Aihe: Bänditovereista
1 2 3 4 5 6 7 810 11 12 13 14
WanhaWetäjä
29.09.2006 01:45:45

Mutta sähän olet OMB???Ei sulla ole bändiä??

Laita nyt saatana edes YKSI julkinen esiintymisesi näytille,MISSÄ JA MILLOIN vedät sen BÄNDISI kanssa,tulen takuulla katsomaan,kuin myös kerään kaikki mahdolliset tutut soittajat ihmettelemään!

Mikä bändi on OMB!!???

EDIT tästä sä et voi nyt mitenkään luistaa,HOHO!
Ostan Casion kun täytän 50v...
Martso
29.09.2006 01:55:02
Eipä taitaisi olla tuolla systeemillä pändi kauan olla kasassa. Ukkoa vaihtuisi kuin mulkut aktiivihuoran perseessä ja yhtä nopeasti.

Minulta yksi ihan järkevä kundi kysy tosissaan, että eikö se vituta ottaa suurinpiirtein samaa liksaa ku muutki, vaikak nuo toiset soittaa koko ajan?
WanhaWetäjä
29.09.2006 01:56:11

Minulta yksi ihan järkevä kundi kysy tosissaan, että eikö se vituta ottaa suurinpiirtein samaa liksaa ku muutki, vaikak nuo toiset soittaa koko ajan?

No,mitäpä vastasit?Kysyjähän oli ihan oikeilla jäljillä kuitenkin?
Martso
29.09.2006 01:58:23

Heh. Sanoin, että haluatko kaiken kuulostavan puhakalta. Ei topi osannu sanoa mitään enää.

En siltikään laula, paitti stemmoja.
Kuulapää
29.09.2006 01:59:29
Heh. Sanoin, että haluatko kaiken kuulostavan puhakalta.

HOHO! Ton osuvammin ei tuohon juurikaan voi sanoa.
Eikö sitä balanssia saa pienemmälle?
WanhaWetäjä
29.09.2006 02:31:12 (muokattu 29.09.2006 02:31:31)

Heh. Sanoin, että haluatko kaiken kuulostavan puhakalta. Ei topi osannu sanoa mitään enää.

En siltikään laula, paitti stemmoja.

Kerrro mulle ja muille kiinnostuneille ihan omin sanoin,mitä tarkoittaa;kuulostaa puhakalta?

Ja miten se liittyy siihen että sä et laula kuin stemmoja?
Martso
29.09.2006 02:38:15
Kerrro mulle ja muille kiinnostuneille ihan omin sanoin,mitä tarkoittaa;kuulostaa puhakalta?

Nykyäänhän Puhis tekee ihan hyvejä torviarreja, mut aiemmin ne saatto olla liian "täynnä".

Ja miten se liittyy siihen että sä et laula kuin stemmoja?

No ei yhtään mitenkään, vaan paljo aiempaan. ;)
half
29.09.2006 08:03:18
Asiasta kolmanteen. Nyt Sertzo setä duunaamaan biisiä pätkätyöstä/työläisestä kilpailuun jonka SAK järjestää. Helmikuuhun asti on aikaa jättää biisi tuomaristolle.

Saisko sen linkin tai jotain muuta osviittaa?
Sertzo S
29.09.2006 08:50:01 (muokattu 29.09.2006 08:53:27)
Saisko sen linkin tai jotain muuta osviittaa?
Googletin
www.sak.fi/ajankohtaista tiedotteet

Tulostin säännöt ja totesin, että noiden mukaan itse en voi osallistua kisaan, koska se mitä ilmeisemmin on tarkoitettu vain liittoon kuuluville jäsenille eri osastoineen niiden mahdollisille lauluntekijöille ja minä en nykyisin mihinkään liittoon kuulu. Osallistumiskaavakkeessa ammattiliittoa kysellään eli me"porvarit" ollaan ulkopuolella.
Hyvät ovat palkinnot: 1 sija 1000 euroa 2 sija 700 ja 3 sija 500.
baron
29.09.2006 08:54:53

Googletin

Tulostin säännöt ja totesin, että noiden mukaan itse en voi osallistua kisaan, koska se mitä ilmeisemmin on tarkoitettu liittoon kuuluville jäsenille ja mahdollisille lauluntekijöille ja minä en nykyisin mihinkään liittoon kuulu. Osallistumiskaavakkeessa ammattiliittoa kysellään eli me"porvarit" ollaan ulkopuolella.

Mä oon onneksi duunari, joka kuulun pariinkin ammattiliittoon ja Muusikkojen liiton kautta SAK:hon.

