uruttaja 02.09.2006 20:08:56 | |
---|
Olisko jopa talu. |
paice60 02.09.2006 20:11:23 | |
---|
No oot. taitaa jätkä olla jämähtäny paikoilleen. Jaa paikalleen. Kuule kyllä niitä kilometrejä tulee aika paljon vuodessa. Ei todellakaan olla paikoillaan. Miks´ mä oon täällä? |
poppamies 02.09.2006 20:32:53 | |
---|
Ruuvimeisseli ei kuulu mun mielestä humppaan... Jätkänhumppaan kuuluu ainakin ruuvimeisseli, pokasaha ja kirves. Joka ei osaa käyttää omaa meisseliäkään voi ruveta tanssiin vaikka balettia... G-strings are for strippers |
uruttaja 02.09.2006 20:59:46 | |
---|
Jätkänhumppaan kuuluu ainakin ruuvimeisseli, pokasaha ja kirves. Joka ei osaa käyttää omaa meisseliäkään voi ruveta tanssiin vaikka balettia... Mulla ei taho runko samaistua Joutsenlampeen. Mulla on tekniikan kanssa sopimus että mun ei tarvitse käydä kolmea metriä lähempänä mikseriä. |
paice60 02.09.2006 21:01:21 | |
---|
Mulla ei taho runko samaistua Joutsenlampeen. Mulla on tekniikan kanssa sopimus että mun ei tarvitse käydä kolmea metriä lähempänä mikseriä. Sullahan pitkät kädet on vai joku muu on pitkä? Miks´ mä oon täällä? |
uruttaja 02.09.2006 21:03:07 (muokattu 02.09.2006 21:03:34) | |
---|
Sullahan pitkät kädet on vai joku muu on pitkä? Saan paljon pahaa aikaan pienessäkin ajassa. Ollaan tehty tekniikan kaa sopimus, mikään rautatiekiskoa ohuempi ei kulje minun käsieni kautta. Tämä tarina on tosi, Edge sen vois todistaa, mutta se tuntuu nyhtävän bassoo tuolla kylällä eikä jouda mulle puhemieheksi. |
poppamies 02.09.2006 21:07:56 | |
---|
Mulla ei taho runko samaistua Joutsenlampeen. Mulla on tekniikan kanssa sopimus että mun ei tarvitse käydä kolmea metriä lähempänä mikseriä. Sopimuksella voi saada erivapauksia. Aikoinaan tehtiin työpaikan koneenkäyttäjien kanssa sellainen sopimus että en tule viittä metriä lähemmäksi konetta kun se käy. Siitä oli hyötyä molemmille. Kun tavoitteena on yhteishyödyllinen ja toimiva lopputulos tarkoitus pyhittää keinot. G-strings are for strippers |
Fuzzy Boner 02.09.2006 21:29:04 | |
---|
Mä teen ammatikseni keikkoja mut kyllä mä nautin 95% hommista ihan täysillä. Venaan oikein joitain rundeja etc ja fiilistelen etukäteen. Täytyy olla TODELLA nöyrä ja kiitollinen että saa tehdä sitä mitä on aina tehnyt ammatikseen ja töitä löytyy niin paljon kun ehtii tehdä. Harrastus=ammatti=intohimo. Midge T |
TiVe 02.09.2006 21:35:20 | |
---|
Aloin oikein pähkäileen tuota kypsymis kysymystä...hmmm... Jos täälä siviili puolella kypsyy töihin voi vaihtaa paikkaa ja jopa hommia täysin toiseksi, mutta jos pelimannina kypsyy niin onko siitä apua, että vaihtaa kaverit ympäriltä ja edelleen kiertää samoja paikkoja ja soittaa samoja kipaleita? Varmaan vaihtelu virkistää soittohommissaki...ehkä auto matkan aikana on erit jutut kun porukka on uusi. -T- Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
uruttaja 02.09.2006 21:44:11 | |
---|
