isojussi 24.09.2006 21:19:01 | |
---|
Sata saatana! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 24.09.2006 23:38:59 | |
---|
Vois... vaikka lukkoon panna tämän? Ei mulle tarvitse taputtaa...olen talon väkeä! |
Tankero 24.09.2006 23:43:08 | |
---|
Vois... vaikka lukkoon panna tämän? No ei missään nimessä. Pileitä porukat suunnittelee ja vähän vaihtaa mielipiteitä. Varmasti, vissiin. |
pekkajau 25.09.2006 00:07:05 | |
---|
No ei missään nimessä. Pileitä porukat suunnittelee ja vähän vaihtaa mielipiteitä. Sehän onkin ihan normaalia että kaikki menevät naama norsunvitulla pikkujouluun pitämään hauskaa! Ei mulle tarvitse taputtaa...olen talon väkeä! |
isojussi 25.09.2006 00:28:03 (muokattu 25.09.2006 00:36:48) | |
---|
Sehän onkin ihan normaalia että kaikki menevät naama norsunvitulla pikkujouluun pitämään hauskaa! HOHO - ketkä kaikki? Aika erikoista, että osa vetää pavun käkättimeen tässä asiassa. No, eivät ole ainoita. Huvittavinta on kuitenkin se, että samat tyypit on kuitenkin ihan varmasti päivätöistänsä pois sivutoimisen keikkailunsa takia. Tyhmää olisi joka tapauksessa panna lukkoon ketjua, jossa - Ukkoa lukuunottamatta - ei mennä joko henkilökohtaisuuksiin tai pillupuheisiin. Kyllä asiat pitää selvittää eikä heti panna hätäpäissään lukkoa, jos asioista ollaan eri mieltä. Yritetään pitää tää yleisellä tasolla. Tää on kuitenkin musiikki- eikä esim. trukinkuljetusfoorumi ja suunnattu kuitenkin kaiken tasoisille ja asteisille muusikoille, joten eikö asiat pitäisi tehdä musiikin ja muusikkouden eikä vaikka esim. työnjohdon ehdoilla? Toivoisin kainosti sivutoimisilta enemmän suvaitsevaisuutta päätoimisia kohtaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 25.09.2006 01:11:26 | |
---|
Ne menee sinne ketkä haluaa ja joutaa , ja esim. minä en mene ,eikä kenekään tarvi siihen puuttua. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
paice60 25.09.2006 04:44:25 | |
---|
No ihan sillai että kun annoin ENSIMMÄISEN kommentin koko asiaan, niin heti alettiin valittamaan että aletaan perumaan sovittuja juttuja. Ensinnäkin, en ollut sopinut yhtään mitään ja toiseksi, mulla ei ole varaa perua sovittuja keikkoja, joita en vielä tiedä, kun tuo leipä tulee soittamisesta. Että sellaista asiaa. Miks´ mä oon täällä? |
Sertzo S 25.09.2006 07:21:14 | |
---|
Eiköhän vietetä ne mahdolliset pikkujoulut, jos yleensä vietetään, jokainen omissa porukoissaan kuka missäkin oli ne sitten muusikoiden tai muiden taiteilijoiden. |
Pula-Aho 25.09.2006 08:44:20 (muokattu 25.09.2006 08:56:36) | |
---|
Todettakoon kaiken tuon riemastuttavan keskustelun jälkeen, että päivä on tuo, koska minä niin päätin. Kyseessä ei ole anonyymien amatöörimuusikoiden valtakunnallinen salajuoni. Hyvä jos aiheesta saadaan kliimaksin tuottavaa keskustelua, mutta päivä on silti tuo. Samassa yhteydessä todettakoon, että ensisijaisena kokoontumispaikkana harkitaan Lahtea, koska minä päätin senkin. Päätöksiäni en jaksa perustella. Mahdolliset kantelut aiheesta voi lähettää eduskunnan oikeusasiamiehelle. Hähä. EDIT: Ai niin, palaan seuraavan kerran tähän aiheeseen uudessa säikeessä, kun on jotain konkreettisempaa tietoa asiasta. -G - Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
half 25.09.2006 08:47:41 | |
---|
Hyvin päätetty. |
baron 25.09.2006 09:28:16 | |
---|
Hyvin päätetty. Jes, nyt merkkasin sen kalenteriin. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
isojussi 25.09.2006 09:53:11 | |
---|
Ilmoitan joka tapauksessa, että oli keikkaa tai ei, en periaatteessa maksa siitä tai lähde edes ilmaiseksi bileisiin, joiden ajankohta on valittu sen mukaan, että päivätyöläisten olisi käytännöllisintä vetää pää täyteen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 25.09.2006 13:20:47 (muokattu 25.09.2006 13:34:53) | |
---|
Ilmoitan joka tapauksessa, että oli keikkaa tai ei, en periaatteessa maksa siitä tai lähde edes ilmaiseksi bileisiin, joiden ajankohta on valittu sen mukaan, että päivätyöläisten olisi käytännöllisintä vetää pää täyteen. Ilmoitan joka tapauksessa, että oli keikkaa tai ei, en periaatteessa maksa siitä tai lähde edes ilmaiseksi bileisiin, joiden ajankohta on valittu sen mukaan, että työläisten olisi käytännöllisintä vetää pää täyteen. :) |
baron 25.09.2006 13:22:39 | |
---|
Ilmoitan joka tapauksessa, että oli keikkaa tai ei, en periaatteessa maksa siitä tai lähde edes ilmaiseksi bileisiin, joiden ajankohta on valittu sen mukaan, että työläisten olisi käytännöllisintä vetää pää täyteen. Jos on pienikin mahdollisuus saada vetää pää täyteen niin mä ainakin lähden! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
manjaana 25.09.2006 14:07:18 | |
---|
Jos on pienikin mahdollisuus saada vetää pää täyteen niin mä ainakin lähden! Jepu, oli päivä mikä tahansa ja mahdollisuus vetää pää täyteen, niin mähän lähden.. :o)) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
AnselmiMaa 25.09.2006 14:15:02 | |
---|
Jepu, oli päivä mikä tahansa ja mahdollisuus vetää pää täyteen, niin mähän lähden.. :o)) Ei oo muakaan paljon tarvinnu yllytellä. Akrobaattisesti perseet olalle tai sitten hillitymmin vaan letkuihin pariks päivää.. Ja mitä humppalittlexmas-juhlintaan tulee... Jos ei oo keikkaa, niin olen paikalla! Minkäs itelleen mahtaa, kun sai kotoa vain sata metriä etumatkaa. |
kuunsirppi 25.09.2006 14:18:09 | |
---|
Mä olen jo merkinnyt päivän allakkaan ja kun kerran saan päättää ite, mille päivälle otan keikan, niin en ainakaan 10.2.07 aio olla keikalla, enkä siis myöskään tuona pikkuesa- iltana. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
half 25.09.2006 14:21:37 | |
---|
Keikkaa tai ei heti pää täyteen, jos siltä vähänkin tuntuu. |
paice60 25.09.2006 15:47:49 | |
---|
Keikkaa tai ei niin jää pää vetävän käteen joka tapauksessa. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 25.09.2006 15:51:21 | |
---|
Merkattu kalenteriin 9.2.2007. |