Onks toi tonni hyvä, mulla menisi yleensä piisin tekemiseen varmasti tonnin verran aikaa ja se ei vielä voittoa takaa?
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Sertzo S
29.09.2006 08:59:17 (muokattu 29.09.2006 08:59:47)
Mä oon onneksi duunari, joka kuulun pariinkin ammattiliittoon ja Muusikkojen liiton kautta SAK:hon.

Onks toi tonni hyvä, mulla menisi yleensä piisin tekemiseen varmasti tonnin verran aikaa ja se ei vielä voittoa takaa?

Tehdään sun nimellä ralli pimeänä porukalla kisaan ja jaetaan mahdollinen voittopotti kolmeen osaan tasan. Sinä, minä ja hovisanoittajani. ;)
baron
29.09.2006 09:03:28 (muokattu 29.09.2006 09:09:02)

Tehdään sun nimellä ralli pimeänä porukalla kisaan ja jaetaan mahdollinen voittopotti kolmeen osaan tasan. Sinä, minä ja hovisanoittajani. ;)

Muuten sopisi, mutta hirvittää ajatus mennä hakemaan televisiokameroiden ja valonheitinten loisteessa sitä ekaa palkintoa ja sitten jos ne vielä sattuisi pyytämään esittämään sen!

Mut hei, voihan piisillä olla useampi tekijä, kyllä mä voin lähettää sen, jos sä käyt pokkaamassa palkinnon!

Deadline on muuten 30.11.2006 eikä helmikuun loppu.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Sertzo S
29.09.2006 09:10:39
Muuten sopisi, mutta hirvittää ajatus mennä hakemaan televisiokameroiden ja valonheitinten loisteessa sitä ekaa palkintoa ja sitten jos ne vielä sattuisi pyytämään esittämään sen!

Mut hei, voihan piisillä olla useampi tekijä, kyllä mä voin lähettää sen, jos sä käyt pokkaamassa palkinnon!

Pokkaisin varmasti pelottomasti, mutta juoni paljastuisi välittömästi.
Uskon kuitenkin, että tässä maailmassa on kaikki mahdollista ja vastaavanlaisia temppuja on jo tehty.
isojussi
29.09.2006 09:49:22
Mutta sähän olet OMB???Ei sulla ole bändiä??

One Man Band

Laita nyt saatana edes YKSI julkinen esiintymisesi näytille,MISSÄ JA MILLOIN vedät sen BÄNDISI kanssa,tulen takuulla katsomaan,kuin myös kerään kaikki mahdolliset tutut soittajat ihmettelemään!

Tarpeen mukaan tehdään triokeikkaa yhden multipuuesan ja trumpetistin kanssa. Mutta net on yksityistilaisuuksia. Ne on kovia soittajia - paljon parempia, kuin mä ja mä maksan niille hyvin. Ei kuppiloilla oo meihin varaa. Tilaa keikalle. Teen kyllä mielelläni tarjouksen.

Mikä bändi on OMB!!???

Onny siinä jo taas alottamatta perkellen kekkuloittija. Eikö sullakaan aikunen karvamunaäijä oo mutta tekemistä, kun vituilla sua muka huommille muusikoille netissä. Hanki elämä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
isojussi
29.09.2006 09:50:46

No höpö höpö.

Tässä WW paljastat todellisen "tietämyksesi" vaskien soittamisesta.
KoskPaavo
29.09.2006 09:51:21
Hohoo, taas tappelu, lippuja Lippupalvelusta.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Sertzo S
29.09.2006 09:53:49

Joo, pojat ne jaksaa.
isojussi
29.09.2006 09:58:07
Joo, pojat ne jaksaa.

Multa tää loppuu taas tähän - saa paska jäädä omaan arvoons "kommentteineen". Tappeluahan se hakeekin just, muttei siitä oo tasaselle miesten kanssa.
Sertzo S
29.09.2006 10:34:20
Googletin

Tulostin säännöt ja totesin, että noiden mukaan itse en voi osallistua kisaan, koska se mitä ilmeisemmin on tarkoitettu vain liittoon kuuluville jäsenille eri osastoineen niiden mahdollisille lauluntekijöille ja minä en nykyisin mihinkään liittoon kuulu. Osallistumiskaavakkeessa ammattiliittoa kysellään eli me"porvarit" ollaan sen ulkopuolella.

Säännöissä sanotaankin selkeästi: "Laulunpätkiä pätkätyöstä, joka on suunattu SAK:laisten ammattiliittojen lauluntekijöille."
Mikko T.
29.09.2006 10:56:09

Pop cornia ja hot doggeja myynnissä! Ekalla erätauolla haitarimusiikkia!
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)