Aihe: MINKÄ IKÄISENÄ soittaja ELÄKKEELLE?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
artope
23.05.2007 08:34:12

100vuotiaana taluttaen eläkkeelle!!
"Yöllä myrsky alkaa..."
Jäärä
23.05.2007 08:38:26
Tuosta eturessusta tuli mieleen Pajatson aaria ja verismi. Naiset pystyvät halutessaan tekemään huumoria, johon miehet eivät pysty. Wikipedian mukaan:

Ponille kyytiä (Smack the Pony) on kolmen englantilaisen naiskoomikon, Fiona Allenin, Doon Mackichanin ja Sally Phillipsin vetämä televisiosketsisarja. Sitä alettiin esittää Englannissa vuodesta 1999 ja se kesti viitisen vuotta.

Sarjalle on tyypillistä satiirinen, jopa karski huumori, joka viittaa usein seksuaalisuuteen, mutta myös muihin arkielämän ilmiöihin kuten työpaikkakiusaamiseen. On väitetty, ettei miehillä olisi mitään mahdollisuutta käsitellä arkoja aiheita sarjan esittämällä tavalla. YLE TV1 on esittänyt kahdesti kaikki sarjan osat. Sarjasta on julkaistu myös The Best Of -DVD.

Muistaakseni aikamoista kuraa.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
KoskPaavo
23.05.2007 09:31:31
Muistaakseni aikamoista kuraa.

Samaa mieltä, halvan tuntuista huumoria oli tuo
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
veeka
23.05.2007 14:38:09

Kaikkea muuta kuin halvan oloista. Ehdottomasti yks parhaita brittisarjoja ever. Ruuvit löysällä tasoa ehdottomasti. Mieleen jäi erityisesti ne taidokkaasti tehdyt musavideot joissa matkittiin jotain huippuarististia ja sen hittibiisiä. Oli rahaa käytetty ja paljon.
työtä työttömille, viinaa soittajille
EP
23.05.2007 14:43:55
Kaikkea muuta kuin halvan oloista. Ehdottomasti yks parhaita brittisarjoja ever. Ruuvit löysällä tasoa ehdottomasti. Mieleen jäi erityisesti ne taidokkaasti tehdyt musavideot joissa matkittiin jotain huippuarististia ja sen hittibiisiä. Oli rahaa käytetty ja paljon.

Onks tää ny sitte se provokaatio? 8))
KoskPaavo
23.05.2007 15:14:08

Mä oon jotenkin sovinisti, rehellisesti sanoen mun mielestä nainen ei osaa tehdä huumoria.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Ukko
23.05.2007 17:13:19

Vastaavasti kun on itse vapaalla, jolloin jokapaikassa on tilaa ja eikä ole jonoja jne.. niin voi naureskella, että siellä hyö hikoilevat! 8))

Itse aikoinaan 15 v. keskeytymätöntä vuorotyötä tehneenä myistaa sen v..sen kun pitit uudenvuodenaattona, juhannuksena, vappuaattona etc. lähteä vuorokaudeksi kykkimään duuniin. Toisaalta oli helvatan hienoa päästä esim. maanantaiaamuna duunista ja painua vällyjen alle tietäen että seuraava vuoro oli vasta puolen viikon jälkeen.
poppamies
23.05.2007 17:15:16

Ai kun kykenisi sanomaan asiat yhtä lyhyesti ja ytimäkkäästi kuin Aune tuossa ylempänä. Miten on mahdollista saada täysin tyhjä viesti perille?
G strings are for strippers!
KoskPaavo
23.05.2007 18:28:56
Ai kun kykenisi sanomaan asiat yhtä lyhyesti ja ytimäkkäästi kuin Aune tuossa ylempänä. Miten on mahdollista saada täysin tyhjä viesti perille?

Aune taitaa vähän ymmärtääkin humooria omalla naisellisella tavallaan.
Sertzo S
23.05.2007 21:43:41
Aune taitaa vähän ymmärtääkin humooria omalla naisellisella tavallaan.

Soittajanaiset ja soittajamiehet ymmärtävät toisiaan, vaikka etäisyyttä välillä otetaan.
Aune
24.05.2007 09:36:20

Minä vuodatin viestiin syvimmät tuntoni, mutta kone tilttasi kun yritin lähettää sitä. Oli niin rankkaa asiaa, että sensuroitui ilmeisesti automaattisesti.
- l'accordéoniste -
lukkari
28.05.2007 16:29:11
Sertzon ,jonlordin ja muutaman muun konkarin kanssa kuitenkin kuulun siihén ryhmään joka tosiaan asui 2-4 viikkoa aina samassa hotellissa ja sitten kotiin viikonlopuksi ja taas pariksi viikoksi jonnekin. Kännyköitä ei ollut , kerran pari viikossa soitettiin vaimolle ja lapsille paikallisesta postitoimistosta kun hotellista ei raaskinut kun se oli kallista.Nythän nää keikat on varmaa 95% niitä että yksi ilta vedetään ja taas vaihdetaan.Mulla on muistona noilta vanholita ajoilta kirjastokortit 48: sta Suomen kaupungista.En ole myöskään katkera, paremminkin kiitollinen että tuon olen saanut kokea. Enkä tarvitse navigaattoreita Suomen kaupungeissa.

Mulla taitaa olla vielä muutaman kirjaston kirjatkin palauttamatta.
KoskPaavo
28.05.2007 16:40:45
Mulla taitaa olla vielä muutaman kirjaston kirjatkin palauttamatta.

Palauta ihmeessä, menee sakkoa.
poppamies
28.05.2007 21:01:54

Niin menee! Kerran vanhan vallan aikana sain 180 markkaa sakkoa kun olivat paljon ja kaikki myöhässä. Eihän siinä auttanut kun maksaa (muuten kai kortti olisi mennyt kuivumaan) mutta sanoin kyllä kirjastontädille että haluan ehdottomasti nimilaatan uuden kirjaston seinälle.
G strings are for strippers!
lukkari
29.05.2007 17:13:10

En taija palauttaa 70 luvulla lainaamiani kirjoja.Sakkojen korot voi olla aikamoisia ja nykyään toi ulosottomies tavoittaa liianki helposti.
paice60
30.05.2007 22:55:36
En taija palauttaa 70 luvulla lainaamiani kirjoja.Sakkojen korot voi olla aikamoisia ja nykyään toi ulosottomies tavoittaa liianki helposti.

Sinähän sen tiedät.
Vittu näitä hommia.
isojussi
31.05.2007 00:38:13

No kyttää, koska on sakottomat viikot.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
lukkari
31.05.2007 10:23:47

Ai, johonkin mikkelin, vaasan.rovaniemen ym kaupungin kirjastoihin.
asdfg
31.05.2007 11:26:14

Eikös kirjastojen sakoton päivä ole 8. helmikuuta Lainan päivänä? Siis jos on ollakseen.
Capu
08.06.2007 18:04:32
Musta tuntuu, että muusikko on muusikko koko elämänsä. Montakin comebäkkiä voi tulla, mutta hautaan asti vedetään.

Isäukko oli todella pitkään soittamatta, mutta nyt taas on palannut vanhuuspäivillään keikkailemaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)