Aihe: Eino Grön telkussa äskön
1 2 3 4 5 6 7
paice60
07.09.2006 23:44:54
Talu sata mulle
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
07.09.2006 23:45:22
Nimimerkki kokemusta löytyy vai?

Mulla on omat. Viime kuussa maksoin viimeisen osamaksun.
Varmasti, vissiin.
paice60
07.09.2006 23:46:24
Mulla on omat. Viime kuussa maksoin viimeisen osamaksun.

Niin nyt ne on omat. Maksoitko ensin ylä- vai ala leuan?
Miks´ mä oon täällä?
Tankero
07.09.2006 23:48:15
Niin nyt ne on omat. Maksoitko ensin ylä- vai ala leuan?

Ostin pelkät hampaat.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
07.09.2006 23:49:16
Meitin kylän hauturi aikoinaan pimahti. Se tuli yks lauantai-ilta torille ja poltti kumia rajusti siinä torilla "raatoletukalla" ja ajoi pari iltaa luu pihalla pillurallia nortti hampaissa sillä ruumisautolla pitkin kylää... enne kun joku keksi että ei ole oikein normaalia!
paice60
07.09.2006 23:51:13
Meitin kylän hauturi aikoinaan pimahti. Se tuli yks lauantai-ilta torille ja poltti kumia rajusti siinä torilla "raatoletukalla" ja ajoi pari iltaa luu pihalla pillurallia nortti hampaissa sillä ruumisautolla pitkin kylää... enne kun joku keksi että ei ole oikein normaalia!

Oliko tietoa että kenenkä luu oli siinä pihalla?
Miks´ mä oon täällä?
pekkajau
07.09.2006 23:53:51
Oliko tietoa että kenenkä luu oli siinä pihalla?

Varmasti tietoa oli mutta tutkinnallisista syistä kaikea ei kerrottu!
Tankero
07.09.2006 23:54:15

Kantolan urakoitsijalla on sivuliike Patelassa. Omistajan poika tapasi lainata pirssiä aina joskus Patelalaisen kesäpojan kans. Pyörivät pitkin maakuntaa tansseissa.
Varmasti, vissiin.
jon lord
08.09.2006 12:52:38

Käy niinkuin entiselle suntiolle joka sai lopputilin sopimattomasta kielenkäytöstä. Oli huusissa juuri kun hautajais saatto lähti kirkosta ja lähtivät väärään suuntaan. Suntio tuli huussista housut kintussa ja huusi saattueen perään; HELVETTIINKÖ TE SITÄ ARKKUA VIETTE,TUOKAA SE TÄNNE TOISEEN LAITAAN!!
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
paice60
08.09.2006 22:37:26
Käy niinkuin entiselle suntiolle joka sai lopputilin sopimattomasta kielenkäytöstä. Oli huusissa juuri kun hautajais saatto lähti kirkosta ja lähtivät väärään suuntaan. Suntio tuli huussista housut kintussa ja huusi saattueen perään; HELVETTIINKÖ TE SITÄ ARKKUA VIETTE,TUOKAA SE TÄNNE TOISEEN LAITAAN!!

Oliko siellä laidassa se taivas?
Miks´ mä oon täällä?
pekkajau
08.09.2006 23:06:49 (muokattu 08.09.2006 23:08:45)
Rovasti oli käyttämässä autoaan katsastuksessa. Rahvas katsastusmies tuumi: "Perkele! Nämä teidän valonne on sunnattu ihan päin helvettiä!"
Siihen rovasti:"Voisitte hiukan tarkentaa sanavalintaanne! Olen nimittäin tämän seurakunnan R O V A S T I!" Siihen katsastusmies: "Nämä teidän valonnehan on suunnattu ihan päin taivasta kohti!"
Sertzo S
08.09.2006 23:08:43 (muokattu 08.09.2006 23:10:07)
Rovasti oli käyttämässä autoaan katsastuksessa. Rahvas katsastusmies tuumi: "Perkele! Nämä teidän valonne on sunnattu ihan päin helvettiä!"
Siihen rovasti:"Voisitte hiukan tarkentaa sanavalintaanne! Olen nimittäin tämän seurakunan R O V A S T I!" Siihen katsastusmies: "Nämä teidän valonnehan on suunnattu ihan päin taivasta kohti!"

HEHEE! Pietulta löytyy aina mukavaa tarinaa ja vitsiä. Vähintäänkin 111 tarinan verrran.;)
uruttaja
08.09.2006 23:23:11
HEHEE! Pietulta löytyy aina mukavaa tarinaa ja vitsiä. Vähintäänkin 111 tarinan verrran.;)

Pietu on parasta. Pietu on aarre. Pietu on lahja. Tuliko olut?
pekkajau
08.09.2006 23:29:45
Pietu on parasta. Pietu on aarre. Pietu on lahja. Tuliko olut?

Sopikaa vaan ihan keskenään!
uruttaja
08.09.2006 23:59:08
Sopikaa vaan ihan keskenään!

Mutta siihen olen fakkiutunu että tämän säikeen kohde on keljumainen. sanoi Valkeakosken viikinki mitä sitten sanookin.
Sertzo S
09.09.2006 11:06:49
Mutta siihen olen fakkiutunu että tämän säikeen kohde on keljumainen. sanoi Valkeakosken viikinki mitä sitten sanookin.

Minä alan luokkittelemaan ihmisten mahdollisia luonnevikoja sitten vasta, kun ole tavannut heidät ja joutunut työskenteleen jonkin aikaa heidän kanssaan eri tilanteissa, sekä myös juopottelemaan. Kaikilla on huonot päivänsä ja kun on itsekin joutunut katsomaan peilistä itseään käyttäytymisensä johdosta, niin sen jopa ymmärtää ja etenkin tässä muusikon ja reissumiehen ammatissa silloin aikoinaan.
isojussi
10.09.2006 12:50:10 (muokattu 10.09.2006 12:50:21)
...sanoi Valkeakosken viikinki mitä sitten sanookin.

Vittu me Koskin poijjaat mitään viikinkejä olla. Ite oot Patelan Tommy's.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
lukkari
11.09.2006 12:15:57

Niinhän se eräs pappikin sekoili sanoissaan kun ruumista siunasi.Sanoi että jeesus on herättävä kolmantena päivänä kuolleista niin suntio kyseli sitten hautauksen jälkeen papilta että kannattaako näissä olosuhteissa luoda hautaa ollenkaan umpeen vai tuliko sitä luvattua liikoja.
lukkari
11.09.2006 12:22:13
Ei henkilökohtaista nimillä haukkumista näihin ketjuihin. Jäähyjä napsahtelee ja jos tämä muuttuu taas yleiseksi dadaksi uudestaan, niin lukitsen tämän. Poistin pahimmat joten jatkakaa vielä, mutta järki käteen. Muusikoiden.netin tarkoitus ei ole mustamaalata ihmisiä.

-Moderaattori

Minäkin pyydän anteeksi rumaa textiä otsikon henkilöstä.Jäähyn jälkeen.
Ukko
11.09.2006 16:53:03

Minäkin pyydän anteeksi rumaa textiä otsikon henkilöstä.Jäähyn jälkeen.

Tuliko paljonkin ?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)