Mä teen ammatikseni keikkoja mut kyllä mä nautin 95% hommista ihan täysillä. Venaan oikein joitain rundeja etc ja fiilistelen etukäteen. Täytyy olla TODELLA nöyrä ja kiitollinen että saa tehdä sitä mitä on aina tehnyt ammatikseen ja töitä löytyy niin paljon kun ehtii tehdä. Harrastus=ammatti=intohimo. Sinäpä sen sanoit.. Nyt kun yli 200 vuosittaista keikkaa on muuttunut monista syistä luokkaan yli 50 keikkaa vuodessa, niin jokaista keikkaa odottaa kieli pitkällä.Suoranaista juhlaa on jos sattuu saamaan 3 keikkaa peräkkäin. |
Fuzzy Boner 02.09.2006 21:46:07 | |
---|
Sinäpä sen sanoit.. Nyt kun yli 200 vuosittaista keikkaa on muuttunut monista syistä luokkaan yli 50 keikkaa vuodessa, niin jokaista keikkaa odottaa kieli pitkällä.Suoranaista juhlaa on jos sattuu saamaan 3 keikkaa peräkkäin. Mulla sellasta about 190-240/vuos ja silti on mahtavaa! Midge T |
uruttaja 02.09.2006 21:49:36 (muokattu 02.09.2006 21:50:37) | |
---|
Mulla sellasta about 190-240/vuos ja silti on mahtavaa! Elämäni ylivoimaisesti parasta aikaa 1993-1999, koko ajan vedettiin tuohon hahloon. Iso osa keikoista Silja Linellä. Tykkäsin ja tykkäisin vieläkin kuin hullu rössypotuista. EDIT: 70-luvulla tais mennä joskus pitkäksi nuo lukemat. |
jjussila 02.09.2006 21:50:36 | |
---|
Mulla sellasta about 190-240/vuos ja silti on mahtavaa! Siinäpä on vastapelurin kotona joustettava aikalailla, että kokonaisuus pysyy kasassa, eller.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
uruttaja 02.09.2006 21:51:06 | |
---|
Siinäpä on vastapelurin kotona joustettava aikalailla, että kokonaisuus pysyy kasassa, eller.... Onneksi jousti, löyty Hjördis. |
paice60 02.09.2006 21:52:47 | |
---|
Siinäpä on vastapelurin kotona joustettava aikalailla, että kokonaisuus pysyy kasassa, eller.... Niinpä. Onneksi ymmärtää että jos keikkoja ei ole, ei tule rahaakaan. Miks´ mä oon täällä? |
Ukko 02.09.2006 21:55:27 | |
---|
Saan paljon pahaa aikaan pienessäkin ajassa. Ollaan tehty tekniikan kaa sopimus, mikään rautatiekiskoa ohuempi ei kulje minun käsieni kautta. Sulla on aika jykevätekoiset kiipparit. |
Ukko 02.09.2006 21:56:45 | |
---|
Mä teen ammatikseni keikkoja mut kyllä mä nautin 95% hommista ihan täysillä. Venaan oikein joitain rundeja etc ja fiilistelen etukäteen. Täytyy olla TODELLA nöyrä ja kiitollinen että saa tehdä sitä mitä on aina tehnyt ammatikseen ja töitä löytyy niin paljon kun ehtii tehdä. Harrastus=ammatti=intohimo. Soittaminen ihan kivaa keikalla/treeneissä. Se ajaminen pitkin yötä kotiin ihan perseestä. |
Fuzzy Boner 02.09.2006 22:00:43 | |
---|
Siinäpä on vastapelurin kotona joustettava aikalailla, että kokonaisuus pysyy kasassa, eller.... Näin on. Mut mun duunit on usein aika lyhyitä ja lähellä himaa joten oon usein yön kotona.. Ellei sit rundilla tms.. Ja niinku sanottu. Leivän tuon perheelle täysin. Midge T |
Fuzzy Boner 02.09.2006 22:01:22 | |
---|
Soittaminen ihan kivaa keikalla/treeneissä. Se ajaminen pitkin yötä kotiin ihan perseestä. Joo. Mä en diggaa ajaa ite.. Aina kun mahd niin mä lennän. Menee nopeesti ja kerkee himaan etc.. Midge T |
jjussila 02.09.2006 22:02:54 | |
---|
Joo. Mä en diggaa ajaa ite.. Aina kun mahd niin mä lennän. Menee nopeesti ja kerkee himaan etc.. Arvaappa kuinka monella on taloudellisesti mahdollista tommonen?..... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |