Aihe: Muusikot naukkailevat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
isojussi
07.06.2007 23:24:25
Olisko Junnun samanniminen ralli.....?

"Pitkä, pitkä, pitkä yö, joku vaimoansa lyö...."
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
EP
08.06.2007 00:21:56
"Pitkä, pitkä, pitkä yö, joku vaimoansa lyö...."

..konstaapeli puuhaa saa, auto miestä kuljettaa,
pitkä yö, raskas työ, poliisin!
laulava runpali
08.06.2007 15:52:54
Olen tehnyt havainnon, että Karjala olut on paljon parempaa kuin Karhu.
Liekkö muut tätä huomioineet?

(Karhusta meni maha plöröks, mutta Karjala maistuu mukavalle mun suussa, ilman sivuoireita)

Mulla tuli myös mittarit täyteen tuota karhu olutta. Tilalle löyty mukavasti tuota metallikoffia, hintakin edullinen. Ja on ne tölkit vaan jotenki kätevämpiä ku pullot.
Kyllähän karjalakin menee "paremman" puutteessa, mutta karhua ei ole eksynyt mahalaukkuun yli puoleentoista vuoteen.
Kukkakeppistandit rulettaa!!
Tankero
08.06.2007 15:56:32
Olen tehnyt havainnon... että nuorna poikana maistu miedot oluet kuten Lappari, Ice bear (tms ja muitakin mietoja vastaavia oli). Sitten kun tuli ikää (edes yli sen 25), niin maistuu vähän jämäkämmät lagerit eli Koff ja Karjala. Karhu on vähän sellasta mitään sanomatonta...

Minä olen tehnyt sellaisen havainnon jo junnusta asti, että kalja kuin kalja. Ei mitään väliä.
Varmasti, vissiin.
mack the knife
08.06.2007 16:01:54
Mulla ei tule mittari täyteen Karhu -olutta. Never. Lapin Kulta onkin toinen juttu.
COVS n:o 1.
uruttaja
08.06.2007 16:04:54
Minä olen tehnyt sellaisen havainnon jo junnusta asti, että kalja kuin kalja. Ei mitään väliä.

Tuota on liikkeellä...HOHO.
kuunsirppi
08.06.2007 16:09:47
Karhu on ehrottomasti paras ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Ukko
08.06.2007 16:17:54

Olen tehnyt havainnon, että Karjala olut on paljon parempaa kuin Karhu.
Liekkö muut tätä huomioineet?

(Karhusta meni maha plöröks, mutta Karjala maistuu mukavalle mun suussa, ilman sivuoireita)

Hällä väli kunhan nousee kaaliin :/
R.Syke
08.06.2007 17:26:13 (muokattu 08.06.2007 17:27:07)

Mikä on halvinta Alkossa ja meee päähän?

Tosta viisastuneena ostin skumbat vaimolle. itelle pienen J/Ä/G/E/R/M/E/I/S/T/E/R/I/N

RS
Lennu
08.06.2007 17:33:45

Mikähän helvetin villitys: näkee tuolla terasseilla notkuessa, että jengi laittaa jäitä KALJATUOPPIIN. Eiss hyiss...
"Joo totta nyt kun mietin matalalla ihmisellä ei ole suuntakuulo niin hyvä ymmärtääkseni." -JPQ
R.Syke
08.06.2007 17:43:54
Mikähän helvetin villitys: näkee tuolla terasseilla notkuessa, että jengi laittaa jäitä KALJATUOPPIIN. Eiss hyiss...

Kas. Kun jää sullaa kapaka ottaa siitä voiton.Jäät maksaa.
mack the knife
08.06.2007 17:51:41

Ei ne ymmärrä mitään. Sehän pitää juoda sitä vauhtia, että ei ehdi lämmetä. Haenpa Karhun kaapista.
COVS n:o 1.
jeppeq
08.06.2007 21:05:04 (muokattu 08.06.2007 21:06:09)

En väittänytkään, ettei muut kävis...
Nyt on kuitenkin Karjalaa, oikein lasipulloista!

