa tullut oltua muutaman k.o. bändin jäsenten kanssa keikallakin. Täytyy sanoa, että vilpittömiä, hyväntahtoisia herrasmiehiä ainakin he ovat. Joskus tuli oltua äänimiehenä markkinoilla missä Pauli möi äänitettä ja hurjinta oli, että joku osti niitä kerralla kolme kpl. Eipä taida olla montaakaan bändiä jossa fanit kerralla ostaa yhtä ja samaa cd:tä useita kappaleita. Ja kuulinpa, että rumpali oli ottanut aika asiallisen korvauksen studiotyöskentelystään, huhu kertoo summan olevan 2500 euroa. Ja huhujahan meidän on uskominen. Yksi solisteistahan meritoitui pitkäaikaisena Kurenkosken portsarina. Humppajyrä |
half 03.11.2009 10:59:37 | |
---|
Tankero: Ja huhujahan meidän on uskominen. Yksi solisteistahan meritoitui pitkäaikaisena Kurenkosken portsarina. ostaisinko lasit? Luin marinoitui portsarina. COVS jäsen N:o 5 |
Tankero 03.11.2009 11:34:54 | |
---|
half: ostaisinko lasit? Luin marinoitui portsarina. Ohops, kirjoitusvirhe, niin minulla oli tarkoitus kirjoittaa. Tavallaan siis luit oikein. Humppajyrä |
Qsine 09.11.2009 13:23:07 | |
---|
Åijoijåi, sanat eivät riitä kertomaan... Syötehumppa oli oikeastaan jonkinmoinen pumppa. Tiennemme, miten soundi alkaa häiritsevästi "pumpata", kun sitä kompressoi liikaa. Nyt samainen efekti oli siirtynyt humppakomppiin. Liikakompressoitua aivastushumppaa! Tämä on niin omanlaistansa, ja ajan oloon myös katoavaa alkuperäiskansankulttuuria, että se sopisi minkä tahansa akatemian maailmanmusiikkikurssin pakolliseen kuunteluohjelmistoon, intiaani- ja eskimomusiikkien sekaan. "Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!" |
Kukko 09.11.2009 15:57:06 | |
---|
mua kiinnostaa nyt niin että voisko joku ystävällisesti jonkin näytteen postata? Kiitos! "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Epämuusikko 09.11.2009 16:03:44 | |
---|
Vaihdoin allekirjoituksen. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kukko 09.11.2009 16:47:36 | |
---|
Kukko: mua kiinnostaa nyt niin että voisko joku ystävällisesti jonkin näytteen postata? Kiitos! Loudasin tuosta linkistä. Kiitos- hyvä meno on pojilla!! "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Kukko 09.11.2009 16:54:25 | |
---|
Kukko: Loudasin tuosta linkistä. Kiitos- hyvä meno on pojilla!! Bändi on hyvä: ei ole kaikenmaailman kaikukitaroita ym.sotkemassa hienoa perinnemusiikkia. Lisäksi esim. Metsurin lauantai-kappaleessa on alussa niin paha intro, etten usko että yksikään palstalaisista pystyy samaan polyrytmiikkaan. Kuten qsinen jo arveli: maailmanmusiikkia. "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Lennu 09.11.2009 17:00:05 | |
---|
Kukko: Loudasin tuosta linkistä. Kiitos- hyvä meno on pojilla!! Mistä linkistä? "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
Kukko 09.11.2009 17:43:31 | |
---|
"Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Einherjar 09.11.2009 17:54:26 | |
---|
Ohhoh... Nyt näköjään on käynyt pieni erhe tuossa linkissä... Tarkoitus oli nimittäin laitella oikeasti ne erikseen skannatut kannet sinne linkin taakse. Otetaan pois, niin eipähän tule sanomista... Tuosta löytyy kuitenkin ne kannet oikeasti: http://www.mediafire.com/file/r2wzityi1m2/ST - SS - kannet.zip "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Lennu 09.11.2009 18:31:39 | |
---|
Missasin siis jälleen tämän kulttuuriannoksen :( "Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa." |
Meisseli 09.11.2009 23:07:06 | |
---|
Joskus heitettiin nimimerkki Warvickin kanssa Torniossa taukomusiikkina pyörimään pari Valssia ko. levyltä, kylläpä vain tanssijoilla päät pyöri :) Musiikin opiskelija |
Zonebs 20.11.2012 00:30:41 | |
---|
Kun aikanaan aloitin soittamisen, luvattiin seksiä, huumeita ja rokkenrollia. Rokkenrolli paljastuikin humpaksi, huumeet väljähtäneeksi kaljaksi ja seksi... noh, jos nuo olivat seksiä, niin pärjään ehkä ilmankin. |
Epämuusikko 20.11.2012 00:42:38 (muokattu 20.11.2012 00:42:52) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tankero 20.11.2012 01:08:25 | |
---|
Epämuusikko: ei helvetti oon nähny tuon kasetin! tiedän mistä sen SAAA AAAAA!!!!! oho caps lock. Herraa tuli muutamat kerrat säestettyä. Mm Puhoksen Möykkälässä. Humppajyrä |