Aihe: Paras/karmein cover, jonka olet kuullut?
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
uruttaja
21.01.2007 00:26:45 (muokattu 21.01.2007 00:27:02)
On se kuulemma esittänyt humppakeikoilla myös Mari Rantasilan levyttämän biisin "Vain rakkaus". Oli kuulema bändin poikia aina meinannut hävettää....

Ketä? Ami,Oiva, Juki vai Plugi?

Hundratalu. Pakkorako.
riff
21.01.2007 01:03:52
Ketä? Ami,Oiva, Juki vai Plugi?

Hundratalu. Pakkorako.

Ei vaan näitä myöhempiä kokoonpanoja.
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
mack the knife
21.01.2007 17:34:17
Reiska on rautaa ja suosio on vakaa, laulaa sitten mitä vain.
Enpä usko monenkaan nykylaulajan yltävän yhtä pitkään vastaavaan uraan kuin hän. Sitä paitsi on oikein mukava tyyppi.

Ei tässä siitä ollut kysymys onko se mukava vai ei. Jos se laulaa täyttä paskaa, niin sen kyllä voi sanoa vaikka olis kuinka pitkä ura äijällä.
COVS n:o 1.
jon lord
22.01.2007 13:34:08
Ei tässä siitä ollut kysymys onko se mukava vai ei. Jos se laulaa täyttä paskaa, niin sen kyllä voi sanoa vaikka olis kuinka pitkä ura äijällä.

Komppia tästä. Joskus pitkän linjan muusikoilla, taiteilijoilla, laulajilla ym. käy niin että kun kauan tekee eikä kukaan ole vieressä arvostelemassa niin sitä menee sokeasti vain eteenpäin kehittymättä ollenkaan. Yksi parhaita esimerkkejä on eräs ääntenmatkimiseen erikoistunut henkilö joka teki kirjankin tässä. Uran alkuaikoin äänet olivat erinomaisia ,mutta nykyään kaikki ihan samanlaisia ,,,,ehe ehe mää ole Mauno Koivisto...ehe ehe,,.ny mää ole Jukka Virtanen ....Sitä turtuu omaan tekemiseensä jos joku ei siitä huomauttele. Kyllä soittamisessa ja laulamisessa on ihan sama juttu. Välillä tekee hyvää käydä vaikka soittotunnilla jossa opettaja palauttaa maan pinnalle tai kuunnella muita.
COVS jäsen N.o 3
EP
22.01.2007 14:10:09
Komppia tästä. Joskus pitkän linjan muusikoilla, taiteilijoilla, laulajilla ym. käy niin että kun kauan tekee eikä kukaan ole vieressä arvostelemassa niin sitä menee sokeasti vain eteenpäin kehittymättä ollenkaan. Yksi parhaita esimerkkejä on eräs ääntenmatkimiseen erikoistunut henkilö joka teki kirjankin tässä. Uran alkuaikoin äänet olivat erinomaisia ,mutta nykyään kaikki ihan samanlaisia ,,,,ehe ehe mää ole Mauno Koivisto...ehe ehe,,.ny mää ole Jukka Virtanen ....Sitä turtuu omaan tekemiseensä jos joku ei siitä huomauttele. Kyllä soittamisessa ja laulamisessa on ihan sama juttu. Välillä tekee hyvää käydä vaikka soittotunnilla jossa opettaja palauttaa maan pinnalle tai kuunnella muita.

Ketähän mahdat tarkoittaa, hä?
KoskPaavo
22.01.2007 14:19:21

Täysin totta, itse olen käynyt nyt 2,5 vuotta haitarikerhossa jossa jäsenten nuotinlukutaito on vallan huippuluokkaa. Mikäs siinä on sitten soitella erilaisia sovituksia , kun jutut löytyvät kuin apoteekin hyllyltä.Itse lähes 30 vuotta ammattimuusikkona olleena tuo amatöörisoittajien nuotinlukutaito oli mulle täydellinen yllätys.itse olen heikoin lenkki mutta oppia löytyy ja sitä saa tuolta niin paljon kuin pystyy omaksumaan.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Rokkimamma75
22.01.2007 15:09:35
On se kuulemma esittänyt humppakeikoilla myös Mari Rantasilan levyttämän biisin "Vain rakkaus". Oli kuulema bändin poikia aina meinannut hävettää....