Tuo tölkkihinnoittelu pitäis järkeistää normitasolle. On paljon järkevämpi kuljetusmuoto kun lasipullo. Ja mukavampi viedä kauppaan, kun on kevyempi.

Uskoisin, että koko kierrätysshow on helpompi tölkeillä.

Pitäisköhän pyrkiä eduskuntaan teemalla "Tölkkejä minäkin kierrätän"??

Jalostan ajatusta...

PS. On muuten vaikeaa kirjottaa teksitä, kun heittää dataprojektorilla seinään, tulee pirusti kirotusvihreitä..
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
paice60
08.06.2007 21:11:54
En väittänytkään, ettei muut kävis...
Nyt on kuitenkin Karjalaa, oikein lasipulloista!

Tuo tölkkihinnoittelu pitäis järkeistää normitasolle. On paljon järkevämpi kuljetusmuoto kun lasipullo. Ja mukavampi viedä kauppaan, kun on kevyempi.

Uskoisin, että koko kierrätysshow on helpompi tölkeillä.

Pitäisköhän pyrkiä eduskuntaan teemalla "Tölkkejä minäkin kierrätän"??

Jalostan ajatusta...

PS. On muuten vaikeaa kirjottaa teksitä, kun heittää dataprojektorilla seinään, tulee pirusti kirotusvihreitä..

Eikös se projektori mene siitä rikki kun seinään heittää?
Vittu näitä hommia.
paice60
08.06.2007 21:12:35
Ei ne ymmärrä mitään. Sehän pitää juoda sitä vauhtia, että ei ehdi lämmetä. Haenpa Karhun kaapista.

Sulla on aina asiaa ainakin tässä suhteessa.
Vittu näitä hommia.
jeppeq
08.06.2007 23:07:11
Eikös se projektori mene siitä rikki kun seinään heittää?

Siis normi näytön sijaan...
Nostin lätyn pöydälle, tästä näkee paree..

Edelleen olen sitä mieltä, että.
kepulainen
09.06.2007 00:06:12
Siis normi näytön sijaan...
Nostin lätyn pöydälle, tästä näkee paree..

Edelleen olen sitä mieltä, että.

Sit sulla on paska projektori, mulla ei oo mitään ongelmaa. Tai ehkä ikä vaan painaa..
jeppeq
09.06.2007 00:34:18 (muokattu 09.06.2007 00:34:43)
Sit sulla on paska projektori, mulla ei oo mitään ongelmaa. Tai ehkä ikä vaan painaa..

Osuit oikeaan, veli hyvä. Paskahan tuo onkin, varsinkin lasikuitutapettiin (sävytettyyn, ei valkia) ohjattuna ja vielä epäkurantista kulmasta, Ja tyyppihän on Optoma 739H. On vaan otettava vastaan mitä saa, ilman , vähän niin kuin työetuna. (http://www.eagledata.fi/Optoma_EP739.htm)

Pystyn silti olemaan, pebat näkyy nätisti, värit hiukka pielessä natureen verrattuna, säätämisestä huolimatta, siis projektorin!!.

Ikä ei ole este, vaan tekemisen puute!!
baron
09.06.2007 00:40:26 (muokattu 09.06.2007 00:40:42)

Juniorina mullekin kelpasi kalja kuin kalja mutta iän mukana maku on hienostunut: Mieluummin oon ilman kuin ilman omaa merkkiäni

(Ympäristö on oppinut että vähän äkkiä sitä omaa merkkiä on hankittava, muuten tapahtuu hirveitä!!)
Money for nothin' and chicks for free
kuunsirppi
09.06.2007 01:20:32
Koskaan oo mitään ottanu, enkä tänäänkää ... no, jos ny muutaman Karhun ja vähän viintä, mutta en siis mitään viinaa ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)