No mutta Oivahan vetää mitä vaan, ja käy Keuruun shellillä... HOHO!!
Life is a Bitch and so am I!
lukkari
22.01.2007 15:14:52

Niinhän nämä huippulaulajatkin käyvät jatkuvasti laulutunneilla.
EP
22.01.2007 17:49:17
Täysin totta, itse olen käynyt nyt 2,5 vuotta haitarikerhossa jossa jäsenten nuotinlukutaito on vallan huippuluokkaa. Mikäs siinä on sitten soitella erilaisia sovituksia , kun jutut löytyvät kuin apoteekin hyllyltä.Itse lähes 30 vuotta ammattimuusikkona olleena tuo amatöörisoittajien nuotinlukutaito oli mulle täydellinen yllätys.itse olen heikoin lenkki mutta oppia löytyy ja sitä saa tuolta niin paljon kuin pystyy omaksumaan.

Niinpä, toisaalta soittaminen on paljon muutakin kuin nuottienlukua ja mä luulen, että sinulla on varmaan kuitenkin siitä porukasta parhaat taidot yhtyesoittoon..
KoskPaavo
22.01.2007 21:24:33
Niinpä, toisaalta soittaminen on paljon muutakin kuin nuottienlukua ja mä luulen, että sinulla on varmaan kuitenkin siitä porukasta parhaat taidot yhtyesoittoon..

Toikin on ainakin osittain noin...
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
manjaana
22.01.2007 22:18:58
Niinhän nämä huippulaulajatkin käyvät jatkuvasti laulutunneilla.

Huovis Antilta on tainnu jäädä välistä nuo tunnit...
-Pieru on henkistä paskaa-
Tankero
23.01.2007 10:10:53

Kompaanpa vielä, vaikka aihetta jo aiemminkin kommentoin.
Varmasti, vissiin.
Jubi
20.03.2007 22:20:59
Vanhaan ketjuun on pakko lisätä vielä oma inhokki: Seija Simolan Juna Turkuun. Taitaa alunperin olla joku italialainen kipale. Tuo Simolan versio on kyllä sellaista sovittamisen juhlaa, että huhhuh!
Innostus: Nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
isojussi
20.03.2007 22:23:53
Vertailin vanhan Barbie Benton - hitin "Näinkö meille aina täällä käy" Orggis enkkulyriikkaa ja suomenkielistä käännöstä. Täytyy sanoa, että Reposen Pertsa on siinä vetänyt selkeesti pitemmän korren. Hieno teksti kaikin puolin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
20.03.2007 22:29:50
Tuo Oiva-osio pani nakrattamaan ihan ääneen.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
R.Syke
21.03.2007 07:26:51
Kuulin äsken mainion version Meksin pikajunasta. Nimeksi oli annettu 'Niin ne junat muuttuu'
Kumiankka
22.03.2007 17:22:20
Toinen Lollipops-veljeksistä, Jörgen Lundgreen on ilmeisesti muuttanut yläkerran orkesteriin.
Sertzo S
22.03.2007 17:26:13
Toinen Lollipops-veljeksistä, Jörgen Lundgreen on ilmeisesti muuttanut yläkerran orkesteriin.

Vai niin. Nämä jäbät meikkasivat silloin aikoinaan siten hämmentivät meitä muita aikamme nuoria noilla toimillaan. Olikos sen toisen nimi Torben tai sinnepäin?
Kumiankka
22.03.2007 17:37:05
Joo kuukle antoi tiedoksi että Jörgen oli kuollut maaliskuussa 2004 ja rumpali Paul Petersen vuotta aiemmin, jos nyt sitten tanskaa ymmärsin oikein. Torben on ilmeisesti hengissä.

Jostain tarttui Lollipopsien kokooma CD-levy ja kyllähän ne lahjakkaita ja musikaalisia olivat, viimeisimpiä hittejä taisi olla "Naked When You Come", eipä taida olla coveria tehty suomessa
KoskPaavo
22.03.2007 23:17:34
Vai niin. Nämä jäbät meikkasivat silloin aikoinaan siten hämmentivät meitä muita aikamme nuoria noilla toimillaan. Olikos sen toisen nimi Torben tai sinnepäin?

Joo, niitten täytyy olla aikalailla minun ikäluokkaa, kun muistan että kun "I will stay..." ilmestyi olin 12- vuotias.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)